Tja, niet om rot te doen: maar ik zeg dit soort dingen echt zo vaak tegen collega'squote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, mijn omweggetjes... weet niet hoe ik kan peilen of hij me leuk vindt via een omweggetje.
Ja, dit is dezelfde als gister en vanmorgen zei hij ook nog: "zet speciaal voor jou Q-music op" (ik had op zijn boxen gelet, die had ie gister per ongeluk bij me achter gelaten).
Toen ik vanmorgen binnen kwam vroeg hij ook al wat er was (ik kwam nogal vermoeid binnen).
Dus ik word opgemerkt, maar ik kan het zo niet peilen... Hij lijkt mij wel
noemde jij me gisteren niet ook al lelijk?quote:
Kom maar op met die muurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je daar achter wil komen moet je over een flinke muur
Een beetje bevestiging is wel fijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ie interesse heeft komt ie vanzelf wel op de proppen.
Dat begrijp ik van de meeste vrouwen niet - dat gezoek naar subtiele signalen en zo. Waarcshijnlijk bedoelt ie gewoon wat ie zegt zonder diepere betekenis denk ik altijd maar
Hoezo was ik niet enthousiast?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa als jij niet enthousiast er voor bentJe kan me nogsteeds niet uitleggen dat hij altijd zo doet. Zoveel kado's met een heel verhaal EN nog zo'n overduidelijke uitnodiging
Ik dacht ook niks geksquote:
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, niet om rot te doen: maar ik zeg dit soort dingen echt zo vaak tegen collega's
Gewoon lekker bekijken hoe het gaat. Gezellig doen, je vrolijke zelf zijn en misschien een keer uitnodigen om ergens wat te gaan drinken na het werkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Een beetje bevestiging is wel fijn![]()
Had er de hele dag geen last van, totdat hij naar huis ging. Krijg af en toe zo het heen en weer van die jongen!Maar goed, we gaan maar uit van het eerste. Daar heb je een goed punt.
Beste Artic,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef ArTiC het volgende:
mijn collega tegenover me (man, 40er) keek vandaag wat bozig...toen vroeg ik: alles wel okay?
lieve Mona, ben ik nu verliefd op hem?
Nou dan, waarom zou je er dan je hoofd over breken?quote:
amenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
Wil niet zeggen dat ie je niet leuk kan vinden trouwens hoor, maar wij dames moeten gewoon niet elke zin die een man zegt ontleden
Zag net je reactie aan Duim, ok dat verbaasde me welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo was ik niet enthousiast?
Maargoed boeit ook niet
Of accepteren dat jullie dat vaak toch wel doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
Wil niet zeggen dat ie je niet leuk kan vinden trouwens hoor, maar wij dames moeten gewoon niet elke zin die een man zegt ontleden
Ik vind hem niet complexquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef mrbox het volgende:
Zag net je reactie aan Duim, ok dat verbaasde me welHey dat was je complexe man
Homo, beetje iets van vrouwen accepteren.. bah!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Of accepteren dat jullie dat vaak toch wel doen.
Waarom, dat kost alleen maar een hoop tijd voor nietsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Of accepteren dat jullie dat vaak toch wel doen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon lekker bekijken hoe het gaat. Gezellig doen, je vrolijke zelf zijn en misschien een keer uitnodigen om ergens wat te gaan drinken na het werk
Omdat ik een doos ben. Omdat ik gewoon wil dat hij me verovert, helemaal gek maakt, met me flirt en helemaal plat voor me gaat!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou dan, waarom zou je er dan je hoofd over breken?
Ja precies. Ik wil het ook niet ontleden, ik wil gewoon bevestiging van hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
Als ie op je valt doet ie dat vanzelf wel en dan merk je het dan welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik een doos ben. Omdat ik gewoon wil dat hij me verovert, helemaal gek maakt, met me flirt en helemaal plat voor me gaat!![]()
[..]
Ja precies. Ik wil het ook niet ontleden, ik wil gewoon bevestiging van hem.
Thanks Rip
Nog nietquote:
Ben ik het trouwens niet mee eens... soms moeten vrouwen ook wel even wat duidelijke seintjes geven (lees gewoon zeggen). Ik kan er ook echt zo rete blind voor zijn! en dan denk ik maar dat ik geen kans maak en doe ik geen moeite..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ie op je valt doet ie dat vanzelf wel en dan merk je het dan welEn zo niet, dan is het his loss
Klopt, maar dat geanalyseer wat veel vrouwen doen krijgen ze toch niet afgeleerd, dus waarom je daarover dan druk maken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom, dat kost alleen maar een hoop tijd voor niets
NIET!!!quote:
Grow some ballsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik het trouwens niet mee eens... soms moeten vrouwen ook wel even wat duidelijke seintjes geven (lees gewoon zeggen). Ik kan er ook echt zo rete blind voor zijn! en dan denk ik maar dat ik geen kans maak en doe ik geen moeite..
Jij bent dan ook net een wijfquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik het trouwens niet mee eens... soms moeten vrouwen ook wel even wat duidelijke seintjes geven (lees gewoon zeggen). Ik kan er ook echt zo rete blind voor zijn! en dan denk ik maar dat ik geen kans maak en doe ik geen moeite..
Iedere keer dat ze indalen worden ze weer net zo hard terug naar boven geschopt.. maar ik hoorde dat jij ook in amsterdam ging verdwalen ergens met hemelvaartquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iedere keer dat ze indalen worden ze weer net zo hard terug naar boven geschopt.. maar ik hoorde dat jij ook in amsterdam ging verdwalen ergens met hemelvaartdus wie weet zijn ze dan alweer ver genoeg ingedaald om jou helemaal gek te flirten!
QFT!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:30 schreef Ripley het volgende:
Als ie op je valt doet ie dat vanzelf wel en dan merk je het dan welEn zo niet, dan is het his loss
Neuhquote:
Vrouwen moeten duidelijke seintjes geven omdat jij het empathisch vermogen mist om signalen op te vangen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
Vrouwen moeten duidelijke seintjes geven omdat jij het empathisch vermogen mist om signalen op te vangen?
Je blijft ook maar denken dat het grappig is hè?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
En duim, gedraag je want ik moet weer weg![]()
Oh, nee, ik zie seinen wel, als ze niet lekker in hun vel zitten, of als er iets anders is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen moeten duidelijke seintjes geven omdat jij het empathisch vermogen mist om signalen op te vangen?
Hoezo kijk je daar omheen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zie seinen wel, als ze niet lekker in hun vel zitten, of als er iets anders is.dus dat zit wel goed, alleen ik vertik het om die soppende flamoesen te zien, daar kijk ik op de een of de andere manier omheen.. echt kut is dat.
Als je de flamoesen zo kon zien was je supermanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zie seinen wel, als ze niet lekker in hun vel zitten, of als er iets anders is.dus dat zit wel goed, alleen ik vertik het om die soppende flamoesen te zien, daar kijk ik op de een of de andere manier omheen.. echt kut is dat.
hij zoekt alleen maar de ijsjes die Angel uitdeeltquote:
Dat is dus het enige dat ik niet zie.. op de een of de andere manier willen mijn ogen die natte plek daar benee niet zien. Ik denk dan altijd dat ze niet goed in der vel zit ofzoquote:
Je bent altijd de schouder, de troost in zekere zin?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Veldhuis en Kemperquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent altijd de schouder, de troost in zekere zin?
Ze noemen je wel meer dan eens, hun hartsvriendin?
Je bent altijd maar het broertje, waarmee ze praten kan?
Een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man?
In principe is dat ook wel zo. De volgende keer moet je maar bedenken dat ze niet zozeer een goed gesprek wil, maar dat je je tong op een andere manier gebruikt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is dus het enige dat ik niet zie.. op de een of de andere manier willen mijn ogen die natte plek daar benee niet zien. Ik denk dan altijd dat ze niet goed in der vel zit ofzo
Daarover gesproken.. vandaag was ik wel de geile man..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:40 schreef AirwiN het volgende:
Een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap je niet? Bedoel je nu dat je vrouwen niet of niet snel als lustobject ziet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is dus het enige dat ik niet zie.. op de een of de andere manier willen mijn ogen die natte plek daar benee niet zien. Ik denk dan altijd dat ze niet goed in der vel zit ofzo
Of die vlaamse dames zijn niet veel gewendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarover gesproken.. vandaag was ik wel de geile man..stelletje triena's vroegen of ik nog vrijgezel was, en of ik wel vaker in belgie kwam. Moest maar een keer met hun mee stappen..
![]()
Wat een stoere ongeschoren blik met zonnebril al niet kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |