Meneer wilt alle potentiële dames zien, zodat hij kan vergelijken en de leukste kan selecterenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat hij helemaal niet wist wat hij wilde.
Ah oke, ik heb precies dat stukje gemist, dus ik had geen idee...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef JannesVanHoven het volgende:
Ik geloof eerder dat zij bij nader inzien niks in hem zag dan andersom. Z'n manier van een gesprek op gang brengen was dan ook niet echt briljant.
Ja dat wel, maar als Yvonne komt vertellen hoeveel brieven je hebt en je hoort niet bij de top 5, dan regelen ze wel vaker een "date" toch? Ik neem aan dat de boeren de vorige seizoenen wel gekeken hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Hij werd er natuurlijk ook enorm mee overvallen. En dan staan er ook nog camera's bovenop!
Inderdaad, was ook mijn idee. Ik schatte haar wat hoger dan hem, voor zover ik dat kon beoordelen in de uitzending van zondag.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef JannesVanHoven het volgende:
Ik geloof eerder dat zij bij nader inzien niks in hem zag dan andersom. Z'n manier van een gesprek op gang brengen was dan ook niet echt briljant.
Ze is dood.quote:
Gaarne uw standpunt motiveren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef Reflectionne het volgende:
TVP..
Ik begin me een beetje aan Yvon te ergeren, vind d´r niet leuk meer..
Ik weet zelf niet echt wat het is.. Ik vond d'r altijd wel prima.. Maar nu, de dingen die ze doet, hoe ze praat etc.. Ik kan zo geen voorbeelden noemen oid.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Gaarne uw standpunt motiveren.
heb je die aflevering over anorexia gezien van haar? Daar was ze echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet echt wat het is.. Ik vond d'r altijd wel prima.. Maar nu, de dingen die ze doet, hoe ze praat etc.. Ik kan zo geen voorbeelden noemen oid.
Die aflevering waarvan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:42 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
heb je die aflevering over anorexia gezien van haar? Daar was ze echt verschrikkelijk![]()
Oldetrijnequote:Op vrijdag 18 september 2009 16:54 schreef Rev- het volgende:
Waar woont die Boer uit Friesland? Aan de kaart te zien is moet dat echt hier vlakbij zijn
Ik vond haar vorig seizoen overdrevener doen. Als je dat bedoelt....quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet echt wat het is.. Ik vond d'r altijd wel prima.. Maar nu, de dingen die ze doet, hoe ze praat etc.. Ik kan zo geen voorbeelden noemen oid.
Ik vond d'r 't vorige seizoen nog wel prima.. Ik weet niet, misschien beetje kinderachtig tegen over die boeren ofzo? Maar ach, gewoon langs kijken over een tijdje komt ze toch al minder in beeld. No problemquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vond haar vorig seizoen overdrevener doen. Als je dat bedoelt....
Alsof ze een beetje wil 'moederen' bedoel je? Alsof zij wel weet wat goed voor de boeren is..?quote:Op zondag 20 september 2009 09:40 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik vond d'r 't vorige seizoen nog wel prima.. Ik weet niet, misschien beetje kinderachtig tegen over die boeren ofzo? Maar ach, gewoon langs kijken over een tijdje komt ze toch al minder in beeld. No problem
Op tv of internet.. wat zag je?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanavond een ander stukje als preview voor morgen, ik heb er nu alweer zin in![]()
Goed omschrevenquote:Op zondag 20 september 2009 10:09 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Alsof ze een beetje wil 'moederen' bedoel je? Alsof zij wel weet wat goed voor de boeren is..?
Juist zo ja!quote:Op zondag 20 september 2009 10:09 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Alsof ze een beetje wil 'moederen' bedoel je? Alsof zij wel weet wat goed voor de boeren is..?
Naja, die boeren zijn dan niet zo handig met vrouwen maar verder zijn het wel gewoon volwassen mensen..quote:Op zondag 20 september 2009 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Yvon is wel een beetje betuttelend ja, maar ik vind dat juist wel leukDie boeren hebben nml een schop onder de kont nodig, anders komen ze nooit aan de vrouw.
Op tvquote:Op zondag 20 september 2009 11:50 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Op tv of internet.. wat zag je?
Ik verheug me alweer op vanavond
Ik zit me ook al helemaal te verheugenquote:
Die zou ik alleen om die reden al niet kiezen!quote:Op zondag 20 september 2009 14:21 schreef Meddo het volgende:
Mensen die van de basisschool af zijn en nog comic sans gebruiken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat Jos de vrouwen helemaal inpakkenquote:Op zondag 20 september 2009 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar hoe Wietse het gaat doen en naar de vrouwen van Jos. Die zal ongetwijfeld prachtige vrouwen uitgekozen hebben!![]()
.
Maar wat als de foto nou geweldig is? Echt je droompartner... Helemaalquote:Op zondag 20 september 2009 14:36 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Die zou ik alleen om die reden al niet kiezen!
Moeilijk moeilijk... want juist het feit dat iemand Comic Sans gebruikt (buiten basisschoolkindertjes om) vind ik veel zeggen over de persoon in kwestie.. Maargoed, over alles valt te pratenquote:Op zondag 20 september 2009 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat als de foto nou geweldig is? Echt je droompartner... Helemaal,
en
?
En ook nog een goed geschreven brief?
Dat alleen het lettertype een verkeerde keuze was?
(Ik begrijp het wel hoor, ik ril ook van het Comic-lettertype, maar als dat het énige minpuntje is...)
Jaaa die bedoelde ik toenquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:21 schreef alors het volgende:
die foto van dat mokkel met schuim op haar kop! Sommige mensen
Gendringen toch?quote:Op zondag 20 september 2009 15:36 schreef Meddo het volgende:
Sommige mensen:![]()
[ afbeelding ]
Waar woont Jos eigenlijk? Bij Doetinchem of Doesburg in de buurt?
[ afbeelding ]
Oke.. Achterhoeeek!quote:Op zondag 20 september 2009 16:38 schreef Meddo het volgende:
[..]
Steenderen zegt een beetje googelen
Hard aan het leren dusquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik zit de uitzending van vorige week nog maar even te her-kijken. Ik ben even de namen + gezichten die erbij horen een beetje kwijt, en anders kan ik het vanavond niet volgen en hier niet echt lekker meekletsen enzo.
quote:Op zondag 20 september 2009 16:10 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Wat beweegt iemand om juist zo'n foto te sturen, vraag ik me dan af
Precies! Ik probeer bij iedere boer een soort van 'kernwoord' te vindenquote:
Wietse is héél verlegenquote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Precies! Ik probeer bij iedere boer een soort van 'kernwoord' te vinden
Jos: Populairste, 2 dochters
Wim: Staphorst, christelijk
Peter: paardenboer, brabander
Hans: - nog geen kernwoord -
Wietse: - nog geen kernwoord -
Iemand suggesties voor de laatste 2?
Met welke reden was dat ook al weer?quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hans was aan het huilen in z'n voorstukje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |