Ik vroeg naar serieuze reactiesquote:Op zondag 17 mei 2009 15:55 schreef zomaareennaam het volgende:
Gewoon naar het asiel brengen niet zeggen dat het zo'n lastig kreng is.
gaf...: wat heb je er daarna mee gedaan toen je advies niet bleek te helpen dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:57 schreef Ole het volgende:
Katten zijn nachtdieren.
Wanneer geef je haar eten?
Ik gaf mijn katten altijd eten voordat ik ging slapen. Wellicht helpt dat
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een heel lief poesje, maar ze is soms net wat te aanhankelijk.
spot nou niet met dat arme kind - ze heeft het al zo moeilijk!quote:
maar ze maakt nog steeds krassen op de deur he? wat doe je daar tegen? Sokjes bij de zeeman halen?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou inderdaad even van die reisoordopjes halen bij de Etos of zo. Op die manier is het wel te negeren. Want als jij komt, heeft ze resultaat, en dan is d'r plan geslaagd.
Succes!
Ja leuk geweest hahaha zout nu maar weer op zielige user zonder leven.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar ze maakt nog steeds krassen op de deur he? wat doe je daar tegen? Sokjes bij de zeeman halen?
Ik heb er misschien overheen gelezen dat ze de deuren stukmaakt, maar volgens mij staat dat nergens? Anyway, mocht dat een probleem zijn, misschien een idee om dan een mat tegen de deur aan te hangen? Dan krabt ze daar tegenaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar ze maakt nog steeds krassen op de deur he? wat doe je daar tegen? Sokjes bij de zeeman halen?
Ik bedoel eigenlijk toen ze nog kitten waren.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:59 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
gaf...: wat heb je er daarna mee gedaan toen je advies niet bleek te helpen dan?
Soft Paws® come in a variety of great colors and color combinations to make any cat, and cat owner, happy, healthyquote:Op zondag 17 mei 2009 16:56 schreef Ole het volgende:
yvonne heeft eens een keer een topic geplaatst met nagelhoesjes voor katten..
best zielig!
ik zoek even
En meerdere katten is inderdaad een optie. Toen mijn kat 4 was (toen ging oude poes dood) , was ie ook niet te harden 's nachts. Toen was een kitten wel een optie, konden ze elkaar pesten in plaats van mij![]()
Nu hij weer alleen over is gaat het iets beter, maar goed, hij is dan ook 15.
ik hoef tenminste geen dieren op te sluiten om me goed te voelen - misschien is dat iets om over na te denken?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja leuk geweest hahaha zout nu maar weer op zielige user zonder leven.
Ik heb d'r sinds november vorig jaar en eerder was het dus geen probleem. Het speelt nu ruim een week. Overdag krijgt ze (als ik thuis ben) veel aandacht en er wordt ook vel met d'r gespeeld.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:16 schreef MiSS_TiquE het volgende:
hoelang heb je het poesje al. Mijn katten hielden mij in het begin ook s'nachts wakker. Met spelen s'nacht. Maar naar verloop van tijd hebben ze zich aangepast aan mijn dag en nacht ritme en slapen ze s'nachts. Probeer je poes voldoende aandacht te geven wanneer je wakker bent. Dit kan natuurlijk niet als je overdag werkt of naar school gaat. Daarom heb ik 2 katten genomen. Zodat ze overdag met elkaar kunnen spelen en elkaar moe kunnen maken.
Het heeft bij mij ongeveer 2 tot 3 maanden geduurd tot hun dag en nachtritme gelijk liep aan de mijne.
Je hebt er helemaal niet overheen gelezen, die knakker is gewoon een beetje aan het trollen en daar moet je lekker niet op lettenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb er misschien overheen gelezen dat ze de deuren stukmaakt, maar volgens mij staat dat nergens? Anyway, mocht dat een probleem zijn, misschien een idee om dan een mat tegen de deur aan te hangen? Dan krabt ze daar tegenaan.
Jah, dat gaan we van de week ook nog even regelenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Kun je iets bedenken dat die badkamerdeur minder herrie maakt als ze ertegenaan springt? Bijv. isolatietape (normaal voor kiertjes) zodat hij niet meer zo rammelt. En misschien de deurkruk omhoog zetten, zodat ze er niet op kan springen?
Werkt hier perfect. Mijn nachtrust is me heilig en als ik mijn bed uit moet komen voor gemiauw/gekrab dan zwaait er wat en dat weet ie. Een keer stevig vloeken is nu over het algemeen al voldoende.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een mep tegen de deur zodat ze schrikken helpt hier altijd goed.
Dat effect had het op mij ook. Alleen hielp dat gescheld en lawaai maar heel tijdelijk. Binnen een half uur was het gewoon weer hetzelfde verhaal, en dat dan keer op keer. Sterker nog... ze gaan dat uittesten. Kattenhumor.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Werkt hier perfect. Mijn nachtrust is me heilig en als ik mijn bed uit moet komen voor gemiauw/gekrab dan zwaait er wat en dat weet ie. Een keer stevig vloeken is nu over het algemeen al voldoende.
Idem met op tafel of op aanrecht. Keertje vloeken en hij springt er direct weer vanaf.
En wat doe je dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef nokwanda het volgende:
Sterker nog... ze gaan dat uittesten. Kattenhumor.
Die ervaring heb ik ook, met die aandacht. Ze denkt "hé kijk, als ik krab dan komt hij vanzelf wel".quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik de kamer uit kom om ze op hun donder te geven zien ze het alsnog als aandacht, een harde mep tegen de deur is hier echt het enige dat helpt.
Eerst geërgerd zijn en daarna toch maar lachen. Ik kan dus wel een kind opvoeden, maar de katten komen met alles weg. I'm bad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |