ik stel voor dat ze gewoon weer in hun eigen kloffie mogen, en we gewoon weer teruggaan naar fase 1. deze onzin heeft z'n langste tijd wel gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:21 schreef Quinty. het volgende:
[..]
hoop dat bart zijn jongensdroom nu in vervulling is gegaannext
quote:
Ik lachte ook, maar dat was meer uitlachen dan toelachen vrees ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb voor het eerst eens moeten lachen om de Bunker
agosie dat commandantje is ook wel hard tegen haar die schreeuwt met een flink stemmetje tegen elientje hoor dat vind ik ook te ver gaan dan moet elientje zo huilen en dat is toch niet de opzet van het programmaquote:
whaaaaaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
ow dit gaat niet meer goed komen met mij vandaag als ik me dag zo start![]()
![]()
straks gaat ik naar mn eigen combatinstructeur...zal eens voorstellen of we niet met een gasmasker onde de bar moeten kruipen![]()
Wat een idioten... maar ik lach me helemaal de tering.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik lachte ook, maar dat was meer uitlachen dan toelachen vrees ik
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik lachte ook, maar dat was meer uitlachen dan toelachen vrees ik
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb voor het eerst eens moeten lachen om de Bunker, ach beter dat ik me weer opwind over de oneerlijke voortrekkery van sommige deelnemers.
ow ik lachte de deelnemers niet uit hoor. Ik lachte bart uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een idioten... maar ik lach me helemaal de tering.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Quinty. het volgende:
[..]
agosie dat commandantje is ook wel hard tegen haar die schreeuwt met een flink stemmetje tegen elientje hoor dat vind ik ook te ver gaan dan moet elientje zo huilen en dat is toch niet de opzet van het programma
haha je bent ergquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef belinea het volgende:
Echt te zonde van me poen, had ik nou toch maar gratis gekeken!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef belinea het volgende:
Echt te zonde van me poen, had ik nou toch maar gratis gekeken!
Ik dus ook, zolang ze voeding/water/slaap krijgen zit ik er niet mee voor een paar dagen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een idioten... maar ik lach me helemaal de tering.![]()
![]()
Ben het helemaal eens met bovenstaande.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stel voor dat ze gewoon weer in hun eigen kloffie mogen, en we gewoon weer teruggaan naar fase 1. deze onzin heeft z'n langste tijd wel gehad.
Daar moet ik je wel gelijk in geven, ze worden zo afgemat dat er gewoon verde rniks meer uitkomt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stel voor dat ze gewoon weer in hun eigen kloffie mogen, en we gewoon weer teruggaan naar fase 1. deze onzin heeft z'n langste tijd wel gehad.
Ja, wat een dwaas...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
ow ik lachte de deelnemers niet uit hoor. Ik lachte bart uit
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:11 schreef Quinty. het volgende:
ik weet de locatie van de 2e bunker al
slagharen en het thema is cowboy en indianen in een wigwam
ja, ze hebben net een kruising van slechte poolse amateur-sm en foute japanse spelshows gedaan, geleid door een muppet in legerkostuumquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:26 schreef cobain1994 het volgende:
Goedenmorgen. Staat er nog wat op de agenda de laatste dagen?
daar gaan we alweer er zou is geen grof geweld bij moetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar wel met pijl en boog he, ik wil bloed zien
Nah, dat hoop ik dus niet. Laat maar zien wie hier de bikkels zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef Stefan het volgende:
Sja. De kijker vond de eerste nacht bootcamp leuk maar ik lees hier dat de meesten er geen reet meer aanvinden.
Jammerlijk is dat er ook voor mij als FP Bunker verslaggever niks meer te melden valt. Ik kan moeilijk aankomen met deze vertoning. Ze lynchen me
Laten we hopen dat de laatste 3 dagen weer als vanouds wordt.
ze moesten overleven op creatieve wijze. Als ik moet overleven ga ik me niet laten drillen tot de rand van uitputting. Dan ben je wel de domste overlever ooit. Ik zou niet graag met bart moeten overleven. Voordat je een vuurtje hebt om eten te maken moet je eerst je nagels schoonmakenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:27 schreef nona_dodie het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel gelijk in geven, ze worden zo afgemat dat er gewoon verde rniks meer uitkomt.
Het enige waar ik ze over hoor praten is wat ze allemaal moeten doen om maar niks te vergeten en voor de rest zitten ze een beetje dood voor zich uit te staren.
Af en toe kan er een lachje vanaf maar daar blijft het dan ook gewoon bij, het is nu inderdaad genoeg geweest!!
Laat ze maar weer lekker gezellig kletsen, geef ze wat om mee bezig te zijn, dat levert een stuk leukere streams op.
Damn..Net gemist dus...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ze hebben net een kruising van slechte poolse amateur-sm en foute japanse spelshows gedaan, geleid door een muppet in legerkostuum
als je mensen wil hebben die naar de bunker 2 gaan kijken moet je ze van deze vertoning niet op de hoogte brengen iig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef Stefan het volgende:
Sja. De kijker vond de eerste nacht bootcamp leuk maar ik lees hier dat de meesten er geen reet meer aanvinden.
Jammerlijk is dat er ook voor mij als FP Bunker verslaggever niks meer te melden valt. Ik kan moeilijk aankomen met deze vertoning. Ze lynchen me
WTF heeft legergedoe met OVERLEVEN te maken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:33 schreef nick-e het volgende:
Sorry dat ik ff reageer, maar wat een azijnzeikers zeg.
Hoe ik het hier lees is het gros ermee eens dat de overlevers op zo'n dergelijke manier aangepakt worden.
Volgens mij waren de berichten dat iedereen vond dat het te soft was in het begin. Nu in Fase 3 en 4 wordt er hard en streng opgetreden en is het echt een kwestie van overleven geworden.
Zitten mensen nu weer te mauwen dat het nergens op slaat en het doel ervan niet zien.
Vraag me af of sommige zelf wel weten wat ze willen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:33 schreef nick-e het volgende:
Sorry dat ik ff reageer, maar wat een azijnzeikers zeg.
Hoe ik het hier lees is het gros ermee eens dat de overlevers op zo'n dergelijke manier aangepakt worden.
Volgens mij waren de berichten dat iedereen vond dat het te soft was in het begin. Nu in Fase 3 en 4 wordt er hard en streng opgetreden en is het echt een kwestie van overleven geworden.
Zitten mensen nu weer te mauwen dat het nergens op slaat en het doel ervan niet zien.
Vraag me af of sommige zelf wel weten wat ze willen
Ja, wij hadden de Bunker in gemoeten, en jij kan harde blerren dan Bartquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:30 schreef isa2006 het volgende:
Kreeg bij me baas al een waarschuwwing samen met toverheks .
Maar ja daar zijn we amsterdammers voor bek open trekken.
heb ook het idee dat ze dit terplekke hebben verzonnen idioot gedoequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moesten overleven op creatieve wijze. Als ik moet overleven ga ik me niet laten drillen tot de rand van uitputting. Dan ben je wel de domste overlever ooit. Ik zou niet graag met bart moeten overleven. Voordat je een vuurtje hebt om eten te maken moet je eerst je nagels schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |