quote:Met Placebo is opnieuw een headliner voor Pukkelpop 2009 bekend. De groep rond Brian Molko brengt op 8 juni het gloednieuwe ‘Battle for the sun’ uit. De plaat is het resultaat van drie maanden bloed, zweet en tranen onder het goedkeurende oog van sterproducer Dave Bottrill, die eerder al werkte met bands als Tool, Muse en onze eigenste dEUS. De single ‘For what it’s worth’ schalt nu al door je radio en zal op vrijdag 21 augustus ongetwijfeld ook door de Pukkelpop-speakers knallen!
Verder kan je genieten van Pukkelpop lievelingen Eagles of Death Metal, versterken MSTRKRFT en Luciano presents AEther de indrukwekkende dance affiche en komen Ladyhawke, DeVotchKa, Brakes, The Rifles, Gang Gang Dance, Bill Callahan en [b]The Black Angels richting Kiewit.
[/b]
Uiteraard is er weer veel plaats voor knap jong talent zoals rijzende pop ster La Roux, shoegazers The Big Pink, NME lievelingen The Gay Blades en indiepop sensatie The Virgins. En in de Shelter zal het er stevig aan toe gaan bij bands als Thursday, Rival Schools, Future of the Left, Zebrahead en The Living End. Dit is nog lang niet alles, maar volgens ons toch weer een fijne reeks namen om bij te watertanden
Hij zal wel in de war zijn met Pinkpop, maar ik zie het nog gebeuren ook. Dat zou wel het zoveelste zwaktebod zijn, maar goed...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef RedGuy het volgende:
Heeft Michiel Veenstra gisteren nou The Kooks bevestigd voor Lowlands? Dat las ik op Last FM.
Ik hoop het toch godverdomme niet he.
Of ze komen gewoon lekker op lowlandsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef Toad het volgende:
Placebo komt al op PP. Dan kopen jullie lekker daar kaartjes voor.
Boeiend, dit is het Lowlandstopic, en daar komen ze gewoon wel heenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef mouzzer het volgende:
Zoals ik eerder vandaag al zei dat The Prodigy echt niet op Pinkpop zou komen is het nu ook bevestigd door de band zelf via twitter:
Sorry no for Pinkpop - still in the USA on Sunday :: Prodigy HQ
goh zou ik het dan misschien in het verkeerde topic hebben gezet.. En ze komen na Lowlands nog een keerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Boeiend, dit is het Lowlandstopic, en daar komen ze gewoon wel heen
idd zeker weten. kunnen gewoon in de lijst erbij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kyteman schijnt ook op LL te komen.
BTW, Destine net bekend gemaakt door RRB. Yuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |