nee maar 3+ 3 is wel 6quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh natuurlijk, 1 + 1 = 2. Ik snap em
Alle geloven hebben een begindatum voor hun scheppingsverhaal. Deze overschrijdt alles, en dat zou genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:30 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nee goed er is geen god...maar hoe denkt men hoe dat beestje is onstaan..zomaar uit het niets zo van plop je bent er...ik zeg niet dat er een god betsaat..maar dat ze dan eens proberen te achterhalen hoe alles is onstaan...dan doen ze pas iets nuttigs...en niet gaan filosoferen...want dan blijkt het nog een grote leugen te zijn ...eerst eens achterhalen hoe alles is onstaan...dan de volgorde van hoe en wat.
Enkel omdat we nog geen plausibele verklaring hebben voor het ontstaan van leven op onze planeet, grijpen we naar een gpd. We snappen het niet, nou dan zal god er wel achter zitten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:30 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nee goed er is geen god...maar hoe denkt men hoe dat beestje is onstaan..zomaar uit het niets zo van plop je bent er...ik zeg niet dat er een god betsaat..maar dat ze dan eens proberen te achterhalen hoe alles is onstaan...dan doen ze pas iets nuttigs...en niet gaan filosoferen...want dan blijkt het nog een grote leugen te zijn ...eerst eens achterhalen hoe alles is onstaan...dan de volgorde van hoe en wat.
Kan ik dit opvatten als een poging om lollig te zijn?quote:
nou als je internet een beetje afstuint...opzoek naar ufos verhalen..is het namelijk zo ...dat er in de eerste 5 maanden van dit jaar ..al heel erg veel ufos verschijningen hebben plaats gevonden...en dat vonden ze erg opvallen..dus ja misschien vandaar...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ik dit opvatten als een poging om lollig te zijn?
Ja, maar kom op. Ik zou het graag willen geloven, dat is het ook niet. Maar denk je werkelijk dat HC dan met de eer gaat strijken? Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou als je internet een beetje afstuint...opzoek naar ufos verhalen..is het namelijk zo ...dat er in de eerste 5 maanden van dit jaar ..al heel erg veel ufos verschijningen hebben plaats gevonden...en dat vonden ze erg opvallen..dus ja misschien vandaar...
Verdiep je eerst eens in de materie voor je je scheur open trekt, flapdrol.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef SweetCandy het volgende:
Denkt iemand echt dat wereldschokkend nieuws ooit door History channel gebracht zal worden?![]()
Ten eerste zou dit nieuws al lang wereldwijd zijn gegaan; ten 2de zou een degelijke nieuwszender met zulk nieuws komen en niet HC..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in de materie voor je je scheur open trekt, flapdrol.
HC beweert niet het nieuws als eerste te brengen. Er zijn eerst persconferenties, dan nieuwsuitzendingen... waarna HC om 21:00 uur locale tijd met die docu komt. (<-- goed lezen: waarna)
Dankzij onbenullen als jij laat je discussies onnodig langer duren dan nodig is en moet men al aangekaarte argumenten tot vervelens toe herhalen.
Grappig die neerbuigende, lachende smilie. Maar je maakt jezelf belachelijk.
Nou, ik vind wel dat hij gelijk heeft in deze eerlijk gezegd. Het lijkt wel of niemnad meer topics leest, maar gewoon wat neerkwakt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ik vind het dapper dat je er zo eerlijk voor uit komt dat je dom en oppervlakkig bentquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
gewoon omdat ik toch denk..dat dat het niet is...wat willen wij daar nou van weten...?kan mij het verotten hoe ik onstaan ben ...ben der leef en doe me ding..het hoe en wat komt wel als ik dood ben ..dan zien we wel verder...dus ja of mensen daar nou echt op zitten te wachten ..op een aapje van 47 miljoen nog wat jaren...denk het niet
Heb het topic goed bestudeerd en tevens op diverse websites gekeken naar het gegeven..kwak dus niet zomaar wat wegquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:59 schreef sjoep het volgende:
[..]
Nou, ik vind wel dat hij gelijk heeft in deze eerlijk gezegd. Het lijkt wel of niemnad meer topics leest, maar gewoon wat neerkwakt.
je maakt overigens jezelf belachelijk met je taalgebruik en de toon die je aanslaat. Natuurlijk zijn de argumenten al aangekaart, het zou wat zijn als er iemand ineens met iets vernieuwends kwam he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in de materie voor je je scheur open trekt, flapdrol.
HC beweert niet het nieuws als eerste te brengen. Er zijn eerst persconferenties, dan nieuwsuitzendingen... waarna HC om 21:00 uur locale tijd met die docu komt. (<-- goed lezen: waarna)
Dankzij onbenullen als jij laat je discussies onnodig langer duren dan nodig is en moet men al aangekaarte argumenten tot vervelens toe herhalen.
Grappig die neerbuigende, lachende smilie. Maar je maakt jezelf belachelijk.
Ik weet niet wat ze precies hebben gevonden maar misschien is het volgende wel interessant om te weten:quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:25 schreef Dibble het volgende:
Afgaand op de data in de reclamespotjes, zou het over een event moeten gaan dat te maken heeft met ET's en de cover-up.
En met dergelijke overdreven reclame moet je dus minstens hetzij een ET tonen, hetzij een belangrijk ET-artefact (een 'repelling' schijf, bijvoorbeeld, hetzij een duidelijk bewijs dat we genetisch gemodificeerd zijn door ET's
Mutatie? Of genetische manipulatie?quote:When we want to give blood to another person we have to make sure the bloods are compatible and will not agglutinate. It is not only the ABO antigens that need to be matched, there are a large number of other antigens which go under names like M, N, S, and Lewis factors.
The rhesus factor (Rh-factor) is so named because the antigen was first discovered in rhesus monkey blood. Individuals whose red blood cells contain this antigen to rhesus monkey blood are called rhesus positive (Rh+). Those whose blood does not agglutinate rhesus monkey blood are called rhesus negative (Rh-). The Rh antigen is found on the red blood cells of 85% of whites, 92% of blacks and most Orientals.
Rh + Rh -
---------------------------------------------------------------------------
Whites 85% 15%
Blacks 92% 8%
When we match up bloods for transfusion we must consider the Rh factor as well as the ABO group because an Rh- individual cannot receive Rh+ blood. He becomes sensitized and will produce anti-Rh antibodies on the first transfusion. On any following transfusion of Rh+ blood agglutination will occur.
If a Rh- mother becomes pregnant by a Rh+ father, the baby may inherit the Rh factor. This means a Rh+ baby growing in a Rh- mother. Before birth and during the birth process some of the baby's blood gets into the mother's circulation. This sensitizes the mother to Rh+ blood and she produces anti-Rh+ antibodies. These antibodies do not affect the first baby as they are produced in her blood after this baby is born. If she has a second pregnancy with a Rh- baby, however, her antibodies may cross the placenta and destroy the baby's red blood cells. This condition is called erythroblastosis foetalis. The baby either suffers from jaundice , dropsy and anaemia or quite often it is stillborn. If these symptoms are not treated immediately his nervous system will be damaged resulting in feeble-mindedness and other serious brain damages. These serious damages can only be prevented by a complete exchange of the newly born baby's blood.
ja maar jou moeder was nog dommer...quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik vind het dapper dat je er zo eerlijk voor uit komt dat je dom en oppervlakkig bent
tuurlijk 45 miljoen jaren..hoezo opervlakkig en dom.JIJ kan niet eens BERIJPEND lezen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:00 schreef _Led_ het volgende:
25 mei : "We hebben een 45-miljoen jaren oude aap gevonden die een briefje in zijn hand had met deze data erop !"
Bezittelijk voornaamwoord, het had "jouw moeder" moeten zijn, schat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:13 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja maar jou moeder was nog dommer...![]()
Opervlakkig ?quote:tuurlijk 45 miljoen jaren..hoezo opervlakkig en dom.JIJ kan niet eens BERIJPEND lezen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |