Op tvquote:Op zondag 20 september 2009 11:50 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Op tv of internet.. wat zag je?
Ik verheug me alweer op vanavond
Ik zit me ook al helemaal te verheugenquote:
Die zou ik alleen om die reden al niet kiezen!quote:Op zondag 20 september 2009 14:21 schreef Meddo het volgende:
Mensen die van de basisschool af zijn en nog comic sans gebruiken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat Jos de vrouwen helemaal inpakkenquote:Op zondag 20 september 2009 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar hoe Wietse het gaat doen en naar de vrouwen van Jos. Die zal ongetwijfeld prachtige vrouwen uitgekozen hebben!![]()
.
Maar wat als de foto nou geweldig is? Echt je droompartner... Helemaalquote:Op zondag 20 september 2009 14:36 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Die zou ik alleen om die reden al niet kiezen!
Moeilijk moeilijk... want juist het feit dat iemand Comic Sans gebruikt (buiten basisschoolkindertjes om) vind ik veel zeggen over de persoon in kwestie.. Maargoed, over alles valt te pratenquote:Op zondag 20 september 2009 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat als de foto nou geweldig is? Echt je droompartner... Helemaal,
en
?
En ook nog een goed geschreven brief?
Dat alleen het lettertype een verkeerde keuze was?
(Ik begrijp het wel hoor, ik ril ook van het Comic-lettertype, maar als dat het énige minpuntje is...)
Jaaa die bedoelde ik toenquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:21 schreef alors het volgende:
die foto van dat mokkel met schuim op haar kop! Sommige mensen
Gendringen toch?quote:Op zondag 20 september 2009 15:36 schreef Meddo het volgende:
Sommige mensen:![]()
[ afbeelding ]
Waar woont Jos eigenlijk? Bij Doetinchem of Doesburg in de buurt?
[ afbeelding ]
Oke.. Achterhoeeek!quote:Op zondag 20 september 2009 16:38 schreef Meddo het volgende:
[..]
Steenderen zegt een beetje googelen
Hard aan het leren dusquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik zit de uitzending van vorige week nog maar even te her-kijken. Ik ben even de namen + gezichten die erbij horen een beetje kwijt, en anders kan ik het vanavond niet volgen en hier niet echt lekker meekletsen enzo.
quote:Op zondag 20 september 2009 16:10 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Wat beweegt iemand om juist zo'n foto te sturen, vraag ik me dan af
Precies! Ik probeer bij iedere boer een soort van 'kernwoord' te vindenquote:
Wietse is héél verlegenquote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Precies! Ik probeer bij iedere boer een soort van 'kernwoord' te vinden
Jos: Populairste, 2 dochters
Wim: Staphorst, christelijk
Peter: paardenboer, brabander
Hans: - nog geen kernwoord -
Wietse: - nog geen kernwoord -
Iemand suggesties voor de laatste 2?
Met welke reden was dat ook al weer?quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hans was aan het huilen in z'n voorstukje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |