oh sorry, ik lees je bericht nu pas. het bootje gaat naar DJMO, en het fietsstoeltje naar huuphuup, als alles doorgaat. maar ik had er ook geen steuntje/stuurtje voor 't kind zelf bij hoor, dus was 't waarschijnlijk toch ook niet wat je zocht. (misschien kun je die steuntjes wel apart erbij kopen?)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:18 schreef peterfan het volgende:
Oeh Bixister, wat een leuk bootje (en een nog leuker mannetje!). Kost dat?
En gaat je zitje nu naar Huubhuub? Ik moet die van Popples nog even bekijken maar weinig tijd vandaag..
Edit: snel even gekeken maar die van Popples zijn niet helemaal wat ik zoek (wel bedankt hoor!), ik wil er graag eentje met zo'n steuntje voor handjes (of hoofdjes als ze in slaap vallendus als die van jou nog beschikbaar is en er zo eentje heeft heb ik nog wel interesse denk ik Bixister!
Ja, hier ook! Ik zit er steeds aan te snuffelen hahaquote:
Ok, dat ga ik even uitzoeken, dank voor de tip!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:57 schreef bixister het volgende:
[..]
oh sorry, ik lees je bericht nu pas. het bootje gaat naar DJMO, en het fietsstoeltje naar huuphuup, als alles doorgaat. maar ik had er ook geen steuntje/stuurtje voor 't kind zelf bij hoor, dus was 't waarschijnlijk toch ook niet wat je zocht. (misschien kun je die steuntjes wel apart erbij kopen?)
het is ook maar 1 keer gedragen, voor de foto. Daarna heb ik hem weer uitgetrokken omdat hij al te klein wasquote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef Poppejans het volgende:
Kim, vandaag kwam het jurkje goed aan! Wauw echt helemaal geweldig![]()
![]()
, het ziet er nog uit als helemaal nieuw!
Over de zwangere vrouwen natuurlijkquote:
pm!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef Poepoog het volgende:
Hoi,
heeft er iemand toevallig een autostoel voor een baby / maxi-cosi liggen?
Ik heb er eentje nodig voor op reis, zit nu in het buitenland.
Ik zou je niet aanaden deze aan je kont te trekken (BjornBorg), maar ze dragen veel fijner dan een BabyBjorn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:54 schreef _Bar_ het volgende:
dat zijn een soort "rug"tassen maar dan voor op de buik
dragen deze fijner dan de Björn Borg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |