quote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef remlof het volgende:
Ja lache joh.
... nee maar het is serieuze feedback! Het is een fantastische smilie, de GAM SC gebruikt hem continu!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
... nee maar het is serieuze feedback! Het is een fantastische smilie, de GAM SC gebruikt hem continu!
Hebben ze hem daar nu pas ontdekt?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
... nee maar het is serieuze feedback! Het is een fantastische smilie, de GAM SC gebruikt hem continu!
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Kijk en nu krijg je allemaal van die stomme ONZ-reacties, terwijl ik serieusze FB wil!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:
Zelfs een SA wil hem hebben!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Kijk en nu krijg je allemaal van die stomme ONZ-reacties, terwijl ik serieusze FB wil!!
Wat nou ONZ?quote:
Maar die van ons heeft wel het huilie-gezichtje, die van jou heeft een wat meer guitige blik en dat is minder gayquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat nog in de wachtrij. Op #1 om precies te zijn.
HIJ MAAKT 'M! JA HOOR, DIE SPANK TOCH! STRAATPIRAAT!quote:
Precies.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze helemaal niet leuk eigenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHHAHA!!1!11!!! DAT BEN JIJ!quote:
Nee, maar we voegen zelden nieuwe smilies toe en ik kan je al voorspellen dat deze kansloos is.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef Gamer_V het volgende:
Ik vind het dus niet kunnen dat deze serieuze Feedback verplaatst is naar ONZ. Is het soms omdat jullie te vastzitten in jullie vastzitten in jullie leefpatroon en bang zijn voor meer smilies?
Pas op voor een TO-banquote:IM TAKING THIS TO FB!
Meh.... Hij is leuk, maar niet zo leuk alsquote:
Die werden toch niet meer uitgedeeld?quote:
Hij is kansloos tof!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar we voegen zelden nieuwe smilies toe en ik kan je al voorspellen dat deze kansloos is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus niemand die hier serieus naar kijkt, en dat terwijl het echt een hele toffe smilie is....Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Als het topic nou nog gewoon in FB stond, dan had daar normaal een discussie over kunnen ontstaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar we voegen zelden nieuwe smilies toe en ik kan je al voorspellen dat deze kansloos is.
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij is kansloos tof!
Maar nu mis ik mijn grote podium om hem doorgevoerd te krijgen, in FB kan je soms nog wel op wat aandacht rekenen van de Hoge Piefen, hier in onzin staat alleen maar *dromroffel*/threadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus niemand die hier serieus naar kijkt, en dat terwijl het echt een hele toffe smilie is....
Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet waarom deze niet standaard er tussen zit..
Ik bedoel.. Wat de neuk moet je met![]()
Oh, en het is ook niet alsof er niet genoeg ruimte is...
Oh daar istie voorquote:
En je zuster op een houtvlot.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Mn moeder in een bikini....
quote:
Of een layout waar alle smileys hoofddoekjes op hebben voor de moslima-fok!ers!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:01 schreef tong80 het volgende:
Users die smilies gebruiken sporen niet die kunnen het niet met woorden alleen af
Deze jongen met die rare nickname snap het gebruik van dequote:
NobmasterCquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Deze jongen met die rare nickname snap het gebruik van de [ afbeelding ] helemaal 112%!!
Ik miste je uitsmijter deze keer tong!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:01 schreef tong80 het volgende:
Users die smilies gebruiken sporen niet die kunnen het niet met woorden alleen af
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Heb ik mn nieuwe nickname eer aan gedaan met mn filmpje?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Helaas, deze zijn eerst aan de beurt:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Die tweedequote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Helaas, deze zijn eerst aan de beurt:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Gayniaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] die zijn ook geniaal [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Bij deze wil ik een trapje terug naar FB!
Die ehm, is best wel... best wel baasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, nu we toch smilies gaan toevoegen, dan wil ik deze ook graag in het lijstje terugzien!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |