en hoezo eline haar trui die ze gewonnen heeft en marielin haar item niet mee nemen zo eerlijk weer allemaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef akveor het volgende:
[..]
We gaan zien wie de echte bikkels zijn. Het begon te lijken op een BB waar de populairste zal gaan winnen ongeacht de prestaties die geleverd zijn. Een hele groep die Marielin die afgerekende omdat ze zeurde over het roken terwijl ze de hardste opdrachten heeft moeten uitvoeren. En haar totaal de credits niet meer gunden voor de geleverde prestaties. Als dit nodig is dan zij het zo. Saai, misschien maar alles beter dan een onterechte winnaar.
Dat wordt feest hier danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:42 schreef Maanvis het volgende:
hoe saaier de streams, hoe leuker de COS!.. hoop ik maar
Bobby weet ik niet, maar de anderen waren volgens mij allemaal niet sterk genoeg voor deze 'beproeving'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:42 schreef Poezewoes het volgende:
Zouden de ex bewoners als ze dit zien in de bunker niet blij zijn dat ze er uit zijn?
Dat vraag ik mij af!
De COS is wat TBO levendig houdt, ik vermaak me hier prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:42 schreef Maanvis het volgende:
hoe saaier de streams, hoe leuker de COS!.. hoop ik maar
Het grootste verschil is ook dat TBO alleen 24 /u pd is te zien op de streams. BB1 was een dagelijks samenvatting van netto 20 minuten met een voice over.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:39 schreef Danny het volgende:
[..]
dat hou je toch wel. ze gaan nu echt niet meer opgeven hoor zo vlak voor de finish. dan heb ik liever de laatste paar dagen nog LEUKE streams. Hoe onbevredigend kan het eindigen met dodelijke saaiheid en een slecht geregisseerd toneelspel over mislukte soldaten en een lachwekkende commandant die nog geen hondje geloofwaardig kan commanderen. Nadeel is ook dat men vooral gaat herinneren dat het 8 dagen kut is geweest. De relatief leuke streams die we eerder hadden is iedereen alweer bijna vergeten. Wat blijft hangen is oorlogje spelen. Wat ze nu doen is volledig gescript natuurlijk.
Alles wat ze doen gaat nu in opdracht. Ze praten zo goed al helemaal niet meer maar volgen als makke lammetjes commando's op uit angst geld uit de prijzenpot te verliezen. Maar het moest allemaal niet extreem worden hoor. Meer Big Brother 1 stijl. Nou sorry, maar daar is helemaal NIETS meer van over nu.
Dat was gewoon een beetje pech voor Marielin. Eline zal het niet bewust gedaan hebben. Waar ik dan wel moeite mee heb dan er dan geen begrip is van de streamers dat Marielin zich afvraagt hoe en waarom ze deze proef heeft verloren en haar vraagtekens zet. Dat Eline dan voelt dat de overwinning een beetje van haar is weggenomen is het probleem van Eline. Ze had gewoon haar rondedansje kunnen doen maar koos ervoor te gaan pruilen en schoof het dan op Marielin af dat die haar zg de overwinning niet gunde. Die haar meteen feliciteerde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:42 schreef Quinty. het volgende:
[..]
en hoezo eline haar trui die ze gewonnen heeft en marielin haar item niet mee nemen zo eerlijk weer allemaal
maar ze heeft wel de meest pittige opdrachten gehad en alles toch maar mooi gedaan
Volgens mij zijn de bewoners wel degelijk bewust van het feit dat ze minder geld kunnen krijgen dan er voor ze klaar lag aan het begin. Waarop wil je anders sancties uitvoeren? Tuurlijk doe je dat op het geld.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:50 schreef Stefan het volgende:
Dat het format stilaan is gewijzigd vind ik zelf overigens niet t grootste probleem. Dat ze sancties houden om geld uit de prijzenpot te halen vind ik minder. Deze gasten ondergaan bootcamp voor een pot die lager kan uitvallen dan beloofd. Gisteren kwam er in een officieel bericht dat er 9100 euro in de pot zit maar daar is het geld van de votes niet bij opgeteld.
De prijzenpot update: hoeveel is de stand?
BB1 had gewoon streams hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het grootste verschil is ook dat TBO alleen 24 /u pd is te zien op de streams. BB1 was een dagelijks samenvatting van netto 20 minuten met een voice over.
de votes gaan misschien een paar honderd euro opleveren, maar dik over die 10k zullen ze niet heen gaan. En met een paar sancties zullen ze er eerder ruim ONDER zitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:50 schreef Stefan het volgende:
Dat het format stilaan is gewijzigd vind ik zelf overigens niet t grootste probleem. Dat ze sancties houden om geld uit de prijzenpot te halen vind ik minder. Deze gasten ondergaan bootcamp voor een pot die lager kan uitvallen dan beloofd. Gisteren kwam er in een officieel bericht dat er 9100 euro in de pot zit maar daar is het geld van de votes niet bij opgeteld.
De prijzenpot update: hoeveel is de stand?
Maar toen had nog niemand snel internetquote:
dergelijke uitspraken willen nog weleens wijzigen. ze zouden vannacht volgens de poll ook binnen moeten slapen met wacht, is ook niet gebeurd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:56 schreef beequeen het volgende:
Wat is dit nu weer voor achterlijke poll? Ze krijgen toch allemaal een ultieme uitdaging?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:56 schreef beequeen het volgende:
Wat is dit nu weer voor achterlijke poll? Ze krijgen toch allemaal een ultieme uitdaging?
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld is dit een poll wie de volgende ultieme uitdaging krijgt. Niet meer niet minderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:56 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 minuut voor inspectie. Jeeeezzzz.![]()
Er waren er 4 als ik t me goed herinner, die je gratis kon bekijken met een speciale playerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Hoe zagen die streams er toen eigenlijk uit? Heb je nog wat screenshotjes oid?
er zijn vast nog wel ergens screenshots te vinden, maar ik heb ze niet meer. Het waren er volgens mij 4 en de kwaliteit was ruk natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar toen had nog niemand snel internet. Ik deed het toen met een 56k dialuppie, en dat heeft me echt genoeg geld gekost zonder BB1
.
Hoe zagen die streams er toen eigenlijk uit? Heb je nog wat screenshotjes oid?
Oh ja, is ook. Stelletje mongolen daarboven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:57 schreef Danny het volgende:
dergelijke uitspraken willen nog weleens wijzigen. ze zouden vannacht volgens de poll ook binnen moeten slapen met wacht, is ook niet gebeurd.
En niemand die de redactie gaat mailen om 1 credit terug te storten natuurlijk. Heel slim van de redactie!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:57 schreef Danny het volgende:
[..]
dergelijke uitspraken willen nog weleens wijzigen. ze zouden vannacht volgens de poll ook binnen moeten slapen met wacht, is ook niet gebeurd.
dit is wel een van de meest sneue momenten die ik ooit heb aanschouwd. ik heb gewoon plaatsvervangende schaamtequote:
Ja, dat bedoelde ik juist, een volwassen vent die coboytje speelt, ohhhhhh je zal de oorlog maar in moeten met dat stelletjequote:
Misschien een idee dat er bij TBO2 ook zo'n samenvatting komt. Online uiteraardquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het grootste verschil is ook dat TBO alleen 24 /u pd is te zien op de streams. BB1 was een dagelijks samenvatting van netto 20 minuten met een voice over.
net zo lang als jij je legerfetisj Bart (ja, dat zou ik daar zeggen. alleen om dat waar te maken zou ik al geneigd zijn er daadwerkelijk IN te willen)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:05 schreef akveor het volgende:
Jeroen, hoe lang heb jij je strikdiploma al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |