Niet opgeven!quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef Causa het volgende:
Owja..
Begrip rond WFL-LFC beslissingen
Weet niet wat me bezielde....
Of wel, maar ik wil niet weer uitgelachen worden om een hartezaak dus verder ben ik wel stil.
Het heeft toch allemaal geen zin meer.
Ach, welja, geen man over boord ofzo, maar de manier waarop verdient bepaald geen schoonheidsprijs, imo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef VonHinten het volgende:
Ah joh, het zal allemaal wel meevallen hoor. Of we krijgen een andere plek, of we kunnen in het WFL-LFC fobo terecht. Ook prima toch?
Mee eens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, welja, geen man over boord ofzo, maar de manier waarop verdient bepaald geen schoonheidsprijs, imo.
Zulks wordt beweerd ja..quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is lang geleden dat ik voor het laatst in deze reeks gepost heb... maar wtf? Het gaat dicht?
Ik weet dat je geen religieus bent, maar zou je voor 1 keer willen bidden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is lang geleden dat ik voor het laatst in deze reeks gepost heb... maar wtf? Het gaat dicht?
Handtekeningen verzamelenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, welja, geen man over boord ofzo, maar de manier waarop verdient bepaald geen schoonheidsprijs, imo.
Ja goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zulks wordt beweerd ja..
Hoe is het met je eik?
Ik wil wel een offer aan noodles aan het FSM gevenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:18 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen religieus bent, maar zou je voor 1 keer willen bidden?![]()
[..]
Handtekeningen verzamelen
Klinkt goed! In welke richting wil je promoveren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja goedheb dit jaar even een flinke studieachterstand deels ingehaald dus het was best een druk jaar. Ondertussen dingen voor stage en afstuderen aan het regelen en plannen aan het maken om ergens een promotieplaats te bemachtingen
Hoe ist bij jou dan?
Dat zegt me dan weer niets. Wat is FSM dat je er noodles aan kunt offeren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik wil wel een offer aan noodles aan het FSM geven
Alles gaat goed. Zwanger zijn valt niet mee, daar ben ik wel achter. Na vandaag nog 16 dagen werken over 4 weken verdeeld en dan begint mijn verlof. En als het goed is, wordt ze over een week of 10 geboren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en de aanstaande kleine eigenlijk? Hoe lang moet je nog?
Net zo lang nieuwe delen blijven starten tot alle WFL gebruikers een ban hebbenquote:
Ik hoop bij een instituut als FC Donders iets in de richting ven fMRI en/of DTI gaan doen. Lekker bezig met neural imaging en de intrepetatie van dergelijke gegevens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt goed! In welke richting wil je promoveren?
Bij mij alles goed. Alles gaat een beetje zijn (drukke) gangetje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monsterquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niets. Wat is FSM dat je er noodles aan kunt offeren?
Maar als het kan helpen... graag
FSMquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niets. Wat is FSM dat je er noodles aan kunt offeren?
Maar als het kan helpen... graag
Je dacht dat het wel even zou doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alles gaat goed. Zwanger zijn valt niet mee, daar ben ik wel achter.
Spannend dus!quote:Na vandaag nog 16 dagen werken over 4 weken verdeeld en dan begint mijn verlof. En als het goed is, wordt ze over een week of 10 geboren.
You stole my idea.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Net zo lang nieuwe delen blijven starten tot alle WFL gebruikers een ban hebbenLijkt me een mooie boycot actie.
Nouquote:
Ja, begint het wel te worden. Bevalling komt ook dichterbij, en dat wordt ineens toch ook best een eng vooruitzichtquote:Spannend dus!
Je loopt toch al een tijdje mee in OUD, heb je die verhalen nooit gelezen ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Nouongeveer wel. Een dikke buik, so what?
Het is toch wel iets ingewikkelder dan dat...en iets zwaarder, sowieso fysiek, maar ook op andere gebieden
Niet jong genoeg meer bedoel jequote:Ben blij dat er voor mij maar 1 keer in zit en ik niet hoef te dubben of ik ene tweede wil, want darvoor ben ik te oud.
Schaap houdt het nog wel vol met je?quote:Ja, begint het wel te worden. Bevalling komt ook dichterbij, en dat wordt ineens toch ook best een eng vooruitzicht
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
Ah die!quote:
Kijk eens wat vrolijker!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef qu63 het volgende:
Vandaag naar de kapper geweest
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Het schijnt mee te vallen, zoiets als een flinke meloen uitpoepen. In Afrika duurt de gemiddelde bevalling 15 minuten, en vindt gewoon tussen het werk door plaats.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Ja, begint het wel te worden. Bevalling komt ook dichterbij, en dat wordt ineens toch ook best een eng vooruitzicht
Kijk, nu gaan de dingen rollen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:07 schreef Reya het volgende:
Om in dit laatste topic overigens nog een wetenschappelijk onderwerp aan te snijden; mijn eerste publicatie zal er wellicht spoedig zijn, en ik zal het betreffende artikel in ieder geval volgende week op een congres presenteren en verdedigen.
* qu63 zich aangesproken voeltquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:05 schreef Reya het volgende:
Nou ja, de argumenten van Remlof lijken me niet in het geheel van validiteit gespeend. De LFC kent natuurlijk een vaste groep users die er jaren lang posten, waar vrijwel geen doorstroom in zit, en die betrekkelijk weinig affiniteit hebben met het thema van het forum (laat staan de onderwerpen die besproken worden). Ik kan me voorstellen dat je wilt voorkomen dat er al te veel van zulk soort draadjes op je forum ontstaan.
Spannend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:13 schreef Reya het volgende:
Half academisch Nederland. Nou ja, in mijn vakgebied (methodologie), dan.
Je bent bepaaldelijk niet de enige; op Haushofer na is niemand van de vaste posters in de LFC nou echt actief in WFL, buiten de LFC danb - ondergetekende evenmin.quote:
Niet meer. Dat is zeker wel anders geweest, want we zijn hier niet allemaal zomaar terechtgekomen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent bepaaldelijk niet de enige; op Haushofer na is niemand van de vaste posters in de LFC nou echt actief in WFL, buiten de LFC danb - ondergetekende evenmin.
Vergroeid van?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Reya het volgende:
Nou ja, dan zijn we klaarblijkelijk vergroeid van WFL.
Misschien is de SC dan wel het rusthuis van WFL voor oude, bejaarde WFL'ers die in hun jonge jaren nog actief met WFL-onderwerpen bezig warenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Reya het volgende:
Nou ja, dan zijn we klaarblijkelijk vergroeid van WFL.
Ik ben daar toch wel een beetje een uitzondering op, alhoewel ik wél het [b]onderwerp[/]b ben geweest in WFL!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet meer. Dat is zeker wel anders geweest, want we zijn hier niet allemaal zomaar terechtgekomen.
Mwah, misschien waren de onderwerpen en topics een aantal jaren geleden gewoon leuker, zaten er uberhaupt interessantere mensen in WFL (dus het gehele subforum, niet de SC) en werd er ook daadwerkelijk gelezen en inhoudelijk gereageerd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien is de SC dan wel het rusthuis van WFL voor oude, bejaarde WFL'ers die in hun jonge jaren nog actief met WFL-onderwerpen bezig waren
waarschijnlijk blijft het bij het sluiten van de LFC en is daarmee de kwaliteit veilig gesteldquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:25 schreef Doffy het volgende:
Blijft de nieuwsgierigheid naar de manier waarop het sluiten van de LFC gaat bijdragen aan een 'kwaliteitsimpuls WFL'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |