quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
cocos ken ik als geur, maar ultra violet? is dat een nieuwe sensatie die je door je ogen ruikt?
Rare gedachten heb jij zegquote:Op maandag 18 mei 2009 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, dat is althans het eerste dat me te binnen schoot![]()
gewoon [sletjes] had het moeten zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 21:03 schreef djayzz het volgende:
[Singlesletjes] had het eigenlijk moeten zijn..
Nee, want dat vinden de kutmodjes niet goedquote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon [sletjes] had het moeten zijn
de OP, niet de TTquote:
Dus daar bleken ze hun anus mee.quote:
no wonder that he is herequote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gedver, dat ziet er gay uit met dat paars!
Waarom zit ik hier dan?quote:
Dat geurtje is echt lekker!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
gedver, dat ziet er gay uit met dat paars!
Er is maar EEN kutmodquote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, want dat vinden de kutmodjes niet goed
Speciaal voor jou, zodat je ze in het fonkelende maanlicht nog kunt vindenquote:
Over donderdag wat detailsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er iets bijzonders aan?
En de TT??? Nieuwe sletjes?
Ja dat heb ik meer vrouwen dan mannen horen zeggen, dat ik zo lekker rookquote:
Heb hem nu wel even aangepast!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er iets bijzonders aan?
En de TT??? Nieuwe sletjes?
Die staan er al 3 topics hoorquote:
Mooi.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg kutje, mijn hele slaapkamer is paars
Goed idee wat meer duidelijkheid tot zover klinkt het wel leukquote:
Friso, Juni, be there.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan moet ik dat geurtje eens aanschaffen en bij Ang3l in bed duiken!
Ik kijk niet altijdquote:
Wat ligt er allemaal op het nachtkastje?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem nog eens goed lezen als ik jouw wasquote:
Kom je ook?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goed idee wat meer duidelijkheid tot zover klinkt het wel leuk
Nee, wie wel, ik vind OP's ook overratedquote:
you're to hot to handlequote:
Jij mag datquote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
CG.
O, dacht dat dat er al in stond.de OP sla ik meestal over.
nog een keer?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou hem nog eens goed lezen als ik jouw was
Da's een brillenkoker, geen zwarte dildoquote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ligt er allemaal op het nachtkastje?
High Five!quote:
Ikquote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef Feitosa het volgende:
Wie hebben er eigenlijk al toegezegd voor donderdag?
wedden dat ie past als je hard genoeg er mee ramt..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een brillenkoker, geen zwarte dildo
Ging jij niet lezen?quote:
Wat een sexuele agressiviteit vanaaf KZ!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wedden dat ie past als je hard genoeg er mee ramt..
handig bed met die spijlenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voel me minder kut en libido heeft weer vrijspel zonder anti depressivaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een sexuele agressiviteit vanaaf KZ!
ik vind het wel woest geil eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een sexuele agressiviteit vanaaf KZ!
ohja... en niemand om mee te neukenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voel me minder kut en libido heeft weer vrijspel zonder anti depressiva
Mag ik bestquote:
Ok, zal ik de brillenkoker wel gebruikenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik vind het wel woest geil eigenlijk
Front & Back!quote:
Gezellig! Ik moet ff kijken, want ik ben koos werkeloos na deze week.quote:
Maar soms wel handigquote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wie wel, ik vind OP's ook overrated.
Dan maak je er donderdag maar een mooi afscheidsfeestje vanquote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gezellig! Ik moet ff kijken, want ik ben koos werkeloos na deze week.
Neuh, geef mij dan toch maar een dildo van echt vleeschquote:Op maandag 18 mei 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, zal ik de brillenkoker wel gebruiken
Oei, dat is niet zo mooiquote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gezellig! Ik moet ff kijken, want ik ben koos werkeloos na deze week.
zoals het nu eruit ziet kzquote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
Maar het lijstje voor donderdag is:
Cue; HeatWave; Nouk; Bels; dawg;....?
en heul veul Amsterdammertsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
ripley, feejx, en misschien remlof+liesje1979quote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
Als het magquote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
Zozo, het is echt een mix-meetquote:Op maandag 18 mei 2009 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ripley, feejx, en misschien remlof+liesje1979
liesje ook?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
whoooh, dan wordt het druk! en een kans om Rip te zienquote:Op maandag 18 mei 2009 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als het magkom ik ook langs
Ik heb geen rare gedachtenquote:
jij komt ook?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whoooh, dan wordt het druk! en een kans om Rip te zien
Als remlof komt, dan komt ze meequote:
Ik vond haar zo schattigquote:
die had ik aan zien komenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kom sowieso donderdag, alleen de vraag is nog waar....
Ze is cute ja,alleen niet als ze om 4:15 mijn enige biertje in de trein opzuiptquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kom sowieso donderdag, alleen de vraag is nog waar....
Ik ook??quote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Van mij mag je!
Dan gewoon slaanquote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze is cute ja,alleen niet als ze om 4:15 mijn enige biertje in de trein opzuipt.
bels ook geloof ikquote:Op maandag 18 mei 2009 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar natuurlijk! Ik ben er toch nietquote:
Neuh, ze was niet helemaal helder, en wel liefquote:
die stond al op auto's lijstjequote:
das jammer had me daar op verheugdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
maar natuurlijk! Ik ben er toch niet
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
als iemand lief is mag je niet slaan?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ze was niet helemaal helder, en wel lief.
Dat lijkt mij sterkquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
das jammer had me daar op verheugd
Dus, wees welkom!quote:
Ik sla sowieso niet zo snelquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als iemand lief is mag je niet slaan?
nu haken ze allemaal af natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, nu komt iedereenquote:
Jammerquote:
quote:
quote:
En daar zijn we trots op!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
tis wel een van de voorspelbaarste reeksen hier he?.
en het vrouwtje op je lijstje komt nog welquote:
veel plezier danquote:Op maandag 18 mei 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en het vrouwtje op je lijstje komt nog wel
quote:
Echooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Dat zei ik dus ook ..quote:
slapen, rukken en mezelf weer in slaap huilenquote:
Nou, gezellig!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slapen, rukken en mezelf weer in slaap huilen
Ohquote:
Nop, maar als jij wel zou komen, zou ik waarschijnlijk nog niet komenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, gezellig!
[..]
OhDan klopt mijn theorie niet
Lekker hequote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Djayzz vuile slet! beetje gluren maar niets achterlaten!
Zo zie je maar geen goede smoes om niet te komenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, gezellig!
[..]
juhquote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, gezellig!
[..]
Omdat djayzz zijn vader waarschijnlijk gaat helpen de zolder te verbouwen.quote:
Nee inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo zie je maar geen goede smoes om niet te komen
Ik ben er niet!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaadGeef mij eens een reden om wel te komen?
Omdat ik komquote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
als het droog is loopt daar een ladderzat paard rond met een fles wijn in zijn handquote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach je komt toch niet Donderdagquote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Leanne het volgende:
avond
ik ben saggerijnig
ik moet ongesteld worden dus kan ik morgen niet sexen
'avond.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Leanne het volgende:
avond
ik ben saggerijnig
nu nog even vlug 36 keer?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Leanne het volgende:
avond
ik ben saggerijnig
boring!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Omdat djayzz zijn vader waarschijnlijk gaat helpen de zolder te verbouwen.
Bestel Beppy's (ja achterlijke naam) maar dan kan je neuken als je ongesteld bent.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Leanne het volgende:
avond
ik ben saggerijnig
gaan samenwonenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef mrbox het volgende:
Zooo ff een ontopic iets tussen door![]()
"Wat voor gekke dingen heb je ooit gedaan in een verliefde bui ?"
Oei, dat is wel tof trouwensquote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als het droog is loopt daar een ladderzat paard rond met een fles wijn in zijn hand
maar ik ken je nietquote:
Vroeger in de brugklas hele schriften vol geschreven met haar naamquote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef mrbox het volgende:
Zooo ff een ontopic iets tussen door![]()
"Wat voor gekke dingen heb je ooit gedaan in een verliefde bui ?"
Toch niet nodig een echte zeeman vaart ook over de rodezeequote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Bestel Beppy's (ja achterlijke naam) maar dan kan je neuken als je ongesteld bent.
ik wil ook niet met een gutsende Leanne sexen.. en de afstand is nu helemaaaaaaal een probleem!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef Leanne het volgende:
welke meet is er dan
@snuit: ik wil niet met jou sexen
O kan best maar toch wil ik geen zooi.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Toch niet nodig een echte zeeman vaart ook over de rodezee
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Bestel Beppy's (ja achterlijke naam) maar dan kan je neuken als je ongesteld bent.
230euro maar? 850 guldenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vroeger in de brugklas hele schriften vol geschreven met haar naam
Tegen lantaarnpalen lopen omdat je omkeek naar haar
Bloemetjes plukken, rennen voor de boze boer, en dan aan haar geven
een telefoonrekening van 230 euro uit italie omdat ik haar miste
eeehm, vast nog wel veel meer
Dat zijn "tampons" waarmee je kan zwemmen en kan neuken.quote:
Charmant beeldquote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
een gutsende Leanne
genoeg mooie vlaamse dames voor jou daarquote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wil ook niet met een gutsende Leanne sexen.. en de afstand is nu helemaaaaaaal een probleem!
Mja nu kan ik dus een KF post maken om mijn rekening van 1 maand te vertellen maar das te ergquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
230euro maar? 850 guldenaan smsjes uit spanje vandaan
2100 gulden, vanuit Kraotie naar Zwedenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
230euro maar? 850 guldenaan smsjes uit spanje vandaan
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn "tampons" waarmee je kan zwemmen en kan neuken.
Zijn erg flexibel. En erg handig.
daarom is zo'n meeting wel leukquote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, dat is wel tof trouwens
[..]
maar ik ken je niet
wtf... baas boven baas!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2100 gulden, vanuit Kraotie naar Zweden.
Heel veel brieven schrijven vanuit Roemenië,quote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wtf... baas boven baas!
Maar hee, wat voor acties hebben jullie nog meer uitgehaald behalve hoge rekeningen?
http://www.beppy.com/quote:
Met de telefoon van de zaak nog welquote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wtf... baas boven baas!
Maar hee, wat voor acties hebben jullie nog meer uitgehaald behalve hoge rekeningen?
want de telefoon is daar nog steeds niet uitgevonden?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heel veel brieven schrijven vanuit Roemenië,
Ik heb ooit een knuffelbeer per post naar haar bezorgt omdat ze door zo'n rot tijd ging en ik dat zo zielig vond.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wtf... baas boven baas!
200 km rijden midden in de nacht omdat je bij diegene wilde zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wtf... baas boven baas!
Jawel, maar brieven is toch romantische jeweetzellufquote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
want de telefoon is daar nog steeds niet uitgevonden?
klinkt nicequote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn "tampons" waarmee je kan zwemmen en kan neuken.
Zijn erg flexibel. En erg handig.
Dat heb ik ook gehadquote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb ooit een knuffel beer per post naar haar bezorgt omdat ze door zo'n rot tijd ging en ik dat zo zielig vond.
Knuffelberen versturen is sowieso goed. Mits naar de juiste persoonquote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb ooit een knuffel beer per post naar haar bezorgt omdat ze door zo'n rot tijd ging en ik dat zo zielig vond.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb ooit een knuffelbeer per post naar haar bezorgt omdat ze door zo'n rot tijd ging en ik dat zo zielig vond.
200 km. is niets...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Tally het volgende:
[..]
200 km rijden midden in de nacht omdat je bij diegene wilde zijn.
En toch lijkt het mij apartquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Leanne het volgende:
heb ff de site gecheckt, het ziet er wel heul comfortabel uit!
eindelijk vrijen tijdens my period
Haha, goeie!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
ik ben van de kleine briefjes schrijven en die op de gekste plekken achterlaten enzo
veel geks heb ik geloof ik verder niet gedaan
ohja nadat t uit was met mn eerste echte vriendje zo'n ludduvuduh ging ik elke dag uren fietsen en dan tig keer langs zijn huis. Ben toen enorm afgevallen
Hoef ik hem niet in een gutsende sloot te stoppen, maar zit er gewoon een dammetje in... Woensdag avond heb ik nog vrijquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Leanne het volgende:
Dat kan zonder ook hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Leanne het volgende:
Heb je weer wat om naar uit te kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja
eigenlijk wil ik het gewoon liever niet tijdens![]()
is het juist weer fijn als het wel weer mag
Mja, dat heb ik ook wel haha. Alhoewel; soms wil ik ook wel heeeél graagquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja
ga jij maar lekker naar goedele liekens knapperdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoef ik hem niet in een gutsende sloot te stoppen, maar zit er gewoon een dammetje in... Woensdag avond heb ik nog vrij
woensdagavond....quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook wel haha. Alhoewel; soms wil ik ook wel heeeél graag![]()
![]()
Dan wil ik geen seks hoorquote:
ik ben juist extra geil altijd als ik ongesteld benquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja
Eh niks?quote:
Nou wordt het interessantquote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben juist extra geil altijd als ik ongesteld ben
Ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
NOG geiler?!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Oh dat moet geen probleem zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms een geklungel hoor (ben maar klein)
maar met een grote sterke man die me zo optild
Wachten met seks totdat ze er klaar voor was.... voor velen waarschijnlijk heel gekquote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wtf... baas boven baas!
Tis ff puzzlen jaquote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms een geklungel hoor (ben maar klein)
maar met een grote sterke man die me zo optild
geil! dan ga ik er nu vandoor.. heb nog 10 min. stroom in mn accu, die moet ik nog even bewaren.. dag dag! Fijne avond slettebakken!quote:
Suggereer je nu dat vele van je lezers aan verkrachting doen?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wachten met seks totdat ze er klaar voor was.... voor velen waarschijnlijk heel gek
Nee, maar veel beweren dat ze allang de relatie hadden opgegevenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat vele van je lezers aan verkrachting doen?.
Gewoon bij de randjes beginnen, dat werkt altijd.quote:
ben je groot en sterk?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh dat moet geen probleem zijn
Tis net tetrisquote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon bij de randjes beginnen, dat werkt altijd.
Hee, foei!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je groot en sterk?
waar blijft je fobo
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon bij de randjes beginnen, dat werkt altijd.
ben maar 1meter90 sterk...... kan 120kilo op tillen niet echt sterk dusquote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je groot en sterk?
waar blijft je fobo
Dat dusquote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
Bijdraaien en zachtjes laten vallenquote:
* pets *quote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik hierbij dachtquote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik moet wel altijd op t randje staan dan en dan gvd er telkens afflikkeren
quote:
ik weeg maar de helft dus moet lukken, wel een tijdje kunnen volhouden ookquote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben maar 1meter90 sterk...... kan 120kilo op tillen niet echt sterk dus
verklap eens?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* pets *![]()
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik hierbij dacht![]()
![]()
Duim!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weeg maar de helft dus moet lukken, wel een tijdje kunnen volhouden ook
1,90m hmmm ik ben groter gewend tegenwoordigmaar kan er mee door.
nu nog een leuk koppie, mooie leeftijd en een lekkere pik en ik zeg DOEN
Het vloeken omdat je nu écht een lange nodig hebt zullen we maar uit de metafoor weg laten?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]tot de stukjes soepel in elkaar passen
.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Foto op fotoboek gezet is begin meer volgt , pik zit ook wel goed denk ikquote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het vloeken omdat je nu écht een lange nodig hebt zullen we maar uit de metafoor weg laten?
nu je fobo nog even activerenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Foto op fotoboek gezet is begin meer volgt , pik zit ook wel goed denk ik
heb poging gewaagd heb helaas weinig foto's op me lapetopie ga nog ff veder zoekenquote:
quote:
Ikquote:Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar jij bent dan wel groot en jong geloof ik maar zo'n schatje om te zien he![]()
we kunnen wel wat regelen
MNRquote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
Jezus Duim! Zelfs ik ben nu aangeschoten, maar![]()
En tot Danny me rechten geeft om foto's in andermans fotoboek te plaatsen, zie ik niet helemaal hoe dat mijn schuld isquote:
Hihihiquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
Jezus Duim! Zelfs ik ben nu aangeschoten, maar![]()
oehh, dat klinkt goedquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi
Ja goed, ik ben trots op mezelf![]()
Morgen weer een dag. En toen ik in de deuropening naar m keek, hij bleef me echt zo aankijken met een dikke smile![]()
Was je nog een leuk exemplaar met datzelfde label tegengekomen?quote:
Dan zou het nog erger zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laat mij ook es beetje fantaseren enzo
ik ben btw niet aangeschoten
Ja, fantaseer er lekker op losquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laat mij ook es beetje fantaseren enzo
ik ben btw niet aangeschoten
nee had over jou thrustmaster is groot en geen foto dus geen idee of ie schattig isquote:Op maandag 18 mei 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik![]()
djayzz heeft ijdele hoop, maar weet dat ze op thrustmaster doelt
Uhuh!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was je nog een leuk exemplaar met datzelfde label tegengekomen?.
Ja, da's natuurlijk BS! In het echt zie je er toch veel leuker uit, so who cares? Uploaden die hap!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Jammer heb nog geen goede foto's gevondensorry
was frustratie de ruimte in niet speciaal op jouw gerichtquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
En tot Danny me rechten geeft om foto's in andermans fotoboek te plaatsen, zie ik niet helemaal hoe dat mijn schuld is.
hmmmmmmm mjamie, ga je mee douchen?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, fantaseer er lekker op los![]()
Ikku wel, vandaar ook dat ik t eruit flap
Dikkevoor jou!
Wie? Moi?quote:
MNRtje !! Jaa dat is toch niet zo mafquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi
Ja goed, ik ben trots op mezelf![]()
Morgen weer een dag. En toen ik in de deuropening naar m keek, hij bleef me echt zo aankijken met een dikke smile![]()
In dat geval kunnen wij zeker wat regelen!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee had over jou thrustmaster is groot en geen foto dus geen idee of ie schattig is
Bestaan daar meerdere van?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was je nog een leuk exemplaar met datzelfde label tegengekomen?.
Volgens mij heeft duim een beetje veel praatjes maar als het erop aan komtquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Wie? Moi?
Je gaat nu wel erg los he?
Lesbo seks? Of lees ik het nu verkeerd?
Hihihiquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNRtje !! Jaa dat is toch niet zo mafwordt een leuke zomer voor je
je bent een lekker wijfie tochquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Wie? Moi?
Je gaat nu wel erg los he?
Lesbo seks? Of lees ik het nu verkeerd?
Net als jijquote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft duim een beetje veel praatjes maar als het erop aan komt
Haha, mooi dat het zo gaat, je bent veel gezelliger als je blij bentquote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Ja, hij was pas vrij laat binnen. En toen ik binnen kwam zei ik ook wel heel enthousiast gedag en hij helemaal stralen. Was leuk
En hij zo: "ja, ik ben hier weer om jullie met mijn gezelschap te verblijden".
Ja, dat is een ding wat zeker is
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Ja, hij was pas vrij laat binnen. En toen ik binnen kwam zei ik ook wel heel enthousiast gedag en hij helemaal stralen. Was leuk
Hahahaha!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent een lekker wijfie toch
ga wel alleen douchen en dan mn bedje opzoeken....
fijne avond allemaal![]()
Valt mee, ik mag dan misschien een klein hartje hebben maar als ik iets zeg dan doe ik het ookquote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Net als jij
Maar wat maakt het uit? Gevoeligheid en verlegenheid is een mooie eigenschap. Ik houd daar wel van: grote bek, klein hartje
veel praatjes helpen tegen mijn frustratiesquote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft duim een beetje veel praatjes maar als het erop aan komt
Jaquote:
TOF !!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi![]()
En zo is het maar net!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veel praatjes helpen tegen mijn frustraties
het echte erop aan kom werk is maar voor een enkele weggelegd
*zucht is t al vrijdag!?!?*trustuh allemaal
Truste!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent een lekker wijfie toch
ga wel alleen douchen en dan mn bedje opzoeken....
fijne avond allemaal![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, ik mag dan misschien een klein hartje hebben maar als ik iets zeg dan doe ik het ook
Thanks Boxquote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
TOF !!leuk ! veel plz morgen dan maar weer
Slaap lekker, en succes morgenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha!
Slaap lekker Duimpje. Ik ga hetzelfde doen.
Welterusten allemaal. Ik wens jullie nog een hele fijne avond en sweet dreams. Morgen is er weer een hele mooie dag voor jullie allemaal![]()
Succes is niet het woord dat ik zoekquote:
Valt wel mee dankjequote:
Geniet van je dag morgen! Maak er wat moois vanquote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Succes is niet het woord dat ik zoek
Slaap lekker voor straks djayzz
fixed, thnxquote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
linkje dood
linkje leeft: http://www.deredactie.be/(...)n/090518_dolfijn_dok
owjee, wordt er ook een wakker....quote:
mooi, nu nog activerenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
he he eindelijk wat gevonden, heb wat foto's in fotoboek staan
Q! Nogmaals. Kom je ook Donderdag?quote:
activeren dacht dat ie al aan stond?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
activeren dacht dat ie al aan stond?
Was die voor mij? of gewoon algehele blijheid?quote:
quote:
Wat volhoud? Voordat die ontploft?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Ben benieuwd hoelang hij het dit keer volhoud
Ik hoop voor je lang genoegquote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Ben benieuwd hoelang hij het dit keer volhoud
Voordat hij nooit meer opstartquote:
Je gaat toch niet meer naar buitenquote:
Dat is waar.... maar mijn raam staat/stond openquote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voordat hij nooit meer opstart
[..]
Je gaat toch niet meer naar buiten
Doe je hem dichtquote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is waar.... maar mijn raam staat/stond open
Owjaquote:
Bijna meis.. bijnaquote:Op maandag 18 mei 2009 22:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was voor je laptopquote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was die voor mij? of gewoon algehele blijheid?
waarom niet? durf je niet ofzoquote:
Weltrustenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bijna meis.. bijna
Ik ga mijn bedje opzoeken. Welterusten
Graag gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owja![]()
![]()
Thnx voor deze geweldige oplossing![]()
quote:
Forum Opties | |