abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69494279
Heeeul iets anders... het heeft weinig met vraag en aanbod te maken,
maar crocs... ik schrok mij afgelopen week een hoedje.
En het raadsel is nog steeds niet helemaal opgelost.

ś avonds na het avond eten veeg ik de vloer meestal even snel met een bezem.
Dat betekent dat dan dus al het speelgoed, maar ook andere zaken van de vloer is, of gaandeweg opgepakt wordt.

Ik kom ś ochtends naar beneden, ligt er één grijze croc in een grote maat midden in mijn woonkamer o pde vloer. Die kán ik dus niet gemist hebben de avond ervoor.
Daarnaast... wíj hebben geen crocs in die maat/kleur.
Mijn voet pastte er in, dus het moet minimaal mt 38 tm mt 40 zijn.

ik stond serieus een poosje als genageld aan de grond en mijn hersens dede zoem zoem (ik kon ze bijna horen). Ik kon mij echt niet herinneren dat er wie dan ook de avond ervoor nog geweest was.. en nog steeds.. er ís echt niemand geweest.
Dus ik dacht dat er dan iemand ś nachts geweest zou moeten zijn, maar wíe en hóe?
En waarom?
En nog een keer WIE?????? "naar gevoel bekruipt" er leek echter verder niets aan de hand te zijn.
Dus maar verder aan de dag begonnen.
Die croc beland later met wat hulp van de kinderen in de tuin.
Ik nog eens 10 keer navragen aan man, kinderen.... íemand die croc eerder gezien?
Íemand gisteravond nog bezoek gehad???

Vandaag kwam een buurvrouw binnen, en die zegt opeens "he.... die croc is van mijn dochter, maar die weet niet hoe ze hem kwijt is geraakt, want de andere staat nog steeds thuis in de gang waar hij hoort."

Ze is echt niet er hier geweest, want na het vegen ben ik boven gaan tutten en is de boel op de haak gegaan.

weird toch?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_69496333
Wat een bizar verrhaal Exoteria!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69496411
Exoteria, wat een vaag verhaal! Wat ik zo gauw kan bedenken: Misschien een kat die bij jullie en bij hun is binnen geweest en wat heeft opgepakt?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69496972
Ticootje, misschien marktplaats? Ik vind de echt zo duur, koop ik dan liever echte schoenen voor. Voor erbij vind ik die van de markt wel leuk geprijst.

Exoteria... wat een raar verhaal... .
Wat poppejans zegt lijkt me nog de meest logische verklaring. Anders zou ik het ook niet weten, crocs wandelen toch niet uit zichzelf... althans...
Fake it till you make it...
pi_69497033
hebben jullie een hond of kat, exoteria?
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:38:20 #231
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_69497790
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:09 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, misschien marktplaats? Ik vind de echt zo duur, koop ik dan liever echte schoenen voor. Voor erbij vind ik die van de markt wel leuk geprijst.

Als je "neppe" koopt kan je net zo goed gewone waterschoenen of teenslippers oid kopen, vind ik. Het kwaliteitsverschil is echt enorm. Ik snap het ook niet zo goed, Crocs koop je - lijkt mij- in de eerste plaats vanwege de goede ondersteuning van de voeten, want van het design hoef je het niet te hebben. Mijn zoontje heeft ze ook en hoewel ze schattig staan zolang kinderen nog klein zijn, zijn ze natuurlijk spuuglelijk.

Overigens: ik koop juist vanwege de goede ergonomische kwaliteit in de zomer voor die kleine van mij geen leren sandalen of schoenen meer, maar alleen maar een paar crocs en dan nog all stars ed voor de leuk. Crocs zijn zijn "verantwoorde schoenen", als het ware. En dan zijn ze juist heel goedkoop, want voor een paar ergonomisch verantwoorde zomerschoenen tel je normaal ook zo vijftig euro (of meer!) neer.

Mijn advies zou dan ook zijn om altijd echte Crocs te kopen, want die voetjes in de groei hebben nu eenmaal goede schoenen nodig. En de meeste kinderen zijn er ook niet meer uit te slaan, als het aan die van mij lag deed ie het hele jaar niks anders aan.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_69498289
Ze loopt hier de meeste tijd op gewone schoenen of op blote voeten/slofjes. Dus daar ga ik geen crocs voor aanschaffen. Smalle pootjes en ze verliest die dingen vrij makkelijk, ik ga kijken voor sandalen die ik wel gewoon kan verstellen zodat ze goed zitten .
Fake it till you make it...
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:17:05 #233
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69500753
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:38 schreef Shitney het volgende:

Mijn advies zou dan ook zijn om altijd echte Crocs te kopen, want die voetjes in de groei hebben nu eenmaal goede schoenen nodig. En de meeste kinderen zijn er ook niet meer uit te slaan, als het aan die van mij lag deed ie het hele jaar niks anders aan.

Die crocs geven toch totaal geen steun?? Geen stevige hiel, geen sluiting die je aan kunt trekken zodat de schoen goed om de voet sluit. Geen breedtematen. Wat noem jij een goede pasvorm? De vorm van het voetbed?
En verder lijkt het me dat ze ook geen zweet absorberen, hetgeen leren schoenen wel doen.

Sorry voor de offtopic, maar mijn bek viel open!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_69501566
kom anders even naar het schoenen topic dames.

schoenen topic

[ Bericht 54% gewijzigd door Popples op 28-05-2009 19:46:49 ]
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:21:51 #235
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69516470
Vamperotica gisteren toen ik thuis kwam zat het rokje bij de post. Het staat echt zo lief Ze wilde 'm vandaag meteen aan!
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 10:07:06 #236
5428 crew  miss_sly
pi_69517835
Ik heb een AngelSounds in de aanbieding. Iemand interesse?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69561537
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:21 schreef Stiemie het volgende:
Vamperotica gisteren toen ik thuis kwam zat het rokje bij de post. Het staat echt zo lief Ze wilde 'm vandaag meteen aan!
Fijn dat het goed is aangekomen en dat ze het leuk vindt!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_69561812
Heeft iedereen die iets van mij zou ontvangen dat ook daadwerkelijk ontvangen?
Ik ben het even kwijt...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:15:14 #239
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69562575
Crocs zijn gevonden, roze dora crocs..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_69564757
tvp
  zondag 31 mei 2009 @ 14:35:48 #241
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_69574620
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Moonah het volgende:

[..]

Die crocs geven toch totaal geen steun?? Geen stevige hiel, geen sluiting die je aan kunt trekken zodat de schoen goed om de voet sluit. Geen breedtematen. Wat noem jij een goede pasvorm? De vorm van het voetbed?
En verder lijkt het me dat ze ook geen zweet absorberen, hetgeen leren schoenen wel doen.

Sorry voor de offtopic, maar mijn bek viel open!
Mijn fysio beveelt ze zelfs aan voor rug/heup/en bekkenklachten vanwege hun pasvorm en ondersteuning van de hiel en dergelijke. Ik vind ze te lelijk, dus zou ze als volwassene zelf nooit dragen, maar ik kan me voorstellen dat als iedere verpleegster erop loopt, ze ongetwijfeld goed zullen zitten en een goede pasvorm hebben.
Ze zijn trouwens van een speciaal materiaal dat wel zorgt voor ademen en anti-bacterieel is, je krijgt er ook geen zweetvoeten of stinkende pootjes van. Mijn zoontje loopt er ook echt goed op en in tegenstelling tot in zijn All Stars of zijn leren schoenen heeft ie inderdaad geen zweetvoeten.

De neppe hebben dat allemaal niet, die zijn sowieso van plastic en niet van dat siliconenspul, dus daarin zullen de voeten denk ik inderdaad heel erg zweterig worden. Maar dat is een gok, want hier in huis hebben we alleen nog maar echte Crocs gehad en ze ook aan laten meten in de Crocs winkel, want in Crocs moeten de voeten los in de schoen zitten en rondom ongeveer een cm ruimte hebben. En dan verliezen ze ze ook niet, ik heb althans mijn zoontje nog nooit zijn schoen zien verliezen en die voetbalt en rent en klimt en zwemt er mee.

Ik heb trouwens geen aandelen verder, maar vind het wel echt superdingen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 31 mei 2009 @ 14:44:57 #242
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69574844
Ik loop er ook lekker hele dagen op ondanks dat ik bij de aanschaf van mijn eerste paar belooft heb ze alleen in de tuin te dragen
B-man loopt er trouwens ook heel graag op!

Ps de winkels hebben ze nu in de aanbieding
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 31 mei 2009 @ 14:52:34 #243
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_69575026
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik loop er ook lekker hele dagen op ondanks dat ik bij de aanschaf van mijn eerste paar belooft heb ze alleen in de tuin te dragen
B-man loopt er trouwens ook heel graag op!

Ps de winkels hebben ze nu in de aanbieding
Ik heb wel eens gehoord dat Crocs failliet zou zijn, misschien dat ze daarom ineens zoveel in de aanbieding zijn?
Ga van de week gelijk even kijken bij de Crocs zaak hier in de buurt, goede tip!
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 31 mei 2009 @ 16:54:31 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69577729
Ja, ik zag de aanbiedingen 2 halen 1 betalen al langskomen...

Maar ik vind ze echt te lelijk voor mezelf. Ik heb wel de slippers ervan, en voor die ukkies vind ik het wel leuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 31 mei 2009 @ 18:01:40 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69579690
de crocs zouden alleen failliet zijn in Amerika hoor.
durf dus niet te zeggen of wij daar iets van zullen merken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69581699
Er zit sinds kort een crocs outlet in bataviastad, misschien dat ze daar iets goedkoper zijn te krijgen?
pi_69633467
Puckababy (uitvoering piep, van maat 44 t/m 62. Ideaal voor onrustig slapende baby's. Nieuwprijs was 49,95) Vraagprijs: 25 euro (je ziet dat hij een keer gewassen is door het labeltje dat iets is gaan pluizen, doet verder niks af aan de functie)

Mutsje maat new born, 1 EUR

Mutsje maat new born, 2,50 EUR

Setje Noppies, maat 56, 6 EUR

Jurkje Ducky Beau, maat 50/56, 7 EUR

Setje dirkje, maat 50, 5 EUR

Disney pakje, maat 56, 3 EUR

Best friends boxpakje, maat 50, 4 EUR

Badstof jasje Lime, maat 50, 4 EUR

Badstof jasje, Taupe, maat 62, 5 EUR

Shirtje schaapjes, maat 50, 3 EUR

Shirtje 50%+50%, maat 50, 2 EUR

Shirtje babygirl, maat 50, 2 EUR

Tshirt, maat 56, 3 EUR

Noppies overslag shirtje, maat 50, 4 EUR

Tshirtje babyface, maat 50/56, 3 EUR

Tshirtje noppies, maat 50, 4 EUR

Shirtje noppies, maat 50, 4 EUR

Zacht jurkje met beertje, maat 50/56, 4 EUR

Luiertruitje, maat 50/56, 1 EUR p/st (heb er 2)

Rompertje, maat 50/56, 1 EUR p/st (heb er 7)

Setje ducky beau, maat 50/56, 6 EUR

Overslag shirtje friendz, maat 50, 2 EUR

Konijnenslofjes, maat new born, 3 EUR

Shirtje girl, sluiting achterzijde met klitteband, maat 50, 1,50 EUR

Alles is excl. verzenden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Raissa op 03-06-2009 19:16:28 ]
pi_69634030
Heeft iemand enig idee hoe dik briefpost mag zijn?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:41:40 #249
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_69634238
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef Raissa het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dik briefpost mag zijn?
Als het maar door de brievenbus past.
pi_69634329
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:41 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Als het maar door de brievenbus past.
Hij past bij mij door de deur (gewoon zo'n standaard deurbrievenbus) maar is die van TNT niet minder hoog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')