SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Mooie meid.quote:
schatje (ook hoop ik)quote:
Nopequote:Op maandag 18 mei 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Waterford?
Stad op het Noord Amerikaanse continent.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef qonmann het volgende:
coevorden ?
Je hebt het juiste land te pakken.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Vancouver?
Neenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef tomtomaat het volgende:
Oh, toronto?
oh jee , ik heb het achter neergelegdquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef tomtomaat het volgende:
qonmann, in de topictitel staat het verkeerde topicnummer.....
qonmann +1quote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef qonmann het volgende:
calgary ?
F5quote:
Nee, die resideert in Haarlem (of daar in de buurt) dacht ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Yvonne van Gennip?
Dat klopt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:03 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Tegelijk koken en quizzen gaat niet goed samen.
Mijn punten.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
schatje (ook hoop ik)
Punten zijn bij, voor al uw reclames bij ondergetekende
goed dat je het even checkt ..zal zo ff kijkenquote:
Calgary zelfsquote:Op maandag 18 mei 2009 20:05 schreef tomtomaat het volgende:
de Jong?
Sorry , zo zou het goed moeten zijnquote:
Als je op haar naam googlet (afbeeldingen) komen ze als eerste voorbijquote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef ScottTracy het volgende:
Die foto's heb ik nog wel ergens staan geloof ik.
Bedankt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
Sorry , zo zou het goed moeten zijn
Terpentin07 43![]()
verder kom ik ook niet..voorlopigquote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
een tuin vol met bakstenen
Yep, volledig Indianapolis Motor Speedway.quote:
Ik dacht aan "Melk de witte motor".quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef tomtomaat het volgende:
De winnaar van de Indy 500 krijgt een fles melk i.p.v. een fles champagne.
Très bienquote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
paralellogram?
1e klas wiskundequote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef qonmann het volgende:
[..]
Très bien
[ afbeelding ]
Stand deel 1555
Siniti 1
Cobra4 1
qonmann 2
tomtomaat 1
UnderTheWingsOfLove 1
Een vierhoek dus?quote:
Maar elke parallelogram wel een vierhoekquote:Op maandag 18 mei 2009 20:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet iedere vierhoek is een parallellogram
Das heul iets anders.quote:
dat is de stelling van Pythagoras , iets heul andersquote:
waar blijft de discriminant?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
waar blijft de discriminant?
D =............quote:
-b +/- D / 2aquote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Tanjaa het volgende:
Ax2+ bx + c = 0, dan krijg je twee oplossingen :
x= -b - (wortel van D ) : 2 of x = - b- (wortel van D)
En dan is D : b 2 - 4ac
bij 0 heb je trouwens maar een oplossing .quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Tanjaa het volgende:
x= -b - (wortel van D ) : 2 of x = - b- (wortel van D)
Jah, ik moest even denken. Das 5 hoofdstukjes geledenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef qonmann het volgende:
Kom op Tanjaa die weet je ( ik wacht even)
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah, ik moest even denken. Das 5 hoofdstukjes geleden
En bedankt
Ik heb hem niet goed.. Het moet 2a zijn..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
bij 0 heb je trouwens maar een oplossing .
verder reken ik hem goed.
Tanjaa +1
--------------
Stand deel 1555
Siniti 1
Cobra4 1
qonmann 2
tomtomaat 1
UnderTheWingsOfLove 1
Tanjaa![]()
1
graag gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah, ik moest even denken. Das 5 hoofdstukjes geleden
En bedankt
bij 0 heb je trouwens maar een oplossing .quote:Op maandag 18 mei 2009 21:03 schreef Tanjaa het volgende:
x= -b - (wortel van D ) : 2a of x = - b (wortel van D): 2a
Bij 0 heb je maar 1 oplossing.
Wiskunde is ook niet mijn sterke kant.Maar diequote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
dat is de stelling van Pythagoras , iets heul anders
Cobra,quote:
Daarom had ik het niet over een vierkant maar over een vierhoek. Maar goed. Game on.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Cobra,
http://www2.cdb.gsf.nl/de(...)e/vlakke-figuren.htm
bv dit is een vierhoek met zijden die alle even lang zijn.
[ afbeelding ]
een vierkant heet dit,dit noem je geen ruit.
Typerend voor een ruit is dat deze geen rechte hoeken heeft.
Vandaar dat parallellogram het juiste antwoord was, die heeft geen rechte hoeken..nou ja zoiets
Je vergeet daar een +, nu lijkt het net of je -b maal de wortel van D doet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:03 schreef Tanjaa het volgende:
x= -b - (wortel van D ) : 2a of x = - b (wortel van D): 2a
Je citeerde de verkeerde pagina: http://nl.wikipedia.org/wiki/Parallellogramquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom had ik het niet over een vierkant maar over een vierhoek. Maar goed. Game on.
quote:Een ruit is een parallellogram met alle vier zijden van dezelfde lengte
Jaah, ik weet wat ik moet doen als ik hem toe pasquote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je vergeet daar een +, nu lijkt het net of je -b maal de wortel van D doet.
Maar laten we niet al te moeilijk doen
Ik krijg de grafische rekenmachine pas volgend jaar.. en de tentamens zijn er nog lang niet:Pquote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Siniti het volgende:
Daar heb je toch ook een grafisch rekenmachine voor? En je krijgt volgens mij ook nog een formuleblaadje bij je tentamen
Ik kreeg in de derde klas al grafisch rekenmachinequote:Op maandag 18 mei 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik krijg de grafische rekenmachine pas volgend jaar.. en de tentamens zijn er nog lang niet:P
Maar ik gebruik wel de Binas voor natuurkunde enz, daar staan allemaal formules in. Jammer genoeg mogen we die niet voor wiskunde gebruiken![]()
het plaatje wil niet uploaden.. w8 ff
Ik krijg hem pas in de 4e.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kreeg in de derde klas al grafisch rekenmachine
Hmm,,klopt inderdaad ik dacht dat een ruit geen rechte hoeken mocht hebben maar dat mag dus welquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom had ik het niet over een vierkant maar over een vierhoek. Maar goed. Game on.
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Wiskunde is ook niet mijn sterke kant.Maar diehad niet gehoeven.Maar ja van jou komen ook alleen maar kut vergelijkingen en kwetsende opmerkingen.
Okéquote:
Dat dus.quote:
Yepquote:
Nee.quote:
T viel te proberenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee.
Is vaak in het nieuws met zijn businesspraktijken en proefballonetjes.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hmm,,klopt inderdaad ik dacht dat een ruit geen rechte hoeken mocht hebben maar dat mag dus wel
fair enough
Nog steeds niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ryan?
In ieder geval o'quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
o'conley ?
Dacht dat ie wel bekender zou zijn. O'L...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef qonmann het volgende:
gooi ik er nog o'reilly tegen aan
Michael O'Learyquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
o'leary?
Ik citeer niks.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef De_Hertog het volgende:
Je citeerde de verkeerde pagina: http://nl.wikipedia.org/wiki/Parallellogram
Jeejquote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef De_Hertog het volgende:
Yurithemaster +1
Den Hertog bedoelde mijn vraag ,ik was degene die citeerde uit die pagina.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
Dat vind ik het "mooie" aan de AKQ van nu. Iemand plaatst een opmerking, men geeft een antwoord, maar krijgt nooit meer een antwoord. Klasse omgang met elkander tegenwoordig.![]()
Jij bent wel weer erg snel met een antwoord.quote:
De_Hertog reageerde op mijn antwoord. Dus ik wacht op een antwoord op mijn reactie.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Den Hertog bedoelde mijn vraag ,ik was degene die citeerde uit die pagina.
en dat klopte wel
Soms ben je ook gewoon druk bezig met andere dingen, of de quiz zelf. Ik heb ook nog niet echt antwoord gehad op mijn opmerkingen in het discussietopic trouwens. Maar ik nu ik terugkijk was het tomtomaat die de tekst citeerde, niet jij. Ik dacht dat dat ook de jouwe was, omdat het om jouw antwoord ging. Hoe dan ook, ik bedoelde alleen maar dat de tekst wel zo op wiki stond.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
Dat vind ik het "mooie" aan de AKQ van nu. Iemand plaatst een opmerking, men geeft een antwoord, maar krijgt nooit meer een antwoord. Klasse omgang met elkander tegenwoordig.![]()
Hij had het in één reply samengevat zodat het duidelijk was (ook voor mij) dat jij het bij het rechte eind had.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De_Hertog reageerde op mijn antwoord. Dus ik wacht op een antwoord op mijn reactie.
Dat begrijp ik. Net als het feit dat men het juiste antwoord citeert.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Soms ben je ook gewoon druk bezig met andere dingen, of de quiz zelf. Ik heb ook nog niet echt antwoord gehad op mijn opmerkingen in het discussietopic trouwens. Maar ik nu ik terugkijk was het tomtomaat die de tekst citeerde, niet jij. Ik dacht dat dat ook de jouwe was, omdat het om jouw antwoord ging. Hoe dan ook, ik bedoelde alleen maar dat de tekst wel zo op wiki stond.
Begint met een Aquote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee,
Palestijnse terreur organisatie heet ook zo. (geen hamas of fatah)
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef qonmann het volgende:
en nu weer vrolijk verder radertjes
[ afbeelding ]
Ellen kijkt mee
al quaida?quote:
Yep, ik gaf de link met de definitie van ruit op wiki, omdat daarin vierhoek genoemd werd.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Soms ben je ook gewoon druk bezig met andere dingen, of de quiz zelf. Ik heb ook nog niet echt antwoord gehad op mijn opmerkingen in het discussietopic trouwens. Maar ik nu ik terugkijk was het tomtomaat die de tekst citeerde, niet jij. Ik dacht dat dat ook de jouwe was, omdat het om jouw antwoord ging. Hoe dan ook, ik bedoelde alleen maar dat de tekst wel zo op wiki stond.
Okquote:
Ik bedoel gewoon dat je soms wat langer moet wachten op inhoudelijke discussies terwijl posten/het spel wel gewoon doorgaatquote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je reactie in het OP topic staat toch los van dit?
Primaquote:Zand er over?
gast wat nou weerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
Dan blijf ik eigenlijk maar met één vraag/opmerking zitten. Waarom UTWOL alleen maar de zaak probeert op te stoken ipv antwoord te geven.
Ik word ook wel eens met verrassingen geconfronteerd.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ok
Het vreemde is dat ik zeer veel van wiskunde weet en dat ik dan een eenvoudige vraag probeer te bedenken en dan de mist inga, ik geloofde het eerst niet
Lees maar even terug.quote:
Al Aksa?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Al a...
Al Arab?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Al a...
AKQ OP Discussie topic 2quote:
Je hebt gelijk.quote:
quote:
quote:
quote:
Toen werden Nederland, Belgie en Luxemburg één Koninkrijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:27 schreef qonmann het volgende:
1815
Jah, k was nogal laat..quote:
Close.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:32 schreef Tanjaa het volgende:
1835?
Ja duh, dat is hetzelfde 'evenement'.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
Het zelfde jaar dat Limburg weer bij Nederland komt.
Je hoeft alleen maar 1 jaar in de plus of min te gokken.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef tomtomaat het volgende:
en we gokken verder 1838
quote:
Sorryquote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef tomtomaat het volgende:
1837 dan maar
De_Hertog +1quote:
9 jaar, valt me nog mee. Zelfde soort van thema: hoe lang duurde het voor de Tweede Wereldoorlog officieel was afgelopen?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De_Hertog +1
Stand deel 1555
Siniti 1
Cobra4 2
qonmann 2
De_Hertog 2
tomtomaat 1
UnderTheWingsOfLove 1
Tanjaa 1
Terpentin07 1
Yurithemaster 1
Creatief, maar het proces tegen een individu heeft niets te maken met het vredesproces tegen een land. Het is wel een vergelijkbare juridische reden in ieder geval.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Tanjaa het volgende:
tot 2009, ergens in het begin van mei. Met het proces van Demanjuk of hoe je het ook mag schrijven.
Dat is nieuw voor mij. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef De_Hertog het volgende:
Geen van alle. De oorlog is wel officieel afgelopen, maar dat kon pas flink een flink aantal jaren na de wapenstilstand wegens juridische problemen rond het land dat de oorlog startte.
Het probleem is niet wanneer het land werd opgedeeld maar juist...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef qonmann het volgende:
maar wanneer het land off. opgedeeld is geen idee ..
Dat dusquote:
Yes! Duitsland begon de oorlog. Na de wapenstilstand werd het land bezet, tijdens de koude oorlog bekoelden de betrekkingen terwijl het vredesproces nog bezig was. Daarna werd het land opgedeeld, waardoor er geen 'Duitsland' meer was. Pas na de hereniging in 1989 kon het vredesproces weer beginnen, waarna in 1990 het juridische gedoe werd afgerond.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef Terpentin07 het volgende:
1990?
die ik bolivia er nog bijquote:Op maandag 18 mei 2009 22:57 schreef De_Hertog het volgende:
Chili, paraguay, uraguay, brazilie?
De Hertog had vier al goed en jij maakt het met Bolivia compleet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:58 schreef ScottTracy het volgende:
Brazilie Peru Uruguay Paraguay Bolivia?
Damn.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
De Hertog had vier al goed en jij maakt het met Bolivia compleet.
Mja, op zich.. Hij had er ook eentje fout. Theoretisch had je het dan ook goed kunnen hebben door alle landen in Zuid-Amerika op te noemenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
ik wist ze alle 5 maar te laat ..
Hm, ik zat zelf eigenlijk te denken aan Rita Verdonk en Lousewies van der Laan, maar met Hirsi Ali begon het natuurlijk allemaalquote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef De_Hertog het volgende:
Verdonk en Hirshi Ali
Ah op die manierquote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm, ik zat zelf eigenlijk te denken aan Rita Verdonk en Lousewies van der Laan, maar met Hirsi Ali begon het natuurlijk allemaal
De_Hertog +1
Ik zat me al af te vragen hoe ik het moest doen, maar gelukkig wist je dit ookquote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Terpentin07 het volgende:
Of F35
Stand deel 1555quote:Op maandag 18 mei 2009 23:24 schreef De_Hertog het volgende:
von Hagen of zo iets -> Gunther von Hagens
wow, dichterbij dan ik dachtquote:
Niet Tolkien. Braziliaanse schrijver,quote:Op maandag 18 mei 2009 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Tolkien?
Diequote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef Mark het volgende:
Paulo Coelho
Robin?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:41 schreef qonmann het volgende:
batman
quote:
Nog het warmst, al noemen we het bij cricket toch anders. Je zou zelfs kunnen denken dat hij een andere sport beoefentquote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Pitcher?
hat?quote:
Fonetisch warmquote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
boulder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |