Hij schijnt van hetzelfde niveau te zijn als de Da Vinci Code. En die vond ik niet heel geweldig. Het verhaal leent zich prima voor een film, maar Richie Cunningham is niet in staat om er iets spannends van te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef dawg het volgende:
Iemand Angels & Demons al gezien, of is die nog niet in de bios?
Daar heb ik geen film voor nodig...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
Nee, dat is het niet. Het is meer een irritante film waarbij je de neiging krijgt om iedere vrouw een schop onder haar reet te geven.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het is meer een irritante film waarbij je de neiging krijgt om iedere vrouw een schop onder haar reet te geven.
ik heb dus gelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb die man een keer op tv gezien en me kapot zitten ergeren, dan ga ik toch niet naar een film kijken die door zo iemand geïnspireerd is?
Vond ik ook een beetje van die andere, Da Vinci code.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga misschien morgen, maar hij moet blijkbaar tegenvallen...
Is dat laatste noodzakelijk dan om hem te bekeren? Doe het geheel onbaatzuchtig voor je broeders van de club!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Getverdemme ze willen dat ik de inmiddels vrijgezelle Jan SMit bekeer.....
[HOMO #2416] Waarin Ang3l gestuurd wordt Jan te bekeren!
Ik vind hem niet eens leuk!
Da Vinci Codequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Vond ik ook een beetje van die andere, hoe heet die ook alweer?
Ja, dacht ik al eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij schijnt van hetzelfde niveau te zijn als de Da Vinci Code. En die vond ik niet heel geweldig. Het verhaal leent zich prima voor een film, maar Richie Cunningham is niet in staat om er iets spannends van te maken.
Uhu.quote:
Van de voorstukjes die ik heb gezien kreeg ik dat idee ook inderdaad..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
IK WIL NIET!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat laatste noodzakelijk dan om hem te bekeren? Doe het geheel onbaatzuchtig voor je broeders van de club!
Misschien wordt het derde deel wat, drie keer scheep...........quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Vond ik ook een beetje van die andere, Da Vinci code.
quote:
Je fijngevoeligheid! Het raakt me!quote:
Bah, weer zo'n stereotypering die niet klopt... En ik maar denken dat mannen onder mannen nooit zo moeilijk deden.quote:
Ben benieuwd of ze er nog één gaan maken.... Zolang ze dan maar het Juvenalis Dilemma doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien wordt het derde deel wat, drie keer scheep...........
Volgens mij had de studio rechten van alle driequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze er nog één gaan maken.... Zolang ze dan maar het Juvenalis Dilemma doen
Er zijn vier boekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij had de studio rechten van alle drie
oh heb er maar driequote:
Da Vinci, Bernini, Juvenalis & Delta Deceptie.quote:
Als ik dat wist, had ik hier niet gezeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Ofresca het volgende:
Maar vertel, wat is er volgens jou aan de hand met het vrouwelijk geslacht?
Ja die discussie had ik laatst ook met iemand. Ik dacht ook dat het er maar 3 waren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Da Vinci, Bernini, Juvenalis & Delta Deceptie.
Je schopt gewoon graag?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat wist, had ik hier niet gezeten.
Die laatste heb ik nog zal wel met de kerst of verjaardag heb de rest ook van me zusiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ondermeer... als het maar een reactie uitlokt...quote:
Films bereiken toch niet dat niveau wat je zelf hebt gecreerd in je hoofd door het boek te lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar het Juvenalis Dilemma is ook met een andere.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die discussie had ik laatst ook met iemand. Ik dacht ook dat het er maar 3 waren.
Maar is Delta Deceptie ook met dezelfde hoofdrolspeler?
Nee, dat kloptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Films bereiken toch niet dat niveau wat je zelf hebt gecreerd in je hoofd door het boek te lezenhet zal vaak in een (delta) deceptie uitlopen
Er zijn wel boeken die ok zijn verfilmd. Maar inderdaad, veel zijn het er niet want het valt meestal tegen met wat je erbij hebt verzonnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
Films bereiken toch niet dat niveau wat je zelf hebt gecreerd in je hoofd door het boek te lezenhet zal vaak in een (delta) deceptie uitlopen
Alleen papilon was wel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn wel boeken die ok zijn verfilmd. Maar inderdaad, veel zijn het er niet want het valt meestal tegen met wat je erbij hebt verzonnen.
Jij bent dus van het meisjes plagen kusjes vragen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondermeer... als het maar een reactie uitlokt...
O ja ben maar een * newbie * snap nog niet allesquote:
Ja maar ik heb hele lieve zustersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik maar twee, het kan altijd slechter
Haha, geeft niet. Sommige noemen mij ook "fiets"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
O ja ben maar een * newbie * snap nog niet alles
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
Jij bent dus van het meisjes plagen kusjes vragen?
Ja zo snap ik er echt niks meer vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, geeft niet. Sommige noemen mij ook "fiets"
Het went!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja zo snap ik er echt niks meer van
Een qoute van me zus : alles wendt behalve een ventquote:
KF-niveau?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef mrbox het volgende:
Meisjes plagenDat is leuk, jaa tot een bepaald niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |