Hmmm. Bij een McDark krijg ik best een toffe visual.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hmmm. Bij een McDark krijg ik best een toffe visual.
Diss deze binnen het nederhop genre hard aan de weg timmerende taalkunstenaar eens niet! Jaloers zijn op zijn recente succesen op de websites dumpert en geenstijl.nl is prima maar heb dan tenminste het fatsoen je afgunst wat beter te verbloemen! Zoals gezegd, deze jongen is inmiddels een bekend gezicht in de scene en dat is niet zonder reden!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:02 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat een slechte rapper is dat zeg
Hij lijkt wel geestelijk gehandicapt
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef NotYou het volgende:
Mocht er na mijn eerdere post hier nog enige twijfel bestaan over het kunnnen van mc's van eigen bodem en dan met name mijn homegrowns van de week: npm en mcdark, bekijk dan onderstaande clips voor diepe emotionele lyrics gedropt met een flow zo origineel dat de tranen je direct in de ogen springen!![]()
Bekijk deze YouTube-video
npm ft. mcdark - Gevoelens in de strijd
Bekijk deze YouTube-video
npm - Nog 1 dag te leven
Ongekend persoonlijke knoop-in-je-zakdoek rap die je nog lange tijd bij zal blijven.
een gast met neon onder zn scooterquote:
Beter dan gewoon iemand met een scooter die tof doet met z'n stickers en opzetkappen hoor.quote:
ik vind het allebei even pauperquote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Beter dan gewoon iemand met een scooter die tof doet met z'n stickers en opzetkappen hoor.
Een luxe scooter is minder pauper dan een normale scooter. Dat is ook geen 'ik vind', maar het is gewoon een feit.quote:
gast het is en blijft een scooter , die dingen zijn gewoon bvb al pauperquote:Op zondag 8 maart 2009 18:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Een luxe scooter is minder pauper dan een normale scooter. Dat is ook geen 'ik vind', maar het is gewoon een feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |