Jah, ik moest even denken. Das 5 hoofdstukjes geledenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef qonmann het volgende:
Kom op Tanjaa die weet je ( ik wacht even)
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah, ik moest even denken. Das 5 hoofdstukjes geleden
En bedankt
Ik heb hem niet goed.. Het moet 2a zijn..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
bij 0 heb je trouwens maar een oplossing .
verder reken ik hem goed.
Tanjaa +1
--------------
Stand deel 1555
Siniti 1
Cobra4 1
qonmann 2
tomtomaat 1
UnderTheWingsOfLove 1
Tanjaa![]()
1
graag gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah, ik moest even denken. Das 5 hoofdstukjes geleden
En bedankt
bij 0 heb je trouwens maar een oplossing .quote:Op maandag 18 mei 2009 21:03 schreef Tanjaa het volgende:
Ax2+ bx + c = 0, dan krijg je twee oplossingen :
x= -b - (wortel van D ) : 2a of x = - b (wortel van D): 2a
En dan is D : b 2 - 4ac
Bij 0 heb je maar 1 oplossing.
Wiskunde is ook niet mijn sterke kant.Maar diequote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
dat is de stelling van Pythagoras , iets heul anders
Cobra,quote:
Daarom had ik het niet over een vierkant maar over een vierhoek. Maar goed. Game on.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Cobra,
http://www2.cdb.gsf.nl/de(...)e/vlakke-figuren.htm
bv dit is een vierhoek met zijden die alle even lang zijn.
[ afbeelding ]
een vierkant heet dit,dit noem je geen ruit.
Typerend voor een ruit is dat deze geen rechte hoeken heeft.
Vandaar dat parallellogram het juiste antwoord was, die heeft geen rechte hoeken..nou ja zoiets
Je vergeet daar een +, nu lijkt het net of je -b maal de wortel van D doet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:03 schreef Tanjaa het volgende:
Ax2+ bx + c = 0, dan krijg je twee oplossingen :
x= -b - (wortel van D ) : 2a of x = - b (wortel van D): 2a
Je citeerde de verkeerde pagina: http://nl.wikipedia.org/wiki/Parallellogramquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom had ik het niet over een vierkant maar over een vierhoek. Maar goed. Game on.
quote:Een ruit is een parallellogram met alle vier zijden van dezelfde lengte
Jaah, ik weet wat ik moet doen als ik hem toe pasquote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je vergeet daar een +, nu lijkt het net of je -b maal de wortel van D doet.
Maar laten we niet al te moeilijk doen
Ik krijg de grafische rekenmachine pas volgend jaar.. en de tentamens zijn er nog lang niet:Pquote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Siniti het volgende:
Daar heb je toch ook een grafisch rekenmachine voor? En je krijgt volgens mij ook nog een formuleblaadje bij je tentamen
Ik kreeg in de derde klas al grafisch rekenmachinequote:Op maandag 18 mei 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik krijg de grafische rekenmachine pas volgend jaar.. en de tentamens zijn er nog lang niet:P
Maar ik gebruik wel de Binas voor natuurkunde enz, daar staan allemaal formules in. Jammer genoeg mogen we die niet voor wiskunde gebruiken![]()
het plaatje wil niet uploaden.. w8 ff
Ik krijg hem pas in de 4e.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kreeg in de derde klas al grafisch rekenmachine
Hmm,,klopt inderdaad ik dacht dat een ruit geen rechte hoeken mocht hebben maar dat mag dus welquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom had ik het niet over een vierkant maar over een vierhoek. Maar goed. Game on.
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Wiskunde is ook niet mijn sterke kant.Maar diehad niet gehoeven.Maar ja van jou komen ook alleen maar kut vergelijkingen en kwetsende opmerkingen.
Okéquote:
Dat dus.quote:
Yepquote:
Nee.quote:
T viel te proberenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee.
Is vaak in het nieuws met zijn businesspraktijken en proefballonetjes.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hmm,,klopt inderdaad ik dacht dat een ruit geen rechte hoeken mocht hebben maar dat mag dus wel
fair enough
Nog steeds niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ryan?
In ieder geval o'quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
o'conley ?
Dacht dat ie wel bekender zou zijn. O'L...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef qonmann het volgende:
gooi ik er nog o'reilly tegen aan
Michael O'Learyquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
o'leary?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |