Wie wat waar?quote:
als ik je dat kon zeggen begreep ik hetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Wat begrijpen we niet aan mannen dan, dames? En voor de heren: wat begrijp je niet aan vrouwen?
Ik begrijp niet waarom ze dingen doen zoals ze ze doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Wat begrijpen we niet aan mannen dan, dames? En voor de heren: wat begrijp je niet aan vrouwen?
Zoals wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze dingen doen zoals ze ze doen.
en hoe is dat dan? Geef eens een concreet voorbeeldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze dingen doen zoals ze ze doen.
Ik begrijp minder dan me lief isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Dan moet ik teveel uitwijden over mijn privéleven, en dat doe ik hier niet.quote:
hoebedoel jequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik begrijp minder dan me lief is
wat heb ik NU weer gedaan!?!?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duim, maar ze luistert een beetje slecht
Snap nooit precies hoe en waneer ik moet reagerenquote:
No lovequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb ik NU weer gedaan!?!?
mannen tsktsk *zucht*
waarop?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Snap nooit precies hoe en waneer ik moet reageren
Wat begrijpen jullie niet?quote:
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
Dan moet ik teveel uitwijden over mijn privéleven, en dat doe ik hier niet.
Ik makkelijker met mannen dan met vrouwen. Verstand op nul, dat werkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan makkelijker met vrouwen omgaan dan met mannen merk ik wel. Wat best een nadeel is in mijn positie.
De kleine hintsquote:
Ik kan soms wel verstandig zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |