lachen wel ja. niet 'haha, funny' maar 'haha, pathetic'. Echt té fout gewoon en erg genant.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, weet dat hij in het leger zat, maar volgens mij had hij beroepsmilitair willen worden, een soort Generaal Um, ik weet niet precies hoe die man heet.
Maar dit is toch lachen, die jas en dan die blik bij de bedden of het echt netjes en schoon was.
dat liever bij de slaafjes. dat hij probeert stoer over te komen en helemaal in z'n rol zit en dat zij ons dan horen zeggen wat ze zelf al denken...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:19 schreef pullup het volgende:
Volgende keer wil ik een audio verbinding tussen de streamers en Bart. Dan kunnen we hem de comments in de oren scheeuwen
quote:
hoop dat bart zijn jongensdroom nu in vervulling is gegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, weet dat hij in het leger zat, maar volgens mij had hij beroepsmilitair willen worden, een soort Generaal Um, ik weet niet precies hoe die man heet.
Maar dit is toch lachen, die jas en dan die blik bij de bedden of het echt netjes en schoon was.
Dat is nog beter jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:21 schreef Danny het volgende:
[..]
dat liever bij de slaafjes. dat hij probeert stoer over te komen en helemaal in z'n rol zit en dat zij ons dan horen zeggen wat ze zelf al denken...
ik stel voor dat ze gewoon weer in hun eigen kloffie mogen, en we gewoon weer teruggaan naar fase 1. deze onzin heeft z'n langste tijd wel gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:21 schreef Quinty. het volgende:
[..]
hoop dat bart zijn jongensdroom nu in vervulling is gegaannext
quote:
Ik lachte ook, maar dat was meer uitlachen dan toelachen vrees ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb voor het eerst eens moeten lachen om de Bunker
agosie dat commandantje is ook wel hard tegen haar die schreeuwt met een flink stemmetje tegen elientje hoor dat vind ik ook te ver gaan dan moet elientje zo huilen en dat is toch niet de opzet van het programmaquote:
whaaaaaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
ow dit gaat niet meer goed komen met mij vandaag als ik me dag zo start![]()
![]()
straks gaat ik naar mn eigen combatinstructeur...zal eens voorstellen of we niet met een gasmasker onde de bar moeten kruipen![]()
Wat een idioten... maar ik lach me helemaal de tering.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik lachte ook, maar dat was meer uitlachen dan toelachen vrees ik
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik lachte ook, maar dat was meer uitlachen dan toelachen vrees ik
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb voor het eerst eens moeten lachen om de Bunker, ach beter dat ik me weer opwind over de oneerlijke voortrekkery van sommige deelnemers.
ow ik lachte de deelnemers niet uit hoor. Ik lachte bart uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een idioten... maar ik lach me helemaal de tering.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Quinty. het volgende:
[..]
agosie dat commandantje is ook wel hard tegen haar die schreeuwt met een flink stemmetje tegen elientje hoor dat vind ik ook te ver gaan dan moet elientje zo huilen en dat is toch niet de opzet van het programma
haha je bent ergquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef belinea het volgende:
Echt te zonde van me poen, had ik nou toch maar gratis gekeken!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef belinea het volgende:
Echt te zonde van me poen, had ik nou toch maar gratis gekeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |