Dat zei ik dus ook ..quote:
slapen, rukken en mezelf weer in slaap huilenquote:
Nou, gezellig!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slapen, rukken en mezelf weer in slaap huilen
Ohquote:
Nop, maar als jij wel zou komen, zou ik waarschijnlijk nog niet komenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, gezellig!
[..]
OhDan klopt mijn theorie niet
Lekker hequote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Djayzz vuile slet! beetje gluren maar niets achterlaten!
Zo zie je maar geen goede smoes om niet te komenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, gezellig!
[..]
juhquote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, gezellig!
[..]
Omdat djayzz zijn vader waarschijnlijk gaat helpen de zolder te verbouwen.quote:
Nee inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo zie je maar geen goede smoes om niet te komen
Ik ben er niet!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaadGeef mij eens een reden om wel te komen?
Omdat ik komquote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
als het droog is loopt daar een ladderzat paard rond met een fles wijn in zijn handquote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach je komt toch niet Donderdagquote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Leanne het volgende:
avond
ik ben saggerijnig
ik moet ongesteld worden dus kan ik morgen niet sexen
'avond.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Leanne het volgende:
avond
ik ben saggerijnig
nu nog even vlug 36 keer?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Leanne het volgende:
avond
ik ben saggerijnig
boring!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Omdat djayzz zijn vader waarschijnlijk gaat helpen de zolder te verbouwen.
Bestel Beppy's (ja achterlijke naam) maar dan kan je neuken als je ongesteld bent.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Leanne het volgende:
avond
ik ben saggerijnig
gaan samenwonenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef mrbox het volgende:
Zooo ff een ontopic iets tussen door![]()
"Wat voor gekke dingen heb je ooit gedaan in een verliefde bui ?"
Oei, dat is wel tof trouwensquote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als het droog is loopt daar een ladderzat paard rond met een fles wijn in zijn hand
maar ik ken je nietquote:
Vroeger in de brugklas hele schriften vol geschreven met haar naamquote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef mrbox het volgende:
Zooo ff een ontopic iets tussen door![]()
"Wat voor gekke dingen heb je ooit gedaan in een verliefde bui ?"
Toch niet nodig een echte zeeman vaart ook over de rodezeequote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Bestel Beppy's (ja achterlijke naam) maar dan kan je neuken als je ongesteld bent.
ik wil ook niet met een gutsende Leanne sexen.. en de afstand is nu helemaaaaaaal een probleem!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef Leanne het volgende:
welke meet is er dan
@snuit: ik wil niet met jou sexen
O kan best maar toch wil ik geen zooi.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Toch niet nodig een echte zeeman vaart ook over de rodezee
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Bestel Beppy's (ja achterlijke naam) maar dan kan je neuken als je ongesteld bent.
230euro maar? 850 guldenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vroeger in de brugklas hele schriften vol geschreven met haar naam
Tegen lantaarnpalen lopen omdat je omkeek naar haar
Bloemetjes plukken, rennen voor de boze boer, en dan aan haar geven
een telefoonrekening van 230 euro uit italie omdat ik haar miste
eeehm, vast nog wel veel meer
Dat zijn "tampons" waarmee je kan zwemmen en kan neuken.quote:
Charmant beeldquote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
een gutsende Leanne
genoeg mooie vlaamse dames voor jou daarquote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wil ook niet met een gutsende Leanne sexen.. en de afstand is nu helemaaaaaaal een probleem!
Mja nu kan ik dus een KF post maken om mijn rekening van 1 maand te vertellen maar das te ergquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
230euro maar? 850 guldenaan smsjes uit spanje vandaan
2100 gulden, vanuit Kraotie naar Zwedenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
230euro maar? 850 guldenaan smsjes uit spanje vandaan
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn "tampons" waarmee je kan zwemmen en kan neuken.
Zijn erg flexibel. En erg handig.
daarom is zo'n meeting wel leukquote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, dat is wel tof trouwens
[..]
maar ik ken je niet
wtf... baas boven baas!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2100 gulden, vanuit Kraotie naar Zweden.
Heel veel brieven schrijven vanuit Roemenië,quote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wtf... baas boven baas!
Maar hee, wat voor acties hebben jullie nog meer uitgehaald behalve hoge rekeningen?
http://www.beppy.com/quote:
Met de telefoon van de zaak nog welquote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wtf... baas boven baas!
Maar hee, wat voor acties hebben jullie nog meer uitgehaald behalve hoge rekeningen?
want de telefoon is daar nog steeds niet uitgevonden?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heel veel brieven schrijven vanuit Roemenië,
Ik heb ooit een knuffelbeer per post naar haar bezorgt omdat ze door zo'n rot tijd ging en ik dat zo zielig vond.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wtf... baas boven baas!
200 km rijden midden in de nacht omdat je bij diegene wilde zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wtf... baas boven baas!
Jawel, maar brieven is toch romantische jeweetzellufquote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
want de telefoon is daar nog steeds niet uitgevonden?
klinkt nicequote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn "tampons" waarmee je kan zwemmen en kan neuken.
Zijn erg flexibel. En erg handig.
Dat heb ik ook gehadquote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb ooit een knuffel beer per post naar haar bezorgt omdat ze door zo'n rot tijd ging en ik dat zo zielig vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |