Heb je telefoonnummer, e-mailadres, cupmaten of iets anders gevraagd? Of je eigen gegevens achtergelaten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daarover gesproken.. vandaag was ik wel de geile man..stelletje triena's vroegen of ik nog vrijgezel was, en of ik wel vaker in belgie kwam. Moest maar een keer met hun mee stappen..
![]()
Wat een stoere ongeschoren blik met zonnebril al niet kan doen
Krijg ik een soppende flamoes van vrouwen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap je niet? Bedoel je nu dat je vrouwen niet of niet snel als lustobject ziet?
Foei dawg, vrouwen als lustobjecten zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef dawg het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap je niet? Bedoel je nu dat je vrouwen niet of niet snel als lustobject ziet?
Ik ben 7 telefoon nummers en 4 email adressen rijker..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je telefoonnummer, e-mailadres, cupmaten of iets anders gevraagd? Of je eigen gegevens achtergelaten?
Vanuit het perspectief van de man...quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Krijg ik een soppende flamoes van vrouwen?
Nee, het is meer dat ik niet zie of een vrouw mij als lustobject ziet.
Bedenk wel dat jij de enige was die dat niet begreep he.. Misschien toch maar weer terug naar de middelbare school voor begrijpend lezen
vrouwen niet begrijpen is dan weer oer mannelijk, net zoals ruften, boeren laten, bier drinken en vleesch etenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah zo.
Ja, ik zag het. Maar je werd straks vergeleken met een vrouw, en ik begrijp vrouwen ook niet.
Je bedoelt dat je dan wel min of meer verplicht bent om te blijven slapen met zo'n afstand.quote:
Vlees!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vrouwen niet begrijpen is dan weer oer mannelijk, net zoals ruften, boeren laten, bier drinken en vleesch eten
Binnen dorpsgrenzen? nee, maar ik ben te lui om voor mensen die zoooo ver weg wonen echt moeite te doen.. Ik verwacht gewoon 1 dezer dagen een sms/belletje met de vraag of ik kan komen stappenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dan wel min of meer verplicht bent om te blijven slapen met zo'n afstand.![]()
Of ben jij ook zo'n Utrechtenaar die het liefst binnen de dorpsgrenzen blijft?
Je hoeft er niet direct mee te trouwen hoor, een weekendje brussel kan ook erg gezellig zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben 7 telefoon nummers en 4 email adressen rijker..Dus dat was niet geheel verkeerd.. heb ook maar mijn telnr achtergelaten, want ik ga toch niet bellen.. Bijna brussel, lekker ver...
Ik ben ook oermannelijk. Ik heb gister de hele dag lopen ruften na een Mexicaans avontuur, ik heb net vleesch op, en terwijl ik dit tik weerklinkt er een voldane boer door de woonkamer. Dadelijk met mijn ballen op de bank, onderuit gezakt met in de ene hand een biertje en de andere hand de afstandsbediening.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vrouwen niet begrijpen is dan weer oer mannelijk, net zoals ruften, boeren laten, bier drinken en vleesch eten
Als ze naast je in de kroeg van de barkruk afglijden ben je ook te lui om er iets mee te doen. Ga het alsjeblieft niet op de afstand gooien. Ga er een keer een weekend naar toe en maak de maandag daarop de blitz bij je collega's met je brakke hoofd en je geweldige verhalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Binnen dorpsgrenzen? nee, maar ik ben te lui om voor mensen die zoooo ver weg wonen echt moeite te doen.. Ik verwacht gewoon 1 dezer dagen een sms/belletje met de vraag of ik kan komen stappen
Nou, ik ben niet meer te houwen nuquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben ook oermannelijk. Ik heb gister de hele dag lopen ruften na een Mexicaans avontuur, ik heb net vleesch op, en terwijl ik dit tik weerklinkt er een voldane boer door de woonkamer. Dadelijk met mijn ballen op de bank, onderuit gezakt met in de ene hand een biertje en de andere hand de afstandsbediening.
*veegt zweet van voorhoofd af*quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij houdt van worst, dan ben je vrouw!
Ik hou van rosbief, dus ik ben man!
http://nl.wikipedia.org/wiki/NO_MA%27AMquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben ook oermannelijk. Ik heb gister de hele dag lopen ruften na een Mexicaans avontuur, ik heb net vleesch op, en terwijl ik dit tik weerklinkt er een voldane boer door de woonkamer. Dadelijk met mijn ballen op de bank, onderuit gezakt met in de ene hand een biertje en de andere hand de afstandsbediening.
Moet dat nauw ben nogal visueel ingesteldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat doe je vanavond? Ik moet me pro actiever opstellen van Airwinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben en jerry's, dagje bajesboot ook weer overlleefd
oh nog steeds single natuurlijk
Eet smakelijkquote:
bank of bed hangen, ben kapotquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat doe je vanavond? Ik moet me pro actiever opstellen van Airwin
Pro-actief is: gaan we vanavond of morgenavond wat drinken? Met de vraag die je nu stelt geef je haar te gemakkelijk de gelegenheid om je af te poeieren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat doe je vanavond? Ik moet me pro actiever opstellen van Airwin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |