Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
die blijft netjes de hele avond voor de deurquote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Isegrim het volgende:
Wie is die kerel?Die komt er hier niet in hoor.
dat heb ik toch nooit verteld?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef heiden6 het volgende:
Jij hebt echt een obsessie met Vin Diesel ldg!
Jij bent niet subtiel genoeg om zoiets te verbergen.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heb ik toch nooit verteld?
Ja nouquote:Op zondag 17 mei 2009 @ 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Was weer erg gezelligVolgende meeting mag moet je ook mee
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij bent niet subtiel genoeg om zoiets te verbergen.
Gelukkig, want ik vind een creep.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die blijft netjes de hele avond voor de deur
Samenvatting:quote:Op zondag 17 mei 2009 17:48 schreef Romanov het volgende:
is ter nog wat gebeurd sinds de laatste, mwwwaaah pak hem beet ,70 vorige topic?
Zo te zien heb ik heel wat meets, hete discussies en andere rotterdamse ongein gemist.![]()
toch maar een "Hoi Allen!!!! "
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Samenvatting:
- drank
- wiet
- meer drank
- meer wiet
- BBQ
- nog meer drank
- nog meer wiet
- ananas
Hoezo?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef Romanov het volgende:
[..]
![]()
![]()
ANANAS!!!!!
Nah, ik zal mn best doen om mn leven te beteren. Las dat er binnenkort weer een BBQ aankomt in het vroesenpark, is redelijk dichtbij en heb altijd wel zin in een bbq in the park. Vorig keer dat ik dat deed was niet zo'n daverend duc6 overigens, had een lekker salade gemaakt, stokbroodjes met kaas en salade en meuk, en veel vleesch, op het vlees na kon alles de vuinisbak in. Uberzonde
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:01 schreef Metatron het volgende:
Hmm.. Zou Breuls al wakker zijn?
GOEDEMORGEN BREULS! BEVALT HET EEN BEETJE AAN HET ZWEMBAD???
Whehehe.
Mjaaa, ik denk dat ik ook beter Fokkers had kunnen uitnodigen. Die vreten toch alles dat los en vast zit.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
bij ons was de vorige keer alles opbehalve wat mexicaanse worsten
bang voor de griep denk ikquote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef Romanov het volgende:
[..]
Mjaaa, ik denk dat ik ook beter Fokkers had kunnen uitnodigen. Die vreten toch alles dat los en vast zit.
Tenzij het mexicaans is, gelijk een note to self dus
Volgens mij heb ik hem wakker gemaakt, want ik zie net een Twitter update voorbijschietenquote:
Ja, ik moet er nu na 80 topics ook maar aan geloven.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bang voor de griep denk ik![]()
scheelt dat het meerendeel mannen is, die bunkeren wel door helemaal als het om vlees gaat![]()
leuk dat je mee gaat de volgende keer !
Breuls heeft zichzelf + laptop per gisteren voor een paar maandjes in Curaçao geparkeerd.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:17 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ja, ik moet er nu na 80 topics ook maar aan geloven.
En is Breuls op vakans ofzo, want lijkt me niet dat ie nu in nederland wakker wordt aan de rand van een zwembad.
(of er moet flink gezopen zijn gisteravond, maar dat kan ook in het buitenland. is het nog beter weer voor ook)
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
heel de stad hangt ook vol met aruba posters "one happy island"vind het een gezellige slogan
West. Toch? Lijkt mequote:Op zondag 17 mei 2009 @ 19:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dizzy zit daar nog net iets voorbij.
maaruh.. binnenweg noord? sinds wanner is alles boven de rivier noord?
quote:1420999 20:37:12 17-05-09 A1 AMBU 17167 ONWEL GRAAF BALDERIKSTRAAT 94 3032HC ROTTERDAM RT BON 37723
MONITORCODE AMBULANCEPOST ROTTERDAM RIJNMOND
1420067 20:37:12 17-05-09 A1 AMBU 17167 ONWEL GRAAF BALDERIKSTRAAT 94 3032HC ROTTERDAM RT BON 37723
AMBULANCE-17-167 (RHRR-GROEP) ROTTERDAM RIJNMOND
Dat is wat P2000 zegt, maar ik kan me niet voorstellen dat daarvoor zes man politie, een heli én een ambu langskomen.quote:
Westsidemeisje zal je vervloekenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:25 schreef Romanov het volgende:
Omdat het op Noord ligt en mensen tegenwoordig liever lui zijn dan moe...![]()
Maar ook Zuiderlingen zijn welkom geloof ik
En vanaf welk stuk reken jij de Binnenweg als goed? Cappadocia zit er net na, tegenover de Nemo.
Per 112 melding komt sowieso de politie mee. De heli is dan inderdaad wel apart (was het geen lifeliner?).quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wat P2000 zegt, maar ik kan me niet voorstellen dat daarvoor zes man politie, een heli én een ambu langskomen.Misschien was er iemand onwel geworden doordat er een kogel in zijn lichaam was binnengedrongen.
Het was een blauw-witte politieheli. Hij vloog weliswaar maar eventjes hierboven, maar leek toch wel echt gericht hier naartoe te zijn gekomen.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Per 112 melding komt sowieso de politie mee. [quote]
Ja, maar drie auto's, waarvan eentje een 'unmarked vehicle'?
[quote]De heli is dan inderdaad wel apart (was het geen lifeliner?).
Ik ben al weer meer dan een uur aan het werk heur!quote:Op maandag 18 mei 2009 02:12 schreef DutchTrain het volgende:
Het is al weer maandagochtend en negen uur geweest. Aan het werk jullie!
Ik bel Den Haag wel even om door te geven dat ze weer wat kunnen verbrassen!quote:Op maandag 18 mei 2009 08:46 schreef Isegrim het volgende:
Nou, vooruit dan maar weer...
Ik wèrk in Den Haag.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:48 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik bel Den Haag wel even om door te geven dat ze weer wat kunnen verbrassen!
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Westsidemeisje zal je vervloeken![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 08:37 schreef Metatron het volgende:
Kom kom, we moeten als Rotterdammers natuurlijkk wel de poen verdienen die in de rest van het land over de balk gesmeten wordt!
ik zou het aan iedereen hier in het topic durven vragen behalve aan hem en mijquote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef Isegrim het volgende:
@LHO
Zou jij tijdens onze vakantie mijn plantjes af en toe wat water willen komen geven?
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef Isegrim het volgende:
@LHO
Zou jij tijdens onze vakantie mijn plantjes af en toe wat water willen komen geven?
Mijn planten doen het anders erg goed op het moment. Mijn basilicum is mooi vol en hoog, de tomaten doen het prima, oleander in de bloei.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zou het aan iedereen hier in het topic durven vragen behalve aan hem en mij
jij hebt ons balkon nog nooit gezien he?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zou het aan iedereen hier in het topic durven vragen behalve aan hem en mij
Ik kom nooit in dat kansloze deel van zuidquote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt ons balkon nog nooit gezien he?LHO kweekt tomaten en heeeul veel kruiden. En hij vergeet ze niet eens water te geven, verbaasd me al jaren
Jij komt alleen in andere kansloze delen van zuid?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kom nooit in dat kansloze deel van zuid
Nah, mooi dan. Kun je meteen je eigen geld over de balk smijtenquote:
Ik maak er eentje voor de volgende barbecue!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Waar is de taart?
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik maak er eentje voor de volgende barbecue!
De Kuip is idd vrij kansloos opt momentquote:Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij komt alleen in andere kansloze delen van zuid?
had er nooit van gehoord, maar klinkt idd goddelijkquote:
Daarom.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Ik kom er toch dagelijks langs
Jep, ik lig compleet op schema, heb alles gehaald wat gehaald kon worden, maar bezit over slechts 34 studiepunten. Ofwel, het laatste blok is goed voor 26 studiepuntenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
had er nooit van gehoord, maar klinkt idd goddelijk
jij ook zo vreselijk druk met school nu? Geweldig systeem, stof voor 8 weken in 5 proppen.
Wortels. Oranje.quote:Op maandag 18 mei 2009 @ 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[afbeelding]
worteltjesssstaart
ik heb al mn punten tot nu toequote:Op maandag 18 mei 2009 13:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Jep, ik lig compleet op schema, heb alles gehaald wat gehaald kon worden, maar bezit over slechts 34 studiepunten. Ofwel, het laatste blok is goed voor 26 studiepunten.
Waaronder een project van 6 punten, een lekker tijdrovend stageverslag en wat ubernutteloze ICT-opdracht waartoe ik mezelf al heel het jaar NIET kan aanzetten.
waar is jouw vaderlandsgevoel?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wortels. Oranje.
Afgezien van de kleur ziet het er tof uit
Ik krijg oranje eten niet naar binnen gewerktquote:Op maandag 18 mei 2009 @ 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar is jouw vaderlandsgevoel?oranje is gezellig
of ben je stiekum onze tweede topicallochtoon?
iedere gek...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik krijg oranje eten niet naar binnen gewerktNet als rood en paars. Moet je mij niet voorhouden, ik eet het niet.
Ik ben Nederlandsch hoor.
zit je op de WDKA trouwens?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een hoop gebrekenZeker met eten.
Grafisch lyceum.quote:Op maandag 18 mei 2009 @ 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zit je op de WDKA trouwens?
ik volg een keuzevak in dat gebouw ( istallaties in beeld en geluid maken) en daar hangt een hele muur vol getekende nagelknippers en meer van dat spul . En die nagelknipper zag ik dan weer op je DA. vandaarquote:
Ahquote:Op maandag 18 mei 2009 @ 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik volg een keuzevak in dat gebouw ( istallaties in beeld en geluid maken) en daar hangt een hele muur vol getekende nagelknippers en meer van dat spul . En die nagelknipper zag ik dan weer op je DA. vandaar
Dat is gewoon een duidelijk geval van OOG.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
wow 4 post onder elkaarnu heb ik officieel geen leven
de helft ligt idd nog verspreid over de salontafel en de bankquote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een duidelijk geval van OOG.
(Opruimontwijkend gedrag.)
ja dat kan je door naar de hema te lopen!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de helft ligt idd nog verspreid over de salontafel en de bank![]()
maar hey, ik heb geen mappenkan ik het helpen
smartassquote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja dat kan je door naar de hema te lopen!
Dan heb je een flinke map nodigquote:Op maandag 18 mei 2009 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
smartass![]()
Ga zo ook ff wat van die lelijke grijze mappen kopen, saaie dingen verdienen saaie mappen.
je kent me tochquote:Op maandag 18 mei 2009 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
smartass![]()
Ga zo ook ff wat van die lelijke grijze mappen kopen, saaie dingen verdienen saaie mappen.
Ik deel Rotterdam altijd globaal in als Noord en Zuid, met de Maas als middellijn. Heeft er denk ik mee te maken dat ik altijd familie had wonen op Zuid, maar zelf aan de andere kant woonde.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dizzy zit daar nog net iets voorbij.
maaruh.. binnenweg noord? sinds wanner is alles boven de rivier noord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |