Neuh, die heb ik een dikke maand geleden al gezien, dus die laat ik even voor wat het is. Heb 'maar' 5 uur hier, dus ik internet wat, ga me dadelijk vol vreten en ga dan in de luie stoel een tukkie doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
HoiGa je die torens nog even bezoeken?
Heb je nog meer tussenstops?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, die heb ik een dikke maand geleden al gezien, dus die laat ik even voor wat het is. Heb 'maar' 5 uur hier, dus ik internet wat, ga me dadelijk vol vreten en ga dan in de luie stoel een tukkie doen.
Nope, straks in 1 ruk door van KUL naar AMS 12 uur en 40 minuten zitten. Helaas is het een KLM-vlucht, dus het personeel zal wel meer op van die Friese koeien lijken (qua lichaamsomvang), dan de aangename Aziatische dames hier.quote:
Ach, je hebt toch al een vriendinquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nope, straks in 1 ruk door van KUL naar AMS 12 uur en 40 minuten zitten. Helaas is het een KLM-vlucht, dus het personeel zal wel meer op van die Friese koeien lijken (qua lichaamsomvang), dan de aangename Aziatische dames hier.
Jazekers, maar ik mag op mijn reizen ook graag wat vrouwelijk schoon zien. "De ogen wassen" heet dat hier. Gewoon een beetje kijken dus, meer hoeft niet want terug naar eerste woord in deze reply.quote:
ik nog 1 uur en 15 minuten. Als alles op tijd gaat. Zodadelijk maar eens een plekje opzoeken in de wachtruimte. Ff mijn oogjes dichtdoen.quote:
Ik ben ook doodmoe zegquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik nog 1 uur en 15 minuten. Als alles op tijd gaat. Zodadelijk maar eens een plekje opzoeken in de wachtruimte. Ff mijn oogjes dichtdoen.
2,5 uur? Zoveel file in de randstad?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben ook doodmoe zegwil naar huis.. Straks nog 2,5 uur reizen...
Met de trein van Hoofddorp naar Den Bosch (ongeveer 1,5 uur) en dan nog met de auto van Den Bosch naar Tegelen..quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:38 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 19 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 145 Pheno
067. 072 Houniet
079. 068 Ladylike
Bij mij worden het gebakken aardappelen en kip op een stokje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, couscous met ananas, groene paprika, falaffel, zongedroogde tomaatjes en olijfjes op.
Nu nog even kleine boodschappen doen, morgen zijn die winkels weer niet open door dat sprookjesboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |