quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De arrogante Tukkers liggen eruit! Genieten dit.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liggen eruit?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gun het Kalou welquote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef inZanity het volgende:
kutheerenveen die gun je toch helemaal niks..
Jij dus ookquote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahah die wisselspeler van Twente die ff een bal richting de dansende Heerenveen trainers trapte
Arrogant? 5% misschien ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Ik heb geen feestende Twentestaf gezienquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Zagen jullie dat een reservespeler van twente een bal tegen het groepje feestende technische staf van Twente aanschoot?!!
daarom is die ook zo'n 5 keer kampioen geworden..quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Espabilado het volgende:
Die Sollied houd van bekers, niet zo van schalen
Ik zou het ook slecht trekken als mijn technische staf feest loopt te vieren als ik net de bekerfinale verloren heb.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Zagen jullie dat een reservespeler van twente een bal tegen het groepje feestende technische staf van Twente aanschoot?!!
Bedoelde natuurlijk de friezen, excuusquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb geen feestende Twentestaf gezien
Ja, zij welquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
ah joh, gelukkig hebben jullie de dubbele voorronde CL nog
Eh Jaquote:
Aspect verliezen kunnen ze wel, want dan zingen ze niet meerquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef detulp050 het volgende:
Heb je nu je zin Venom? Een dweilorkest, gekke feestende helmpjes en mensen die blij doen, maar er niet uitzien of ze überhaupt weten wie er op goal staat.
Wat lul je nou slap.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef De_kromme het volgende:
Triest hoor, al die Ajacieden die juichen voor Heerenveen
hé Feyenoord kan de play-offs nog winnen..quote:Op zondag 17 mei 2009 20:48 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, zij wel
AZ de schaal,
Heerenveen de beker
Twente de voorronde CL.
Wel tof dat de 'traditionele' top 3 nergens meer is
Ik had al een slecht gevoel toen Keneth eruit ging.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:42 schreef Kerol het volgende:
hahahah hersi
Mag 't eens een jaartje na bijna dertig jaarquote:Op zondag 17 mei 2009 20:48 schreef detulp050 het volgende:
Ja, zij wel
AZ de schaal,
Heerenveen de beker
Twente de voorronde CL.
Wel tof dat de 'traditionele' top 3 nergens meer is
Tsja, dat doet elke fan van welke club dan ook wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
Haha de Haan praat nog steeds over "we" kwamen 2-1 voor
quote:
ik was voor twentequote:Op zondag 17 mei 2009 20:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Al die Ajacieden die juichen omdat Twente verliest dan
Niet zo zeuren, iedereen is altijd standaard tegen Ajaxquote:Op zondag 17 mei 2009 20:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik gun het Twente meer dan Heerenveen, en volgens mij zag ik nog meer Ajacieden die dat deden.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je zuigt nu wel heel hard tjappiequote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef De_kromme het volgende:
Triest hoor, al die Ajacieden die juichen voor Heerenveen
Maar hij heeft gescoord!!111quote:Op zondag 17 mei 2009 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk zijn de scouts voor Elia nu ook wakker. Die jongen is nog lang niet klaar voor een overstap naar het buitenland.
Hoi trolliequote:Op zondag 17 mei 2009 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk zijn de scouts voor Elia nu ook wakker. Die jongen is nog lang niet klaar voor een overstap naar het buitenland.
Veld naast Abe Lenstra Stadion staat anders flink op zijn kopquote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze vieren het wel ingetogen hoor, pff.![]()
De penalty van Dinsdag.... beter kan je ze echt niet nemen.
Ze hebben nog een lange avond voor de boeg aangezien straks ook al de huldiging is bij het stadion.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze vieren het wel ingetogen hoor, pff.![]()
De penalty van Dinsdag.... beter kan je ze echt niet nemen.
Zolang ze maar uit het Twente-topic wegblijven.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 17 mei 2009 20:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zolang ze maar uit het Twente-topic wegblijven.
Van welke 2de?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:55 schreef Ludacriss het volgende:
Toch wel onverdiend. Vond Twente wel de betere van de 2de eigenlijk.
cupbadjasquote:Op zondag 17 mei 2009 20:55 schreef clauwheee het volgende:
'Ik mag die kutbadjas ophalen' whaha!
2e helft was toch echt voor die tukkers hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 20:54 schreef Palmboom313 het volgende:Meer dan terechte winnaar Twente was niets
Kesler gaat straks in een hoekje huilen omdat z'n clubbie niet wonquote:Op zondag 17 mei 2009 20:56 schreef PabloLopez het volgende:
Die vreselijke Kesler aaargghhhh
Ghehehe, zie die Prosac even door het slotje heen postenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:55 schreef Prosac het volgende:
Ghehehe, zie die Amstel vrouwtjes even de voetballers uitchecken
Je kent Theo toch wel nu?quote:
dat zeg ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef TheJanitor het volgende:
Helemaal niets, Helemaal niets, HELEMAAL NIETS in Enschede! (En ook geen CL, want Arsenal schakelt Twente weer even uit met 4-0 0-4!)
idd, zag er niet uitquote:Op zondag 17 mei 2009 20:59 schreef inZanity het volgende:
zelden zo'n saaie prijsuitreiking gezien!
en terrechtquote:Op zondag 17 mei 2009 20:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
ze zijn er echt blij mee
Echtquote:
Eindelijk een keer eens met een Feyenoorder.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:59 schreef inZanity het volgende:
az in het kwadraatquote:Op zondag 17 mei 2009 20:59 schreef inZanity het volgende:
Dat zal nooit gebeuren helaas.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:59 schreef ASroma het volgende:
zet dat podium voortaan richting de fans ipv de bobbos, troosteloze vertoning zo
weer zo;n dijenkletser..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Eindelijk een keer eens met een Feyenoorder.
Pardon, wat een akelige commentator, altijd dat pro-Heerenveen geneuzel. Akelige kerel.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:58 schreef optimusfunk het volgende:
die presentator mag van mij de kanker krijgen. die was gewoon zo ongelofelijk pro-twente. elke keer als twente de bal een trap gaf ging die vent van ''PRACHTIG SCHOT!''.sterf maar.
mooi dat heerenveen wint.
hou op hoor..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:04 schreef GGMM het volgende:
Terechte winnaar, Twente mag van geluk spreken dat ze er penalty's hebben kunnen uitslepen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:04 schreef GGMM het volgende:
Terechte winnaar, Twente mag van geluk spreken dat ze er penalty's hebben kunnen uitslepen.
x2quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef BB-King het volgende:
Braafheid zit er doorheen en dan toch nog een microfoon en camera erop.
Braafheid verdient 6 ton per jaarquote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef BB-King het volgende:
goeie journalistiek.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef BB-King het volgende:
Damn, in dit geval stalken die gast tot ie doordraait.quote:
En dan moet hij 'Ibi' gaan bellen!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sibon
Hopelijk gaat hij zo weer drinken
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef detulp050 het volgende:
Heb je nu je zin Venom? Een dweilorkest, gekke feestende helmpjes en mensen die blij doen, maar er niet uitzien of ze überhaupt weten wie er op goal staat.
Waarom zit die haat jegens friezen zo diep bij Groningers? Echt iets wat ik me al een tijdje afvraag.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Kloten. Gunde het Twente stukken meer op basis van dit seizoen, de tweede helft en de verlenging. Echt balen. Stomme friezen.
Dacht je dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:39 schreef Tommeke het volgende:
Andersom is dat helemaal niet zo, niemand in Friesland maakt zich druk om Groningers
Ik heb er 18 jaar gewoond en niet veel van gemerkt dat 'wij' tegen 'jullie' zijn ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 21:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dacht je dat?![]()
Ik heb een paar maanden in Friesland gewerkt, ik kan je vertellen dat deze Friezen het constant over "die Groningers" hadden.
Daar is ook pas mijn aversie tegen een deel van de Friezen ontstaan. Tot op heden weet ik nog steeds niet wat ik fout heb gedaan behalve "Groninger-zijn"
Coolquote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef Prosac het volgende:
Ik heb 5 maanden gewerkt voor Ballast Nedam als uitvoerder voor het Aquaduct Houkesloot.
Ik ben er nog altijd trots op, een bezoekje Sneek levert voor mij ook altijd even een ritje Houkesloot op.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cool
Mooi aquaduct, fiets er regelmatig doorheen op m'n racefietsje. Wanhopig proberend 60 te halen
Tommeke Boonen???quote:Op zondag 17 mei 2009 22:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cool
Mooi aquaduct, fiets er regelmatig doorheen op m'n racefietsje. Wanhopig proberend 60 te halen
Twente speelde veel beter voetbal dan Heerenveen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat viel reuze mee. Twente heeft de gehele wedstrijd niet 1 keer op voorsprong gestaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:05 schreef rja het volgende:
[..]
Twente speelde veel beter voetbal dan Heerenveen.
Werkelijk,quote:Op maandag 18 mei 2009 00:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee. Twente heeft de gehele wedstrijd niet 1 keer op voorsprong gestaan.
gerald lijkt me een chille gozerquote:
Twente speelde veel beter in de tweede helft en de verlenging.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:34 schreef Merkie het volgende:
Niet zo aanstellen, Twente speelde niet veel beter dan Heerenveen, klaar. Ze speelden wel iets beter. Het gaat om de nuance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |