abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69179460
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:33 schreef beequeen het volgende:
Wat is Calimero toch uitgekookt. Een beetje met haar stoffer en blikje rondlopen en Marielin de hele vloer laten dweilen + douche en toilet laten poetsen. Zelf zit ze inmiddels op het toilet haar piepeliemientje met vochtig toiletpapier te wassen. Alles voor het groepsgevoel hè?
ooooh jongens de kraan loopt en madam staat er zelf bij commanderen zeker van bart geleerd?
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 09:34:24 #298
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69179461
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:33 schreef beequeen het volgende:
Wat is Calimero toch uitgekookt. Een beetje met haar stoffer en blikje rondlopen en Marielin de hele vloer laten dweilen + douche en toilet laten poetsen. Zelf zit ze inmiddels op het toilet haar piepeliemientje met vochtig toiletpapier te wassen. Alles voor het groepsgevoel hè?
en straks roept ze dat ze zjooo moe izsj (zonder haar kaken te bewegen, alsof ze slecht is nagesynchroniseerd)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69179514
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef Danny het volgende:

[..]

en straks roept ze dat ze zjooo moe izsj (zonder haar kaken te bewegen, alsof ze slecht is nagesynchroniseerd)
commanderen wordt je moe van hoor daar kunnen die hersentjes van eline nog niet zo goed tegen
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 09:36:15 #300
18653 crew  D.
pi_69179516
Ik stel voor dat de laatste 3 een extreme eating wedstrijd krijgen en wie de meeste hotdogs op heeft wint de Bunker
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:36:30 #301
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69179525
Face it, de redactie speelt gewoon een spelletje met ons. Kijk ze eens gniffelen, vanachter hun computertjes en schermpjes!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 09:39:55 #302
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69179606
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef akveor het volgende:

[..]

We gaan zien wie de echte bikkels zijn. Het begon te lijken op een BB waar de populairste zal gaan winnen ongeacht de prestaties die geleverd zijn. Een hele groep die Marielin die afgerekende omdat ze zeurde over het roken terwijl ze de hardste opdrachten heeft moeten uitvoeren. En haar totaal de credits niet meer gunden voor de geleverde prestaties. Als dit nodig is dan zij het zo. Saai, misschien maar alles beter dan een onterechte winnaar.
dat hou je toch wel. ze gaan nu echt niet meer opgeven hoor zo vlak voor de finish. dan heb ik liever de laatste paar dagen nog LEUKE streams. Hoe onbevredigend kan het eindigen met dodelijke saaiheid en een slecht geregisseerd toneelspel over mislukte soldaten en een lachwekkende commandant die nog geen hondje geloofwaardig kan commanderen. Nadeel is ook dat men vooral gaat herinneren dat het 8 dagen kut is geweest. De relatief leuke streams die we eerder hadden is iedereen alweer bijna vergeten. Wat blijft hangen is oorlogje spelen. Wat ze nu doen is volledig gescript natuurlijk.

Alles wat ze doen gaat nu in opdracht. Ze praten zo goed al helemaal niet meer maar volgen als makke lammetjes commando's op uit angst geld uit de prijzenpot te verliezen. Maar het moest allemaal niet extreem worden hoor. Meer Big Brother 1 stijl. Nou sorry, maar daar is helemaal NIETS meer van over nu.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')