Dat ie overeenkomt met het logo en alles af gaatquote:
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker lullig zeg![]()
Dit is gewoon een treiteractie.
Vanuit streamers dan toch.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Lekker lullig zeg![]()
Dit is gewoon een treiteractie.
Nog een paar dagen, mag ze zich helemaal volvretenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
Ik klaagde niet hoor, vond het gewoon ff niet leuk dat Marilien geen snoepjes kreeg, ondanks dat ik haar verwendag echt afkeurde.
Maar nu zitten ze in een extreme situatie, weinig slaap etc. en ook Marilien heeft suiker nodig.
thx, had ik ff gemistquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Vitaminen. In een speciaal zakje met haar naam erop.
een mens heeft geen suiker nodigquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
Ik klaagde niet hoor, vond het gewoon ff niet leuk dat Marilien geen snoepjes kreeg, ondanks dat ik haar verwendag echt afkeurde.
Maar nu zitten ze in een extreme situatie, weinig slaap etc. en ook Marilien heeft suiker nodig.
Onzin... die poll is bedacht door de redactie.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanuit streamers dan toch.
Anyhood, de vuuropdracht is mij duidelijk.
Ze krijgen ook die overlevings pakketjes, daar zit ook telkens wat met suiker in, die komt alsnog niks te kort hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
Ja maar toch, nou ja weet wel ben een watje in die dingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog een paar dagen, mag ze zich helemaal volvreten
Dat is Ritalin als zetpilquote:
dan stem je toch nietquote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Onzin... die poll is bedacht door de redactie.
Het was gewoon makkelijk scoren. De uitslag stond bij voorbaat zo goed als vast.
Als ze echt gewoon Marilyn terug hadden willen pakken, dan hadden ze die anderen pizza's en hamburgers en joints en bier moeten geven.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
dat was dus jeroen die dat zei en niet pimquote:Op maandag 18 mei 2009 13:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eline: "Ik ben nu legerbarbie"
Pim: "Barbie heeft toch tieten?"
Waarom eigenlijk? Omdat het goed is of omdat ze zo hun best hebben gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 13:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
De opdracht is pas geslaagd als hij helemaal in de fik gaat, maar het ontwerp is door de streamer al goedgekeurd.
Het waren er 2, ik denk vitamine c en misschien foliumzuur.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar toch, nou ja weet wel ben een watje in die dingen.
Mag je dat hier zeggen op Fok!?quote:
daarom kreeg zij suiker in de theequote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
wat is daar lees heeft de kleine ukkie van huub een handtekening gekregen en was er niemand bijquote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En ook admins van goldenpage blijkbaar.
Ze hebben haar al terug gepakt, sigaretten die ze eerlijk verdiend had, maar ja daar is al 2 dagen lang een discussie over geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze echt gewoon Marilyn terug hadden willen pakken, dan hadden ze die anderen pizza's en hamburgers en joints en bier moeten geven.
Dit is nou niet echt ooguitstekend.
Weinig slaap? Ze slapen om de 2 uur, 2 uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef Quinty. het volgende:
[..]
wat is daar lees heeft de kleine ukkie van huub een handtekening gekregen en was er niemand bij
Misschien had ze wat beter om moeten gaan met haar extra's. Ze zat die anderen gewoon de ogen uit te steken met de spullen die zij kreeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hebben haar al terug gepakt, sigaretten die ze eerlijk verdiend had, maar ja daar is al 2 dagen lang een discussie over geweest.
Vind Marilien niks meer, stond bij mij op nummer 1 nu als laatste maar toch, vind sommige dingen gewoon oneerlijk, maar ja wie ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |