Geen probleem. Zit zelf ook in mijn ik-negeer-iedereen-fasequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
hh!![]()
Oeps, besef me ineens dat ik niet meer gereageerd heb..
Nu is natuurlijk de grote vraag: Is dat omdat niemand geklaagd heeft, of omdat jij de klacht niet als zodanig oppikte?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh ja tot zover geen gekken klachten etc... gehad zal wel goed zitten
Je vindt het nog steeds maar niks, om terug te zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:
Geen probleem. Zit zelf ook in mijn ik-negeer-iedereen-fase![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:
Geen probleem. Zit zelf ook in mijn ik-negeer-iedereen-fase![]()
Eerder het eerste dan het laatstequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu is natuurlijk de grote vraag: Is dat omdat niemand geklaagd heeft, of omdat jij de klacht niet als zodanig oppikte?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
is ik ook heel ffies weer, wat heb ik allemaal gemist vandaag ?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:is ik ook heel ffies weer, wat heb ik allemaal gemist vandaag ?
Dat weet ik niet. Zeg eens.. wat heb je gemist?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
is ik ook heel ffies weer, wat heb ik allemaal gemist vandaag ?
wat of wiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zeg eens.. wat heb je gemist?
Dat mag jij dan kiezen. "En" kan ook nog natuurlijk.quote:
Kee dan EN gheghequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat mag jij dan kiezen. "En" kan ook nog natuurlijk.
Heksje!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tijd om eens aan de vrouw te gaan Sedan.
whehehe.. ik heb een vermoeden..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Kee dan EN gheghe
ben er alweer even vandoor tot later
Ja! Weet je hoe ik me verveel op me werk?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! Weet je hoe ik me verveel op me werk?
Dan zou het toch juist heel hard hier moeten gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! Weet je hoe ik me verveel op me werk?
Klopt, ik ga ook nu!quote:
[zelfkennis] Maar ik heb helemaal niets nuttigs te melden [/zelfkennis]quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan zou het toch juist heel hard hier moeten gaan?
Ze kan toch niet in haar eentje het topic volspammen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zou het toch juist heel hard hier moeten gaan?
Kan me nauwelijks voorstellen dat hier ooit niemand isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze kan toch niet in haar eentje het topic volspammen?
Zou wel een prestatie zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze kan toch niet in haar eentje het topic volspammen?
Normaal gesproken wordt een uur afwezigheid genadeloos afgestraft met het missen van een volledig topicquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat hier ooit niemand is.
Stellingen zijn kut!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:06 schreef dawg het volgende:
Gooi er een stelling in dan.
'Vroeger' hadden we een OP met stellingen.
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tijd om eens aan de vrouw te gaan Sedan.
Waarom kut? Waarom niet klote? Of gezeik? Of waardeloos?quote:
quote:
svp motiverenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom kut? Waarom niet klote? Of gezeik? Of waardeloos?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
svp motiveren
zooooooooooo zag meteen dat ik nu niets gemist had, iedereen van het heerlijke weeraan t genieten?
Ik wil weten waarom Air het woord kut negatief ziet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
svp motiveren
zooooooooooo zag meteen dat ik nu niets gemist had, iedereen van het heerlijke weeraan t genieten?
echt niet ik begrijp heul niets van mannenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Ripley het volgende:
okay, stelling: vrouwen begrijpen mannen beter dan mannen vrouwen begrijpen
Oneens, dat vrouwen mannen beter begrijpen maken ze vooral zichzelf wijs. Mannen berusten in het gegeven dat ze er niks van snappen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Ripley het volgende:
Ik wil weten waarom jij denkt dat ik het woord kut als negatief zie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
Ik wil weten waarom Air het woord kut negatief ziet.
Vrouwen begrijpen zichzelf niet eens!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oneens, dat vrouwen mannen beter begrijpen maken ze vooral zichzelf wijs. Mannen berusten in het gegeven dat ze er niks van snappen!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oneens, dat vrouwen mannen beter begrijpen maken ze vooral zichzelf wijs. Mannen berusten in het gegeven dat ze er niks van snappen!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt niet ik begrijp heul niets van mannen
heb ik niet gezegd ik vroeg OF ik wat gemist had en daarna WAT of WIEquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou jij zegt dat je niets gemist hebt
Helemaal mee eens anders zat ik niet hierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |