ik begrijp je helemaal niet, jij begrijpt mij dus beter dan ik jou, Rips stelling klopt NIET!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt mannen niet. Mannen begrijpen vrouwen helemaal niet. Dus Rip d'r stelling klopt!
het enige juiste antwoord was:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Ripley het volgende:
okay, stelling: vrouwen begrijpen mannen beter dan mannen vrouwen begrijpen
Vanwege het feit dat je tegen stellingen bent en het woord gebruikte omdat aan te geven? Ja, dat neem ik aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom jij denkt dat ik het woord kut als negatief zie.
Daar gaat ons internetimago.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
ik begrijp je helemaal niet, jij begrijpt mij dus beter dan ik jou, Rips stelling klopt NIET!
quote:
Aannames...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
Vanwege het feit dat je tegen stellingen bent en het woord gebruikte omdat aan te geven? Ja, dat neem ik aan
+1 scherp!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat ons internetimago.Ik geef toe, ik ben eigenlijk een vrouw en Duim is eigenlijk een man. Dus de stelling klopt!
Dat klinkt meer als een HW probleem dan een kwaliteit van jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
Ik begrijp andere vrouwen trouwens wel heel goed. Ik vertel altijd aan HW hoe het zit, maar hij gelooft me nooit. Om dan achteraf toch te zeggen dat het misschien wel klopte
Mag ik bij jou in therapie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
shock! horror!
![]()
Ik begrijp sommige mannen vrij goed. En andere totaal niet![]()
Ik begrijp andere vrouwen trouwens wel heel goed. Ik vertel altijd aan HW hoe het zit, maar hij gelooft me nooit. Om dan achteraf toch te zeggen dat het misschien wel klopte
Misschien had ik lesbisch moeten worden
hi Erik!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh vragenlijst.
De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
20
# Sekse?
Manachtig
# Woonplaats/ regio?
Eindhoven
# Interesses?
Fotografie, taal, schrijven, FOK!, terrassen, films
# Seksuele voorkeur?
Homoist
# Lengte en postuur?
Iets te kort en veel te breed.
# Hoe lang single?
Geen commentaar.
ik begrijp mannen prima zolang ik met mijn verstand denkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
shock! horror!
![]()
Ik begrijp sommige mannen vrij goed. En andere totaal niet![]()
Misschien had ik lesbisch moeten worden
Ik begrijp mannen soms wel en soms niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp mannen prima zolang ik met mijn verstand denk
als ik mijn gevoel laat spelen dan zijn ze opeens een groot raadsel voor me!
Ik begrijp ze niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp mannen prima zolang ik met mijn verstand denk
als ik mijn gevoel laat spelen dan zijn ze opeens een groot raadsel voor me!
Houd je vunzige vrijetijdsbestedingen eens voor je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begrijp ze niet.
Ik voel ze wel aan
ik voel ook wel es aan mannenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begrijp ze niet.
Ik voel ze wel aan
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd je vunzige vrijetijdsbestedingen eens voor je..
Ik wist dat ik zulke reacties zou krijgen!quote:
Wie wat waar?quote:
als ik je dat kon zeggen begreep ik hetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Wat begrijpen we niet aan mannen dan, dames? En voor de heren: wat begrijp je niet aan vrouwen?
Ik begrijp niet waarom ze dingen doen zoals ze ze doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Wat begrijpen we niet aan mannen dan, dames? En voor de heren: wat begrijp je niet aan vrouwen?
Zoals wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze dingen doen zoals ze ze doen.
en hoe is dat dan? Geef eens een concreet voorbeeldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze dingen doen zoals ze ze doen.
Ik begrijp minder dan me lief isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Dan moet ik teveel uitwijden over mijn privéleven, en dat doe ik hier niet.quote:
hoebedoel jequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik begrijp minder dan me lief is
wat heb ik NU weer gedaan!?!?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duim, maar ze luistert een beetje slecht
Snap nooit precies hoe en waneer ik moet reagerenquote:
No lovequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb ik NU weer gedaan!?!?
mannen tsktsk *zucht*
waarop?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Snap nooit precies hoe en waneer ik moet reageren
Wat begrijpen jullie niet?quote:
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
Dan moet ik teveel uitwijden over mijn privéleven, en dat doe ik hier niet.
Ik makkelijker met mannen dan met vrouwen. Verstand op nul, dat werkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan makkelijker met vrouwen omgaan dan met mannen merk ik wel. Wat best een nadeel is in mijn positie.
De kleine hintsquote:
Ik kan soms wel verstandig zijnquote:
ik ken t probleemquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef dawg het volgende:
De vrouwen die ik niet begrijp zijn helaas vaak interessanter.
Geen concrete voorbeelden hier zo 123.
Overblijfsel uit de prehistorie natuurlijk. Waar je als man vroeger met een dode beer liet zien dat je in staat bent om een gezin te voeden laat je nu met je dure spulletjes zien dat je de moeite waard bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
Ik begin wel.
Ik begrijp niet waarom mannen soms zo moeten patsen met materiele spullen
oh zoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
Ik begin wel.
Ik begrijp niet waarom mannen soms zo moeten patsen met materiele spullen
Snap ik ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh zo
ik begrijp niet waarom mannen zoveel met tieten en autotjes bezig zijn
Dat van de auto's snap ik ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh zo
Die tieten snap ik nog welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh zo
Ff oftopic maar Erik waarom heb jij je usericon op xs537.xs.to gehost i.p.v. fokquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan makkelijker met vrouwen omgaan dan met mannen merk ik wel. Wat best een nadeel is in mijn positie.
Tieten > ze worden aan ons gezicht onttrokken en dat maakt ze mateloos interessant. Dus iedere mogelijkheid om een glimp op te vangen moet je natuurlijk aangrijpen. Ook daar werkt de natuur weer mee. Tieten bij een vrouw is hetzelfde als lokveren bij een pauw. Degene met de mooiste die wint het mannetje!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef Duimelot het volgende:
oh zo
ja maar de manier waaropquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die tieten snap ik nog welIk vind het lichaam van een leuke man ook fijn om aan te zitten.
Autootjes snap ik ook niks van
Eh, geen idee. Misschien omdat het bestand te groot was, en ik het als webicon heb gedaan. Heb je er last van?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ff oftopic maar Erik waarom heb jij je usericon op xs537.xs.to gehost i.p.v. fok
Kan niet eens denken als een echte kerel gaat bij mij toch om het complete pakketquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten > ze worden aan ons gezicht onttrokken en dat maakt ze mateloos interessant. Dus iedere mogelijkheid om een glimp op te vangen moet je natuurlijk aangrijpen. Ook daar werkt de natuur weer mee. Tieten bij een vrouw is hetzelfde als lokveren bij een pauw. Degene met de mooiste die wint het mannetje!
is dus nutteloos geworden in deze tijd van pushups en wonderbra'squote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten > ze worden aan ons gezicht onttrokken en dat maakt ze mateloos interessant. Dus iedere mogelijkheid om een glimp op te vangen moet je natuurlijk aangrijpen. Ook daar werkt de natuur weer mee. Tieten bij een vrouw is hetzelfde als lokveren bij een pauw. Degene met de mooiste die wint het mannetje!
Ik heb ze ook het liefst in een pakket van twee ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan niet eens denken als een echte kerel gaat bij mij toch om het complete pakket
Mannen zijn erg visueel ingesteld, vrouwen meer verhalend. Mannen worden opgewondener van plaatjes, vrouwen opgewondender van het verhaal eromheenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar de manier waarop
van die uitklap kalenders op de vreemdste plekken hangen
boekjes vol onder het matras verstoppen om bij te fappen
elk wezen wat maar een beetje tiet heeft, gedrocht of niet nafluiten
dat begrijp ik niet
Welnee, daarmee benadrukken de vrouwen juist de aanwezigheid van de koopwaar!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:50 schreef Duimelot het volgende:
is dus nutteloos geworden in deze tijd van pushups en wonderbra's
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen zijn erg visueel ingesteld, vrouwen meer verhalend. Mannen worden opgewondener van plaatjes, vrouwen opgewondender van het verhaal eromheen
Bovendien, laten we er blij mee zijn
Vrouwen zijn nogal complexquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begrijp niet waarom mannen vrouwen niet begrijpen
en eenmaal uit de verpakking blijken ze verrotquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, daarmee benadrukken de vrouwen juist de aanwezigheid van de koopwaar!
Mhhh ik zag wat rare dingen voorbijkomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, geen idee. Misschien omdat het bestand te groot was, en ik het als webicon heb gedaan. Heb je er last van?
Och dat valt best wel mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nogal complex
Wijs mij de man aan die, als het moment daar is, dan nog nee zegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
en eenmaal uit de verpakking blijken ze verrot
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en eenmaal uit de verpakking blijken ze verrot
Als ik goed oplet in dit topic komt het misschien nog goed ookquote:
Geen idee zoveel vrouwen zijn er voor mij niet uit de kleren gegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]dat valt over het algemeen wel mee toch?
Ik ben dol op push ups, maar gelukkig liggen de dames niet op mijn knietjes als ie uitgaat
dat ? zit aan die verrekte smiley vastquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik begreep je niet, er stond een vraagteken namelijk. Dus ik dacht ik vraag het even.
Ben het eens met het eerste gedeelte. Dat vrouwen irritant en complex zijn mwa, dat zijn sommige mannen ook wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik begrijp mannen volgens mij een stuk sneller dan vrouwen. Vrouwen zijn zo irritant en complex
Ik let altijd goed op in de sportschoolquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Geen idee zoveel vrouwen zijn er voor mij niet uit de kleren gegaan
ik heb geen push ups of wonder dingen ofzo
Had ik ook wel verwachtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Geen idee zoveel vrouwen zijn er voor mij niet uit de kleren gegaan
ik heb geen push ups of wonder dingen ofzo
Dat ken ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat ? zit aan die verrekte smiley vast
Ik ken nog geen man die ik onder het kopje complex zou zettenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben het eens met het eerste gedeelte. Dat vrouwen irritant en complex zijn mwa, dat zijn sommige mannen ook wel.Vreselijk irritant zelfs.
quote:
en die indruk krijg je puur door fok?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
dacht dat je wel gewoon naturel was
Valt me tegen Cuequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken nog geen man die ik onder het kopje complex zou zetten
Zoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij krijgt die verrekte muts er maar niet af!?
Dat en de foto van gisterenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en die indruk krijg je puur door fok?
ah, interessantquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat en de foto van gistereneen vriendin zit in de damesondergoed zie zoveel voorbij komen dat ik steeds beter kan inschatten
Want jij bent complex?quote:
Laat maar een foto zien zal ik wel kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah, interessantschat de dames hier een in qua ondergoed dan?
welke foto?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat en de foto van gistereneen vriendin zit in de damesondergoed zie zoveel voorbij komen dat ik steeds beter kan inschatten
euhhhhhhhhhhhhh even een korte uitlegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vragen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef MNR het volgende:
Man, man, man.. wat een dag... pfffft.. Ik zou zo graag willen weten wat ie van me denkt. Krijg er geen hoogte van.
Ze hebben allemaal fotoboeken popjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien zal ik wel kijken
ach mens moet toch een beetje kunnen fantaserenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhh even een korte uitleg
sedan en ik hebben een soort heen en weer gepost
hij doetals ik me als een bitch gedraag, of niet gewoon zomaar iig reageer ik er op door dan een stel billen te posten, gewoon via Google gevonden btw niet mijn eigen billen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal fotoboeken popjeBegin maar bij auto en nouk
Ik wel, kom bij vreemde en rare mensen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken nog geen man die ik onder het kopje complex zou zetten
Blijkbaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wel, kom bij vreemde en rare mensen.
Is hij daar niet helder in of (geheel ontopic) begrijp jij mannen gewoon nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef MNR het volgende:
Man, man, man.. wat een dag... pfffft.. Ik zou zo graag willen weten wat ie van me denkt. Krijg er geen hoogte van.
fantaseer er op los hoor geen probleemquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach mens moet toch een beetje kunnen fantaseren
Hahaha! Ja dag!quote:
hoiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik ben wel benieuwd wie mijn eerste zal zijn
WOW je komt binnen en meteen zoooooooo ontopicquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef MNR het volgende:
Haai Boxquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is hij daar niet helder in of (geheel ontopic) begrijp jij mannen gewoon niet?
Ow en Hoi MNR
Gewoon vragen is net iets te?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:07 schreef MNR het volgende:
Goed he?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WOW je komt binnen en meteen zoooooooo ontopic
Tja, dit klinkt gewoon als aardige interesse - ik zou dit zo tegen elke willekeurige mannelijke collega zeggen zonder enige bijbedoeling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dag!![]()
![]()
Not by a lifetime!
Nee, ik had vandaag echt vervelend nieuws gekregen.. dus was een beetje stil. Kwam ie zo naar me toe, kijkt me zo lang en zachtaardig aan en zei: "je hebt vandaag echt je dag niet he?"
Dus ik een beetje met een lach: "ja, dat klopt. Mensen ontslagen en doet me toch meer dan ik had gedacht. En ik heb helemaal geen zin om vrolijk te doen of om me sterk op te stellen (maar ja, ik zit op de werkvloer denk ik dan). Hij zo: "dan doe je dat toch niet?". En zo nog een beetje door.
Hoe moet ik nu gokken of dit gewoon belangstelling is of misschien belangstelling omdat ie me meer dan aardig vindt?
En ik ga dat echt niet vragen hoor. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Kom op zeg! Ben ik nu zo raar dat ik dat niet vraag?
Bengel, zie je het al voor je: "zeg, wat vind jij eigenlijk van mij?"quote:
Hmm tja.. dit zie ik als nog gewone interessequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dag!![]()
![]()
Not by a lifetime!
Nee, ik had vandaag echt vervelend nieuws gekregen.. dus was een beetje stil. Kwam ie zo naar me toe, kijkt me zo lang en zachtaardig aan en zei: "je hebt vandaag echt je dag niet he?"
Dus ik een beetje met een lach: "ja, dat klopt. Mensen ontslagen en doet me toch meer dan ik had gedacht. En ik heb helemaal geen zin om vrolijk te doen of om me sterk op te stellen (maar ja, ik zit op de werkvloer denk ik dan). Hij zo: "dan doe je dat toch niet?". En zo nog een beetje door.
Hoe moet ik nu gokken of dit gewoon belangstelling is of misschien belangstelling omdat ie me meer dan aardig vindt?
En ik ga dat echt niet vragen hoor. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Kom op zeg! Ben ik nu zo raar dat ik dat niet vraag?
Hoelang duurde het voordat hij naar je toe kwam ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dag!![]()
![]()
Not by a lifetime!
Jij bent complex? waarom?quote:
nee zou ik ook niet doen, gewoon vragen of ie een keer na t werk wat mee gaat drinken is beterquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dag!![]()
![]()
Not by a lifetime!
nee nee neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm tja.. dit zie ik als nog gewone interesse
Al zou door Box en Duim hier verteld worden dat het meer zou zijn, wantjah, mijn collega zou ook verliefd op mij zijn
Nee, zo idd niet. Ik had jou toch wel ingeschat dat je er via een omweggetje achter kon komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Bengel, zie je het al voor je: "zeg, wat vind jij eigenlijk van mij?"
Dat gaat m toch niet worden?
kon ik het maar uitleggen...dan begreep ik het zelf ookquote:
Een paar uur. Hoezo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voordat hij naar je toe kwam ?
En dat etentje is er nooit geweest (zoals ik al voorspelt hadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee nee
niet meteen verliefd
maar als iemand voor een colega dr verjaardag allemaal speciaal uitgezochte cadeautjes meeneemt allemaal met betekenis en bij een de duidelijke vraag: gaan we morgen samen koken!!??!!??
dan toont ie weldegelijk MEER dan gewoon interesse!!!
en komt dat door hem of door jouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat etentje is er nooit geweest (zoals ik al voorspelt had)
Haha ben benieuwd of je ook echt zo ingewikkeld bentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kon ik het maar uitleggen...dan begreep ik het zelf ook
Ja, dat gaat nog wel ff duren.. Als ik dat vraag is het wel helemaal overduidelijk. En dat is nu net niet wat ik wil.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee zou ik ook niet doen, gewoon vragen of ie een keer na t werk wat mee gaat drinken is beter
hemquote:
WTF?!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Ripley het volgende:
Ze hebben allemaal fotoboeken popjeBegin maar bij auto en nouk
dan gewoon genieten en beetje flirten waar kan van zoals het nu gaat en niet de onzekere muts uithangen hierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nog wel ff duren.. Als ik dat vraag is het wel helemaal overduidelijk. En dat is nu net niet wat ik wil.
Nou als je iemand leuk vind dan hou je die toch wel een beetje in de gaten, toch ? dus als hij pas na een paar uur komt aanzetten, dan zag hij het toevallig en kwam ff collegiaal zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Een paar uur. Hoezo?
Ik gok overigens ook op gewone interesse.
Als ie interesse heeft komt ie vanzelf wel op de proppen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nog wel ff duren.. Als ik dat vraag is het wel helemaal overduidelijk. En dat is nu net niet wat ik wil.
Waarom ze zelden duidelijk zijn. Dat begrijp ik niet aan vrouwen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
En voor de heren: wat begrijp je niet aan vrouwen?
Flirten is leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan gewoon genieten en beetje flirten waar kan van zoals het nu gaat en niet de onzekere muts uithangen hier![]()
HOMO!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef ArTiC het volgende:
mijn collega tegenover me (man, 40er) keek vandaag wat bozig...toen vroeg ik: alles wel okay?
lieve Mona, ben ik nu verliefd op hem?
Jaa als jij niet enthousiast er voor bentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat etentje is er nooit geweest (zoals ik al voorspelt had)
Hehe, mijn omweggetjes... weet niet hoe ik kan peilen of hij me leuk vindt via een omweggetje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zo idd niet. Ik had jou toch wel ingeschat dat je er via een omweggetje achter kon komen.
Is het die waar je het laatst over had? Kreeg toen het idee dat je er vanuit ging dat hij je wel leuk vond.
Yup, heb het nog wel eens aangehaald op het werk. Kwam niks uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus je hebt gevraagd wanneer en een duidelijke afspraak proberen te maken!?!?
Ja. Hup, neuken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef ArTiC het volgende:
mijn collega tegenover me (man, 40er) keek vandaag wat bozig...toen vroeg ik: alles wel okay?
Als je daar achter wil komen moet je over een flinke muurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha ben benieuwd of je ook echt zo ingewikkeld bent
Tja, niet om rot te doen: maar ik zeg dit soort dingen echt zo vaak tegen collega'squote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, mijn omweggetjes... weet niet hoe ik kan peilen of hij me leuk vindt via een omweggetje.
Ja, dit is dezelfde als gister en vanmorgen zei hij ook nog: "zet speciaal voor jou Q-music op" (ik had op zijn boxen gelet, die had ie gister per ongeluk bij me achter gelaten).
Toen ik vanmorgen binnen kwam vroeg hij ook al wat er was (ik kwam nogal vermoeid binnen).
Dus ik word opgemerkt, maar ik kan het zo niet peilen... Hij lijkt mij wel
noemde jij me gisteren niet ook al lelijk?quote:
Kom maar op met die muurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je daar achter wil komen moet je over een flinke muur
Een beetje bevestiging is wel fijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ie interesse heeft komt ie vanzelf wel op de proppen.
Dat begrijp ik van de meeste vrouwen niet - dat gezoek naar subtiele signalen en zo. Waarcshijnlijk bedoelt ie gewoon wat ie zegt zonder diepere betekenis denk ik altijd maar
Hoezo was ik niet enthousiast?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa als jij niet enthousiast er voor bentJe kan me nogsteeds niet uitleggen dat hij altijd zo doet. Zoveel kado's met een heel verhaal EN nog zo'n overduidelijke uitnodiging
Ik dacht ook niks geksquote:
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, niet om rot te doen: maar ik zeg dit soort dingen echt zo vaak tegen collega's
Gewoon lekker bekijken hoe het gaat. Gezellig doen, je vrolijke zelf zijn en misschien een keer uitnodigen om ergens wat te gaan drinken na het werkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Een beetje bevestiging is wel fijn![]()
Had er de hele dag geen last van, totdat hij naar huis ging. Krijg af en toe zo het heen en weer van die jongen!Maar goed, we gaan maar uit van het eerste. Daar heb je een goed punt.
Beste Artic,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef ArTiC het volgende:
Nou dan, waarom zou je er dan je hoofd over breken?quote:
amenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
Wil niet zeggen dat ie je niet leuk kan vinden trouwens hoor, maar wij dames moeten gewoon niet elke zin die een man zegt ontleden
Zag net je reactie aan Duim, ok dat verbaasde me welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo was ik niet enthousiast?
Maargoed boeit ook niet
Of accepteren dat jullie dat vaak toch wel doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
Wil niet zeggen dat ie je niet leuk kan vinden trouwens hoor, maar wij dames moeten gewoon niet elke zin die een man zegt ontleden
Ik vind hem niet complexquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef mrbox het volgende:
Zag net je reactie aan Duim, ok dat verbaasde me welHey dat was je complexe man
Homo, beetje iets van vrouwen accepteren.. bah!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Of accepteren dat jullie dat vaak toch wel doen.
Waarom, dat kost alleen maar een hoop tijd voor nietsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Of accepteren dat jullie dat vaak toch wel doen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon lekker bekijken hoe het gaat. Gezellig doen, je vrolijke zelf zijn en misschien een keer uitnodigen om ergens wat te gaan drinken na het werk
Omdat ik een doos ben. Omdat ik gewoon wil dat hij me verovert, helemaal gek maakt, met me flirt en helemaal plat voor me gaat!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou dan, waarom zou je er dan je hoofd over breken?
Ja precies. Ik wil het ook niet ontleden, ik wil gewoon bevestiging van hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
Als ie op je valt doet ie dat vanzelf wel en dan merk je het dan welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik een doos ben. Omdat ik gewoon wil dat hij me verovert, helemaal gek maakt, met me flirt en helemaal plat voor me gaat!![]()
[..]
Ja precies. Ik wil het ook niet ontleden, ik wil gewoon bevestiging van hem.
Thanks Rip
Nog nietquote:
Ben ik het trouwens niet mee eens... soms moeten vrouwen ook wel even wat duidelijke seintjes geven (lees gewoon zeggen). Ik kan er ook echt zo rete blind voor zijn! en dan denk ik maar dat ik geen kans maak en doe ik geen moeite..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ie op je valt doet ie dat vanzelf wel en dan merk je het dan welEn zo niet, dan is het his loss
Klopt, maar dat geanalyseer wat veel vrouwen doen krijgen ze toch niet afgeleerd, dus waarom je daarover dan druk maken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom, dat kost alleen maar een hoop tijd voor niets
NIET!!!quote:
Grow some ballsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik het trouwens niet mee eens... soms moeten vrouwen ook wel even wat duidelijke seintjes geven (lees gewoon zeggen). Ik kan er ook echt zo rete blind voor zijn! en dan denk ik maar dat ik geen kans maak en doe ik geen moeite..
Jij bent dan ook net een wijfquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik het trouwens niet mee eens... soms moeten vrouwen ook wel even wat duidelijke seintjes geven (lees gewoon zeggen). Ik kan er ook echt zo rete blind voor zijn! en dan denk ik maar dat ik geen kans maak en doe ik geen moeite..
Iedere keer dat ze indalen worden ze weer net zo hard terug naar boven geschopt.. maar ik hoorde dat jij ook in amsterdam ging verdwalen ergens met hemelvaartquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iedere keer dat ze indalen worden ze weer net zo hard terug naar boven geschopt.. maar ik hoorde dat jij ook in amsterdam ging verdwalen ergens met hemelvaartdus wie weet zijn ze dan alweer ver genoeg ingedaald om jou helemaal gek te flirten!
QFT!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:30 schreef Ripley het volgende:
Als ie op je valt doet ie dat vanzelf wel en dan merk je het dan welEn zo niet, dan is het his loss
Neuhquote:
Vrouwen moeten duidelijke seintjes geven omdat jij het empathisch vermogen mist om signalen op te vangen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
Vrouwen moeten duidelijke seintjes geven omdat jij het empathisch vermogen mist om signalen op te vangen?
Je blijft ook maar denken dat het grappig is hè?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
En duim, gedraag je want ik moet weer weg![]()
Oh, nee, ik zie seinen wel, als ze niet lekker in hun vel zitten, of als er iets anders is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen moeten duidelijke seintjes geven omdat jij het empathisch vermogen mist om signalen op te vangen?
Hoezo kijk je daar omheen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zie seinen wel, als ze niet lekker in hun vel zitten, of als er iets anders is.dus dat zit wel goed, alleen ik vertik het om die soppende flamoesen te zien, daar kijk ik op de een of de andere manier omheen.. echt kut is dat.
Als je de flamoesen zo kon zien was je supermanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zie seinen wel, als ze niet lekker in hun vel zitten, of als er iets anders is.dus dat zit wel goed, alleen ik vertik het om die soppende flamoesen te zien, daar kijk ik op de een of de andere manier omheen.. echt kut is dat.
hij zoekt alleen maar de ijsjes die Angel uitdeeltquote:
Dat is dus het enige dat ik niet zie.. op de een of de andere manier willen mijn ogen die natte plek daar benee niet zien. Ik denk dan altijd dat ze niet goed in der vel zit ofzoquote:
Je bent altijd de schouder, de troost in zekere zin?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Veldhuis en Kemperquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent altijd de schouder, de troost in zekere zin?
Ze noemen je wel meer dan eens, hun hartsvriendin?
Je bent altijd maar het broertje, waarmee ze praten kan?
Een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man?
In principe is dat ook wel zo. De volgende keer moet je maar bedenken dat ze niet zozeer een goed gesprek wil, maar dat je je tong op een andere manier gebruikt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is dus het enige dat ik niet zie.. op de een of de andere manier willen mijn ogen die natte plek daar benee niet zien. Ik denk dan altijd dat ze niet goed in der vel zit ofzo
Daarover gesproken.. vandaag was ik wel de geile man..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:40 schreef AirwiN het volgende:
Een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap je niet? Bedoel je nu dat je vrouwen niet of niet snel als lustobject ziet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is dus het enige dat ik niet zie.. op de een of de andere manier willen mijn ogen die natte plek daar benee niet zien. Ik denk dan altijd dat ze niet goed in der vel zit ofzo
Of die vlaamse dames zijn niet veel gewendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarover gesproken.. vandaag was ik wel de geile man..stelletje triena's vroegen of ik nog vrijgezel was, en of ik wel vaker in belgie kwam. Moest maar een keer met hun mee stappen..
![]()
Wat een stoere ongeschoren blik met zonnebril al niet kan doen
Heb je telefoonnummer, e-mailadres, cupmaten of iets anders gevraagd? Of je eigen gegevens achtergelaten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daarover gesproken.. vandaag was ik wel de geile man..stelletje triena's vroegen of ik nog vrijgezel was, en of ik wel vaker in belgie kwam. Moest maar een keer met hun mee stappen..
![]()
Wat een stoere ongeschoren blik met zonnebril al niet kan doen
Krijg ik een soppende flamoes van vrouwen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap je niet? Bedoel je nu dat je vrouwen niet of niet snel als lustobject ziet?
Foei dawg, vrouwen als lustobjecten zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef dawg het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap je niet? Bedoel je nu dat je vrouwen niet of niet snel als lustobject ziet?
Ik ben 7 telefoon nummers en 4 email adressen rijker..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je telefoonnummer, e-mailadres, cupmaten of iets anders gevraagd? Of je eigen gegevens achtergelaten?
Vanuit het perspectief van de man...quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Krijg ik een soppende flamoes van vrouwen?
Nee, het is meer dat ik niet zie of een vrouw mij als lustobject ziet.
Bedenk wel dat jij de enige was die dat niet begreep he.. Misschien toch maar weer terug naar de middelbare school voor begrijpend lezen
vrouwen niet begrijpen is dan weer oer mannelijk, net zoals ruften, boeren laten, bier drinken en vleesch etenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah zo.
Ja, ik zag het. Maar je werd straks vergeleken met een vrouw, en ik begrijp vrouwen ook niet.
Je bedoelt dat je dan wel min of meer verplicht bent om te blijven slapen met zo'n afstand.quote:
Vlees!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vrouwen niet begrijpen is dan weer oer mannelijk, net zoals ruften, boeren laten, bier drinken en vleesch eten
Binnen dorpsgrenzen? nee, maar ik ben te lui om voor mensen die zoooo ver weg wonen echt moeite te doen.. Ik verwacht gewoon 1 dezer dagen een sms/belletje met de vraag of ik kan komen stappenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dan wel min of meer verplicht bent om te blijven slapen met zo'n afstand.![]()
Of ben jij ook zo'n Utrechtenaar die het liefst binnen de dorpsgrenzen blijft?
Je hoeft er niet direct mee te trouwen hoor, een weekendje brussel kan ook erg gezellig zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben 7 telefoon nummers en 4 email adressen rijker..Dus dat was niet geheel verkeerd.. heb ook maar mijn telnr achtergelaten, want ik ga toch niet bellen.. Bijna brussel, lekker ver...
Ik ben ook oermannelijk. Ik heb gister de hele dag lopen ruften na een Mexicaans avontuur, ik heb net vleesch op, en terwijl ik dit tik weerklinkt er een voldane boer door de woonkamer. Dadelijk met mijn ballen op de bank, onderuit gezakt met in de ene hand een biertje en de andere hand de afstandsbediening.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vrouwen niet begrijpen is dan weer oer mannelijk, net zoals ruften, boeren laten, bier drinken en vleesch eten
Als ze naast je in de kroeg van de barkruk afglijden ben je ook te lui om er iets mee te doen. Ga het alsjeblieft niet op de afstand gooien. Ga er een keer een weekend naar toe en maak de maandag daarop de blitz bij je collega's met je brakke hoofd en je geweldige verhalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Binnen dorpsgrenzen? nee, maar ik ben te lui om voor mensen die zoooo ver weg wonen echt moeite te doen.. Ik verwacht gewoon 1 dezer dagen een sms/belletje met de vraag of ik kan komen stappen
Nou, ik ben niet meer te houwen nuquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben ook oermannelijk. Ik heb gister de hele dag lopen ruften na een Mexicaans avontuur, ik heb net vleesch op, en terwijl ik dit tik weerklinkt er een voldane boer door de woonkamer. Dadelijk met mijn ballen op de bank, onderuit gezakt met in de ene hand een biertje en de andere hand de afstandsbediening.
*veegt zweet van voorhoofd af*quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij houdt van worst, dan ben je vrouw!
Ik hou van rosbief, dus ik ben man!
http://nl.wikipedia.org/wiki/NO_MA%27AMquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben ook oermannelijk. Ik heb gister de hele dag lopen ruften na een Mexicaans avontuur, ik heb net vleesch op, en terwijl ik dit tik weerklinkt er een voldane boer door de woonkamer. Dadelijk met mijn ballen op de bank, onderuit gezakt met in de ene hand een biertje en de andere hand de afstandsbediening.
Moet dat nauw ben nogal visueel ingesteldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat doe je vanavond? Ik moet me pro actiever opstellen van Airwinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben en jerry's, dagje bajesboot ook weer overlleefd
oh nog steeds single natuurlijk
Eet smakelijkquote:
bank of bed hangen, ben kapotquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat doe je vanavond? Ik moet me pro actiever opstellen van Airwin
Pro-actief is: gaan we vanavond of morgenavond wat drinken? Met de vraag die je nu stelt geef je haar te gemakkelijk de gelegenheid om je af te poeieren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat doe je vanavond? Ik moet me pro actiever opstellen van Airwin
Heb je gelijk in, maar haar antwoord vraagt natuurlijk om een reactiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pro-actief is: gaan we vanavond of morgenavond wat drinken? Met de vraag die je nu stelt geef je haar te gemakkelijk de gelegenheid om je af te poeieren.
Och meid toch, zo te horen heb jij een massage nodig bij kaarslicht en wierook. Is half 9 goed?quote:
wierook stinktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar haar antwoord vraagt natuurlijk om een reactie
[..]
Och meid toch, zo te horen heb jij een massage nodig bij kaarslicht en wierook. Is half 9 goed?
Spannende verhalen.. waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij heb ik net de spannende verhalen gemist
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Ofresca het volgende:
* Ofresca is net terug van de bioscoop
Ik vond He's just not that into you eigenlijk helemaal niet zo'n super leuke geweldige film.
Door sommigen wel volgens mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Werd dat dan bestempeld als een goede film?
Het begin was wel leuk, maar werd teniet gedaan door het mierzoete eindequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Ofresca het volgende:
* Ofresca is net terug van de bioscoop
Ik vond He's just not that into you eigenlijk helemaal niet zo'n super leuke geweldige film.
Hmm okequote:
Zo mierzoet vond ik het einde eigenlijk niet. Liep meer de bioscoop uit met het gevoel van, okee. Dit koste mij geld.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het begin was wel leuk, maar werd teniet gedaan door het mierzoete einde
Aah, hij is wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm oke
Heb hem nog wel op de computer staan, misschien dat ik hem ooit nog ga kijken.
quote:
dat lijkt me ook veel beter,niks drama gewoon een leuke comediequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef Miss-Madness het volgende:
Ik wil een "Night at the musuem 2" wel zien
quote:
Ik heb die man een keer op tv gezien en me kapot zitten ergeren, dan ga ik toch niet naar een film kijken die door zo iemand geïnspireerd is?quote:
Heb op pc staan heb nog niet gekeken wel boek gelezen die was wel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef dawg het volgende:
Iemand Angels & Demons al gezien, of is die nog niet in de bios?
Ik heb geen idee waar het over gaat. Ik ben oppervlakkig genoeg om op basis van de titel te bepalen dat het een vreselijke, mierzoete vrouwenfilm is. En als ik op filmgebied ergens niet van hou...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb die man een keer op tv gezien en me kapot zitten ergeren, dan ga ik toch niet naar een film kijken die door zo iemand geïnspireerd is?
Nee, dat is het niet. Het is meer een irritante film waarbij je de neiging krijgt om iedere vrouw een schop onder haar reet te geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat. Ik ben oppervlakkig genoeg om op basis van de titel te bepalen dat het een vreselijke, mierzoete vrouwenfilm is. En als ik op filmgebied ergens niet van hou...
Ik ga misschien morgen, maar hij moet blijkbaar tegenvallen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef dawg het volgende:
Hij schijnt van hetzelfde niveau te zijn als de Da Vinci Code. En die vond ik niet heel geweldig. Het verhaal leent zich prima voor een film, maar Richie Cunningham is niet in staat om er iets spannends van te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef dawg het volgende:
Daar heb ik geen film voor nodig...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
Nee, dat is het niet. Het is meer een irritante film waarbij je de neiging krijgt om iedere vrouw een schop onder haar reet te geven.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het is meer een irritante film waarbij je de neiging krijgt om iedere vrouw een schop onder haar reet te geven.
ik heb dus gelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb die man een keer op tv gezien en me kapot zitten ergeren, dan ga ik toch niet naar een film kijken die door zo iemand geïnspireerd is?
Vond ik ook een beetje van die andere, Da Vinci code.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga misschien morgen, maar hij moet blijkbaar tegenvallen...
Is dat laatste noodzakelijk dan om hem te bekeren? Doe het geheel onbaatzuchtig voor je broeders van de club!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Getverdemme ze willen dat ik de inmiddels vrijgezelle Jan SMit bekeer.....
[HOMO #2416] Waarin Ang3l gestuurd wordt Jan te bekeren!
Ik vind hem niet eens leuk!
Da Vinci Codequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Vond ik ook een beetje van die andere, hoe heet die ook alweer?
Ja, dacht ik al eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij schijnt van hetzelfde niveau te zijn als de Da Vinci Code. En die vond ik niet heel geweldig. Het verhaal leent zich prima voor een film, maar Richie Cunningham is niet in staat om er iets spannends van te maken.
Uhu.quote:
Van de voorstukjes die ik heb gezien kreeg ik dat idee ook inderdaad..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
IK WIL NIET!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat laatste noodzakelijk dan om hem te bekeren? Doe het geheel onbaatzuchtig voor je broeders van de club!
Misschien wordt het derde deel wat, drie keer scheep...........quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Vond ik ook een beetje van die andere, Da Vinci code.
quote:
Je fijngevoeligheid! Het raakt me!quote:
Bah, weer zo'n stereotypering die niet klopt... En ik maar denken dat mannen onder mannen nooit zo moeilijk deden.quote:
Ben benieuwd of ze er nog één gaan maken.... Zolang ze dan maar het Juvenalis Dilemma doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien wordt het derde deel wat, drie keer scheep...........
Volgens mij had de studio rechten van alle driequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze er nog één gaan maken.... Zolang ze dan maar het Juvenalis Dilemma doen
Er zijn vier boekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij had de studio rechten van alle drie
oh heb er maar driequote:
Da Vinci, Bernini, Juvenalis & Delta Deceptie.quote:
Als ik dat wist, had ik hier niet gezeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Ofresca het volgende:
Maar vertel, wat is er volgens jou aan de hand met het vrouwelijk geslacht?
Ja die discussie had ik laatst ook met iemand. Ik dacht ook dat het er maar 3 waren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Da Vinci, Bernini, Juvenalis & Delta Deceptie.
Je schopt gewoon graag?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat wist, had ik hier niet gezeten.
Die laatste heb ik nog zal wel met de kerst of verjaardag heb de rest ook van me zusiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ondermeer... als het maar een reactie uitlokt...quote:
Films bereiken toch niet dat niveau wat je zelf hebt gecreerd in je hoofd door het boek te lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar het Juvenalis Dilemma is ook met een andere.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die discussie had ik laatst ook met iemand. Ik dacht ook dat het er maar 3 waren.
Maar is Delta Deceptie ook met dezelfde hoofdrolspeler?
Nee, dat kloptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Films bereiken toch niet dat niveau wat je zelf hebt gecreerd in je hoofd door het boek te lezenhet zal vaak in een (delta) deceptie uitlopen
Er zijn wel boeken die ok zijn verfilmd. Maar inderdaad, veel zijn het er niet want het valt meestal tegen met wat je erbij hebt verzonnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
Films bereiken toch niet dat niveau wat je zelf hebt gecreerd in je hoofd door het boek te lezenhet zal vaak in een (delta) deceptie uitlopen
Alleen papilon was wel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn wel boeken die ok zijn verfilmd. Maar inderdaad, veel zijn het er niet want het valt meestal tegen met wat je erbij hebt verzonnen.
Jij bent dus van het meisjes plagen kusjes vragen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondermeer... als het maar een reactie uitlokt...
O ja ben maar een * newbie * snap nog niet allesquote:
Ja maar ik heb hele lieve zustersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik maar twee, het kan altijd slechter
Haha, geeft niet. Sommige noemen mij ook "fiets"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
O ja ben maar een * newbie * snap nog niet alles
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
Jij bent dus van het meisjes plagen kusjes vragen?
Ja zo snap ik er echt niks meer vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, geeft niet. Sommige noemen mij ook "fiets"
Het went!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja zo snap ik er echt niks meer van
Een qoute van me zus : alles wendt behalve een ventquote:
KF-niveau?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef mrbox het volgende:
Meisjes plagenDat is leuk, jaa tot een bepaald niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |