Nog niet, hij moet het wel doen iddquote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het helemaal in de hens gegaan of gaat het daar nu niet meer om?
dat gaan ze later doen de hens erin tot nader ordequote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
De opdracht is pas geslaagd als hij helemaal in de fik gaat, maar het ontwerp is door de streamer al goedgekeurd.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
was toch geen klagen maar even medeleven tonenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef Kanjer het volgende:
de streamers hebben er toch voor gekozen dat marielin niks krijgt?
dus niet de regie,en toch klagen de streamers,raar toch?
Lekker lullig zegquote:
Dat ie overeenkomt met het logo en alles af gaatquote:
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker lullig zeg![]()
Dit is gewoon een treiteractie.
Vanuit streamers dan toch.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Lekker lullig zeg![]()
Dit is gewoon een treiteractie.
Nog een paar dagen, mag ze zich helemaal volvretenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
Ik klaagde niet hoor, vond het gewoon ff niet leuk dat Marilien geen snoepjes kreeg, ondanks dat ik haar verwendag echt afkeurde.
Maar nu zitten ze in een extreme situatie, weinig slaap etc. en ook Marilien heeft suiker nodig.
thx, had ik ff gemistquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Vitaminen. In een speciaal zakje met haar naam erop.
een mens heeft geen suiker nodigquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
Ik klaagde niet hoor, vond het gewoon ff niet leuk dat Marilien geen snoepjes kreeg, ondanks dat ik haar verwendag echt afkeurde.
Maar nu zitten ze in een extreme situatie, weinig slaap etc. en ook Marilien heeft suiker nodig.
Onzin... die poll is bedacht door de redactie.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanuit streamers dan toch.
Anyhood, de vuuropdracht is mij duidelijk.
Ze krijgen ook die overlevings pakketjes, daar zit ook telkens wat met suiker in, die komt alsnog niks te kort hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
Ja maar toch, nou ja weet wel ben een watje in die dingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog een paar dagen, mag ze zich helemaal volvreten
Dat is Ritalin als zetpilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |