Ik ben al weer meer dan een uur aan het werk heur!quote:Op maandag 18 mei 2009 02:12 schreef DutchTrain het volgende:
Het is al weer maandagochtend en negen uur geweest. Aan het werk jullie!
Ik bel Den Haag wel even om door te geven dat ze weer wat kunnen verbrassen!quote:Op maandag 18 mei 2009 08:46 schreef Isegrim het volgende:
Nou, vooruit dan maar weer...
Ik wèrk in Den Haag.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:48 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik bel Den Haag wel even om door te geven dat ze weer wat kunnen verbrassen!
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Westsidemeisje zal je vervloeken![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 08:37 schreef Metatron het volgende:
Kom kom, we moeten als Rotterdammers natuurlijkk wel de poen verdienen die in de rest van het land over de balk gesmeten wordt!
ik zou het aan iedereen hier in het topic durven vragen behalve aan hem en mijquote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef Isegrim het volgende:
@LHO
Zou jij tijdens onze vakantie mijn plantjes af en toe wat water willen komen geven?
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef Isegrim het volgende:
@LHO
Zou jij tijdens onze vakantie mijn plantjes af en toe wat water willen komen geven?
Mijn planten doen het anders erg goed op het moment. Mijn basilicum is mooi vol en hoog, de tomaten doen het prima, oleander in de bloei.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zou het aan iedereen hier in het topic durven vragen behalve aan hem en mij
jij hebt ons balkon nog nooit gezien he?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zou het aan iedereen hier in het topic durven vragen behalve aan hem en mij
Ik kom nooit in dat kansloze deel van zuidquote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt ons balkon nog nooit gezien he?LHO kweekt tomaten en heeeul veel kruiden. En hij vergeet ze niet eens water te geven, verbaasd me al jaren
Jij komt alleen in andere kansloze delen van zuid?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kom nooit in dat kansloze deel van zuid
Nah, mooi dan. Kun je meteen je eigen geld over de balk smijtenquote:
Ik maak er eentje voor de volgende barbecue!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Waar is de taart?
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik maak er eentje voor de volgende barbecue!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |