hoe dat zo?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:31 schreef RenRen- het volgende:
Oh, ik moet hier zijn, niet in het dieettopic
Eurovisie SongFestivalquote:Op maandag 18 mei 2009 08:36 schreef RenRen- het volgende:
Oh, mag zelf kiezen wat ik doeBeide is vast ook prima.
Ik ben Irenka, woon in Rotterdam. Ik ben 172 lang, 77 kilo. Wil graag naar de 70, ga over anderhalve week met mijn moeder naar de Weightwatchers.
Wie is een ESF.
No biggyquote:Op maandag 18 mei 2009 08:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh.
Het is vroeg.![]()
Ik hou van katten en het ESF gaaat.
Eh. Ik hou niet van fruit. Het enige wat ik lust zijn bananen, appels, peren.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
No biggy!
Enneh, wat is je favoriete fruit?
Dankjequote:Op maandag 18 mei 2009 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, welkom dus![]()
Weight Watchers, en dan?al vaker gedaan of begin je voor 't eerst met gewicht kwijtraken?
als je het ook nodig hebt voor je poepen zou ik gebroken lijnzaad nemen, bijv. van zonnatura.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met lijnzaad? Ik wil ook lijnzaad door m'n yoghurt pleuren om m'n calorie-inname op te vijzelen, maar wat moet ik precies hebben en waar haal ik dat?
O ja, het was voor je poepen idd.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:11 schreef Ek-Mei het volgende:
maar geen idee trouwens hoeveel kcal erin zit, nooit bij stil gestaan en daar neem ik t ook niet voor
maar ik weet niet of ik lijnzaad voor de kcal zou nemen, kun je niet gewoon wat anders extra eten?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, het was voor je poepen idd.
Nou daar heb ik momenteel niet zoveel problemen mee.
Ik vind het nu al erg moeilijk om genoeg te etenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:14 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
maar ik weet niet of ik lijnzaad voor de kcal zou nemen, kun je niet gewoon wat anders extra eten?
Gezond afvallen hoeft niet heel lang te duren. Ik doel natuurlijk niet op een week, maar als het 2/3 maanden zou duren zou dat perfect zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:
moggeh! welkom renren! over je "ik hoop dat t niet te lang duurt"...tsja, in principe duurt gezodn afvallen door je eetgewoontes te veranderen natuurlijk je leven lang
Makreel! Jum! Daar heb ik ook trek in.. *zet in agenda dat ze makreel moet kopen*quote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:
moggeh! welkom renren! over je "ik hoop dat t niet te lang duurt"...tsja, in principe duurt gezodn afvallen door je eetgewoontes te veranderen natuurlijk je leven lang
mijn lijstje van vandaag
S- 30day shred (mn spierpijn is eindelijk over...hopelijk wordt de tussenpoos steeds korter)
O- brinta vezelcrackers met coburger ham
T- boterham met kip
L- 3 boterhammen met kip, een komkommer
T- boterham met kip
D- makreelfilet, radijs
zingen van 18.15 tot 22.30
T- boterham met kip
T 1 glaasje witte wijn
kun je dan niet váker wat eten? echt om de anderhalf/twee uur? die extra boterham kun je ook tussendoor eten...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het nu al erg moeilijk om genoeg te eten. Ik probeerde zaterdag een extra boterham te eten bij de lunch (3 ipv 2) en het stond me zó tegen. Kreeg hem echt met moeite weg...
.
Dus ik wil eigenlijk calorieën meesmokkelen, zeg maar, door ze door iets anders te doen wat ik normaal ook wel eet (yoghurt bijv).
voor mij is dat juist het allermoeilijkstequote:Op maandag 18 mei 2009 09:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gezond afvallen hoeft niet heel lang te duren. Ik doel natuurlijk niet op een week, maar als het 2/3 maanden zou duren zou dat perfect zijn.
Maar eetpatroon moet ik wel aanhouden, maar als ik d'r eenmaal in zit zal het niet te moeilijk zijn
Oke, maar dan zou ik er misschien iets door doen wat het lekkerder maakt, muesli ofzo, of vult het dan teveel?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het nu al erg moeilijk om genoeg te eten. Ik probeerde zaterdag een extra boterham te eten bij de lunch (3 ipv 2) en het stond me zó tegen. Kreeg hem echt met moeite weg...
.
Dus ik wil eigenlijk calorieën meesmokkelen, zeg maar, door ze door iets anders te doen wat ik normaal ook wel eet (yoghurt bijv).
En calorierijker beleg? Hoef je niet perse ander beleg voor te kiezen, maar als je het dikker doet heb je ook al meer kCal binnen.. Of boter op je brood, halfvolle ipv magere melk..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Verder staat hier nog een artikel over lijnzaad: http://valtaf.nl/index.php?pxd=.g&pxc=213141¤t=weblog¤t=item&item=1999quote:per 100gr
kcal 368
eiwit 23,5
koolh 10,6
vet 25,7 (waarvan 2,5 verzadigd, de rest allemaal m.o.v.)
vezels 23,2
Dat zou idd wel helpen denk ikquote:Op maandag 18 mei 2009 09:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kun je dan niet váker wat eten? echt om de anderhalf/twee uur? die extra boterham kun je ook tussendoor eten...
ik gebruik per dag 1 eetlepel, geen idee hoeveel gram dat is, toch eens een keukenweegschaal aanschaffenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En calorierijker beleg? Hoef je niet perse ander beleg voor te kiezen, maar als je het dikker doet heb je ook al meer kCal binnen.. Of boter op je brood, halfvolle ipv magere melk..
Dit is wat ik op google kan vinden over de kCal in lijnzaad:
[..]
Verder staat hier nog een artikel over lijnzaad: http://valtaf.nl/index.php?pxd=.g&pxc=213141¤t=weblog¤t=item&item=1999
Een biertje op zondagavond? Dat zou ik maar gewoon inbouwen, als ik jou was.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:07 schreef Ek-Mei het volgende:
Zo, gisteravond mn lijsje nog even afgesloten met een biertje en nu weer normaal doen, de zoveelste poging![]()
O: yoghurt met lijnzaad en allbran (restje:kruimels)
T: banaan
S: fitness
L: 2 boterhammen met?
T: appel of kiwi
D: tomatensoep van gisteren met brood (met ei?)
Ik heb gisteren besloten om te bezuiningen op eten/boodschappen
dat dusquote:Op maandag 18 mei 2009 09:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een biertje op zondagavond? Dat zou ik maar gewoon inbouwen, als ik jou was.
Verder eet je echt te weinig, vandaag.
de rest van het weekend bestond uit chips, fles wijn, bier, veel koekjes ed...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een biertje op zondagavond? Dat zou ik maar gewoon inbouwen, als ik jou was.
Verder eet je echt te weinig, vandaag.
Mooi lijstje weer.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:
S- 30day shred (mn spierpijn is eindelijk over...hopelijk wordt de tussenpoos steeds korter)
O- brinta vezelcrackers met coburger ham
T- boterham met kip
L- 3 boterhammen met kip, een komkommer
T- boterham met kip
D- makreelfilet, radijs
zingen van 18.15 tot 22.30
T- boterham met kip
T 1 glaasje witte wijn
Ik ben geen nieuweling. Ik ben een kroketmenneke.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:45 schreef conleche het volgende:
G'morgen! Welkom en succes voor de nieuwelingen!
Ik ga eens een gezond weekje inlassen, want afgelopen week veel rotzooi gegeten. Zo maar eens wegen ook.
Toplijst!! Niks meer aan doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef Domo-Kun het volgende:
Mijn lijst:
O: Nog niks.
T: Geen idee.
L: Cup a soup.
D: Pasta salade met kip.
Nee maar serieus, ik moet nog naar de winkel en eerder dan lunch tijd wordt het niet dus tot 12 uur moet ik het met koffie doen.quote:
Klopt, genoeg eten in het weekend vind ik lastig.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ik vind jouw lijstjes altijd zo netjes! Je eet allemaal van die fijne, gezonde dingen
Op een dag dat je veel sport/beweegt, zou ik misschien wat extra eten nemen.
Ja, dat is ook een beetje weinig. Dus eet ik snel daarna weerquote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
CF jij hebt altijd van die kwijlelementen op je eetlijstje staanIk krijg er spontaan trek van..
Vind het er wel goed uitzien, maar 2 kiwi's bij het ontbijt? Is dat niet een beetje karig?
het gaat id. op de meeste dagen erg goed, maar ik heb er tussenin weer een weekend van jewelste gehad, en een vreetbui op een losse avond, dus echt afvallen doe ik niet...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi lijstje weer.![]()
Gaat goed de laatste tijd!![]()
Val je ook af nu?
echt waar? Ik eet in het weekend altijd eerder minder dan meer dan door de weeks. Ik weet niet hoe het komt, vroeger was dat altijd andersom. In het weekend eet ik vaak alleen maar O - L - D en eventueel iets lekkers tussendoor, dus maar 1 T. Ik eet wel altijd slechter in het weekendquote:Op maandag 18 mei 2009 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet juist altijd veel in 't weekend. Normaal ritmisch eten in 't weekend lukt mij nooit. Vooral door laat / brak wakker worden en werken.
Ah okee, dan mag hetquote:Op maandag 18 mei 2009 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een beetje weinig. Dus eet ik snel daarna weer
Ik heb mijn hele studententijd het ontbijt overgeslagenBen nog steeds niet zo'n grote ontbijter, tenzij ik veel tijd heb om te eten. Een klein ontbijt is beter dan geen ontbijt, denk ik dan maar
ik kan smorgens ontbijten met patat met schnitzel, en doe dit 1 x in het jaar en ook nog eens met een katerquote:Op maandag 18 mei 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee, dan mag het
Het is moeilijk om ermee te beginnen he, als je nooit ontbeten hebt 's ochtends? Ik at vroeger ook niks 's ochtends maar ik ben toen begonnen met drinkontbijt, daarna 1 boterham, toen 2 boterhammen en inmiddels cruesli. ik kan ook met gemakt heel veel eten 's ochtends, pistoletjes met gerookte zalm op m'n nuchtere maag.. HeerlijkIk eet in een hotel bij het ontbijt vaak zo veel dat ik niet hoef te lunchen
.
Da's ongeveer een kilo per maand, toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:55 schreef kwakveense het volgende:
ik wil graag in juli 2010 70 kilo wegen. ik denk dat dat moet lukken...
Hoezo was je aan het springen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef kwakveense het volgende:
bah... ik heb met spring en ren dingen écht last van mn buik... ik wil een buik-beha
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef kwakveense het volgende:
bah... ik heb met spring en ren dingen écht last van mn buik... ik wil een buik-beha
Nice! Regelmatig sporten maakt het afvallen zoooveel makkelijkerquote:Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens wordt mijn 'standaard' sportroostertje waarschijnlijk dit:
Maandagavond: steppen of, als er over een tijdje plek is, zumba
Woensdagavond: Bodyjam
Donderdagmiddag: pilates
Zaterdagochtend: Zumba
En daar kan evt ook nog een beetje in geschoven worden als ik extra vrij ben of juist extra moet werken![]()
Oh! En CF: ik heb die boeken besteld! Die van die mediterraan-dude met zn hippe kookboek
Ik hoop het!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nice! Regelmatig sporten maakt het afvallen zoooveel makkelijker
En ik ben benieuwd wat je ervan vindt; ik vond de D-suggesties in het algemeen best wel lekker eruit zien!
Dat is inderdaad naar, maar zo standaard. Je went er aan en soms is het inderdaad een verbeteringquote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef Merel het volgende:
Even een egopost tussendoor:
Wat is het toch verschrikkelijk irritant als mensen in je teksten gaan zitten rommelen! Vooral omdat het artikel er absoluut niet beter op wordtAlleen maar omdat ze er zelf ook even een plasje over moeten doen, omdat ze niet kunnen accepteren dat mijn versie gewoon goed is, omdat ze hun eigen positie moeten verdigen, omdat ze gewoon altijd ergens kritiek op willen geven. Blergh!
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Tinkepink het volgende:
Zo'n buikbh bestaat al hoor dames! Denk aan een stepin! Of aan zo'n buikelastike voor zwangere vrouwen. Als je een klein maatje een beetje inneemt moet het ook het niet zwangere buikje prima ondersteunen.
wel iets meer, mn gewicht uit de lijst loopt alweer achter (terwijl ik echt niet zo slecht gegeten heb de afgelopen week...) maar goed: vol goede moed door. ik wéét wel hoe het moet!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's ongeveer een kilo per maand, toch?
Lijkt mij realistisch!
Go Kwak
Waar ga je heen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wel iets meer, mn gewicht uit de lijst loopt alweer achter (terwijl ik echt niet zo slecht gegeten heb de afgelopen week...) maar goed: vol goede moed door. ik wéét wel hoe het moet!
mn gewichtjes gaan ook mee op vakantie donderdag tot en met zondag... ik kan die shred oefeningen al haast uit mn hoofd.. en misschien neem ik mn hardloopspullen ook wel mee...
met 12 studievrienden incl. aanhang naar een groot huis in frankrijk (haute marne) een weekendje dat thematisch vooral zal bestaan uit: ontspanning en drankquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik voel me altijd reuze-cosmopolitan als ik op vakantie aan het hardlopen ben!
Eens kijken of we dit weekend naar NL gaan (er is familie over uit Zuid-Afrika)... Zo niet, dan regel ik een lastminute Parijs
die pas ik niet om mijn benen.... en ik ga er ook niet in t openbaar mee de straat opquote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
Dat klinkt idd niet goed
Strakke sportbroek, helpt dat niet? Ook voor je benen?
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:46 schreef kwakveense het volgende:
die pas ik niet om mijn benen.... en ik ga er ook niet in t openbaar mee de straat opeven ter illustratie, mijn bovenbenen meten momenteel 69 cm elk.
hm, ik dacht dat ik het dikste stuk had, maar direct onder mn billen zijn ze 72quote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Mijn bovenbenen zijn op het dikste stuk ook 65cm hoor.![]()
Waarschijnlijk wel iets gespierder, maar dat kun jij natuurlijk ook voor elkaar krijgen.
Echt hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:58 schreef kwakveense het volgende:
hm, ik dacht dat ik het dikste stuk had, maar direct onder mn billen zijn ze 72... kan me haast niet voorstellen dat die van jou 65 zijn. echt? ik heb namelijk ook op mn dunst (november vorig jaar) een cm of 65 gehad, en toen pasten nog steeds mn benen meestal niet in de pijpen van broeken waar de rest wel in paste...
Mooi zo, dan verdwijnt het vet vanzelf.quote:ze zijn al vrij gespierd, er zit alleen nog veel vet dat flabbert overheen... maar ik train ze wel hoor, nu in de 30day shred voel ik ze heel heel erg zelfs
Ja lastig is dat hé. Ik sta ook altijd redelijk op tijd op zodat ik nog even chill nieuws kan kijken, ontbijten kan en nog even snel op de pc mail checken en douchen etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:17 schreef loveli het volgende:
Stroom was net uitgevallen, gelukkig had ik al gedouched. Zonder stroom kun je echt helemaal niets, akelig om zo afhankelijk te zijn.
Er blijft lang geen 500 kcal over volgens mij van een schoongemaakte mango. 100 - 150 gram komt eerder in de buurt.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hm calorielijst is raar!
1 mango = 65 kcal zeggen ze.
100 gr mango = 56 kcal
mijn mango weegt (met schil en pit en al): ongeveer 600 gramDas schoon misschien 500 gram mango ofzo
Wat voor itsy-bitsy mango's zijn zíj gewend?Minimango's uit Madurodam?
Als ik 500 gr mango heb zit ik overigens wel al op bijna 1800 kcalvoor een ik-ga-sporten-lijstje is dat best tof, methinks.
Oh okee! Ik heb het een tijd niet gegeten dus was vergeten hoe groot de pit was enzoquote:Op maandag 18 mei 2009 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er blijft lang geen 500 kcal over volgens mij van een schoongemaakte mango. 100 - 150 gram komt eerder in de buurt.
En wat betreft de TT: die verwijst naar een nieuwkomer die zegt dat hij functioneert op 4 boterhammen en wat groente.
Vertel eens meer! Namedropping is niet interessant. Ik wil weten of je jurk de juiste keuze was, wat je hebt gedaan, wat je hebt gegeten/gedronken, waar je over gesproken hebt (en dan wel, met wiequote:Op maandag 18 mei 2009 12:40 schreef P.F het volgende:
Het was ge-wel-dig.
Ik zat aan een tafel met Rob Peetoom en Ad Peters!
Tof!!! En die opmerking over Medusaquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef P.F het volgende:
Ik vond het wel vet dat we ipv zoals de andere pers niet beneden aan de bar hoefden te zitten maar gewoon aan een tafeltje + diner!
M'n jurk was awesome! Echt leuk, totaal niet overdressed!
Het eten was echt goed en lekker. De flessen wijn die ik steeds aan liet komen ook!
En de goodiebagWhoohoo
Ik heb niet echt met veel mensen gesproken, alleen met meisjes met leuk haar! Victoria Koblenko heb ik geloof ik wel een foto van gemaakt, die zag er uit als Medusa! Maar dat vond ze niet zo leuk dat ik dat zei..
OMFG, lolquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef P.F het volgende:
Ik heb niet echt met veel mensen gesproken, alleen met meisjes met leuk haar! Victoria Koblenko heb ik geloof ik wel een foto van gemaakt, die zag er uit als Medusa! Maar dat vond ze niet zo leuk dat ik dat zei..
Jurk kwam uit huize loveli. Voor mij was het een miskoop, maar hij paste PF perfect!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
PF, hoe kwam je nou uiteindelijk aan deze jurk? Hij is mooi!
En wat zat er in de goodiebag?
Heb je m'n mailadres al geforward?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:57 schreef loveli het volgende:
Gotta go, eens kijken of ik vandaag de zelfbakbrownies kan weerstaan en m'n motor kan fixen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, eerst mailadres forwarden, dan brownies weerstaan en motor fixenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb je m'n mailadres al geforward?En go go go met de motorfixerij!
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ok, eerst mailadres forwarden, dan brownies weerstaan en motor fixen
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
Geleend van loveli!!!!! Echt super vet!!
Hahaha, ik heb alleen vet rare foto's, dus laat nu wel even de serieuze foto's zienDie jurk staat je héél mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar anders kon je niet zo gemakkelijk foto's van iedereen maken! Ik heb hem geloof ik niet de hele avond om gehad..quote:Op maandag 18 mei 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
Ik had dat PRESS kaartje er dus direct weer af gehaald, dat had ik wel in mijn tasje gestopt voor als iemand er om zou vragen. Ik zou het zonde vinden van mijn mooie jurk om er dan met zo'n kaartje op te lopen.
Je zag er beeldig uit hoor PF!
Geen rode wijn op de witte jurk gekregen?
Daar was ik m'n post mee begonnen!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, hier zijn jullie! Hard gewerkt vanochtend, nu even een hapje eten.
Die jurk is geweldig, PF!
Mini, volgens mij had nog niemand geantwoord: ik heb vorige week Snel en Slank ook gekocht, en heb er nog niets uit gemaakt, maar er staan absoluut meerdere dingen in die ik ga proberen! En hoewel de titel 'm eerst niet aanstond, werd m'n vriend ook enthousiast toen ik wat recepten opnoemde!
En ik heb een nichtje gekregen vanochtend..
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, hier zijn jullie! Hard gewerkt vanochtend, nu even een hapje eten.
Die jurk is geweldig, PF!
Mini, volgens mij had nog niemand geantwoord: ik heb vorige week Snel en Slank ook gekocht, en heb er nog niets uit gemaakt, maar er staan absoluut meerdere dingen in die ik ga proberen! En hoewel de titel 'm eerst niet aanstond, werd m'n vriend ook enthousiast toen ik wat recepten opnoemde!
En ik heb een nichtje gekregen vanochtend..
Spanning opbouwen hè.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar was ik m'n post mee begonnen!. Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!
. Hoe heet ze?
Ja ik wil ook tante worden! Maar ik moet ook nog heul lang wachtenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:54 schreef P.F het volgende:
Ik word nooit tantePas als ik 200 jaar ben of zo
Ik hoef ook geen tante te worden. En als ik dat wel wordt doe ik toch iets héél erg fout.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoef niet zo nodig tante te wordeneerst moet m'n zusje maar 's even slagen voor d'r VWO diploma. Vandaag is ze begonnen met de examens. Wel spannend
Heb jij een zusje?? Grappig! Ik dacht een oudere zusquote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoef niet zo nodig tante te wordeneerst moet m'n zusje maar 's even slagen voor d'r VWO diploma. Vandaag is ze begonnen met de examens. Wel spannend
Ik denk niet dat het m'n zus veel uitmaakt of ik foto's post - het is namelijk het dochtertje van m'n broer.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mare, da's wel een mooie naam!![]()
Denk je dat je je zus kunt overhalen om hier foto's te posten?
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk niet dat het m'n zus veel uitmaakt of ik foto's post - het is namelijk het dochtertje van m'n broer..
Oh oeps! Ik had in m'n hoofd dat jij een zus had die moeder wasquote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het m'n zus veel uitmaakt of ik foto's post - het is namelijk het dochtertje van m'n broer.. Ik maak morgen wel foto's en dan pm ik je er wel eentje.
.
Mijn broertje moet nog z'n eerste vriendinnetje krijgen geloof ikquote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik wil ook tante worden! Maar ik moet ook nog heul lang wachten![]()
Zuslief wil nooit / voorlopig sowieso niet / heeft geen man annex vriend(ik weet, niet noodzakelijk maar wel meest voorkomend
)
Bovendien wil ze geloof ik dat Maarten en ik babies gaan maken zodat ZIJ tante kan worden![]()
We moeten onze toekomstplannen geloof ik beter op elkaar afstellen
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het m'n zus veel uitmaakt of ik foto's post - het is namelijk het dochtertje van m'n broer.. Ik maak morgen wel foto's en dan pm ik je er wel eentje.
.
Is ook zo, hoor. Ze heeft blijkbaar een zus én een broerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh oeps! Ik had in m'n hoofd dat jij een zus had die moeder was![]()
Maar yay, tof!
Ja, m'n zus heeft ook twee meisjes hoor! Dat klopt! Maar ik heb ook nog een broer, die had al een zoontje en nu dus een dochtertje erbij. Ik ben een heel trotse tante.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh oeps! Ik had in m'n hoofd dat jij een zus had die moeder was![]()
Maar yay, tof!
juhquote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb jij een zusje?? Grappig! Ik dacht een oudere zusMaar je hebt het er niet vaak over of zo
MoBlo woont niet meer thuis, dus dat maakt natuurlijk ook uit. Ik zou ook niet weten waarom ik over m'n broer en zussen zou moeten posten?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
Zo gek is het toch niet om het hier niet zo vaak over de familie te hebben? Ik heb het ook nooit over hen. En ik mag ze best graag hoorWe zien elkaar toch wel één keer per maand ofzo, ondanks de afstand.
Ik heb m'n broertje maar even snel gebeldquote:
Mijn vader heeft 6 broers en zussen en die hebben allemaal minstens 5 kinderen en die kinderen hebben ook weer een hele rits kinderen (gereformeerd / vrijgemaaktquote:Op maandag 18 mei 2009 14:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb maar 3 neefjes, een oom en een tante. Twee oma's en een oudtante. Dat is 't eigenlijk wel qua familie.
Vind niet zo erg een kleine familie.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 6 broers en zussen en die hebben allemaal minstens 5 kinderen en die kinderen hebben ook weer een hele rits kinderen (gereformeerd / vrijgemaakt), dus je wilt écht niet weten hoe groot mijn familie is. Ik heb achterneven en -nichten die net zo oud zijn als ik
.
doe niet zo mal!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry als ik het juist te veel over m'n nichtjes en zo heb..
hihi, neequote:Op maandag 18 mei 2009 14:46 schreef Chicolate het volgende:
Wtf is die TT waar? *nog niet bijgelezen heeft*
Ik suggereerde dat het mogelijk een hoax zou kunnen zijn. Wel in dit topic trouwens.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee, geloof dat iedereen al liefelijk had gereageerd op hem met de tip om 's met een dietist te gaan praten ofzo, omdat 't niet helemaal gezond is, maar geen sneren voor zover ik heb gelezen?
Oh gelukkigquote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi, nee
PF zei dat in het vorige topic op de laatste pagina, na het aanmelden van een newbie die het normaal vond om 700Kcal op een dag te eten
we kunnen het alleen maar hopenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik suggereerde dat het mogelijk een hoax zou kunnen zijn. Wel in dit topic trouwens.
Nee hoor, dat klopt denk ik wel ongeveer.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef fetss het volgende:
wat is nu precies het verschil tussen calorieen en vet?
als ik aan het rennen ben op de lopende band verbrand ik in 15min ongeveer 100Kcal.
en dat staat gelijk aan 1 glas frisdrank.. je verliest toch echt wel meer?
Urgh, ik moet ook nog een tandarts zoeken hierquote:Op maandag 18 mei 2009 14:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Owja, de tandarts... Daar ben ik echt al lang niet geweest.![]()
Ging altijd braaf elk half jaar met mijn ouders mee maar ergens zijn ze opgehouden om voor mij ook een afspraak te maken en sindsdien heb ik er niet meer aan gedacht.
Tofffquote:Op maandag 18 mei 2009 11:19 schreef P.F het volgende:
Gister was echt awesome!! Super lekker gegeten en een leuke avond gehad!
Gaat goedquote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chicooooo, como estaaaas?![]()
Met het pootje en gezond doen en stress en weetikwat?
Calorien is energie, vet levert energie. 1 kg vet levert 9000 kcal. 1 kg koolhydraten levert 4200 kcal (als ik me niet vergis). Door die combinatie moet je ongeveer 7000 kcal minder dan je lijf nodig heeft eten, om een kg gewicht te verliezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef fetss het volgende:
wat is nu precies het verschil tussen calorieen en vet?
als ik aan het rennen ben op de lopende band verbrand ik in 15min ongeveer 100Kcal.
en dat staat gelijk aan 1 glas frisdrank.. je verliest toch echt wel meer?
Juistemquote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe zat het ook alweer? Ongeveer 500 onder je onderhoud toch?.
Verschilt een beetje per persoon, hangt af van hoever je BMR en onderhoud uit elkaar liggen, dunkt me. Maar 500 is wel een aardige richtlijn, denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh, je mag 't onaardig vinden, maar ik ben die hele toko en al haar medewerkers helemaal zat. Ik word gemiddeld 3 keer per dag door ze gebeld, maar meestal mis ik de oproepen. 3!!!! keer per dag, nadat ik bij ELK telefoontje aangeef dat ik NIET MEER GEBELD wil worden, wat ik ook heel netjes en vriendelijk aan ze uitlegquote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
@MoBlo, nou ja, zal wel aan mij liggen, dan
Die 7000 heeft niets te maken met koolhydraten...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Calorien is energie, vet levert energie. 1 kg vet levert 9000 kcal. 1 kg koolhydraten levert 4200 kcal (als ik me niet vergis). Door die combinatie moet je ongeveer 7000 kcal minder dan je lijf nodig heeft eten, om een kg gewicht te verliezen.
En ja, dit kan heel goed kloppen, zelfs de meest intensieve sporten verbruik je maar zo'n 200 kcal per kwartier.
Zelfde probleem, alleen check ik dan van te voren even of er wat op staat.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik net brood ( etc. ) halen voor vandaag. Kost 2,40 wil ik pinnen. " Geen saldo. " Echt bij 2,40 hoe zwerver voel je je dan.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
@MoBlo, nou ja, zal wel aan mij liggen, dan
Chico, wel genoeg eten, moppie. En hou er rekening mee dat je het sporten echt langzaam moet opbouwen
Me too... Hoewel het er nu weer naar uitziet dat ik over anderhalf jaar ergens anders moet gaan wonen dus dan heeft het alweer weinig zin meer. Kortom, voorlopig ben ik nog niet bij de tandarts.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Urgh, ik moet ook nog een tandarts zoeken hier
MoBlo, wat ontzettend onaardigArm callcentermeisje, het is al zo'n pokkenbaantje
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die 7000 heeft niets te maken met koolhydraten...
Het kost 7000 kcal om een kilo lichaamsvet te verbranden. Geen 9000 (zoals bij olijfolie) omdat er wat water in vetweefsel zit.
Nee, ik ben de hele dag op stage in Den Haag. Maar morgenvroeg heb ik eerst een korte afspraak, en daarna stap ik meteen in de trein naar Friesland!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al op kraamvisite geweest?
Tja, maar ik moet er nu al echt voor iets naartoe.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kun je niet om een kennismakingsgesprek vragen, Mini? Doet mijn huisarts standaard. Kun je meteen zien of het wat is en je kent elkaar al een beetje als je er echt voor iets naartoe moet.
Hehequote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gaat goed. Mijn pootje kan alweer de trap oprennen als ik denk een trein te missen en krijg morgen te horen hoe/wat met sporten (ik wil weer hardlopen
). En ... gezond doen, tja
. Zal zo mn lijstje van vandaag posten. Mn eetlust is nog steeds opgegeten oid? En stress, gaat goed
. Op tijd begonnen met opdrachten en tentamens leren, wel druk, maar niet té druk. En ik loop nog steeds naast mn schoenen van trots over mijn poster
.
En met jou?Zelfde onderwerpen.
Smiley overload. Het gaat dus goed met me.
Dit is toch een planning?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef Chicolate het volgende:
Lijstje:
O: 2 witte boterhammen met hagelslag (@vriendje, daar is niets gezonds)
L: 350 gram spinazie
T: 2x bastogne, 2x chocoladebiscuit, 2x cola light
D: Groentequiche, huisgemaakt (450 kcal pp)
T: Geen idee, ik vermoed dat ik iets van zuivel neem. En iets met veul kcal
Zo triest. Minder dan 1000 kcal
. Wtf!
Mja, vanavond allemaal gezonde dingetjes gaan eten en dan kom ik weer op een normale hoeveelheid uitquote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
Idd een beetje een jammerlijke eetlijst, ChicoNou ja, je weet hoe het beter kan, toch?
Je sportschema is wel ambitieus hoorHou heel goed in de gaten of je geen irritatie/pijn krijgt!
Juh, ga dr vanavond wat extra bijgooien. Schrok vooral dat ik ongemerkt zo weinig binnenkrijg als ik een dagje raar/ritmeloos doe, ik kan hier probleemloos op leven. Suiker eet ik altijd veel. In ruil daarvoor hou ik absoluut niet van vetquote:Op maandag 18 mei 2009 15:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dit is toch een planning?
Waarom staan er dan niet meer kcals op?
En waarom zoveel suiker en troep?
Jeejquote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pootje: goed! Ik mag woensdag mn zooltjes ophalen en dan ga ik kijken of dat helpt. Weinig tot geen last meer gehad van de ontsteking, mijn lichaam regelt dat dus braaf zelf![]()
Gezond doen: eigenlijk wel goed! Gisteren een bijzonder calorierijke dag ivm de hele dag van huis e.d., maar vandaag weer meteen goed begonnenIk heb zowaar zelfs zin in de hups-en-spring-lesjes, dus ik heb goede hoop! Voel me er over het algemeen ook best wel goed bij!
Stress: MA thesis gaat langzaam, maar gestaagMoet nu echt weer even werk gaan verzetten, anders kan ik me alvast mentaal voorbereiden voor de stress die over een week ofzo komt, hehe. Dus ik moet aan de slag
![]()
Oh, dat heb ik nu precies andersom!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:04 schreef Chicolate het volgende:
Suiker eet ik altijd veel. In ruil daarvoor hou ik absoluut niet van vet.
Chocolade is vet én suiker, dus geschikt voor ons allebeiquote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nu precies andersom!
Geef mij maar een lekker stukje kaas ipv een stukje chocolade.
Zo'n klein zakje chips vind ik echt een heel goed idee!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef conleche het volgende:
Bolletje: je was een plaatje!!
Lijstje tot nog toe:
O: volkorenpistoletje met het kleffe brood eruit gepulkt. Besmeerd met boter. Belegd met: 30+kaas, gekookt eitje, komkommer en sla.
L: 1 cracker met lightmayo, sambal en komkommer en eentje met pindakaas, sambal en komkommer
T: milkshake van: bevroren banaan in stukjes, vanille-ijs, verse jus, sap van halve limoen en scheut Optimel framboos. Heb daarvan de helft in de vriezer gegooid, in de hoop dat het een lekker ijsje wordt.
In de planning:
S: stepshape/bodyshape
T: wodka mini zakje nibbits![]()
D: gegrild varkensfiletlapje met gestoomde Chinese kool en een sausje van zoute ketjap met wat chilisaus en sambal en gember siroop, met koriander. Erbij pandanrijst. Toe: een citroen/dropijsje. Of een sinassplit. Die in mijn herinnering veel lekkerder waren trouwens. Waren die vroeger niet zuurder??
Same here...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nu precies andersom!
Geef mij maar een lekker stukje kaas ipv een stukje chocolade.
Die van mij ook!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik heb er die ouder zijn. volgens mij is m'n oudste tante nu ook al 75 ofzo..geen idee, ze woont in californie...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 6 broers en zussen en die hebben allemaal minstens 5 kinderen en die kinderen hebben ook weer een hele rits kinderen (gereformeerd / vrijgemaakt), dus je wilt écht niet weten hoe groot mijn familie is. Ik heb achterneven en -nichten die net zo oud zijn als ik
.
Ik denk (hoopquote:Op maandag 18 mei 2009 17:09 schreef neen het volgende:
Hoi, leuk allemaal hoor.
Ik zal ook geen (niet snel) oom worden, ik zit niet echt in een huisje boompje beestje familie, gelukkig maar daar houd ik helemaal niet van.
Hm ja, dan liever niet, natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef AKnynke het volgende:
ik gok niet dat ik snel tante zal worden....
Ik heb 2 jongere zusjes van 18 en 20, allebei zonder relatie. Hoewel het geen tante zal zijn, maarheeft een jonger zusje van 10. Die mag hopelijk nog heeeeel lang wachten!
Moet je even een vergelijkende tabel opzoeken voor de voedingswaarden van verschillende soorten noten! Ik zou zo uit mijn hoofd het verschil niet weten.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind amandelen niet lekker trouwens. Is het heel erg als ik voortaan weer ongezouten cashewnoten neem?
.
ik heb gelukkig hele grote handen!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk zo'n tabel als McGee geeft, met bijvoorbeeld vet- en eiwitgehalte, vezels en mineralen.
Ik weet sowieso echt niet hoe groot een 'handje' is
Haha nee das waar. Maar een handje amandelen is 150, dus er zit wel een redelijk groot verschil tussenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk zo'n tabel als McGee geeft, met bijvoorbeeld vet- en eiwitgehalte, vezels en mineralen.
Ik weet sowieso echt niet hoe groot een 'handje' is
Anders ik welquote:
t punt van amandelen is volgens mij dat ze relatief gezien de meeste gezonde vetten en stofjes bevatten.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha nee das waar. Maar een handje amandelen is 150, dus er zit wel een redelijk groot verschil tussen
http://www.zuidvruchten.nl/noten/voedingswaarde/
Hier staat wel eiwitten/vetten enz. bij.
Edit:
Amandelen: http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=612
Cashewnoten: http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=249
daarom gebruik ik die caloriechecker nooit. (bovendien staat lang neit alles erin, bij valtaf kun je nog toevoegen enzo) en ik vind de gebruiksvriendelijkheid ervan echt verschrikkelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Anders ik wel
Nah, maar ik kan 'handjes' bedenken van een paar nootjes, of grote grijpklauwen volIk hou meer van grammen en stuks (ik vind bij die caloriechecker ook de hoeveelheden 'voor een boterham' en 'opscheplepel' zo raar
).
Gebaseerd op die tabel zou het verschil in kcal veel kleiner moeten zijn dan 95-150! Raar.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha nee das waar. Maar een handje amandelen is 150, dus er zit wel een redelijk groot verschil tussen
http://www.zuidvruchten.nl/noten/voedingswaarde/
Hier staat wel eiwitten/vetten enz. bij.
Edit:
Amandelen: http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=612
Cashewnoten: http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=249
Ik kan juist niet wennen aan die van valtaf.nlquote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daarom gebruik ik die caloriechecker nooit. (bovendien staat lang neit alles erin, bij valtaf kun je nog toevoegen enzo) en ik vind de gebruiksvriendelijkheid ervan echt verschrikkelijk
Ik eet wel ongebrande cashews, hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 17:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
t punt van amandelen is volgens mij dat ze relatief gezien de meeste gezonde vetten en stofjes bevatten.
bovendien kun nje cashews niet ongebrand eten, en amandelen wel, en ongebrand is de verhouding goede vetten nog iets beter.
amandelen moet je dan alleen weer niet onbeperkt eten vanwege het gehalte blauwzuur.
oh! ik dacht echt dat geblancheerde amandelen de enige ongebrand eetbare noten waren... maar eigenlijk wist ik het van hazelnoten ook welquote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik eet wel ongebrande cashews, hoorZijn minder vol van smaak dan de gebrande.
Ik denk dat er voor veel andere noten ook wel wat te zeggen valt (de nadruk lag hier nogal op amandelen dankzij SHE). Maar ik vind amandelen wel echt superlekker!
Staat de resolutie goed?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef cyclechick het volgende:
Hoi![]()
Vanaf mjin nieuwe laptop! Die heel mooi is, alleen heb ik wel hele kleine lettertjes op het scherm, terwijl het een best groot scherm is?![]()
Ohja, dat wilde ik nog zeggend! hulde voor jou dat je zo goed bezig bent!! je hebt mooie nette lijstjes, ik zag et woord sporten voorbijkomen en het lijkt alsof je gewoon goed voor jezelf zorgt momenteelquote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh! ik dacht echt dat geblancheerde amandelen de enige ongebrand eetbare noten waren... maar eigenlijk wist ik het van hazelnoten ook welcashews had ik niet verwacht...
Walnoten ken ik ook niet anders dan ongebrand!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh! ik dacht echt dat geblancheerde amandelen de enige ongebrand eetbare noten waren... maar eigenlijk wist ik het van hazelnoten ook welcashews had ik niet verwacht...
Geweldige tip! dat wist ik niet! thanks!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat de resolutie goed?
Letters groter maken in internet explorer: hou ctrl ingedrukt, en scroll met de muis. Dan worden letters groter/kleiner (ligt aan de kant waar je op scrolt).
Dat wordt graven in mijn geheugen maar ik zal ze eens uit gaan typenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
MissS, heb jij al een lijstje gepost, vandaag? En post je ook even de evil-lijstjes van je weekend?
Kom je de dag wel door, op die O, T's en L?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:05 schreef neen het volgende:
Nou, dan post ik ook wel een lijstje
O: 2b-pinda en wat yoghurt
T: koffie + ouwe wijvenkoek
L: 2b-pinda
T: water + appel
D: big american pizzamet een glaasje jus d'orange
Mijn O is best veel hoor, ik heb een literpak yoghurt in een dikke 3 keer op dus dat ontbijt van mij is niet malsquote:Op maandag 18 mei 2009 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom je de dag wel door, op die O, T's en L?
Big americansStudentenhuis-sentiment!
Ik at ze zelden, hoor, maar mijn huisgenoten wel... Vooral die met salami was geliefd. Vettig ding
Hardlopen in de regenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn O is best veel hoor, ik heb een literpak yoghurt in een dikke 3 keer op dus dat ontbijt van mij is niet malsen ik zit toch alleen maar op m'n reet op m'n werk
Ja, hij was lekker vet
Moet eigenlijk zo even Evy doen maar ik heb A, de les niet en B gaat het zo regenen
Ja, gisteren meteen naar het feestje gegaan waar we dus ook het diner kregen (witte broodjes met snacks) maar de alcohol ging inderdaad wel redelijk snel naar mijn hoofdquote:Op maandag 18 mei 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind dat je zaterdag echt behoorlijk gestructureerd hebt gegeten! Malibu, bèhhh, vies spulMaar verder goede keuzes!
Gisteren, wat een ramp! Volgens mij niet qua kcal, maar vooral aan etenswaarDat je niet stomdronken raakte met zo weinig eten in je maag
Vandaag is een nette lijst, jammer van die witte pistolet. Kun je er een volgende keer rekening mee houden, zorgen dat er meer in huis is?
Ik weet niet hoe dat laatste smaakt, maar malibu met sinaasappelsap vind ik echt heerlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Huuuu Malibu / sinaasappelsap(of smaakt dat een beetje net als de mix Piña Colada / jus?).
Piña colada is ook met kokos, maar ik vind Malibu puur lekkerderquote:Op maandag 18 mei 2009 18:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat laatste smaakt, maar malibu met sinaasappelsap vind ik echt heerlijk
Jij bent 21 toch? Waarom doen jij en je moeder niet om en om boodschappen en koken?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef Daph_ het volgende:
Vanavond eten we alwéér roerbakgroenten met gekookte rijst en stukjes kip.
argh, en dan ook nog een fout maken in het reserveringsnummer met internetbankieren. bah. Maar goed, hopelijk gaat alles nu goed!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef AKnynke het volgende:
ticket geboekt! Men, wat een gedoe. Gecancelde boekingen, credit cards die het niet meer doen, toch niet gecancelde boekingen...blegh...
Maar, op 2 juli vlieg ik, en op 18 oktober kom ik weer terug!
Ja heerlijk.. Beetje verkoeling tijdens het lopenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hou d'r ook vanEn daarna lekker heet douchen.
Afijn, ik ga bliksemsnel richting spinning
Klopt, mijn moeder werkt 32 uur in de week, ik 40. Ik heb al een aantal keer voorgesteld om te koken, maar ze is er geen voorstander van (=understatement). Als ik wil koken dan moet ik dat tenminste 2 dagen van te voren aangevenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent 21 toch? Waarom doen jij en je moeder niet om en om boodschappen en koken?
Je moeder werkt toch ook enzo, begreep ik laatst?
Maar er zit natuurlijk een héél verschil tussen 700 (die je nu ongeveer doordeweeks eet) en 2500-3000 kcalquote:Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef cw2cu het volgende:
hehe, nee bang ben ik niet.. en ik ben nog niet omgevallen door mijn weinige eten![]()
Ik had alleen een urenlange voorlichting over een aankomende uitzending.
Maar ik ben dus gelijk vandaag begonnen met wat meer te eten..
Maar de reden dat ik zo ben gaan eten is omdat ik met 2500-3000 kcal een paar maanden lang toch 10 kilo ben aangekomen. En als ik foto's kijk is dit voornamelijk vet. Dus daarom was dit een soort van reactie eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |