tot dan pas?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Chell het volgende:
Ik heb nog drie of vier volle AH Eftelingkaarten en ga er niks mee doen. Nog liefhebbers? Inleveren kan nog tot 8 juni geloof ik.
Waarom vind je `m niet leuk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tot dan pas?![]()
shit dat wordt komende week een paar keer naar de efteling dan
Ik heb ook nog voor geinteresseerden! 0/
trouwens, ik heb van de kraamzorg heel lief een knuffeltje gekregen alleen vinden wij het ding niet mooi. Is er iemand die het ding wil hebben? Of die er zo een heeft en die een reserve wil hebben? PM maar want anders vermoed ik dat ik hem over twee jaar achterin de kast terugvind ergens![]()
[ afbeelding ]
needless to say dat k er niets voor hoef te hebben
ik weet niet, gewoon mijn ding niet die kleuren denk ik.quote:
Neee, de toegangskaarten zelf zijn volgens mij gewoon het hele seizoen geldig! Maar de zegeltjes kun je tot 8 juni bij Appie inleveren voor toegangsbewijzenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tot dan pas?![]()
shit dat wordt komende week een paar keer naar de efteling dan
pfoe okay bedanktquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:07 schreef Chell het volgende:
[..]
Neee, de toegangskaarten zelf zijn volgens mij gewoon het hele seizoen geldig! Maar de zegeltjes kun je tot 8 juni bij Appie inleveren voor toegangsbewijzen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef Ca.ra het volgende:
*mental image: kind gezellig samen met papa in een veel te grote boxershort*
Ik heb net toevallig online een regenboogrekening geopent, daar stond bij dat je er o.a. een knuffel bij kreeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Estrys het volgende:
Heeft er iemand het roze doekje/rups van de Rabobank? Seb is gek van dat ding en ik wil graag een reserve. Ze staan wel op MP maar ik denk vraag het eerst even hier.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef Ca.ra het volgende:
*mental image: kind gezellig samen met papa in een veel te grote boxershort*
Gelukkig.... Ik was er over aan het twijfelen...Draken zijn geweldig! Maar kind wil alleen "voor" gedragen worden en dat begint een beetje onhandig te worden en dus vond lief het minder nodig als ik en en en ....quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef Macka66 het volgende:
Jelief gaat draken temmen!
Medley Dragon is dus verkocht, Blossom is nog beschikbaar
Ik wil de echtequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, heb je al eens op de markt gekeken? Daar hebben ze ze in kleine maatjes voor een vriendelijk prijsje... (5 -8 euro)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |