quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
Jezus Duim! Zelfs ik ben nu aangeschoten, maar![]()
oehh, dat klinkt goedquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi
Ja goed, ik ben trots op mezelf![]()
Morgen weer een dag. En toen ik in de deuropening naar m keek, hij bleef me echt zo aankijken met een dikke smile![]()
Was je nog een leuk exemplaar met datzelfde label tegengekomen?quote:
Dan zou het nog erger zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laat mij ook es beetje fantaseren enzo
ik ben btw niet aangeschoten
Ja, fantaseer er lekker op losquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laat mij ook es beetje fantaseren enzo
ik ben btw niet aangeschoten
nee had over jou thrustmaster is groot en geen foto dus geen idee of ie schattig isquote:Op maandag 18 mei 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik![]()
djayzz heeft ijdele hoop, maar weet dat ze op thrustmaster doelt
Uhuh!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was je nog een leuk exemplaar met datzelfde label tegengekomen?.
Ja, da's natuurlijk BS! In het echt zie je er toch veel leuker uit, so who cares? Uploaden die hap!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Jammer heb nog geen goede foto's gevondensorry
was frustratie de ruimte in niet speciaal op jouw gerichtquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
En tot Danny me rechten geeft om foto's in andermans fotoboek te plaatsen, zie ik niet helemaal hoe dat mijn schuld is.
hmmmmmmm mjamie, ga je mee douchen?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, fantaseer er lekker op los![]()
Ikku wel, vandaar ook dat ik t eruit flap
Dikkevoor jou!
Wie? Moi?quote:
MNRtje !! Jaa dat is toch niet zo mafquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi
Ja goed, ik ben trots op mezelf![]()
Morgen weer een dag. En toen ik in de deuropening naar m keek, hij bleef me echt zo aankijken met een dikke smile![]()
In dat geval kunnen wij zeker wat regelen!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee had over jou thrustmaster is groot en geen foto dus geen idee of ie schattig is
Bestaan daar meerdere van?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was je nog een leuk exemplaar met datzelfde label tegengekomen?.
Volgens mij heeft duim een beetje veel praatjes maar als het erop aan komtquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Wie? Moi?
Je gaat nu wel erg los he?
Lesbo seks? Of lees ik het nu verkeerd?
Hihihiquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNRtje !! Jaa dat is toch niet zo mafwordt een leuke zomer voor je
je bent een lekker wijfie tochquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Wie? Moi?
Je gaat nu wel erg los he?
Lesbo seks? Of lees ik het nu verkeerd?
Net als jijquote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft duim een beetje veel praatjes maar als het erop aan komt
Haha, mooi dat het zo gaat, je bent veel gezelliger als je blij bentquote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Ja, hij was pas vrij laat binnen. En toen ik binnen kwam zei ik ook wel heel enthousiast gedag en hij helemaal stralen. Was leuk
En hij zo: "ja, ik ben hier weer om jullie met mijn gezelschap te verblijden".
Ja, dat is een ding wat zeker is
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Ja, hij was pas vrij laat binnen. En toen ik binnen kwam zei ik ook wel heel enthousiast gedag en hij helemaal stralen. Was leuk
En hij zo: "ja, ik ben hier weer om jullie met mijn gezelschap te verblijden".
Ja, dat is een ding wat zeker is
Hahahaha!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent een lekker wijfie toch
ga wel alleen douchen en dan mn bedje opzoeken....
fijne avond allemaal![]()
Valt mee, ik mag dan misschien een klein hartje hebben maar als ik iets zeg dan doe ik het ookquote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Net als jij
Maar wat maakt het uit? Gevoeligheid en verlegenheid is een mooie eigenschap. Ik houd daar wel van: grote bek, klein hartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |