En de stichting tegen kanker patientjes?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb de Stichting Voor Huiselijk Geweld al opgericht
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef SicSicSics het volgende:
Stichting Rainbow Warrior - Geef 2,50 voor nieuwe knuppels om effectief poten te blijven rammen!
Da's toch best een sympathiek doel?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:45 schreef Deetch het volgende:
Emo-kids scheermesjes fonds Elk mietje een mesje
Die bestaat toch al, ze zitten zelfs in de tweede kamer naar mijn weten met 9 zetels maar liefst.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Houzer het volgende:
Kanker_Fonds. Voor mensen die graag overal over kankeren.
Jeej!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef Ensaf het volgende:
Prins Bernard Cultuurfonds ter bevordering van Paints op Fok.
Overigens: Ik moest lachen om die Rainbow-warriorgrap.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:33 schreef Lamon het volgende:
FOK!-hulpfront
Helpt FOK!kers hun sociale stoornis onder ogen te zien en ermee te leren leven. Kans op genezing is helaas niet aanwezig, dus het doel bestaat met name uit sociale projecten, in afgezonderde ruimtes, zodat ze niet geconfronteerd hoeven te worden met de mensheid, welk een tweeledig doel heeft, aangezien de mensheid zich ook niet geconfronteerd hoeft te voelen met dit figuurlijke "slijk der aarde", zoals zij in de volksmond vaak genoemd worden.
Beter voor de planeetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Stichting Anorexia Afrika
Houdt Afrika mooi slank en zuinig.
Dan is die laatste ook een woord. Toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:41 schreef De_Snorro het volgende:
wist je dat onsymphatiek niet eens een woord is?
het is antipathiek![]()
(ben ik ook laatst pas achter gekomen ik vond het ook vaag want iedereen gebruikt onsympathiek)
nee schijnbaar nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dan is die laatste ook een woord. Toch?
http://www.vandale.nl/van(...)ekwoord=onsympathiekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:41 schreef De_Snorro het volgende:
wist je dat onsymphatiek niet eens een woord is?
het is antipathiek![]()
(ben ik ook laatst pas achter gekomen ik vond het ook vaag want iedereen gebruikt onsympathiek)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Stichting De Opdringerige Melaats
Geef me al je geld, of ik stompje helemaal in elkaar.
dan ga ik die kennis van mij eens flink in elkaar slaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Atlantes het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)ekwoord=onsympathiek
bestaat toch wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |