Ik vroeg naar serieuze reactiesquote:Op zondag 17 mei 2009 15:55 schreef zomaareennaam het volgende:
Gewoon naar het asiel brengen niet zeggen dat het zo'n lastig kreng is.
gaf...: wat heb je er daarna mee gedaan toen je advies niet bleek te helpen dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:57 schreef Ole het volgende:
Katten zijn nachtdieren.
Wanneer geef je haar eten?
Ik gaf mijn katten altijd eten voordat ik ging slapen. Wellicht helpt dat
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een heel lief poesje, maar ze is soms net wat te aanhankelijk.
spot nou niet met dat arme kind - ze heeft het al zo moeilijk!quote:
maar ze maakt nog steeds krassen op de deur he? wat doe je daar tegen? Sokjes bij de zeeman halen?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou inderdaad even van die reisoordopjes halen bij de Etos of zo. Op die manier is het wel te negeren. Want als jij komt, heeft ze resultaat, en dan is d'r plan geslaagd.
Succes!
Ja leuk geweest hahaha zout nu maar weer op zielige user zonder leven.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar ze maakt nog steeds krassen op de deur he? wat doe je daar tegen? Sokjes bij de zeeman halen?
Ik heb er misschien overheen gelezen dat ze de deuren stukmaakt, maar volgens mij staat dat nergens? Anyway, mocht dat een probleem zijn, misschien een idee om dan een mat tegen de deur aan te hangen? Dan krabt ze daar tegenaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar ze maakt nog steeds krassen op de deur he? wat doe je daar tegen? Sokjes bij de zeeman halen?
Ik bedoel eigenlijk toen ze nog kitten waren.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:59 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
gaf...: wat heb je er daarna mee gedaan toen je advies niet bleek te helpen dan?
Soft Paws® come in a variety of great colors and color combinations to make any cat, and cat owner, happy, healthyquote:Op zondag 17 mei 2009 16:56 schreef Ole het volgende:
yvonne heeft eens een keer een topic geplaatst met nagelhoesjes voor katten..
best zielig!
ik zoek even
En meerdere katten is inderdaad een optie. Toen mijn kat 4 was (toen ging oude poes dood) , was ie ook niet te harden 's nachts. Toen was een kitten wel een optie, konden ze elkaar pesten in plaats van mij![]()
Nu hij weer alleen over is gaat het iets beter, maar goed, hij is dan ook 15.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |