quote:Op maandag 18 mei 2009 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
In prijs verlaagd Didymos Olaf maat 2 met ringen nu 30 euro excl verzenden!!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
LL, ik vind het een hele mooie draagdoek, helemaal mijn kleurtjes, ik weet alleen nog steeds niet of ik er geschikt voor ben... maw of ik het fijn vind om te gaan dragen...
Shitney, leuke kleren, jammer dat het wat grotere maatjes zijn.. ik vind het zonde om nu al te kopen, ben bang dat tegen de tijd dat Lennon het aan mag, niet meer leuk vind. Heb ik wel vaker last van.
bij deze danquote:Op maandag 18 mei 2009 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
De laatste 2 posts:
[..]
[..]
Ik wilde alle fotoposts van Shitney, maar zit op mn werk en mn pc icm fok! werkt erg raar vandaag, krijg allerlei foutmeldingen.
part 1quote:Op zondag 17 mei 2009 22:39 schreef Shitney het volgende:
rebel overhemd, past leuk bij de polo broek, euro 3 , maat 3/4 years (= 104)
polo ralph lauren chinos, euro 7 , maat 2T (= ongeveer 98/104, valt lang)
rebel chinos, euro 4, cherokee vest, euro 3 , maat 2/3 years allebei (= 98)
h&m set, euro 5, maat 98
kikker badjasje, euro 3 , maat 86
pumas, euro 5, maat 20
boycot it, maat 25, euro 15 (paar keer aangehad, prijs was ¤ 79)
regenlaarsjes hema, euro 2, maat 20
crocs, maat 8/9 (= 25), euro 4
timberlands, euro 20 (prijs was 89 usd, twee keer aangehad wegens te klein, was ze vergeten), maat 22
Part 2quote:Op zondag 17 mei 2009 22:45 schreef Shitney het volgende:
benetton t-shirt, maat xxs (staat in 2/3 jaar, is ongeveer maat 98), euro 3
rebel overhemd, maat 2/3 yrs (= 98 cm) , euro 3
rebel overhemd, maat 3/4 yrs (= 104 cm), euro 3
benetton t-shirt, maat xxs, euro 3
benetton t-shirt, maat xxs, euro 3
cherokee t-shirt, maat 2/3 yrs (=98 cm), euro 3
we singlet, maat 98/104, euro 2
we singlet, maat 98/104, euro 2
diesel vest, maat 3 yrs (=97 cm). euro 5 (de vlekken en de vale plekken horen zo, ziet er op de foto beetje raar uit maar is gewoon de print, nepverfvlekken enzo)
tom du bretonse sweater, maat 104, euro 3
part 3quote:Op zondag 17 mei 2009 22:48 schreef Shitney het volgende:
h&m zwarte longsleeve, maat 98, euro 1
college sweater, maat 98/104, euro 1
en part 4quote:Op zondag 17 mei 2009 23:24 schreef Shitney het volgende:
H&m overhemd, wit, maat 92, euro 3
replay & sons t-shirt ( staat leuk met het witte overhemd eronder), maat 3 years, euro 3
cherokee truitje, voor lente /herfst (is vrij dun gebreid truitje), maat 2/3 years (= 98) , euro 3
cherokee truitje, zelfde als hierboven, maar dan maat 3/4 years (= 104), euro 3
gap camouflage vest, maat 3 years, euro 4 VERKOCHT AAN REINHILDE
H&M setje, 2 keer aangehad. Wit overhemd met donkerblauwe en roze ruit, spencer donkerblauw met witte biezen. Maat 104, euro 5 voor de set
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Komen hier zo de foto's van kim?
Ik kwam er tijdens het wassen en opvouwen achter dat ik echt nog wel wat dingetjes moet hebben, heb nog laaaang niet genoeg
I know, ik zou even bij Fuente langsgaan om te proberen, maar dat kon helaas niet doorgaan. In het topic ben ik al erachter gekomen dat evt. een ringsling voor mij het handigs zou kunnen zijn, omdat ik toch niet heel veel zal gaan dragen en waarschijnlijk alleen op de zij.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
Goed werk huup!!
Diaan, je kan er maar op 1 manier achterkomen of het dragen wat voor jou is... uitproberenEr is vast wel iemand die je een doek kan en wil lenen, en anders lees je even een tijdje mee in het draagdoekentopic
Ik heb alvast 1 tas online gezetquote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Komen hier zo de foto's van kim?
Ik kwam er tijdens het wassen en opvouwen achter dat ik echt nog wel wat dingetjes moet hebben, heb nog laaaang niet genoeg
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kim, dat witte shirtje van Noppies, met het paarse halsje en het liefheersbeestje (denk ik) erop, kosttie?
Voor jou 2,50quote:Op maandag 18 mei 2009 15:10 schreef huuphuup het volgende:
Kaap
jurkje/overgooier Prenatal.
kostie? en ik wacht ook de rest nog even af. Of is dat allemaal groter dan 62?
deal.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voor jou 2,50. Ik heb nog maat 50-56/56 (weinig) 68 en wat 74
.
Staat genoteerd!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik wil de blauwe crocs !!! Mag ik, mag ik, mag ik ?????
Pumaatjes zijn nog beschikbaar inderdaad. Is een beetje lastig te zeggen voor welke leeftijd ze zijn, mijn eigen zoon heeft behoorlijk kleine voetjes dus die leeftijden kunnen enorm verschillen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef peterfan het volgende:
Oeh, ik denk dat ik de Puma's van Shitney wel wil!! Zijn ze nog beschikbaar? En maat 20, voor welke leeftijd is dat ook al weer ongeveer, ik snap niets van die maten. Maar volgens mij heeft mijn mannetje (10 maanden) dat nu ongeveer?
Dank je wel voor het meenemen naar dit topic!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bij deze dan![]()
de verkoopjes van Shitney
[..]
zo. Klaar.![]()
En een draagdoek, maat 4, dat is 3,7 meter:quote:Op zondag 17 mei 2009 15:22 schreef cattie het volgende:
Wallaboo voetenzak, bruin, te koop. Past op alle autostoeltjes. 20 euro exclusief verzenden.
Ik wil deze van Mexx er graag nog bijhebben. mt 50/56 is die.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voor jou 2,50. Ik heb nog maat 50-56/56 (weinig) 68 en wat 74
.
Verkocht aan Exoteria:quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef Shitney het volgende:
Ook verkocht:
Ralph Lauren broek en het bijpassende Rebel overhemd aan Nonneke!
neeeeeeequote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef MamsX het volgende:
Zodat je straks die hele mooie toffe schoentjes hier kan verkopen als ze niet passen?
ik heb knorretjes?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben op zoek naar slofjes voor babies. Iemand?
en terug!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Exoteria, ik heb je een pm gestuurd voor je lading lego..
Reinhilde,quote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef Reinhilde het volgende:
Shitney, ik ben erg benieuwd naar de foto van de Nike's!
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef bixister het volgende:
hihi ik dacht even dat shitney je voor alien uitmaakte, reinhilde. maar er staat gewoon braaf 'allen'.
wat voor slofjes zoek je rock?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef Exoteria het volgende:
Is er trouwens interesse voor jongenskleertjes maat 74?
Volgens mij heb ik daar nog een stapeltje van in de kast liggen.
(volgens mij logg, noppies en cakewalk?)
ow, en bijna 9 kilo lego ?
Maat 62quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:06 schreef mefke79 het volgende:
k_i_m welke maat is je konijn-op-shirt? Die is zooooo gaaf!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:37 schreef lady-wrb het volgende:
is die lego al weg?
knex in overvloed hier (ook bouwtekeningen van big builds)
ok, ik pm je.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:24 schreef Reinhilde het volgende:
Exoteria, ik wil graag het Noppies tuinbroekje.
nou t ligt niet hier, maar bij mijn schoonmoeder op zolder.quote:
Helaas, iemand is je gisteren al te snel afgeweest. Hij is al wegquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:55 schreef mefke79 het volgende:
k_i_m kan nu even niet pm'en ivm werk, maar ik wil heel graag je konijnenshirt! Je krijgt vanavond een pm.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef Jore het volgende:
Ciske de rat broekje, hebben! Is die er nog? Wat is het voor materiaal? Dat kan ik niet goed zien op de foto.
meiden/jongens?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb hier kleding vanaf 110 liggen.
iemand interesse?
ikke wel, vooral broeken, hij lijkt ze wel op te eten!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb hier kleding vanaf 110 liggen.
iemand interesse?
Maak je geen zorgen, Cas is een heule moeilijke qua kleding, er mogen bijv geen (harde) emblemen op zitten..quote:
Watvoor slofjes zoek je?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
jongen (hoewel ik er één witte broek tussen heb zitten, die ik eigenlijk een meidenbroek vind)quote:
oei dat wordt het al moeilijker, want ik heb een kind dat het liefst zo veel mogelijk gedoe op zijn kleding heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef moussy het volgende:
spijkerbroeken en zomer
[..]
Maak je geen zorgen, Cas is een heule moeilijke qua kleding, er mogen bijv geen (harde) emblemen op zitten..![]()
Ik heb evt. ook nog wel slofjes Rocka!! Kom maar een keertje langsquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Raissa het volgende:
[..]
Watvoor slofjes zoek je?
Iemand nog interesse in zwangerschapsbroeken? (spijkerbroek en een zwarte broek met krijtstreepje)
Roep maar iets!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:34 schreef Lishe het volgende:
vamp, wat vraag je voor dat vlammenrokje? Het is een geweldig kado voor vrienden van mij.
Da's wel iets voor die van mij misschien..!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oei dat wordt het al moeilijker, want ik heb een kind dat het liefst zo veel mogelijk gedoe op zijn kleding heeft.
vandaar dat coolcat favoriet is.
ik ga het zo even uitzoeken.
moest de handel snel verplaatsen want er komt zo een vriendje spelende boel verbouwen
JAaa! ik ben wel opzoek naar broeken maatje 110quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jongen (hoewel ik er één witte broek tussen heb zitten, die ik eigenlijk een meidenbroek vind)
he zulke heb ik liggen in maat 30 maar dan in het blauw.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:13 schreef p_iglet het volgende:
In de aanbieding:
1 paar teva baby/kinder sandalen
maat 18-20.
Ik zag ze vandaag voor 15 euro liggen en heb ze op de gok meegenomen, maar voor Pepijn die netaan maat 21 heeft zijn ze echt net te klein.
Ik kan ze ook nog gewoon terug naar de winkel brengen, maar dacht misschien heeft er voor dat geld hier wel iemand interesse. Normale prijs is 30 euro.
het is dit model.
[ afbeelding ]
wat een schatjequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:18 schreef vamperotica het volgende:
Eigenlijk wil ik 'm niet weg doen, maar ik kan er hooguit de kat nog in proberen te wurmen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maatje 50
Volgens mij hebben Ca.ra en ik al interesse getoond, dus dan mag Rocka achteraan de rij aansluitenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef Dakota het volgende:
[..]
wat een schatje
misschien wat voor rockabella?
een jongetjequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:34 schreef RockabeIIa het volgende:
exoteria, voor jongens of voor meisjes?
Echt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Lishe het volgende:
Caronline, dan issie voor jou. Ik zou m weer weggeven, dus de krijger weet er niks van! Ik vind wel iets anders!
je hebt pmquote:
Ik koooop m, ik koop m! Hij is door de ballotagecommissie thuisquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:30 schreef innepin het volgende:
Wat een stoer dingMijn vriend zou me denk ik vol afgrijzen aanstaren als ik er mee aan kom zetten, maar mên wat leuk! als cara 'm niet neemt, koop ik 'm wel van je over!
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef Exoteria het volgende:
oké, waar het stapeltje kleding van cakewalk (complete serie en in perfecte staat) is gebleven dat ik eigenlijk zocht weet ik niet
die komt later nog.
eerst de volgende dingen dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
draagzak premax,
12,-
[ afbeelding ]
speelkleed met opblaasbare rand.
2,00 _Ingrid_
[ afbeelding ]
kinderwagen/box/wieg/ledikant activity ding met vier speeltjes er aan.
2,50
[ afbeelding ]
3 prinsessen schilderijtjes, ze glimmen omdat er nog plastic omheen zit.
4,- _Ingrid_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
greyhound schoentjes, paar keer gedragen dus wel enkele sporen. maat 27
3,-
[ afbeelding ]
Eye Clops
http://www.jumbo.eu/nl/game/new-games/eye-clops voor meer informatie.
32,-
[ afbeelding ]
Cakewalk vest, maat 74, érg mooi vest, maar volgens mij zijn de kleuren iets veranderd....net iets minder fel. Hij is duidelijk gewassen.
Gevoerd.
4,-
[ afbeelding ]
spijkerbroekje, Frendz V&D, maat 74
3,-
[ afbeelding ]
geruit broekje oranje-blauw-beigeachtig, Hema, maat 74
3,-
[ afbeelding ]
Winnie de Pooh broek, H&M, maat 74 ook in erg goede staat.
4,-
[ afbeelding ]
ciske de rat broekje, logg, maat 74.
ook in heel goede staat. (is geen vlek, maar ik heb de kleding nog even uitgespoeld en hij was nog niet helemaal droog.)
4,- Jore
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noppies tuinbroek blauw-wit gestreept, maat 74, met bruine stiksels/details. nieuwstaat!
5,50 Reinhilde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lego, lego, lego en nog meer lego... geen bouwtekeningen aanwezig, niet gesorteerd, gewoon érg veel lego! tussen de 8 en 10 kilo.
vraagprijs...euhm...daar overleg ik nog even over. Eventueel ook te ruilen voor little people spullen, duplo of knex(een heleboel hiervan of eventueel met bijbetaling?)
...er zijn in ieder geval ruilmogelijkheden
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
wat betreft die lego: had je mijn vraag over die knex nog gelezen? (ergens hierboven)
pmquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef peterfan het volgende:
Heeft er misschien iemand nog een fietszitje over? Liefst met windscherm?
ze had besloten om niet te wachten tot volgende maandquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef bixister het volgende:
gewoon, om 't even wat? ja hoor, daar heb ik nog wel wat in.
quote:
Ja, dat klopt...Ik wacht wel op een kleindochter.....quote:
Dat mogen we toch hopenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, dat klopt...Ik wacht wel op een kleindochter.....
Maar dat duurt nog zo lang
Ik pm je even.....quote:Op zondag 24 mei 2009 21:37 schreef innepin het volgende:
Vamp, ik móet dat witte shirtje met het VW busje hebben
manlief is keverfan![]()
Wat wil je ervoor hebben?
Fijn dat het past!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef CarOnline het volgende:
Het rokje past!
En ze is er zielsgelukkig mee![]()
![]()
En ik ook![]()
Geweldig, dank je wel!
En jij ook Lishe, vind het nog steeds top van je!
Maat 68quote:
Roep maar iets!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:50 schreef Stiemie het volgende:
Oh dat spijkerrokjeWat wil je daarvoor hebben?
Ja maar ik weet toch helemaal niet wat jij ervoor betaalt hebt? Kan me voorstellen dat je voor een duurder rokje wat meer wilt ontvangen dan voor een goedkoper exemplaarquote:
Rokje wordt vandaag of morgen op de post gedaan!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch helemaal niet wat jij ervoor betaalt hebt? Kan me voorstellen dat je voor een duurder rokje wat meer wilt ontvangen dan voor een goedkoper exemplaarLaat anders maar via pm weten, dat kan ook.
oh sorry, ik lees je bericht nu pas. het bootje gaat naar DJMO, en het fietsstoeltje naar huuphuup, als alles doorgaat. maar ik had er ook geen steuntje/stuurtje voor 't kind zelf bij hoor, dus was 't waarschijnlijk toch ook niet wat je zocht. (misschien kun je die steuntjes wel apart erbij kopen?)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:18 schreef peterfan het volgende:
Oeh Bixister, wat een leuk bootje (en een nog leuker mannetje!). Kost dat?
En gaat je zitje nu naar Huubhuub? Ik moet die van Popples nog even bekijken maar weinig tijd vandaag..
Edit: snel even gekeken maar die van Popples zijn niet helemaal wat ik zoek (wel bedankt hoor!), ik wil er graag eentje met zo'n steuntje voor handjes (of hoofdjes als ze in slaap vallendus als die van jou nog beschikbaar is en er zo eentje heeft heb ik nog wel interesse denk ik Bixister!
Ja, hier ook! Ik zit er steeds aan te snuffelen hahaquote:
Ok, dat ga ik even uitzoeken, dank voor de tip!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:57 schreef bixister het volgende:
[..]
oh sorry, ik lees je bericht nu pas. het bootje gaat naar DJMO, en het fietsstoeltje naar huuphuup, als alles doorgaat. maar ik had er ook geen steuntje/stuurtje voor 't kind zelf bij hoor, dus was 't waarschijnlijk toch ook niet wat je zocht. (misschien kun je die steuntjes wel apart erbij kopen?)
het is ook maar 1 keer gedragen, voor de foto. Daarna heb ik hem weer uitgetrokken omdat hij al te klein wasquote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef Poppejans het volgende:
Kim, vandaag kwam het jurkje goed aan! Wauw echt helemaal geweldig![]()
![]()
, het ziet er nog uit als helemaal nieuw!
Over de zwangere vrouwen natuurlijkquote:
pm!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef Poepoog het volgende:
Hoi,
heeft er iemand toevallig een autostoel voor een baby / maxi-cosi liggen?
Ik heb er eentje nodig voor op reis, zit nu in het buitenland.
Ik zou je niet aanaden deze aan je kont te trekken (BjornBorg), maar ze dragen veel fijner dan een BabyBjorn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:54 schreef _Bar_ het volgende:
dat zijn een soort "rug"tassen maar dan voor op de buik
dragen deze fijner dan de Björn Borg?
tot dan pas?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Chell het volgende:
Ik heb nog drie of vier volle AH Eftelingkaarten en ga er niks mee doen. Nog liefhebbers? Inleveren kan nog tot 8 juni geloof ik.
Waarom vind je `m niet leuk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tot dan pas?![]()
shit dat wordt komende week een paar keer naar de efteling dan
Ik heb ook nog voor geinteresseerden! 0/
trouwens, ik heb van de kraamzorg heel lief een knuffeltje gekregen alleen vinden wij het ding niet mooi. Is er iemand die het ding wil hebben? Of die er zo een heeft en die een reserve wil hebben? PM maar want anders vermoed ik dat ik hem over twee jaar achterin de kast terugvind ergens![]()
[ afbeelding ]
needless to say dat k er niets voor hoef te hebben
ik weet niet, gewoon mijn ding niet die kleuren denk ik.quote:
Neee, de toegangskaarten zelf zijn volgens mij gewoon het hele seizoen geldig! Maar de zegeltjes kun je tot 8 juni bij Appie inleveren voor toegangsbewijzenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tot dan pas?![]()
shit dat wordt komende week een paar keer naar de efteling dan
pfoe okay bedanktquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:07 schreef Chell het volgende:
[..]
Neee, de toegangskaarten zelf zijn volgens mij gewoon het hele seizoen geldig! Maar de zegeltjes kun je tot 8 juni bij Appie inleveren voor toegangsbewijzen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef Ca.ra het volgende:
*mental image: kind gezellig samen met papa in een veel te grote boxershort*
Ik heb net toevallig online een regenboogrekening geopent, daar stond bij dat je er o.a. een knuffel bij kreeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Estrys het volgende:
Heeft er iemand het roze doekje/rups van de Rabobank? Seb is gek van dat ding en ik wil graag een reserve. Ze staan wel op MP maar ik denk vraag het eerst even hier.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef Ca.ra het volgende:
*mental image: kind gezellig samen met papa in een veel te grote boxershort*
Gelukkig.... Ik was er over aan het twijfelen...Draken zijn geweldig! Maar kind wil alleen "voor" gedragen worden en dat begint een beetje onhandig te worden en dus vond lief het minder nodig als ik en en en ....quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef Macka66 het volgende:
Jelief gaat draken temmen!
Medley Dragon is dus verkocht, Blossom is nog beschikbaar
Ik wil de echtequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, heb je al eens op de markt gekeken? Daar hebben ze ze in kleine maatjes voor een vriendelijk prijsje... (5 -8 euro)
Als je "neppe" koopt kan je net zo goed gewone waterschoenen of teenslippers oid kopen, vind ik. Het kwaliteitsverschil is echt enorm. Ik snap het ook niet zo goed, Crocs koop je - lijkt mij- in de eerste plaats vanwege de goede ondersteuning van de voeten, want van het design hoef je het niet te hebben. Mijn zoontje heeft ze ook en hoewel ze schattig staan zolang kinderen nog klein zijn, zijn ze natuurlijk spuuglelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:09 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, misschien marktplaats? Ik vind de echt zo duur, koop ik dan liever echte schoenen voor. Voor erbij vind ik die van de markt wel leuk geprijst.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:38 schreef Shitney het volgende:
Mijn advies zou dan ook zijn om altijd echte Crocs te kopen, want die voetjes in de groei hebben nu eenmaal goede schoenen nodig. En de meeste kinderen zijn er ook niet meer uit te slaan, als het aan die van mij lag deed ie het hele jaar niks anders aan.
Fijn dat het goed is aangekomen en dat ze het leuk vindt!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:21 schreef Stiemie het volgende:
Vamperotica gisteren toen ik thuis kwam zat het rokje bij de post. Het staat echt zo liefZe wilde 'm vandaag meteen aan!
Mijn fysio beveelt ze zelfs aan voor rug/heup/en bekkenklachten vanwege hun pasvorm en ondersteuning van de hiel en dergelijke. Ik vind ze te lelijk, dus zou ze als volwassene zelf nooit dragen, maar ik kan me voorstellen dat als iedere verpleegster erop loopt, ze ongetwijfeld goed zullen zitten en een goede pasvorm hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Die crocs geven toch totaal geen steun?? Geen stevige hiel, geen sluiting die je aan kunt trekken zodat de schoen goed om de voet sluit. Geen breedtematen. Wat noem jij een goede pasvorm? De vorm van het voetbed?
En verder lijkt het me dat ze ook geen zweet absorberen, hetgeen leren schoenen wel doen.
Sorry voor de offtopic, maar mijn bek viel open!
Ik heb wel eens gehoord dat Crocs failliet zou zijn, misschien dat ze daarom ineens zoveel in de aanbieding zijn?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik loop er ook lekker hele dagen op ondanks dat ik bij de aanschaf van mijn eerste paar belooft heb ze alleen in de tuin te dragen
B-man loopt er trouwens ook heel graag op!
Ps de winkels hebben ze nu in de aanbieding
Als het maar door de brievenbus past.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef Raissa het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dik briefpost mag zijn?
Hij past bij mij door de deur (gewoon zo'n standaard deurbrievenbus) maar is die van TNT niet minder hoog?quote:
Heb je het mutsje Bad haiday nog ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:15 schreef Raissa het volgende:
Puckababy (uitvoering piep, van maat 44 t/m 62. Ideaal voor onrustig slapende baby's. Nieuwprijs was 49,95) Vraagprijs: 25 euro (je ziet dat hij een keer gewassen is door het labeltje dat iets is gaan pluizen, doet verder niks af aan de functie)
[ link | afbeelding ]
Mutsje maat new born, 1 EUR
[ link | afbeelding ]
Mutsje maat new born, 2,50 EUR
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Setje Noppies, maat 56, 6 EUR
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jurkje Ducky Beau, maat 50/56, 7 EUR
[ link | afbeelding ]
Setje dirkje, maat 50, 5 EUR
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Disney pakje, maat 56, 3 EUR
[ link | afbeelding ]
Best friends boxpakje, maat 50, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
Badstof jasje Lime, maat 50, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
Badstof jasje, Taupe, maat 62, 5 EUR
[ link | afbeelding ]
Shirtje schaapjes, maat 50, 3 EUR
[ link | afbeelding ]
Shirtje 50%+50%, maat 50, 2 EUR
[ link | afbeelding ]
Shirtje babygirl, maat 50, 2 EUR
[ link | afbeelding ]
Tshirt, maat 56, 3 EUR
[ link | afbeelding ]
Noppies overslag shirtje, maat 50, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
Tshirtje babyface, maat 50/56, 3 EUR
[ link | afbeelding ]
Tshirtje noppies, maat 50, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
Shirtje noppies, maat 50, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
Zacht jurkje met beertje, maat 50/56, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Luiertruitje, maat 50/56, 1 EUR p/st (heb er 2)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Rompertje, maat 50/56, 1 EUR p/st (heb er 7)
[ link | afbeelding ]
Setje ducky beau, maat 50/56, 6 EUR
[ link | afbeelding ]
Overslag shirtje friendz, maat 50, 2 EUR
[ link | afbeelding ]
Konijnenslofjes, maat new born, 3 EUR
[ link | afbeelding ]
Shirtje girl, sluiting achterzijde met klitteband, maat 50, 1,50 EUR
[ link | afbeelding ]
Alles is excl. verzenden!
Ik heb er ook nog 2... PM me maar als je ze wil hebben. ze zijn al weg....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb 2 HEMAbeestenzegels.. De eerste die PM't mag ze hebben !
Die heb ik nog!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Heb je het mutsje Bad haiday nog ?
Zo ja mag ik die dan aub
Krijg jij hemquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:55 schreef MamsX het volgende:
Ik
ik moet er nog 4, maar die van mij zijn nog niet opgeplakt dus dat maakt niet uit
Echt? Ik heb in de la van die geurbuiltjes van zwitsal, misschien dat je dat ruikt maar ik ben er zelf nu zo aan gewend dat ik het niet meer ruikquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:13 schreef huuphuup het volgende:
Raissa ik heb de kleertjes ontvangen dankjewel!!en wat ruiken ze lekker!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:04 schreef mrien het volgende:
Krijg jij hem
Zal ik hem gelijk met simon naar je toe sturen van de week?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:15 schreef Raissa het volgende:
Puckababy (uitvoering piep, van maat 44 t/m 62. Ideaal voor onrustig slapende baby's. Nieuwprijs was 49,95) Vraagprijs: 25 euro (je ziet dat hij een keer gewassen is door het labeltje dat iets is gaan pluizen, doet verder niks af aan de functie)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mutsje maat new born, 2,50 EUR
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Setje Noppies, maat 56, 6 EUR
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jurkje Ducky Beau, maat 50/56, 7 EUR
[ link | afbeelding ]
Setje dirkje, maat 50, 5 EUR
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Disney pakje, maat 56, 3 EUR
[ link | afbeelding ]
Best friends boxpakje, maat 50, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
Badstof jasje Lime, maat 50, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
Badstof jasje, Taupe, maat 62, 5 EUR
[ link | afbeelding ]
Shirtje schaapjes, maat 50, 3 EUR
[ link | afbeelding ]
Shirtje 50%+50%, maat 50, 2 EUR
[ link | afbeelding ]
Shirtje babygirl, maat 50, 2 EUR
[ link | afbeelding ]
Tshirt, maat 56, 3 EUR
[ link | afbeelding ]
Noppies overslag shirtje, maat 50, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
Tshirtje babyface, maat 50/56, 3 EUR
[ link | afbeelding ]
Tshirtje noppies, maat 50, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
Shirtje noppies, maat 50, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
Zacht jurkje met beertje, maat 50/56, 4 EUR
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Luiertruitje, maat 50/56, 1 EUR p/st (heb er 2)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Rompertje, maat 50/56, 1 EUR p/st (heb er 7)
[ link | afbeelding ]
Setje ducky beau, maat 50/56, 6 EUR
[ link | afbeelding ]
Overslag shirtje friendz, maat 50, 2 EUR
[ link | afbeelding ]
Konijnenslofjes, maat new born, 3 EUR
[ link | afbeelding ]
Shirtje girl, sluiting achterzijde met klitteband, maat 50, 1,50 EUR
[ link | afbeelding ]
Alles is excl. verzenden!
Ok!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥mama van het liefste jongetje♥
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:24 schreef Kleurdoos het volgende:
!
sure
anytime
[ afbeelding ]
rub mah puppah
Ikke!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:30 schreef Webkim het volgende:
Ik heb nog 3 zegels, want ik spaar geen beessies. Wie o wie?
*wegduwt*quote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef MamsX het volgende:
Ik heb ook nog zegeltjes nodigik heb pas 2 beestjes
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Igraine het volgende:
Ik heb nog wat zwangerschapsbroeken en een zwart-wit tuniekje, die ik wegdoe in ongeveer mt 46. Heeft iemand daar eventueel nog interesse in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |