Als je "neppe" koopt kan je net zo goed gewone waterschoenen of teenslippers oid kopen, vind ik. Het kwaliteitsverschil is echt enorm. Ik snap het ook niet zo goed, Crocs koop je - lijkt mij- in de eerste plaats vanwege de goede ondersteuning van de voeten, want van het design hoef je het niet te hebben. Mijn zoontje heeft ze ook en hoewel ze schattig staan zolang kinderen nog klein zijn, zijn ze natuurlijk spuuglelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:09 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, misschien marktplaats? Ik vind de echt zo duur, koop ik dan liever echte schoenen voor. Voor erbij vind ik die van de markt wel leuk geprijst.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:38 schreef Shitney het volgende:
Mijn advies zou dan ook zijn om altijd echte Crocs te kopen, want die voetjes in de groei hebben nu eenmaal goede schoenen nodig. En de meeste kinderen zijn er ook niet meer uit te slaan, als het aan die van mij lag deed ie het hele jaar niks anders aan.
Fijn dat het goed is aangekomen en dat ze het leuk vindt!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:21 schreef Stiemie het volgende:
Vamperotica gisteren toen ik thuis kwam zat het rokje bij de post. Het staat echt zo liefZe wilde 'm vandaag meteen aan!
Mijn fysio beveelt ze zelfs aan voor rug/heup/en bekkenklachten vanwege hun pasvorm en ondersteuning van de hiel en dergelijke. Ik vind ze te lelijk, dus zou ze als volwassene zelf nooit dragen, maar ik kan me voorstellen dat als iedere verpleegster erop loopt, ze ongetwijfeld goed zullen zitten en een goede pasvorm hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Die crocs geven toch totaal geen steun?? Geen stevige hiel, geen sluiting die je aan kunt trekken zodat de schoen goed om de voet sluit. Geen breedtematen. Wat noem jij een goede pasvorm? De vorm van het voetbed?
En verder lijkt het me dat ze ook geen zweet absorberen, hetgeen leren schoenen wel doen.
Sorry voor de offtopic, maar mijn bek viel open!
Ik heb wel eens gehoord dat Crocs failliet zou zijn, misschien dat ze daarom ineens zoveel in de aanbieding zijn?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik loop er ook lekker hele dagen op ondanks dat ik bij de aanschaf van mijn eerste paar belooft heb ze alleen in de tuin te dragen
B-man loopt er trouwens ook heel graag op!
Ps de winkels hebben ze nu in de aanbieding
Als het maar door de brievenbus past.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef Raissa het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dik briefpost mag zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |