Yepquote:
Nee.quote:
T viel te proberenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee.
Is vaak in het nieuws met zijn businesspraktijken en proefballonetjes.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hmm,,klopt inderdaad ik dacht dat een ruit geen rechte hoeken mocht hebben maar dat mag dus wel
fair enough
Nog steeds niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ryan?
In ieder geval o'quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
o'conley ?
Dacht dat ie wel bekender zou zijn. O'L...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef qonmann het volgende:
gooi ik er nog o'reilly tegen aan
Michael O'Learyquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
o'leary?
Ik citeer niks.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef De_Hertog het volgende:
Je citeerde de verkeerde pagina: http://nl.wikipedia.org/wiki/Parallellogram
Jeejquote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef De_Hertog het volgende:
Yurithemaster +1
Den Hertog bedoelde mijn vraag ,ik was degene die citeerde uit die pagina.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
Dat vind ik het "mooie" aan de AKQ van nu. Iemand plaatst een opmerking, men geeft een antwoord, maar krijgt nooit meer een antwoord. Klasse omgang met elkander tegenwoordig.![]()
Jij bent wel weer erg snel met een antwoord.quote:
De_Hertog reageerde op mijn antwoord. Dus ik wacht op een antwoord op mijn reactie.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Den Hertog bedoelde mijn vraag ,ik was degene die citeerde uit die pagina.
en dat klopte wel
Soms ben je ook gewoon druk bezig met andere dingen, of de quiz zelf. Ik heb ook nog niet echt antwoord gehad op mijn opmerkingen in het discussietopic trouwens. Maar ik nu ik terugkijk was het tomtomaat die de tekst citeerde, niet jij. Ik dacht dat dat ook de jouwe was, omdat het om jouw antwoord ging. Hoe dan ook, ik bedoelde alleen maar dat de tekst wel zo op wiki stond.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
Dat vind ik het "mooie" aan de AKQ van nu. Iemand plaatst een opmerking, men geeft een antwoord, maar krijgt nooit meer een antwoord. Klasse omgang met elkander tegenwoordig.![]()
Hij had het in één reply samengevat zodat het duidelijk was (ook voor mij) dat jij het bij het rechte eind had.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De_Hertog reageerde op mijn antwoord. Dus ik wacht op een antwoord op mijn reactie.
Dat begrijp ik. Net als het feit dat men het juiste antwoord citeert.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Soms ben je ook gewoon druk bezig met andere dingen, of de quiz zelf. Ik heb ook nog niet echt antwoord gehad op mijn opmerkingen in het discussietopic trouwens. Maar ik nu ik terugkijk was het tomtomaat die de tekst citeerde, niet jij. Ik dacht dat dat ook de jouwe was, omdat het om jouw antwoord ging. Hoe dan ook, ik bedoelde alleen maar dat de tekst wel zo op wiki stond.
Begint met een Aquote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee,
Palestijnse terreur organisatie heet ook zo. (geen hamas of fatah)
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef qonmann het volgende:
en nu weer vrolijk verder radertjes
[ afbeelding ]
Ellen kijkt mee
al quaida?quote:
Yep, ik gaf de link met de definitie van ruit op wiki, omdat daarin vierhoek genoemd werd.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Soms ben je ook gewoon druk bezig met andere dingen, of de quiz zelf. Ik heb ook nog niet echt antwoord gehad op mijn opmerkingen in het discussietopic trouwens. Maar ik nu ik terugkijk was het tomtomaat die de tekst citeerde, niet jij. Ik dacht dat dat ook de jouwe was, omdat het om jouw antwoord ging. Hoe dan ook, ik bedoelde alleen maar dat de tekst wel zo op wiki stond.
Okquote:
Ik bedoel gewoon dat je soms wat langer moet wachten op inhoudelijke discussies terwijl posten/het spel wel gewoon doorgaatquote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je reactie in het OP topic staat toch los van dit?
Primaquote:Zand er over?
gast wat nou weerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
Dan blijf ik eigenlijk maar met één vraag/opmerking zitten. Waarom UTWOL alleen maar de zaak probeert op te stoken ipv antwoord te geven.
Ik word ook wel eens met verrassingen geconfronteerd.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ok
Het vreemde is dat ik zeer veel van wiskunde weet en dat ik dan een eenvoudige vraag probeer te bedenken en dan de mist inga, ik geloofde het eerst niet
Lees maar even terug.quote:
Al Aksa?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Al a...
Al Arab?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Al a...
AKQ OP Discussie topic 2quote:
Je hebt gelijk.quote:
quote:
quote:
quote:
Toen werden Nederland, Belgie en Luxemburg één Koninkrijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:27 schreef qonmann het volgende:
1815
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |