Niemand is er veilig voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
iedere grapjurk met die domme massa-PM blokkeer ik. Einde dienstmededeling.
Ik krijg die spamquote:
aan mij durven ze het niet te sturen blijkbaarquote:
Dan heb je geluk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:09 schreef Muck het volgende:
[..]
aan mij durven ze het niet te sturen blijkbaar
Heatwave is al bezigquote:
Wij donkerblauwen krijgen dat soort zooi nietquote:
Die vliegen er ook af ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
ook die reply-to-all van diverse mensen..
same here hoorquote:
Zo is hetquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij donkerblauwen krijgen dat soort zooi niet
Die inmiddels een PM-ban heeftquote:
dat gaat best snel hierquote:
is ook niet zo heel moeilijk hoorquote:
Deze rest van de week vrij genomen, al heb ik alleen al deze morgen al meer gedaan dan gisteren bij elkaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent toch alleen op maandag werkeloos?
Hmm, ben ik dan toch stiekem donkerblauw en word ik te vaak gerukt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij donkerblauwen krijgen dat soort zooi niet
kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, ben ik dan toch stiekem donkerblauw en word ik te vaak gerukt?
L?quote:
Wat voor massa-PM?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
iedere grapjurk met die domme massa-PM blokkeer ik. Einde dienstmededeling.
Zo'n massa was het iig niet.quote:
Koffie is overal smerig bij.quote:
Nee, hij vraagt of het smerig is bij de koffie, niet andersom.quote:
Zie FB.quote:
quote:
Het een sluit het ander niet uit. Ik lust geen koffie, dus ja, dan is het smerig bij koffie. Nee, het is niet smerig bij bv thee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt of het smerig is bij de koffie, niet andersom.
Doe eens normaalquote:
In de kelderquote:
Comma verneukende tieten?quote:
Communicatieve vaardigheden-training of zoiets dus dat comma verneukende gedeelte klopt welquote:
Helaas, dus geen lekkere lerares die haar bollen laat zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Communicatieve vaardigheden-training of zoiets dus dat comma verneukende gedeelte klopt wel
Lekkere geile bollenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
Helaas, dus geen lekkere lerares die haar bollen laat zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En weer niet klikken voor alle T-haters en noeste arbeiders op het werk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nee, een leraar die last heeft van een beginnende vorm van obesitasquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, dus geen lekkere lerares die haar bollen laat zien.
Continue Variabele Transmissie?quote:
Zie eerdere reactie van mij....quote:
Anticlimax.quote:
Dan kun je beter die spoiler van mij voor de klas hebben!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, een leraar die last heeft van een beginnende vorm van obesitas
Hoiquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Groetjes vanaf KLIA
Neuh, die heb ik een dikke maand geleden al gezien, dus die laat ik even voor wat het is. Heb 'maar' 5 uur hier, dus ik internet wat, ga me dadelijk vol vreten en ga dan in de luie stoel een tukkie doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
HoiGa je die torens nog even bezoeken?
Heb je nog meer tussenstops?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, die heb ik een dikke maand geleden al gezien, dus die laat ik even voor wat het is. Heb 'maar' 5 uur hier, dus ik internet wat, ga me dadelijk vol vreten en ga dan in de luie stoel een tukkie doen.
Nope, straks in 1 ruk door van KUL naar AMS 12 uur en 40 minuten zitten. Helaas is het een KLM-vlucht, dus het personeel zal wel meer op van die Friese koeien lijken (qua lichaamsomvang), dan de aangename Aziatische dames hier.quote:
Ach, je hebt toch al een vriendinquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nope, straks in 1 ruk door van KUL naar AMS 12 uur en 40 minuten zitten. Helaas is het een KLM-vlucht, dus het personeel zal wel meer op van die Friese koeien lijken (qua lichaamsomvang), dan de aangename Aziatische dames hier.
Jazekers, maar ik mag op mijn reizen ook graag wat vrouwelijk schoon zien. "De ogen wassen" heet dat hier. Gewoon een beetje kijken dus, meer hoeft niet want terug naar eerste woord in deze reply.quote:
ik nog 1 uur en 15 minuten. Als alles op tijd gaat. Zodadelijk maar eens een plekje opzoeken in de wachtruimte. Ff mijn oogjes dichtdoen.quote:
Ik ben ook doodmoe zegquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik nog 1 uur en 15 minuten. Als alles op tijd gaat. Zodadelijk maar eens een plekje opzoeken in de wachtruimte. Ff mijn oogjes dichtdoen.
2,5 uur? Zoveel file in de randstad?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben ook doodmoe zegwil naar huis.. Straks nog 2,5 uur reizen...
Met de trein van Hoofddorp naar Den Bosch (ongeveer 1,5 uur) en dan nog met de auto van Den Bosch naar Tegelen..quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:38 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 19 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 145 Pheno
067. 072 Houniet
079. 068 Ladylike
Bij mij worden het gebakken aardappelen en kip op een stokje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, couscous met ananas, groene paprika, falaffel, zongedroogde tomaatjes en olijfjes op.
Nu nog even kleine boodschappen doen, morgen zijn die winkels weer niet open door dat sprookjesboek.
En meteen maar een nieuwe KSCquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij worden het gebakken aardappelen en kip op een stokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |