DionysuZ vraagt zich af of hij slaaptquote:Stelling 1. zij die denken dat ze wakker zijn, slapen.
Stelling 2. Qu63 en DionysuZ denken dat ze wakker zijn.
en vervolgens met een zwaar op Rude steunende theorie:quote:ik wel dan?
liveEliveD meent dat Q ook niet slaapt, wij echter wel:quote:* Stel dat ik slaap, maar wel denk dat ik wakker ben.
* Dan ben ik niet wakker, maar denk van wel!
* Vervolgens tel ik die twee bij elkaar op:
Wel wakker + niet wakker maar denk van wel = a + b = a / b = Wel wakker / niet wakker maar denk van wel = omdat ik niet wakker ben dat ik wel wakker ben
ik ben dus gewoon wakker
Q geeft voedsel aan deze stelling door te beargumenteren dat:quote:Dan slaapt iedereen en dromen we massaal dat hij niet slaapt?![]()
![]()
En ook DionysuZ is ervan overtuigd dat Q nooit meer zal slapen.quote:
En dan de vraag waar het allemaal om draait:quote:als qu dood is, dan beweegt hij met de lichtsnelheid, die 0 is.
Met harrie erbij zal qu inderdaad nooit meer slapen, want al de atomen van qu zijn ruimtevaartschepen. En dat slaapt niet lekker. Want die ruimtevaartschepen vliegen in deze Hegeliaanse filosofie niet met de lichtsnelheid nul.quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Quarks het volgende:
Misschien dat harrie wat meer licht kan laten schijnen op deze zaak.
quote:Of ik ben gek of de rest van de wereld. Ik denk zelf de rest van de wereld.
-- rudeonline
Een nieuwe allesomvattende theorie die de twee denkbeelden van deze geniën verenigt zou zomaar eens het meest revolutionaire idee uit de geschiedenis van de mens kunnen zijn!quote:IK BEN GOD
-- harriechristus
ik heb zo mijn eigen realiteit die die van jullie verre en verre overstijgt
-- harriechristus
Q: it's alive!quote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef DionysuZ het volgende:
Maar Q is niet dood, dus kan hij nooit de lichtsnelheid, en dus het absolute nulpunt van tijd en ruimte, nooit bereiken. Daardoor doen we een gedachtendroom experiment waarbij we Q met bijna de lichtsnelheid van 5 lichtjaren seconden afstand slapend naar de aarde toeschieten.
Alicey zal dit topic ondersteunen, omdat het de consequenties beschrijft van de toepassing van de theorie die hier al maanden door rude en zijn opponenten wordt bediscussieerd, gecombineerd met de al veel langer bestaande theorie van harrie die ook aan WFL zijn religieuze atoomtheorie wenst toe te voegen. Als WFL moeder omarmt zij de theorie en de betrokkenen als een ware struise Barnevelder.quote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef Quarks het volgende:
Wat zal Alicey straks met dit topic gaan doen
Ik verwacht zelfs een aantal nuttige bijdragen van haar, omdat zij in de de discussies met beide natuurkunde vernieuwende personen, enige kritische kanttekeningen wist te plaatsen die de betreffende heren aan het denken heeft gezet.quote:Op maandag 21 november 2005 01:08 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Alicey zal dit topic ondersteunen, omdat het de consequenties beschrijft van de toepassing van de theorie die hier al maanden door rude en zijn opponenten wordt bediscussieerd, gecombineerd met de al veel langer bestaande theorie van harrie die ook aan WFL zijn religieuze atoomtheorie wenst toe te voegen. Als WFL moeder omarmt zij de theorie en de betrokkenen als een ware struise Barnevelder.
Dat vraag ik mijzelf ook afquote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef Quarks het volgende:
Helaas, Rude houdt zich alleen bezig met formele wetenschap.quote:Op maandag 21 november 2005 01:24 schreef livEliveD het volgende:![]()
Kunnen we geen empirische resultaten verkrijgen?
Dan moet q weer on line komen en zijn status vertellen.quote:Op maandag 21 november 2005 01:24 schreef livEliveD het volgende:![]()
Kunnen we geen empirische resultaten verkrijgen?
Geen idee, maar Doffy laat het topic open. Ik vind dit namelijk een topic dat zeer veel toevoegt aan de redenatie-methoden die de laatste tijd in zwang lijken te zijn in WFL. Wij als moderatorteam juichen dit soort ontwikkelingen, die reeds ver voor lopen op de gangbare en vastgeroeste wetenschap, uiteraard van harte toe.quote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef Quarks het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2005 02:51 schreef ATuin-hek het volgende:
Dit gaat uitronden op een wedstrijd "wie kan het vaagst lullen" ofnie
terecht!quote:Op maandag 21 november 2005 02:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, dit gaat erom wie er het meeste blijk van geeft de theoriën van de miskende geniën Harry en Rude te begrijpen en te hanteren! Dat heeft niets met vaag lullen te maken
Daar zullen wij moderatoren ook zeer streng op letten. Dat je het weet!
In de trein dan wel de goeie kant op pissen hequote:Op maandag 21 november 2005 02:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, dit gaat erom wie er het meeste blijk van geeft de theoriën van de miskende geniën Harry en Rude te begrijpen en te hanteren! Dat heeft niets met vaag lullen te maken
Daar zullen wij moderatoren ook zeer streng op letten. Dat je het weet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |