Nog niet, hij moet het wel doen iddquote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het helemaal in de hens gegaan of gaat het daar nu niet meer om?
dat gaan ze later doen de hens erin tot nader ordequote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
De opdracht is pas geslaagd als hij helemaal in de fik gaat, maar het ontwerp is door de streamer al goedgekeurd.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
was toch geen klagen maar even medeleven tonenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef Kanjer het volgende:
de streamers hebben er toch voor gekozen dat marielin niks krijgt?
dus niet de regie,en toch klagen de streamers,raar toch?
Lekker lullig zegquote:
Dat ie overeenkomt met het logo en alles af gaatquote:
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker lullig zeg![]()
Dit is gewoon een treiteractie.
Vanuit streamers dan toch.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Lekker lullig zeg![]()
Dit is gewoon een treiteractie.
Nog een paar dagen, mag ze zich helemaal volvretenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
Ik klaagde niet hoor, vond het gewoon ff niet leuk dat Marilien geen snoepjes kreeg, ondanks dat ik haar verwendag echt afkeurde.
Maar nu zitten ze in een extreme situatie, weinig slaap etc. en ook Marilien heeft suiker nodig.
thx, had ik ff gemistquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Vitaminen. In een speciaal zakje met haar naam erop.
een mens heeft geen suiker nodigquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
Ik klaagde niet hoor, vond het gewoon ff niet leuk dat Marilien geen snoepjes kreeg, ondanks dat ik haar verwendag echt afkeurde.
Maar nu zitten ze in een extreme situatie, weinig slaap etc. en ook Marilien heeft suiker nodig.
Onzin... die poll is bedacht door de redactie.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanuit streamers dan toch.
Anyhood, de vuuropdracht is mij duidelijk.
Ze krijgen ook die overlevings pakketjes, daar zit ook telkens wat met suiker in, die komt alsnog niks te kort hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
Ja maar toch, nou ja weet wel ben een watje in die dingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog een paar dagen, mag ze zich helemaal volvreten
Dat is Ritalin als zetpilquote:
dan stem je toch nietquote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Onzin... die poll is bedacht door de redactie.
Het was gewoon makkelijk scoren. De uitslag stond bij voorbaat zo goed als vast.
Als ze echt gewoon Marilyn terug hadden willen pakken, dan hadden ze die anderen pizza's en hamburgers en joints en bier moeten geven.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
dat was dus jeroen die dat zei en niet pimquote:Op maandag 18 mei 2009 13:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eline: "Ik ben nu legerbarbie"
Pim: "Barbie heeft toch tieten?"
Waarom eigenlijk? Omdat het goed is of omdat ze zo hun best hebben gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 13:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
De opdracht is pas geslaagd als hij helemaal in de fik gaat, maar het ontwerp is door de streamer al goedgekeurd.
Het waren er 2, ik denk vitamine c en misschien foliumzuur.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar toch, nou ja weet wel ben een watje in die dingen.
Mag je dat hier zeggen op Fok!?quote:
daarom kreeg zij suiker in de theequote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
wat is daar lees heeft de kleine ukkie van huub een handtekening gekregen en was er niemand bijquote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En ook admins van goldenpage blijkbaar.
Ze hebben haar al terug gepakt, sigaretten die ze eerlijk verdiend had, maar ja daar is al 2 dagen lang een discussie over geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze echt gewoon Marilyn terug hadden willen pakken, dan hadden ze die anderen pizza's en hamburgers en joints en bier moeten geven.
Dit is nou niet echt ooguitstekend.
Weinig slaap? Ze slapen om de 2 uur, 2 uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef Quinty. het volgende:
[..]
wat is daar lees heeft de kleine ukkie van huub een handtekening gekregen en was er niemand bij
Misschien had ze wat beter om moeten gaan met haar extra's. Ze zat die anderen gewoon de ogen uit te steken met de spullen die zij kreeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hebben haar al terug gepakt, sigaretten die ze eerlijk verdiend had, maar ja daar is al 2 dagen lang een discussie over geweest.
Vind Marilien niks meer, stond bij mij op nummer 1 nu als laatste maar toch, vind sommige dingen gewoon oneerlijk, maar ja wie ben ik.
Uiteindelijk van de streamers, maar de keuze om één van de overlevers uit te sluiten is al lullig.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanuit streamers dan toch.
Anyhood, de vuuropdracht is mij duidelijk.
Iedere Overlever had toch een uitzonderingsoptie in die poll?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef akveor het volgende:
Onzin... die poll is bedacht door de redactie.
Het was gewoon makkelijk scoren. De uitslag stond bij voorbaat zo goed als vast.
Is toch anders dan de hele nacht door liggen ronken, je moet nog in slaap komen kan een kwartier duren maar ook een uur, en je lichaam rust niet echt goed uit in 2 uurtjes he, geld voor allemaal.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weinig slaap? Ze slapen om de 2 uur, 2 uur.
Ukkie inderdaad, die naam noemde Huub.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef Quinty. het volgende:
wat is daar lees heeft de kleine ukkie van huub een handtekening gekregen en was er niemand bij
Maar het blijft 12 uur per etmaal, opgerold in een warme slaapzak liggen met je ogen dicht. Oververmoeid zullen ze er niet van worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is toch anders dan de hele nacht door liggen ronken, je moet nog in slaap komen kan een kwartier duren maar ook een uur, en je lichaam rust niet echt goed uit in 2 uurtjes he, geld voor allemaal.
Bijna bijnaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:34 schreef Flow3r het volgende:
wanneer gaat die fik er nu eens in? straks zijn we aan 't eind van dit topic![]()
Ja, je hebt helemaal gelijk, vond en poste dat ook,was het er ook niet mee eens, maar toch, nu zitten ze in een andere situatie en heb zoiets van, kom op jongens dit is met zijn 4e fase3.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien had ze wat beter om moeten gaan met haar extra's. Ze zat die anderen gewoon de ogen uit te steken met de spullen die zij kreeg.
Bart die ongesteld is?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef Disana het volgende:
Wat zit daar voor een onvriendelijk figuur aan de andere kant van de telefoon. Het had sneller gekund.
this is The Bunker heksje ....quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk, vond en poste dat ook,was het er ook niet mee eens, maar toch, nu zitten ze in een andere situatie en heb zoiets van, kom op jongens dit is met zijn 4e fase3.
Ze hebben speciaal op jou gewachtquote:
Net op tijdquote:
De tendens op het forum was al tegen Marielin. Gewoon een extra instrument gegeven om haar dubbel te pakken. Links daarvan stond ook al een poll om haar d'r verdiende prijs te onthouden.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedere Overlever had toch een uitzonderingsoptie in die poll?
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, rara wat bedoel jequote:
Yes, yes maar soms ook een kutprog.quote:
Oh en omdat de tendens hier zo is en omdat er al een Marielin poll was, is ook deze poll met die achterliggende gedachte gemaakt. Nog meer Marielin pesten! Zo bezijden de waarheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:40 schreef akveor het volgende:
De tendens op het forum was al tegen Marielin. Gewoon een extra instrument gegeven om haar dubbel te pakken. Links daarvan stond ook al een poll om haar d'r verdiende prijs te onthouden.
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, rara wat bedoel je
Ze blijven daar maar bezig, er zit daar iemand die het een na het ander verzint om die lucifers maar niet in de hens te hoeven steken.
Ik ben al met de verslagen bezig.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:41 schreef Dottey het volgende:
Lieve jongen en meisjes![]()
Wees alert .. ga niet ver van het scherm vandaan.... De fik gaat er zo in!!!!
kisses
Dottey
Het is me een volslagen raadsel waarom uitgerekend zij daarvoor wordt uitgezocht. Het lijkt op geklier.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:42 schreef Danny het volgende:
waarom moet marielin nou opeens ultieme uitdagingen bedenken?
Het was leuker geweest als ze allemaal 1 ultieme uitdaging hadden gehad. En niet zelf verzinnen, maar door ons verzonnenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:42 schreef Danny het volgende:
Ja, nu krijgt Marilien weer een half uur een opdracht, en de rest mag haar bij helpen, nou zo komt de avond alweer in zicht, wat zullen ze hierna verzinnen om het weer uit te stellen?? Pim een nieuwe tandenbrstel,,mag ie de pot schoonmaken en heeft daar een uur de tijd voor, en zo is het weer etenstijd.quote:
Reden zou kunnen zijn dat ze de verloren uitdagingen niet bunker waardig vond, kan ze nu wel bunkerwaardige uitdagingen bedenken.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:42 schreef Danny het volgende:
kan ze een pakje peuken winnen die ze dan alsnog NIET gevenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is me een volslagen raadsel waarom uitgerekend zij daarvoor wordt uitgezocht. Het lijkt op geklier.
ze komen allemaal nog wel aan de beurt ... zou een warboel worden als alles tegelijk gaat...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als ze allemaal 1 ultieme uitdaging hadden gehad. En niet zelf verzinnen, maar door ons verzonnen
Zoiets ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:44 schreef Danny het volgende:
[..]
kan ze een pakje peuken winnen die ze dan alsnog NIET geven
Riep jouw buizenbusiness je een half uurtje geleden al niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:45 schreef foon het volgende:
ja jeetje, daar kan ik echt niet op wachten hoor, traag zooitje daar zeg!!!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:45 schreef mazaru het volgende:
Ultieme uitdagingen die ik gekozen zou hebben als ik haar was geweest
1: Rook zo veel mogelijk
2: Eet zo veel mogelijk
3: Douche zo warm mogelijk
4: Laat je medebewoners zo veel mogelijk voor je lopen.
Dat is de bedoeling van camouflagequote:Op maandag 18 mei 2009 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik heb moeite met herkennen nu ze allemaal onder de smeer zitten.
nou, ze heeft drie uur in een plas druppelend ijswater gelegen, 24 uur in de isolatie gezeten (waarvan 8 in d'r eentje) etc. Ze heeft de zwaarste opdrachten gehad van iedereen daar. Dus OF ze gaan d'r nog meer treiteren, OF het is de opdracht die ze voor de finale moeten doen (wat lomp zou zijn want dan bedenkt zij iets heel zwaars en Eline komt dan met dat ze een uur niet aan d'r haar mag frunniken), OF ze beloven haar weer vanalles als beloning en leveren niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Reden zou kunnen zijn dat ze de verloren uitdagingen niet bunker waardig vond, kan ze nu wel bunkerwaardige uitdagingen bedenken.
Volgens mij wel. Volgens mij zit daar een volslagen idioot boven.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Komt ook totaal out of the blue volgens mij dit?
Ze geeft toch altijd aan dat ze liever extreme uitdagingen heeft.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:47 schreef Danny het volgende:
[..]
nou, ze heeft drie uur in een plas druppelend ijswater gelegen, 24 uur in de isolatie gezeten (waarvan 8 in d'r eentje) etc. Ze heeft de zwaarste opdrachten gehad van iedereen daar. Dus OF ze gaan d'r nog meer treiteren, OF het is de opdracht die ze voor de finale moeten doen (wat lomp zou zijn want dan bedenkt zij iets heel zwaars en Eline komt dan met dat ze een uur niet aan d'r haar mag frunniken), OF ze beloven haar weer vanalles als beloning en leveren niet.
Komt ook totaal out of the blue volgens mij dit?
Nee, ik bedoel te zeggen dat het op deze manier makkelijk scoren is van de Marielin 'haters'.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh en omdat de tendens hier zo is en omdat er al een Marielin poll was, is ook deze poll met die achterliggende gedachte gemaakt. Nog meer Marielin pesten! Zo bezijden de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |