Ik weet het niet, en hoef het ook niet te weten eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 12:45 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij vond ik het nummer van de Toppers echt leuker dan dat van Noorwegen
Kun je nagaanquote:Op zondag 17 mei 2009 12:45 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:
het hele weekend feestquote:Op maandag 18 mei 2009 08:04 schreef Isegrim het volgende:
Zo, dat was me 't weekendje wel.
Spontane feestjes zijn okay.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:45 schreef het_fokschaap het volgende:
oh geeftniet... ik geloof dat ik eerder lief dan lekker ben. Of dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 18 mei 2009 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Causa' was natuurlijjk 'Causa
' bedoeld
Gaat goed en met jou?
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:58 schreef Causa het volgende:
Where did Jesus come from?
Scholars have long debated the exact ethnicity and nationality of Jesus.
Recently, at a theological meeting in Rome, scholars had a heated
debate on this subject. One by one, they offered their evidence.............
THREE PROOFS THAT JESUS WAS MEXICAN
1. His first name was Jesus
2. He was bilingual
3. He was always being harassed by the authorities
But then there were equally good arguments that.......
JESUS WAS BLACK
1. He called everybody "brother"
2. He liked Gospel
3. He couldn't get a fair trial
JESUS WAS JEWISH
1. He went into His Father's business
2. He lived at home until he was 33
3. He was sure his Mother was a virgin, and his Mother was sure he was God
JESUS WAS ITALIAN
1. He talked with his hands
2. He had wine with every meal
3. He used olive oil
JESUS WAS A CALIFORNIAN
1. He never cut his hair
2. He walked around barefoot
3. He started a new religion
JESUS WAS IRISH
1. He never got married
2. He was always telling stories
3. He loved green pastures
But perhaps the most compelling evidence .........
THREE PROOFS THAT JESUS WAS A WOMAN .....
1. He had to feed a crowd at a moment's notice when there was no food
2. He kept trying to get the message across to a bunch of men who JUST DIDN'T GET IT
3. Even when He was dead, He had to get up because there was more work to do.
Gaat die over paardjes?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:50 schreef VonHinten het volgende:
Vanavond Appaloosa gezien met Ed Harris () en Viggo Mortensen, maar ik vond em wat tegenvallen hoor
![]()
Paardjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tis een western, da's met paardjes...of ze moeten het concept ernstig omgegooid hebben
In het dorp waar ik nu zit staan er 2 veulentjes in de wei. Echt liefquote:
Nee. Veulens zijn juist haske liev.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:59 schreef Isegrim het volgende:
Veulens zijn stom want daar kun je niet op rijden.
De kindjes van de Cucaracha Gigantes zijn nog schattig. Kleintjes zijn altijd lief.quote:
Goedemorgen Haushoferquote:
quote:
Misschien zat-ie wel lekker in zijn radje te rennen en wou-ie heulemaal niet meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:56 schreef qu63 het volgende:
Door alle haast van vanmorgen mn muis weer eens vergeten
Wat zijn dat voor beesten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef Causa het volgende:
[..]
De kindjes van de Cucaracha Gigantes zijn nog schattig. Kleintjes zijn altijd lief.
Vraagt geen discussie
Nouja, dan heeft die ook eens rust inderdaad..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien zat-ie wel lekker in zijn radje te rennen en wou-ie heulemaal niet mee
Kakkerlak.quote:
Jij moet je eigen muis meebrengenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:56 schreef qu63 het volgende:
Door alle haast van vanmorgen mn muis weer eens vergeten
Die zijn wel een stuk minder aaibaar..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:53 schreef Causa het volgende:
[..]
Kakkerlak.
Paar weken terug voor het eerst in m'n leven eentje gezien.
Hij liep door een rij wachtende mensen en overleefde dat niet.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:55 schreef Causa het volgende:
Strakjes tuberculose test bij de reizigersdokter van oos durp. (Heb ik niet maar voor de zekerheid)
Nu eerst filmpjes monteren.
Bij mn laptop jaquote:
Zo'n schattig klein laptopmuisje waar je net twee vingers op kunt leggenquote:
Nee, ik heb gewoon een 'normale'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:31 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zo'n schattig klein laptopmuisje waar je net twee vingers op kunt leggenEn als je dan weer es een gewone muis gebruikt voelt het alsof je met een baksteen zit te muizen
ja.quote:
Omdat ik zoveel met de inboorlingen van India in aanraking kwamquote:
ow zo, ja uiteraardquote:
* Causa gaat zich zitten schamen....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:18 schreef SingleCoil het volgende:
mensen die niet met een touchpad kunnen werken...
Ik kan er best mee werken hoor, alleen wil ik dat niet altijdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:18 schreef SingleCoil het volgende:
mensen die niet met een touchpad kunnen werken...
Vingers verplaatsen? Als ie rechts tegen de rand aankomen stoppen en links weer verdergaan bedoel je? Dan 'klik' ik niet meer en gaat whatever ik versleep of selecteer verloren. En onder een muisje hoeft niet per sé een muismat. Ik muis momenteel met de flaptop op schoot en de muis op de bankleuning. Works like a charm. En haperen vd muis ken ik ook niet, heb zo'n ding met een rood lichtje aan de onderkant, nooit last mee. Enige kutte is inderdaad die muisdraad, zeker als je rechtshandig bent en de usb-poorten zitten links van de laptop.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:00 schreef SingleCoil het volgende:
nooit problemen mee. Je kunt toch gewoon je vingers verplaatsen? Ik werk al heel lang met alleen een touchpad en ik vind een muis inmiddels gewoon veel minder handig. Want je oet er toch altijd iets onder leggen, ds bijv. in bed of in vliegtuig of trein is het al gelijk lastig, en weer een kabeltje extra, ook geen feest. Bovendien worden muizen snel vuil en gaan dan haperen springen, allemaal dingen waar je bij een touchpad geen probleem mee hebt
Spijt, spijt, wat koop ik daar voor?quote:
Je krijgt me niet mee aan het slowchatten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Spijt, spijt, wat koop ik daar voor?![]()
WTF?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:34 schreef Triggershot het volgende:
Hoi,
Het is door de crew besloten dat slowchattopics in WFL worden gesloten, om de al op zich wachtende nieuwe ideeën en herinrichting van WFL door te voeren is er besloten te beginnen met het sluiten van de slowchattopics icm een nieuw aanpak voor WFL, nieuwe indeling etc. Uiteraard kunnen de slowchattopics in andere subfora doorgaan en de meesten van jullie komt ook in andere sc's van andere fora waardoor ik dus hoop op jullie medewerking.
Dit is het laatste sc topic in WFL.
Omdat je pissig bent betekent nog niet dat je ander niet fatsoenlijk te woord kunt staan. Het is geopperd achter de schermen en er is over gepraat, gestemd en besloten dat het in WFL wordt gesloten wat ook gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Isegrim het volgende:
Nee. Ik ben pissig, want dit slaat nergens op. Wie heeft dat verzonnen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:44 schreef het_fokschaap het volgende:
Old Jeller is tegenwoordig crew...da's waar ook
Voor wie zitten jullie hier eigenlijk? Wie heeft er precies last van deze slowchat? Elk subforum heeft een slowchat. De enige WFL-meets die ooit georganiseerd worden, komen vanuit deze slowchat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat je pissig bent betekent nog niet dat je ander niet fatsoenlijk te woord kunt staan. Het is geopperd achter de schermen en er is over gepraat, gestemd en besloten dat het in WFL wordt gesloten wat ook gaat gebeuren.
Niets.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef VonHinten het volgende:
Wat heeft Old Jeller ermee te maken, explain?
Hij heeft hier in dit topic een tijdje furieus zitten schuimbekken omdat hij van mening was dat dit topic niet in WFL hoorde of iets in die geest.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef VonHinten het volgende:
Let me rephrase that: wat denken Fokschaap en Ise dat Old Jeller ermee te maken heeft?
Voor de users, maar zeker niet enkel voor de sc users.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor wie zitten jullie hier eigenlijk?
Er zijn wel meerdere topics in WFL gesloten zonder dat er iemand of groepen users er last van hadden.quote:Wie heeft er precies last van deze slowchat?
Dan wordt WFL één van de eersten, maar naar het uitziet zal het niet de engie zijn.quote:Elk subforum heeft een slowchat.
Sc topics zijn niet noodzakelijk voor het organiseren van meets, daarnaast kan er een reeks nog altijd gestart worden in GC, daar waar er tig reeksen lopen wanneer de GC dat wil.quote:De enige WFL-meets die ooit georganiseerd worden, komen vanuit deze slowchat.
Ja, dat had je al duidelijk geuit.quote:,
en nog eens
en de huidige mods komen daar nooitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef Isegrim het volgende:
De enige WFL-meets die ooit georganiseerd worden, komen vanuit deze slowchat.
Dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en de huidige mods komen daar nooit
forum@fok.nl ? Zowel via pm als met email te bereiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:08 schreef Isegrim het volgende:
Bij wie kan ik als betalende klant een klacht indienen over deze gang van zaken behalve bij de mensen die de beslissing hebben genomen?
Zou het niet aanraden iig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik stem voor burgerlijke ongehoorzaamheid en dus het hardnekkig blijven openen van nieuwe delen van de LFC.
Mag ik trouwens wel aan jou/jullie als mods vragen waarom er toe besloten is? Ik heb nog nergens klachten gezien/gehoord ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
forum@fok.nl ? Zowel via pm als met email te bereiken.
Als iedereen uit de LFC daaraan meedoet, worden jullie het heus wel een keertje zat. En anders ban je me maar.quote:
Getekend, en mail met klacht naar forum@fok.nl gestuurd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.petitiononline.com/WLFLFC/petition.html
En die gelegenheid gebruik jij maar om foto's van Doffy te posten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef het_fokschaap het volgende:
Nog zo'n 215 posts om dit topic vol te maken. Vanaf nu iedere dag 1 post in dit topic om de boel te rekken
[ afbeelding ]
Hopelijk heb je gelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij zit je de boel te stangen, Trigger.
Je spreekt jezelf in je posts ook tegen en je bent inconsequent.
Behalve dat is het natuurlijk grote onzin.
Zou je dit nog wel willen beantwoorden voordat dit topic dicht gaat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Triggershot het volgende:
Laat er geen misverstand zijn, de slowchat topic(s) in WFL zullen gesloten worden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mag ik trouwens wel aan jou/jullie als mods vragen waarom er toe besloten is? Ik heb nog nergens klachten gezien/gehoord ofzo?
quote:Mike,
'Voornamelijk bestaat uit hallo-posts'??? Dan baseer je je blijkbaar op drie recente posts uit een reeks die al 771 delen loopt, want anders zou je weten dat die opmerking kant noch wal raakt. De LFC bestaat uit een hecht clubje mensen die van alles en nog wat bespreken en die voor het merendeel op de een of andere manier een affiniteit met WFL hebben.
Ja, er is een apart topic voor een WFL-meet, maar dat is niet waar ik het over heb. Het zijn de users uit deze slowchat die de laatste jaren altijd de meets organiseren. Sluit de LFC en de WFL-meets zijn ook verleden tijd, want de huidige mods vertikken het om op meets te komen (met Triggershot hebben we een tijdje de hoop gehad dat hij wel een keer zou komen, maar hij krijgt kort tevoren diarree van angst en komt dan toch maar niet).
Moet ik de posts voor je opzoeken waarin OldJeller een x aantal topics lang loopt te trollen en schelden in de slowchat omdat hij vindt dat deze niet in WFL thuishoort, zonder dat hij daar enige onderbouwing voor kan/wil geven anders dan dat er in dat topic een paar mensen zitten die verder niet in WFL komen? Dát is namelijk waar volgens mij deze bullshit-beslissing vandaan komt, een ongefundeerde, puur persoonlijke antipathie tegen een bepaalde topicreeks waar helemaal niemand last van heeft, maar waar een vast clubje mensen zich thuisvoelt, lief en leed deelt en ontmoetingen organiseert.
Jullie vergissen je heel ernstig en ik geef me hierin niet zonder slag of stoot gewonnen.
Isegrim
Als je dan eens je best doet om eventuele misverstanden uit de weg te ruimen, door duidelijk aan te geven wat nu de reden is/redenen zijn om dit te doen. En bovendien zou ik graag zien dat je je eigen tegenstrijdigheden even opheldert (dat iedereen in andere sc's terecht kan (ene post), en dat ook andere sc's gaan sneuvelen (andere post).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Triggershot het volgende:
Laat er geen misverstand zijn, de slowchat topic(s) in WFL zullen gesloten worden.
misschien kun je even aangeven welke SC's op de rol staan voor sluiting. Voor je het weet zit ik weer in een SC die moet verdwijnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef Triggershot het volgende:
Dan wordt WFL één van de eersten, maar naar het uitziet zal het niet de engie zijn.
[..]
Ik heb allerlei leuke en lieve mensen leren kennen in de LFC en hoewel dat allemaal waarschijnlijk wel begon met 'hallo', hebben we daarna nog allerlei andere dingen tegen elkaar gezegd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb de moeder van m'n aanstaande dochter leren kennen in de LFC en die is echt niet voor me gevallen omdat ik alleen maar "Hallo" zei
Bovendien kunnen we die mensen dan ook vast gaan waarschuwen, zodat ze voorbereid zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien kun je even aangeven welke SC's op de rol staan voor sluiting. Voor je het weet zit ik weer in een SC die moet verdwijnen
En dan daar een reeks van maken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bovendien kunnen we die mensen dan ook vast gaan waarschuwen, zodat ze voorbereid zijn.
Misschien moet er vast een topic in Feedback geopend worden waar alle toekomstige benadeelden zich kunnen melden.
Welke staan nog meer op het lijstje? Dan kan ik daar ook rekening mee houden bij het plannen van slowchat..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef Triggershot het volgende:
Dan wordt WFL één van de eersten, maar naar het uitziet zal het niet de engie zijn.
FOK! is op zichzelf ook niet noodzakelijk, maar daar draait het idee van een forum nu net niet om.quote:Sc topics zijn niet noodzakelijk voor het organiseren van meets, daarnaast kan er een reeks nog altijd gestart worden in GC, daar waar er tig reeksen lopen wanneer de GC dat wil.
Toch wel mooi dat zo veel high-tech gewoon vast loopt in een hoopje zand!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:07 schreef het_fokschaap het volgende:
Marswagentje Spirit mogelijk vastgelopen op stenen
18 mei 2009
Jet Propulsion Laboratory
Het Amerikaanse Marswagentje Spirit is mogelijk vastgelopen op een aantal stenen. Spirit rijdt al een aantal weken niet meer. Het wagentje is terechtgekomen in zachte Marsgrond, en enkele van zijn zes wielen hebben zich daarin ingegraven. Van het linkermiddenwiel werd vermoed dat de motor het misschien had begeven, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Vluchtleiders en technici denken nu dat de wielen zo diep in de Marsgrond zitten dat de bodem van Spirit in contact is gekomen met een kleine berg stenen. De komende dagen wordt de camera op de robotarm van Spirit gebruikt om de onderzijde van de Marswagen in beeld te brengen. Inmiddels voeren technici van het Jet Propulsion Laboratory simulaties uit met een model van Spirit in een nagebouwd Marslandschap, in de hoop dat er een manier wordt gevonden om het succesvolle Marswagentje weer in beweging te krijgen.
© Govert Schilling
1 april is echter wel weer een poosje voorbij..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij zit je de boel te stangen, Trigger.
Je spreekt jezelf in je posts ook tegen en je bent inconsequent.
Behalve dat is het natuurlijk grote onzin.
Ja, maar de mods zullen streng handhaven, dus maak je maar geen illusies mannetje...quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:57 schreef SingleCoil het volgende:
Hahahaha! Sommige mensen hebben ook echt geen leven hè? De LFC sluiten, stel je voor...en dan nog zonder enige zinnige reden...
Hey...wij zijn ook een LFC-stel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb de moeder van m'n aanstaande dochter leren kennen in de LFC en die is echt niet voor me gevallen omdat ik alleen maar "Hallo" zei
Liefst ergens bij de concurrentie dan...met een beetje goede wil trekken we Fok! zó leegquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:24 schreef Isegrim het volgende:
Laten we ergens een vluchtelingenkamp voor ontheemde users opzetten...
ik heb in de LFC geleerd dat 010'ers half niet zo erg zijn als ik dachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb allerlei leuke en lieve mensen leren kennen in de LFC en hoewel dat allemaal waarschijnlijk wel begon met 'hallo', hebben we daarna nog allerlei andere dingen tegen elkaar gezegd.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb in de LFC geleerd dat 010'ers half niet zo erg zijn als ik dacht
daar moet ik dan maar even wat aan gaan doen. Ik weet waar Doffy woontquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]Je bent de op één na leukste Amsterdammer die ik ken!
Ik geloof niet dat we hier een antwoord op krijgen anders dan blablabla mompelmompel blabla nieuwe WFL blabla. De echte reden vertellen ze ons niet, want dan vallen ze door de mand.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef -Trinity- het volgende:
Maar wáárom precies gebeurt dit nu eigenlijk? Waarom passen er in 'het nieuwe WFL' geen LFC topics meer?
Nouja, als de übercrew beslist, dan beslist zij. Ik denk echter niet dat ik het verdedigd zou hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:19 schreef Isegrim het volgende:
Was jij nog maar mod Alicey, jij zou ons dit onrecht nooit aandoen.
Een zeer terechte vraag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef -Trinity- het volgende:
Maar wáárom precies gebeurt dit nu eigenlijk? Waarom passen er in 'het nieuwe WFL' geen LFC topics meer?
Hoe gaat het eik met de aankoop van de woning?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Hoi
Aanstaande 010-er meldt
Ik denk dat Trigger jullie zit te stangen
Een grap waar ook de admins aan meedoen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat Trigger jullie zit te stangen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe gaat het eik met de aankoop van de woning?
Is mogelijk. Incrowd humor ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een grap waar ook de admins aan meedoen?
Tof!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Alles is rond en we hebben de huur hier opgezegd
Op 8 juni krijgen we de sleutel en op 1 juli moeten we over zijn. Maar we hoeven weinig te doen in het nieuwe huis. Het is al naar onze smaak.quote:
jawel hoor. Vlaardingen ookquote:
Oh, da's heel lekker!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op 8 juni krijgen we de sleutel en op 1 juli moeten we over zijn. Maar we hoeven weinig te doen in het nieuwe huis. Het is al naar onze smaak.
We zijn af en toe al wel in de buurt, maar dan is alles helemaal vol gepland om vervolgens weer deze kant op te komen, aangezien kind nu in de examens zit en ik zo'n tut moeder ben die dan thuis wil zijn. Hij is overigens al wel aangenomen op de artiestenopleiding in Rotterdam.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, da's heel lekker!Geef maar een belletje als je weet wanneer je er in de buurt gaat zijn.
Tjeempie, nu al examens?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We zijn af en toe al wel in de buurt, maar dan is alles helemaal vol gepland om vervolgens weer deze kant op te komen, aangezien kind nu in de examens zit en ik zo'n tut moeder ben die dan thuis wil zijn. Hij is overigens al wel aangenomen op de artiestenopleiding in Rotterdam.Hele prestatie na een batterijtje audities.
Behalve ik, anders was ik er laatst wel geweestquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:41 schreef SingleCoil het volgende:
wij weten allemaal waar doffy woont
Dat zal best loslopen, die examens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, nu al examens?Tijd gaat hard....
Spannend idd
Hoe vindt Joel het zelf allemaal?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zal best loslopen, die examens.
Maar de nieuwe school is leuk. Daar wil ik hem wel loslaten. Net als in de oude Fame-serie. Zou willen dat ik op zo'n school had gezeten (dan was het vast helemaal goed gekomen met me)
Die kan niet wachten. Het is ook voor het eerst dat ik hem echt zijn best heb zien doen voor iets en er 100% voor heb zien gaan: o die opleiding komen. We hadden ook een tweede keus, SCW, maar dat was al gelijk een bummer. Dus hij wilde perse op deze school terechtkomen. Alleen waren er veel aanmeldingen voor weinig plekken.quote:
Dat laatste is zeker waar. Genoeg baantjes te doen, je zit bovendien vlak bij Rotterdam.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die kan niet wachten. Het is ook voor het eerst dat ik hem echt zijn best heb zien doen voor iets en er 100% voor heb zien gaan: o die opleiding komen. We hadden ook een tweede keus, SCW, maar dat was al gelijk een bummer. Dus hij wilde perse op deze school terechtkomen. Alleen waren er veel aanmeldingen voor weinig plekken.
Hij kijkt ook erg uit naar de verhuizing. Hij gaat er qua ruimte dan ook aardig op vooruit en we komen ook midden in het centrum te wonen. Dus ook veel bijbaantjesmogelijkheden voor hem.
Ik kan me herinneren dat je vroegah zoiets had als mirc, wordt dat tegenwoordig niet meer zoveel gebruikt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef VonHinten het volgende:
Mocht de LFC sluiten is het trouwens nog een mogelijkheid om gewoon een LFC-fobo op te richten en dáár te slowchatten![]()
Toen ik terug kwam uit India waren er nog maar drie op de WFL IRC over (incluis moi). Momenteel moet ik opnieuw een IRC progje installeren wat nog niet gelukt is, dus hoe het nu daar is weet ik niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je vroegah zoiets had als mirc, wordt dat tegenwoordig niet meer zoveel gebruikt?
hee, maar Mirc heeft geen leuke fok smileysquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je vroegah zoiets had als mirc, wordt dat tegenwoordig niet meer zoveel gebruikt?
goed ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef VonHinten het volgende:
Mocht de LFC sluiten is het trouwens nog een mogelijkheid om gewoon een LFC-fobo op te richten en dáár te slowchatten![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef Causa het volgende:
Laten we asjeblieft niet meer zoveel zeggen. Nog stuk of 130 en dan is alles over.![]()
Laten we rekken zo ver als mogelijk! Geen cold turkey asjeblieft! Geef ons tijd.
Nog een paar jaartjes LFC-mogelijkheid. Langzaam afbouwen. Misschien, heel misschien is dit wrede,onbegrijpelijke lot dan te dragen....
Mijn God sta me bij.... Danny... Help!!!Alstublieft.... heb genade
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef remlof het volgende:
Deze SC heeft heel weinig met WFL te maken en de mods hier willen hun forum op niveau houden. Daar sta ik helemaal achter.
Dit is echter ONZE SC, ons plekje, ons stekje en het is onzin om te beweren dat de LFC niets met WFL te maken heeft, want de meeste LFC-ers hebben affiniteit met WFL en álle WFL-meets van de laatste paar jaar zijn door mensen uit dít topic geregeld. WFL-meets waar de huidige mods nooit naartoe komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef remlof het volgende:
Stelletje dramaqueens. Er zijn nog stuk of honderd SC's waar jullie terecht kunnen
Een SC topic is niet noodzakelijk om affiniteit voor WFL te hebben, dat is ook zeker nooit de bedoeling geweest, noch hoeft er een sc topic te zijn voor het organiseren van meets, noch is het noodzakelijk om als mod de meets te bezoeken lijkt me.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit is echter ONZE SC, ons plekje, ons stekje en het is onzin om te beweren dat de LFC niets met WFL te maken heeft, want de meeste LFC-ers hebben affiniteit met WFL en álle WFL-meets van de laatste paar jaar zijn door mensen uit dít topic geregeld. WFL-meets waar de huidige mods nooit naartoe komen.
Niet noodzakelijk, maar het is wel vrij lame als je je steeds op het laatste moment terugtrekt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een SC topic is niet noodzakelijk om affiniteit voor WFL te hebben,[quote]Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat de meeste mensen in de LFC affiniteit hebben met WFL en dat het dus bullshit is om te stellen dat de LFC niets met WFL te maken heeft.
[quote] dat is ook zeker nooit de bedoeling geweest, noch hoeft er een sc topic te zijn voor het organiseren van meets, noch is het noodzakelijk om als mod de meets te bezoeken lijkt me.
\quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef remlof het volgende:
Stelletje dramaqueens. Er zijn nog stuk of honderd SC's waar jullie terecht kunnen
Deze SC heeft heel weinig met WFL te maken en de mods hier willen hun forum op niveau houden. Daar sta ik helemaal achter.
Ho, nog onder de verkeerde ingelogdquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:06 schreef WFL-LFC het volgende:
Triggershot durfde alleen terug te komen aan het handje van remlof![]()
Juist ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:06 schreef WFL-LFC het volgende:
Triggershot durfde alleen terug te komen aan het handje van remlof![]()
ik wilde net "Hallo" postenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ho, nog onder de verkeerde ingelogd
Anyway, mocht alles doorgaan, hebben we de WFL-fobo nog achter de hand: http://fotoboek.fok.nl/WFL-LFC (momenteel kan er nog niet op gereageerd worden ivm fipojagers en ander gespuis.)
Nee, uit het bezoeken van de meets zou hooguit je betrokkenheid bij je forum kunnen blijken, maar dat is wat veel gevraagd, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een SC topic is niet noodzakelijk om affiniteit voor WFL te hebben, dat is ook zeker nooit de bedoeling geweest, noch hoeft er een sc topic te zijn voor het organiseren van meets, noch is het noodzakelijk om als mod de meets te bezoeken lijkt me.
Je laat remlof vertellen dat je dit forum 'op niveau' wilt houdenquote:
ik denk het niet, wij willen het hier graag slow-chattend bespreken en daar is de lfc voor. Meekijken is niet verplicht, dus voel je vrij ergens anders de sfeer te gaan verziekenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef Triggershot het volgende:
Kunnen we het sluiten van de SC in één topic houden, eventueel wfl-Fb?
ququote:Op woensdag 20 mei 2009 13:14 schreef BFQRS68 het volgende:
* BFQRS68 is de kloon die gebruikt werd toen de slowchat in Truth dicht moest
Dat waren alle eerste letters van de nicknamesquote:
Niet opgeven!quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef Causa het volgende:
Owja..
Begrip rond WFL-LFC beslissingen
Weet niet wat me bezielde....
Of wel, maar ik wil niet weer uitgelachen worden om een hartezaak dus verder ben ik wel stil.
Het heeft toch allemaal geen zin meer.
Ach, welja, geen man over boord ofzo, maar de manier waarop verdient bepaald geen schoonheidsprijs, imo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef VonHinten het volgende:
Ah joh, het zal allemaal wel meevallen hoor. Of we krijgen een andere plek, of we kunnen in het WFL-LFC fobo terecht. Ook prima toch?
Mee eens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, welja, geen man over boord ofzo, maar de manier waarop verdient bepaald geen schoonheidsprijs, imo.
Zulks wordt beweerd ja..quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is lang geleden dat ik voor het laatst in deze reeks gepost heb... maar wtf? Het gaat dicht?
Ik weet dat je geen religieus bent, maar zou je voor 1 keer willen bidden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is lang geleden dat ik voor het laatst in deze reeks gepost heb... maar wtf? Het gaat dicht?
Handtekeningen verzamelenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, welja, geen man over boord ofzo, maar de manier waarop verdient bepaald geen schoonheidsprijs, imo.
Ja goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zulks wordt beweerd ja..
Hoe is het met je eik?
Ik wil wel een offer aan noodles aan het FSM gevenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:18 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen religieus bent, maar zou je voor 1 keer willen bidden?![]()
[..]
Handtekeningen verzamelen
Klinkt goed! In welke richting wil je promoveren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja goedheb dit jaar even een flinke studieachterstand deels ingehaald dus het was best een druk jaar. Ondertussen dingen voor stage en afstuderen aan het regelen en plannen aan het maken om ergens een promotieplaats te bemachtingen
Hoe ist bij jou dan?
Dat zegt me dan weer niets. Wat is FSM dat je er noodles aan kunt offeren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik wil wel een offer aan noodles aan het FSM geven
Alles gaat goed. Zwanger zijn valt niet mee, daar ben ik wel achter. Na vandaag nog 16 dagen werken over 4 weken verdeeld en dan begint mijn verlof. En als het goed is, wordt ze over een week of 10 geboren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en de aanstaande kleine eigenlijk? Hoe lang moet je nog?
Net zo lang nieuwe delen blijven starten tot alle WFL gebruikers een ban hebbenquote:
Ik hoop bij een instituut als FC Donders iets in de richting ven fMRI en/of DTI gaan doen. Lekker bezig met neural imaging en de intrepetatie van dergelijke gegevens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt goed! In welke richting wil je promoveren?
Bij mij alles goed. Alles gaat een beetje zijn (drukke) gangetje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monsterquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niets. Wat is FSM dat je er noodles aan kunt offeren?
Maar als het kan helpen... graag
FSMquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niets. Wat is FSM dat je er noodles aan kunt offeren?
Maar als het kan helpen... graag
Je dacht dat het wel even zou doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alles gaat goed. Zwanger zijn valt niet mee, daar ben ik wel achter.
Spannend dus!quote:Na vandaag nog 16 dagen werken over 4 weken verdeeld en dan begint mijn verlof. En als het goed is, wordt ze over een week of 10 geboren.
You stole my idea.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Net zo lang nieuwe delen blijven starten tot alle WFL gebruikers een ban hebbenLijkt me een mooie boycot actie.
Nouquote:
Ja, begint het wel te worden. Bevalling komt ook dichterbij, en dat wordt ineens toch ook best een eng vooruitzichtquote:Spannend dus!
Je loopt toch al een tijdje mee in OUD, heb je die verhalen nooit gelezen ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Nouongeveer wel. Een dikke buik, so what?
Het is toch wel iets ingewikkelder dan dat...en iets zwaarder, sowieso fysiek, maar ook op andere gebieden
Niet jong genoeg meer bedoel jequote:Ben blij dat er voor mij maar 1 keer in zit en ik niet hoef te dubben of ik ene tweede wil, want darvoor ben ik te oud.
Schaap houdt het nog wel vol met je?quote:Ja, begint het wel te worden. Bevalling komt ook dichterbij, en dat wordt ineens toch ook best een eng vooruitzicht
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
Ah die!quote:
Kijk eens wat vrolijker!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef qu63 het volgende:
Vandaag naar de kapper geweest
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Het schijnt mee te vallen, zoiets als een flinke meloen uitpoepen. In Afrika duurt de gemiddelde bevalling 15 minuten, en vindt gewoon tussen het werk door plaats.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Ja, begint het wel te worden. Bevalling komt ook dichterbij, en dat wordt ineens toch ook best een eng vooruitzicht
Kijk, nu gaan de dingen rollen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:07 schreef Reya het volgende:
Om in dit laatste topic overigens nog een wetenschappelijk onderwerp aan te snijden; mijn eerste publicatie zal er wellicht spoedig zijn, en ik zal het betreffende artikel in ieder geval volgende week op een congres presenteren en verdedigen.
* qu63 zich aangesproken voeltquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:05 schreef Reya het volgende:
Nou ja, de argumenten van Remlof lijken me niet in het geheel van validiteit gespeend. De LFC kent natuurlijk een vaste groep users die er jaren lang posten, waar vrijwel geen doorstroom in zit, en die betrekkelijk weinig affiniteit hebben met het thema van het forum (laat staan de onderwerpen die besproken worden). Ik kan me voorstellen dat je wilt voorkomen dat er al te veel van zulk soort draadjes op je forum ontstaan.
Spannend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:13 schreef Reya het volgende:
Half academisch Nederland. Nou ja, in mijn vakgebied (methodologie), dan.
Je bent bepaaldelijk niet de enige; op Haushofer na is niemand van de vaste posters in de LFC nou echt actief in WFL, buiten de LFC danb - ondergetekende evenmin.quote:
Niet meer. Dat is zeker wel anders geweest, want we zijn hier niet allemaal zomaar terechtgekomen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent bepaaldelijk niet de enige; op Haushofer na is niemand van de vaste posters in de LFC nou echt actief in WFL, buiten de LFC danb - ondergetekende evenmin.
Vergroeid van?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Reya het volgende:
Nou ja, dan zijn we klaarblijkelijk vergroeid van WFL.
Misschien is de SC dan wel het rusthuis van WFL voor oude, bejaarde WFL'ers die in hun jonge jaren nog actief met WFL-onderwerpen bezig warenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Reya het volgende:
Nou ja, dan zijn we klaarblijkelijk vergroeid van WFL.
Ik ben daar toch wel een beetje een uitzondering op, alhoewel ik wél het [b]onderwerp[/]b ben geweest in WFL!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet meer. Dat is zeker wel anders geweest, want we zijn hier niet allemaal zomaar terechtgekomen.
Mwah, misschien waren de onderwerpen en topics een aantal jaren geleden gewoon leuker, zaten er uberhaupt interessantere mensen in WFL (dus het gehele subforum, niet de SC) en werd er ook daadwerkelijk gelezen en inhoudelijk gereageerd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien is de SC dan wel het rusthuis van WFL voor oude, bejaarde WFL'ers die in hun jonge jaren nog actief met WFL-onderwerpen bezig waren
waarschijnlijk blijft het bij het sluiten van de LFC en is daarmee de kwaliteit veilig gesteldquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:25 schreef Doffy het volgende:
Blijft de nieuwsgierigheid naar de manier waarop het sluiten van de LFC gaat bijdragen aan een 'kwaliteitsimpuls WFL'...
Iedereen die wars is van antisemitisme en ander fanatisch gewauwel mag niet meer in L-topics posten? dat zal vast veel vruchtbare inzichten opleveren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Doffy het volgende:
dat niemand die Augustinus niet gelezen heeft, nog mag posten in een L-topic.
Jij mag dan nog wél komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Doffy het volgende:
Ach natuurlijk. En Trigger gaat er persoonlijk voor zorgen dat er in-depth gediscussieerd gaat worden; dat mensen de moeite gaan nemen zich in te lezen in het onderwerp; dat niemand die Augustinus niet gelezen heeft, nog mag posten in een L-topic. En niemand zonder kennis van Wittgenstein nog in een F-topic mag komen. En mensen zonder Popper in hun boekenkast hun mond moeten houden over alles wat op W lijkt.
Brave New WFL!
en wie vindt dat ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef remlof het volgende:
Bottomline is natuurlijk dat jullie sc te weinig toevoegt aan WFL en te weinig WFL ís om te handhaven klaarblijkelijk.
De forumcrew en in het bijzonder de WFL-moderators. Maar hé, er is nog geen definitief oordeel geveld.quote:
Nouja, Old Jeller neemt onze feedback iig in het geheel niet in overweging.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De forumcrew en in het bijzonder de WFL-moderators. Maar hé, er is nog geen definitief oordeel geveld.
OJ heeft niets te zeggen in deze.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef Causa het volgende:
[..]
Nouja, Old Jeller neemt onze feedback iig in het geheel niet in overweging.
Hij voelt net alsof ie geniet.
waarom is dit dan al wel het laatste topic wat we mogen openen ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De forumcrew en in het bijzonder de WFL-moderators. Maar hé, er is nog geen definitief oordeel geveld.
Ja maar het lijkt wel of er gedacht wordt dat het imago van een subforum iets met de LFC te maken heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef hardromacore het volgende:
Sowieso, sinds wanneer voegt een slowchat iets toe?
Slowchats zijn er om slowchats te zijn, ook hier
Zo bracht Triggy het wel, maar die heeft dus voor zijn beurt gepraat begrijp ik?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het komt regelmatig voor dat slow chat uiteindelijk inspiratie biedt voor een topic. Om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef hardromacore het volgende:
Sowieso, sinds wanneer voegt een slowchat iets toe?
Oh, daar ben ik ook niet bang voor hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef Reya het volgende:
We hebben hoe dan ook nog wel contact, Alicey, en de rest spreek ik dv ook nog vroeg of laat weer een keer.
Vaak genoeg gebeurd in de LFC.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het komt regelmatig voor dat slow chat uiteindelijk inspiratie biedt voor een topic. Om maar iets te noemen.
Hoevaak?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het komt regelmatig voor dat slow chat uiteindelijk inspiratie biedt voor een topic. Om maar iets te noemen.
Dus ik had meer kans om crimineel te worden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ook maar eens gepost in Causa's topic, kom hier toch ook nog wel eens.
Vandaag mijn paper gepresenteerd over waarom mensen crimineel worden waar ik het laatst over had (met qu die toen tips gaf), en ze vond het erg goed. De aanmaak van zowel cortisol (stresshormoon) als die van serotonine (gelukshormoon) en testosteron spelen ds inderdaad allemaal mee, ontzettend interessant
.
Via een vergelijkbare redenatie is de stap richting "alle SC's moeten dicht" dan ook niet zo groot meer...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef remlof het volgende:
Bottomline is natuurlijk dat jullie sc te weinig toevoegt aan WFL en te weinig WFL ís om te handhaven klaarblijkelijk.
heb je een linkje naar z'n wens ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:06 schreef Alicey het volgende:
SC post voorlopig even niet, want die is geband.
Posten namens een gebande! Ban!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:06 schreef Alicey het volgende:
SC post voorlopig even niet, want die is geband.
Hekje.quote:Op donderdag 21 mei 2009 04:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Via een vergelijkbare redenatie is de stap richting "alle SC's moeten dicht" dan ook niet zo groot meer...
Een beetje zoals Tertullianus tegen vrouwen aan zou kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:46 schreef Iblis het volgende:
Ik moet toch even in deze legendarische reeks posten nu het nog kan. Slowchat voelt wel als iets wat strikt genomen niet nodig is, wat ook een beetje lelijk is, maar wat je toch mist als het er niet is.
Aah jaquote:
nog maar 13 postsquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Ja, grappig, allerlei oudgedienden komen ineens langs.
Het zal deze post wel geweest zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:39 schreef Isegrim het volgende:
Aha, 'mod doodwensen'.
nee, we gaan gewoon door totdat er een beslissing is genomen lijkt me. Volgens Remlof was er nog niets besloten. Lijkt mij dus dat Trigger het braafste jongetje van de klas speeltquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:15 schreef miss_sly het volgende:
nou ja, aangezien de mods nergens te bekennen zijn, is het vast nog wel mogelijk om een nieuwe te openen.
Geven we het dezelfde titel en nummer
Ik vind het een mooie post.quote:
Preciesquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, we gaan gewoon door totdat er een beslissing is genomen lijkt me. Volgens Remlof was er nog niets besloten. Lijkt mij dus dat Trigger het braafste jongetje van de klas speelt
SC heeft tijd overquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:23 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat lunchen, want zo te horen is de eerst gang van de lunch klaar
Ik weet niet of het verstandig is voor een ander te denken. Ik heb meer het gevoel van; een beetje rustig tegenover Triggershot, vind niet echt dat hij zoveel speculaties en harde woorden verdiend. Sta niet zo achter wijsvingertjes en ideeen vanuit verstoring.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:18 schreef het_fokschaap het volgende:
Trigger het braafste jongetje van de klas speelt
braafste jongetje van de klas = harde woordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:42 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is voor een ander te denken. Ik heb meer het gevoel van; een beetje rustig tegenover Triggershot, vind niet echt dat hij zoveel speculaties en harde woorden verdiend. Sta niet zo achter wijsvingertjes en ideeen vanuit verstoring.
Ik reageer hier op het_Fokschaap, sorry, slechts handvat. Ik bedoel het in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |