Ik dus ook, zolang ze voeding/water/slaap krijgen zit ik er niet mee voor een paar dagen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een idioten... maar ik lach me helemaal de tering.![]()
![]()
Ben het helemaal eens met bovenstaande.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stel voor dat ze gewoon weer in hun eigen kloffie mogen, en we gewoon weer teruggaan naar fase 1. deze onzin heeft z'n langste tijd wel gehad.
Daar moet ik je wel gelijk in geven, ze worden zo afgemat dat er gewoon verde rniks meer uitkomt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stel voor dat ze gewoon weer in hun eigen kloffie mogen, en we gewoon weer teruggaan naar fase 1. deze onzin heeft z'n langste tijd wel gehad.
Ja, wat een dwaas...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
ow ik lachte de deelnemers niet uit hoor. Ik lachte bart uit
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:11 schreef Quinty. het volgende:
ik weet de locatie van de 2e bunker al
slagharen en het thema is cowboy en indianen in een wigwam
ja, ze hebben net een kruising van slechte poolse amateur-sm en foute japanse spelshows gedaan, geleid door een muppet in legerkostuumquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:26 schreef cobain1994 het volgende:
Goedenmorgen. Staat er nog wat op de agenda de laatste dagen?
daar gaan we alweer er zou is geen grof geweld bij moetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar wel met pijl en boog he, ik wil bloed zien
Nah, dat hoop ik dus niet. Laat maar zien wie hier de bikkels zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef Stefan het volgende:
Sja. De kijker vond de eerste nacht bootcamp leuk maar ik lees hier dat de meesten er geen reet meer aanvinden.
Jammerlijk is dat er ook voor mij als FP Bunker verslaggever niks meer te melden valt. Ik kan moeilijk aankomen met deze vertoning. Ze lynchen me
Laten we hopen dat de laatste 3 dagen weer als vanouds wordt.
ze moesten overleven op creatieve wijze. Als ik moet overleven ga ik me niet laten drillen tot de rand van uitputting. Dan ben je wel de domste overlever ooit. Ik zou niet graag met bart moeten overleven. Voordat je een vuurtje hebt om eten te maken moet je eerst je nagels schoonmakenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:27 schreef nona_dodie het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel gelijk in geven, ze worden zo afgemat dat er gewoon verde rniks meer uitkomt.
Het enige waar ik ze over hoor praten is wat ze allemaal moeten doen om maar niks te vergeten en voor de rest zitten ze een beetje dood voor zich uit te staren.
Af en toe kan er een lachje vanaf maar daar blijft het dan ook gewoon bij, het is nu inderdaad genoeg geweest!!
Laat ze maar weer lekker gezellig kletsen, geef ze wat om mee bezig te zijn, dat levert een stuk leukere streams op.
Damn..Net gemist dus...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ze hebben net een kruising van slechte poolse amateur-sm en foute japanse spelshows gedaan, geleid door een muppet in legerkostuum
als je mensen wil hebben die naar de bunker 2 gaan kijken moet je ze van deze vertoning niet op de hoogte brengen iig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef Stefan het volgende:
Sja. De kijker vond de eerste nacht bootcamp leuk maar ik lees hier dat de meesten er geen reet meer aanvinden.
Jammerlijk is dat er ook voor mij als FP Bunker verslaggever niks meer te melden valt. Ik kan moeilijk aankomen met deze vertoning. Ze lynchen me
WTF heeft legergedoe met OVERLEVEN te maken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:33 schreef nick-e het volgende:
Sorry dat ik ff reageer, maar wat een azijnzeikers zeg.
Hoe ik het hier lees is het gros ermee eens dat de overlevers op zo'n dergelijke manier aangepakt worden.
Volgens mij waren de berichten dat iedereen vond dat het te soft was in het begin. Nu in Fase 3 en 4 wordt er hard en streng opgetreden en is het echt een kwestie van overleven geworden.
Zitten mensen nu weer te mauwen dat het nergens op slaat en het doel ervan niet zien.
Vraag me af of sommige zelf wel weten wat ze willen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:33 schreef nick-e het volgende:
Hoe ik het hier lees is het gros ermee eens dat de overlevers op zo'n dergelijke manier aangepakt worden.
Volgens mij waren de berichten dat iedereen vond dat het te soft was in het begin. Nu in Fase 3 en 4 wordt er hard en streng opgetreden en is het echt een kwestie van overleven geworden.
Zitten mensen nu weer te mauwen dat het nergens op slaat en het doel ervan niet zien.
Ja, wij hadden de Bunker in gemoeten, en jij kan harde blerren dan Bartquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:30 schreef isa2006 het volgende:
Kreeg bij me baas al een waarschuwwing samen met toverheks .
Maar ja daar zijn we amsterdammers voor bek open trekken.
heb ook het idee dat ze dit terplekke hebben verzonnen idioot gedoequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moesten overleven op creatieve wijze. Als ik moet overleven ga ik me niet laten drillen tot de rand van uitputting. Dan ben je wel de domste overlever ooit. Ik zou niet graag met bart moeten overleven. Voordat je een vuurtje hebt om eten te maken moet je eerst je nagels schoonmaken
Ik vind dat je overdrijft. Ze zijn zaterdag rond 0.00 naar buiten gemieterd. We zijn nu slechts zo'n 56 uur verder.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moesten overleven op creatieve wijze. Als ik moet overleven ga ik me niet laten drillen tot de rand van uitputting. Dan ben je wel de domste overlever ooit. Ik zou niet graag met bart moeten overleven. Voordat je een vuurtje hebt om eten te maken moet je eerst je nagels schoonmaken
Heb je het gezien??? wees dan eerlijk, dit was toch om te lachen ff, en overleven daar versta ik echt wat anders onder hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:33 schreef nick-e het volgende:
waarvan 55 dodelijk saaiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:36 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat je overdrijft. Ze zijn zaterdag rond 0.00 naar buiten gemieterd. We zijn nu slechts zo'n 56 uur verder.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:33 schreef nick-e het volgende:
Compleet mee eens! Dit is keihard maar voor een dag of 3 a 4 te overzien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:33 schreef nick-e het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:37 schreef nick-e het volgende:
dat leger gedoe heeft te maken met het feit dat er gestemt is op een drill oefening voor vanochend. Dat het nu aangekleed wordt met een inspectie is alleen mooi meegnomen
Mooi???quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:38 schreef Danny het volgende:
[..]
wat ik al zei; als jullie het zelf maar mooi vinden
Aardige beelden, die mensen daar onder tafel en kampbeul Bart die de helm achter ze aan miktquote:
Ik heb er geen probleem mee. Alles beter dan een nep BB waar het draait om hoe lief en leuk die deelnemers wel niet overkomen. Er worden grenzen opgezocht en dat vind ik bij de Bunker horen.quote:
ah, jouw mening wordt niet overgenomen en dus ren je weer weg. zo kan het inderdaad ookquote:
OOOOOhh die drill oefening moet nog komen, nou dan blijf ik ff zitten want wil nog wel ff lachen hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:37 schreef nick-e het volgende:
dat leger gedoe heeft te maken met het feit dat er gestemt is op een drill oefening voor vanochend. Dat het nu aangekleed wordt met een inspectie is alleen mooi meegnomen
Het is toch 1 en al rotsooi daar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef akveor het volgende:
Bart: waarom hebben jullie vanavond buiten geslapen?
Ze hoefden niet eens buiten te slapen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef Danny het volgende:
"Waarom hebben jullie buiten geslapen?"
nou, omdat ze geen sanctie wilden hebben dombo
"GEEN WAARSCHUWINGEN MEER, MAAR DIRECT EEN SANCTIE"
Natuurlijk gaan ze dan niet op eigen houtje binnen slapen
Ja, de regels worden ook zo lekker helder uitgelegd he aan de Bunker Bewoners.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef akveor het volgende:
Bart: waarom hebben jullie vanavond buiten geslapen?
Ze hoefden niet eens buiten te slapen?
Van mij mogen ze ook op hun knietjes de trap opkruipen vrijdag hoor. NIemand moet kunnen zeggen, he jammer, ik had nog wel een weekje vol kunnen houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Nah, dat hoop ik dus niet. Laat maar zien wie hier de bikkels zijn.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef Danny het volgende:
"Waarom hebben jullie buiten geslapen?"
nou, omdat ze geen sanctie wilden hebben dombo
"GEEN WAARSCHUWINGEN MEER, MAAR DIRECT EEN SANCTIE"
Natuurlijk gaan ze dan niet op eigen houtje binnen slapen
vind ik heul zielig voor haarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:44 schreef kikkertje46 het volgende:
elientje heeft vandaag een beste bui![]()
het word te zwaar voor madammeke
nou vooruit danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:37 schreef nick-e het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Zegt Bart ook nog dat hadden jullie moeten vragen. Nou om de telefoon te pakken moeten ze toch echt eerst naar binnen!
Ja en als ze willen bellen is de telefoon geblokkeerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Zegt Bart ook nog dat hadden jullie moeten vragen. Nou om de telefoon te pakken moeten ze toch echt eerst naar binnen!
Dat snap jij, dat snap ik en dat snappen de deelnemers. Nu de regie nog.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |