Hier lijkt die zo fucking erg op een figuur van cartoon networkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
"Dat tapijt gaat over, als ik het heb gelept."
Mooi tapijt op de muur![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier lijkt die zo fucking erg op een figuur van cartoon network. Ik kan alleen niet op de naam komen
. Is met die bever en nog 1.
Al die flessen wijvendrankquote:
"Het frietvorkje is een vork speciaal ontworpen voor het eten van patat..."quote:
ik moet elke keer lachen als hij 'dronken' over straat looptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik blijf gewoon keihard lachen elke keer als die MC Dark begint te rappen in "Dit is mijn ding"
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:50 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.boomr.nl/npmenmcdarkquote:RAPPEN DOOR NEUS
17 Juni 2008 - 08:24
vele komen aan me vragen 'waarom rap je door je neus'?
nou dan komt hier het antwoord..
toen ik geboren was had ik wat aan me gehemelte die was te klein...en ze hebben hem groter gemaakt en daarom rap ik zo...
als ik praat heb je er geen last van maar met rappen gebruik je veel woorden en dan pas hoor je het...
ik hoop voldoende gezegt te hebben en dat jullie het nu begrijpen? vragen? vraag het gewoon!!!
ChallaZ NPM
(0 berichten)
PB FTWquote:
Wat een baas!quote:
Je blijft je ook rotschrikken met die stem die zo hard ineens komtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik blijf gewoon keihard lachen elke keer als die MC Dark begint te rappen in "Dit is mijn ding"
Ja, of een nieuw soort roomijs met véél diepzwarte chocolade er om heen!quote:
of dit:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ja, of een nieuw soort roomijs met véél diepzwarte chocolade er om heen!
Wie durft te bellen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:17 schreef Ventilator het volgende:
Lin = [ afbeelding ]
Ik denk dat hij ruzie met dr heeft..
Wat een baas!quote:
Dikke trollaccount dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |