DaMuckquote:
Kom op, je kan betere smoezen verzinnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door de drukte en de foutmeldingen van FOK! had ik niet in de gaten hoe ver jullie al waren![]()
.
Geef toch gewoon toe dat je ninja-actie mislukt isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door de drukte en de foutmeldingen van FOK! had ik niet in de gaten hoe ver jullie al waren![]()
.
Ik verzin nooit smoezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom op, je kan betere smoezen verzinnen
Ik ben geen Japanse vechtsporterquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef toch gewoon toe dat je ninja-actie mislukt is
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef toch gewoon toe dat je ninja-actie mislukt is
Jáá Jáá!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik verzin nooit smoezen.
[..]
Ik ben geen Japanse vechtsporter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zien we, want deze lijkt helemaal nergens opquote:
De brug stond open, waardoor mijn bericht moest omrijden. Vervolgens had de hond de inhoud ervan opgegeten, waardoor ik opnieuw moest typen en het bericht dus niet op tijd aankwam om in het topic te staan voordat MPG de lapo had.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zien we, want deze lijkt helemaal nergens op
Ik mis de hond die het bericht had opgegetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
De brug stond open, waardoor mijn bericht moest omrijden. Vervolgens had de hond de inhoud ervan opgegeten, waardoor ik opnieuw moest typen en het bericht dus niet op tijd aankwam om in het topic te staan voordat MPG de lapo had.
Beter?
Zie je, je kan het welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
De brug stond open, waardoor mijn bericht moest omrijden. Vervolgens had de hond de inhoud ervan opgegeten, waardoor ik opnieuw moest typen en het bericht dus niet op tijd aankwam om in het topic te staan voordat MPG de lapo had.
Beter?
Nou ja, de hond had de brug ook al opgegeten, dus zoveel trek had hij ook niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik mis de hond die het bericht had opgegeten
Oud nieuwsquote:
Voordat Jan ging zingen, ging Yolanthe de kerk uit?quote:
Dat was begin april al bekend in SHOquote:
Lol, Jan gaat er een liedje over schrijven. "Beter te laat dan nooit".quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
Berichtgeving op nu.nl was ook wel interessant trouwens... die melden het op de site, en eindigen met het bericht dat Jan en Yolanthe zich nog gaan beraden over hoe ze dit naar buiten gaan brengen... beetje laat, lijkt me.
Ja, daar hebben we al 2 berichten over op de fpquote:
Ik wist het ook allangquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we al 2 berichten over op de fp.
Iets met mosterd en maaltijd?
Edit de wiki gewoon.quote:
Oh, heb ik al gedaan. Je staat er in de volgende in.quote:
Koffiequote:
Wie is er uit dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, heb ik al gedaan. Je staat er in de volgende in.
Slagroomquote:
Fha!quote:
*grote ogen* hoor ik er nu echt bij???quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga de oude topics er ook bij zetten, nu ben ik toch bezig. vdvorst is er uit, die heb ik al maanden niet meer gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is er uit dan?
En zijn de oude topics ook weer goed dan?.
Dat was ook mijn ideequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga de oude topics er ook bij zetten, nu ben ik toch bezig. vdvorst is er uit, die heb ik al maanden niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |