Knuffelberen versturen is sowieso goed. Mits naar de juiste persoonquote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb ooit een knuffel beer per post naar haar bezorgt omdat ze door zo'n rot tijd ging en ik dat zo zielig vond.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb ooit een knuffelbeer per post naar haar bezorgt omdat ze door zo'n rot tijd ging en ik dat zo zielig vond.
200 km. is niets...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Tally het volgende:
[..]
200 km rijden midden in de nacht omdat je bij diegene wilde zijn.
En toch lijkt het mij apartquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Leanne het volgende:
heb ff de site gecheckt, het ziet er wel heul comfortabel uit!
eindelijk vrijen tijdens my period
Haha, goeie!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
ik ben van de kleine briefjes schrijven en die op de gekste plekken achterlaten enzo
veel geks heb ik geloof ik verder niet gedaan
ohja nadat t uit was met mn eerste echte vriendje zo'n ludduvuduh ging ik elke dag uren fietsen en dan tig keer langs zijn huis. Ben toen enorm afgevallen
Hoef ik hem niet in een gutsende sloot te stoppen, maar zit er gewoon een dammetje in... Woensdag avond heb ik nog vrijquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Leanne het volgende:
Dat kan zonder ook hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Leanne het volgende:
Heb je weer wat om naar uit te kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja
eigenlijk wil ik het gewoon liever niet tijdens![]()
is het juist weer fijn als het wel weer mag
Mja, dat heb ik ook wel haha. Alhoewel; soms wil ik ook wel heeeél graagquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja
ga jij maar lekker naar goedele liekens knapperdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoef ik hem niet in een gutsende sloot te stoppen, maar zit er gewoon een dammetje in... Woensdag avond heb ik nog vrij
woensdagavond....quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook wel haha. Alhoewel; soms wil ik ook wel heeeél graag![]()
![]()
Dan wil ik geen seks hoorquote:
ik ben juist extra geil altijd als ik ongesteld benquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja
Eh niks?quote:
Nou wordt het interessantquote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben juist extra geil altijd als ik ongesteld ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |