Ik zie in mijn gym niemand die meer dan 50kg per hand kan duwen, nu ligt er tegenwoordig ook geen 50kg meer (jammer genoeg) maar ik weet zeker dat niemand in staat is om meer te duwen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Is dat zo? Zit nu op 36 KG per hand, nog effe doortrainen dus
Kun jij (en alle anderen die in zo'n net-niet gym zonder squat-rack en dumbbells tot ienie-mienie gewichten) mij uitleggen waarom je voor de gym gekozen hebt waar je nu traint?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:01 schreef Rejected het volgende:
Ik denk dat het hier een squatrek betreft..
Nee die is er ook niet.Ik squat in een smith.
En idd LedZep is een beachboy.
Omdat niet iedereen in een grote stad woont.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Rigital het volgende:
[..]
Kun jij (en alle anderen die in zo'n net-niet gym zonder squat-rack en dumbbells tot ienie-mienie gewichten) mij uitleggen waarom je voor de gym gekozen hebt waar je nu traint?
Zijn bij mij ook twee relatief magere jongens die met 40 KG shoulderpresses doen... Ik doe het ze niet naquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zie in mijn gym niemand die meer dan 50kg per hand kan duwen, nu ligt er tegenwoordig ook geen 50kg meer (jammer genoeg) maar ik weet zeker dat niemand in staat is om meer te duwen.
Vorig jaar maakte ik zo een setje van 8x40 kg met dumbell shoulderpress
Aantal redenen/smoesjes die waarschijnlijk niet voldoen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Rigital het volgende:
[..]
Kun jij (en alle anderen die in zo'n net-niet gym zonder squat-rack en dumbbells tot ienie-mienie gewichten) mij uitleggen waarom je voor de gym gekozen hebt waar je nu traint?
strait leg deadlift inc licht bolle rug. Werkt prima, maar erg rustig aan met het verhogen van gewichten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef Tommy_808 het volgende:
vandaag voor het eerst sinds 8 maand (had geen tijd door studies) naar m'n gym geweest, en de boel is helemaal "vermoderniseerd"
al m'n favoriete toestellen (lees: meest essentiële) zijn weg; squatrek, hyperextension, incline sit-up,... er staat geen enkel rek of toestel meer waarmee je je onderrug kan trainen en zeker 6 voor triceps, 8 voor biceps en 10 voor "tha chest"! het is allemaal fancy'er geworden, net wat ik niet wou
dus: iemand goede ideën om de onderrug te trainen met losse gewichten? ik bedoel vooral dat je met de oefening je onderrug moet strekken zoals hyperextensions
grr
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:17 schreef Rejected het volgende:
Nou aangezien ik de users hier niet erg goed ken een soort introductie doen?
Crap... andere sportschool in de buurt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef Tommy_808 het volgende:
vandaag voor het eerst sinds 8 maand (had geen tijd door studies) naar m'n gym geweest, en de boel is helemaal "vermoderniseerd"
al m'n favoriete toestellen (lees: meest essentiële) zijn weg; squatrek, hyperextension, incline sit-up,... er staat geen enkel rek of toestel meer waarmee je je onderrug kan trainen en zeker 6 voor triceps, 8 voor biceps en 10 voor "tha chest"! het is allemaal fancy'er geworden, net wat ik niet wou
dus: iemand goede ideën om de onderrug te trainen met losse gewichten? ik bedoel vooral dat je met de oefening je onderrug moet strekken zoals hyperextensions
grr
ik doe sowieso goodmornings, maar qua onderrugtraining maakt dat geen verschil met DLquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef Ronalld het volgende:
Je kan natuurlijk Good Mournings proberen.. Maar oppassen dat je je rug niet verneukt.
[ afbeelding ]
http://www.bodybuilding.c(...)Barbell+Good+Morning
maar dan bij het naar boven komen de rug strekken toch? (niet overstrekken natuurlijk)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
strait leg deadlift inc licht bolle rug. Werkt prima, maar erg rustig aan met het verhogen van gewichten.
nee, en zeker geen goedkoperequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:57 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Crap... andere sportschool in de buurt?
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:40 schreef Rejected het volgende:
Ik ben TS en het is trouwens niet mijn schema hoor.
Maar het komt erop neer dat je elke dag een bepaalde hoeveelheid en verhouding eiwit/koolhydraten/vetten binnen krijgt. Je zou ook kunnen variëren enzo.
Voor optimale resultaten that is..
Heb jij soms een kleine piemel op je hoofd?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:43 schreef Levitas het volgende:
Ik stel me dan ook maar even voor:
Naam: Kevin
Leeftijd: 19
Gewicht: 72 kg (10kg gained in 3 maanden)
Lengte: 170-180
Vetpercentage: Volgens berekening van net.. ~18%.
Somatotype(volgens jou):Endo denk ik. Niet echt dik, maar wel vet te zien.
Stats: Doe nooit 1rm
Squat: 50kg (2x8) (Nog geen squatreck in gym: Baal ik ontzettend van!)
Deadlift: 65kg (8x)
Bench: 45kg (8x)
Trainingstijd: 2-3 maandjes. Daarvoor een maand licht begonnen met apparaten om mijn lichaam te laten wennen aan de (toen nog lichte) belasting. (Gruwelijke spierpijnen die maand gehad!!)
Sportschoolbezoek: Probeer 4 keer per week te gaan. Heb een splitschema (Borst/Triceps, Benen, Borst/Schouders, Rug/Biceps)
Hoe bezig met voeding: Voedingsschema opgesteld waarmee ik ruim boven behoefte zit (laatst uitgerekend aan de hand van voedingswaardetabe.nl: 3800 kcal). Uiteraard eiwitrijk voedsel. Whey shakes en DextroJuice na een training als supplement. Deze week begonnen met creatine.
Haha, nee. Wist m`n exacte lengte niet, maar zit ergens tussen de 175 en 180, vandaar het streepje.quote:Op maandag 29 juni 2009 06:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Heb jij soms een kleine piemel op je hoofd?![]()
Hahaha geniale/scherpe opmerking!quote:Op maandag 29 juni 2009 06:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Heb jij soms een kleine piemel op je hoofd?![]()
Haha, daar kwam ik inderdaad zaterdag achter ja. Ik kwam thuis, trok m`n shirt uit en liep langs een spiegel.. Denk dat je mijn reactie nu zelf wel kan bedenkenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Rejected het volgende:
@ Levitas
10 kg in 3 maanden is best netjes! Let wel op je vetpercentage zou ik zeggen.
/fit is redelijk winquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:52 schreef Ronalld het volgende:
CURLZ FOR DA GURLS
CURLZ IN DA SQUATRACKZ
SHOWERCURLZ
Of komt hier niemand op 4chan?
in het begin wel, maar als je voor je 1rm gaat is het niet erg om een beetje te cheaten imhoquote:Op zondag 28 juni 2009 00:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
DL moet je gewoon niet te veel gewicht willen pakken maar richten op techniek. Kan haast niet fout gaan
doordeweeks is alleen mijn avondeten gevarieerd. In het weekend is het gewoon eten waar ik zin in heb. Blijkbaar is het weekend ook het moment waarop ik aankomquote:Op maandag 29 juni 2009 06:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, maar hoe ziet jouw voedingsschema er dan uit? Wel 7 dagen per week hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |