En niemand die de redactie gaat mailen om 1 credit terug te storten natuurlijk. Heel slim van de redactie!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:57 schreef Danny het volgende:
[..]
dergelijke uitspraken willen nog weleens wijzigen. ze zouden vannacht volgens de poll ook binnen moeten slapen met wacht, is ook niet gebeurd.
dit is wel een van de meest sneue momenten die ik ooit heb aanschouwd. ik heb gewoon plaatsvervangende schaamtequote:
Ja, dat bedoelde ik juist, een volwassen vent die coboytje speelt, ohhhhhh je zal de oorlog maar in moeten met dat stelletjequote:
Misschien een idee dat er bij TBO2 ook zo'n samenvatting komt. Online uiteraardquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het grootste verschil is ook dat TBO alleen 24 /u pd is te zien op de streams. BB1 was een dagelijks samenvatting van netto 20 minuten met een voice over.
net zo lang als jij je legerfetisj Bart (ja, dat zou ik daar zeggen. alleen om dat waar te maken zou ik al geneigd zijn er daadwerkelijk IN te willen)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:05 schreef akveor het volgende:
Jeroen, hoe lang heb jij je strikdiploma al?
Volgens mij is het toch wel wat meer, zie statistiekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:56 schreef Danny het volgende:
[..]
de votes gaan misschien een paar honderd euro opleveren,
hij heeft in het leger gezeten, maar misschien kan hij beter teruggaan dan hier zijn fantasie botvieren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:08 schreef Toverheks het volgende:
Volgens mij droomde Bart van een Carriere in het leger vroeger, zou die niet stiekum naar Uruskan willen, ik zie hem daar al helemaal zitten in de soldatenmess, met van die verhalen waar alles er te dik boven op ligt.
Ja, jammer voor Bart, in zijn tijd kwamen de soldaten niet verder dan de Veluwe.
100000 stemmen is 1000 euroquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch wel wat meer, zie statistieken
De deelnemersranking
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:09 schreef Quinty. het volgende:
oh dit kan bart in zijn cv erbij zetten : een groep soldaten onder zich gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |