abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69217911
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ooh natuurlijk, 1 + 1 = 2. Ik snap em
nee maar 3+ 3 is wel 6
pi_69217932
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:30 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

nee goed er is geen god...maar hoe denkt men hoe dat beestje is onstaan..zomaar uit het niets zo van plop je bent er...ik zeg niet dat er een god betsaat..maar dat ze dan eens proberen te achterhalen hoe alles is onstaan...dan doen ze pas iets nuttigs...en niet gaan filosoferen...want dan blijkt het nog een grote leugen te zijn ...eerst eens achterhalen hoe alles is onstaan...dan de volgorde van hoe en wat.
Alle geloven hebben een begindatum voor hun scheppingsverhaal. Deze overschrijdt alles, en dat zou genoeg moeten zijn.
Helaas zijn orthodoxe gelovigen ook door deze bewijzen niet te overtuigen van enig ongelijk.
Daarom is e.e.a. nogal overtrokken,
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_69217963
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:30 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

nee goed er is geen god...maar hoe denkt men hoe dat beestje is onstaan..zomaar uit het niets zo van plop je bent er...ik zeg niet dat er een god betsaat..maar dat ze dan eens proberen te achterhalen hoe alles is onstaan...dan doen ze pas iets nuttigs...en niet gaan filosoferen...want dan blijkt het nog een grote leugen te zijn ...eerst eens achterhalen hoe alles is onstaan...dan de volgorde van hoe en wat.
Enkel omdat we nog geen plausibele verklaring hebben voor het ontstaan van leven op onze planeet, grijpen we naar een gpd. We snappen het niet, nou dan zal god er wel achter zitten.

Ik beweer overigens niet dat jij zo redeneert, maar dat is wel de argumentatie van de gemiddelde christen/moslim/whatever.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_69218031
ja goed bijna iedereen kent het verhaal van de schepping..maar goed dan hebben we het weer over god...wat mij bekend is
pi_69218053
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

nee maar 3+ 3 is wel 6
Kan ik dit opvatten als een poging om lollig te zijn?
pi_69218131
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kan ik dit opvatten als een poging om lollig te zijn?
nou als je internet een beetje afstuint...opzoek naar ufos verhalen..is het namelijk zo ...dat er in de eerste 5 maanden van dit jaar ..al heel erg veel ufos verschijningen hebben plaats gevonden...en dat vonden ze erg opvallen..dus ja misschien vandaar...
pi_69218367
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

nou als je internet een beetje afstuint...opzoek naar ufos verhalen..is het namelijk zo ...dat er in de eerste 5 maanden van dit jaar ..al heel erg veel ufos verschijningen hebben plaats gevonden...en dat vonden ze erg opvallen..dus ja misschien vandaar...
Ja, maar kom op. Ik zou het graag willen geloven, dat is het ook niet. Maar denk je werkelijk dat HC dan met de eer gaat strijken? Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Mocht het zou zijn, dan zijn de regeringen in het bezit van deze info. En zij zullen zich als eerste wenden tot de reguliere media.
pi_69219134
Het is gewoon 1 grote publiciteitsstunt... HC wil dat iedereen praat over de aanstaande uitzending etc.. en zie: we doen het nog ook Op een juiste manier aangepakt dus.

Denkt iemand echt dat wereldschokkend nieuws ooit door History channel gebracht zal worden?
Ten eerste zou dit nieuws al lang wereldwijd zijn gegaan; ten 2de zou een degelijke nieuwszender met zulk nieuws komen en niet HC..
pi_69219988
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef SweetCandy het volgende:
Denkt iemand echt dat wereldschokkend nieuws ooit door History channel gebracht zal worden?
Ten eerste zou dit nieuws al lang wereldwijd zijn gegaan; ten 2de zou een degelijke nieuwszender met zulk nieuws komen en niet HC..
Verdiep je eerst eens in de materie voor je je scheur open trekt, flapdrol.
HC beweert niet het nieuws als eerste te brengen. Er zijn eerst persconferenties, dan nieuwsuitzendingen... waarna HC om 21:00 uur locale tijd met die docu komt. (<-- goed lezen: waarna)

Dankzij onbenullen als jij laat je discussies onnodig langer duren dan nodig is en moet men al aangekaarte argumenten tot vervelens toe herhalen.
Grappig die neerbuigende, lachende smilie. Maar je maakt jezelf belachelijk.
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 11:51:27 #110
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_69221044
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef Matteüs het volgende:

[..]

HC beweert niet het nieuws als eerste te brengen. Er zijn eerst persconferenties, dan nieuwsuitzendingen... waarna HC om 21:00 uur locale tijd met die docu komt. (<-- goed lezen: waarna)

Dankzij onbenullen als jij laat je discussies onnodig langer duren dan nodig is en moet men al aangekaarte argumenten tot vervelens toe herhalen.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:59:18 #111
230727 sjoep
a new day!
pi_69221342
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Nou, ik vind wel dat hij gelijk heeft in deze eerlijk gezegd. Het lijkt wel of niemnad meer topics leest, maar gewoon wat neerkwakt.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:29:52 #112
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69222365
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

gewoon omdat ik toch denk..dat dat het niet is...wat willen wij daar nou van weten...?kan mij het verotten hoe ik onstaan ben ...ben der leef en doe me ding..het hoe en wat komt wel als ik dood ben ..dan zien we wel verder...dus ja of mensen daar nou echt op zitten te wachten ..op een aapje van 47 miljoen nog wat jaren...denk het niet
Ik vind het dapper dat je er zo eerlijk voor uit komt dat je dom en oppervlakkig bent
zzz
pi_69222901
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:59 schreef sjoep het volgende:

[..]

Nou, ik vind wel dat hij gelijk heeft in deze eerlijk gezegd. Het lijkt wel of niemnad meer topics leest, maar gewoon wat neerkwakt.
Heb het topic goed bestudeerd en tevens op diverse websites gekeken naar het gegeven..kwak dus niet zomaar wat weg ..
Ach, bij elk nieuwsitem is er wel een conspiracy theory te ontdekken. Natuurlijk weet ik dat History Channel het programma n.a.v. de persconferenties naar het publiek toe wil brengen, echter staat het nieuws al lang op internet.. weinig 'nieuws' dus...

Maar ach, de wereld staat voor een enorme verandering, zoals iedere dag wel een paar personen roepen..
pi_69223052
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef Matteüs het volgende:

[..]

je maakt overigens jezelf belachelijk met je taalgebruik en de toon die je aanslaat. Natuurlijk zijn de argumenten al aangekaart, het zou wat zijn als er iemand ineens met iets vernieuwends kwam he?
Ach, we zullen a.s. maandag wel zien..dan zal het 'vernieuwende' wat HC beweerd te hebben exact hetzelfde zijn wat al weken op internet te vinden is..
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:33:04 #115
18653 crew  D.
pi_69224358
Op 25 mei is er bij ons een weg afgesloten en moet ik omrijden als ik bij mijn moeder op visite zou willen
pi_69224995
Volgens mij is het gewoon de datum dat Jan en Yolantha bekendmaken dat het een reclamestunt a la de Bassie-Baby is.
Kennelijk doen Paay en Curry ook mee voor dezelfde firma.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_69226174
Zucht. Eerst 13 oktober 2008 een enorm spaceship, is niet gebeurd en dus moeten men iets nieuws verzinnen...

Het zal niets bijzonders worden, geloof me.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_69228210
misschien is dat aapje wel gevonden in een meteoriet...

...buitenaards aapje van 47 mln jaar oud...

(ik doe maar ff een wilde gok)

maarja, wat die data er dan mee te maken hebben?
pi_69259232
Ze hebben het wel voor elkaar met hun publiciteits stunt . De verhalen die hier alweer naar boven komen van 'wat het wel niet zou kunnen zijn." Je zou het eens moeten terug lezen
Have fun...
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:00:53 #120
31101 _Led_
pi_69259463
25 mei : "We hebben een 45-miljoen jaren oude aap gevonden die een briefje in zijn hand had met deze data erop !"
zzz
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:25:01 #121
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_69261857
Afgaand op de data in de reclamespotjes, zou het over een event moeten gaan dat te maken heeft met ET's en de cover-up.

En met dergelijke overdreven reclame moet je dus minstens hetzij een ET tonen, hetzij een belangrijk ET-artefact (een 'repelling' schijf, bijvoorbeeld, hetzij een duidelijk bewijs dat we genetisch gemodificeerd zijn door ET's
*Hosselcopter*
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:39:47 #122
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_69262239
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:25 schreef Dibble het volgende:
Afgaand op de data in de reclamespotjes, zou het over een event moeten gaan dat te maken heeft met ET's en de cover-up.

En met dergelijke overdreven reclame moet je dus minstens hetzij een ET tonen, hetzij een belangrijk ET-artefact (een 'repelling' schijf, bijvoorbeeld, hetzij een duidelijk bewijs dat we genetisch gemodificeerd zijn door ET's
Ik weet niet wat ze precies hebben gevonden maar misschien is het volgende wel interessant om te weten:

http://www.ginkgo-web.de/bilingual/rhesus.html

Wij mensen bezitten verschillend soorten bloed.
Sinds 1940 is men, door het onderzoeken van de Rhesus aap, achter wat antigenen gekomen.
Het blijkt dat ongeveer 90% van de wereld bevolking een overeenkomst heeft met het bloed van deze aap, een select groepje mensen bezit dit bloed niet, en dit bloed kan elkaar als het ware ook totaal niet uitstaan.
quote:
When we want to give blood to another person we have to make sure the bloods are compatible and will not agglutinate. It is not only the ABO antigens that need to be matched, there are a large number of other antigens which go under names like M, N, S, and Lewis factors.

The rhesus factor (Rh-factor) is so named because the antigen was first discovered in rhesus monkey blood. Individuals whose red blood cells contain this antigen to rhesus monkey blood are called rhesus positive (Rh+). Those whose blood does not agglutinate rhesus monkey blood are called rhesus negative (Rh-). The Rh antigen is found on the red blood cells of 85% of whites, 92% of blacks and most Orientals.

Rh + Rh -

---------------------------------------------------------------------------

Whites 85% 15%

Blacks 92% 8%

When we match up bloods for transfusion we must consider the Rh factor as well as the ABO group because an Rh- individual cannot receive Rh+ blood. He becomes sensitized and will produce anti-Rh antibodies on the first transfusion. On any following transfusion of Rh+ blood agglutination will occur.

If a Rh- mother becomes pregnant by a Rh+ father, the baby may inherit the Rh factor. This means a Rh+ baby growing in a Rh- mother. Before birth and during the birth process some of the baby's blood gets into the mother's circulation. This sensitizes the mother to Rh+ blood and she produces anti-Rh+ antibodies. These antibodies do not affect the first baby as they are produced in her blood after this baby is born. If she has a second pregnancy with a Rh- baby, however, her antibodies may cross the placenta and destroy the baby's red blood cells. This condition is called erythroblastosis foetalis. The baby either suffers from jaundice , dropsy and anaemia or quite often it is stillborn. If these symptoms are not treated immediately his nervous system will be damaged resulting in feeble-mindedness and other serious brain damages. These serious damages can only be prevented by a complete exchange of the newly born baby's blood.
Mutatie? Of genetische manipulatie?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_69268911
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik vind het dapper dat je er zo eerlijk voor uit komt dat je dom en oppervlakkig bent
ja maar jou moeder was nog dommer...

[ Bericht 4% gewijzigd door PushyGurl op 21-05-2009 19:20:36 ]
pi_69269102
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:00 schreef _Led_ het volgende:
25 mei : "We hebben een 45-miljoen jaren oude aap gevonden die een briefje in zijn hand had met deze data erop !"
tuurlijk 45 miljoen jaren..hoezo opervlakkig en dom.JIJ kan niet eens BERIJPEND lezen!

dus kan het jou niet kwalijk nemen...
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:14:25 #125
31101 _Led_
pi_69283806
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 19:13 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

ja maar jou moeder was nog dommer...
Bezittelijk voornaamwoord, het had "jouw moeder" moeten zijn, schat.
quote:
tuurlijk 45 miljoen jaren..hoezo opervlakkig en dom.JIJ kan niet eens BERIJPEND lezen!
Opervlakkig ?
Berijpend lezen ?

Wou je m'n punt nog duidelijker maken of..?
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')