Zou je dit nog wel willen beantwoorden voordat dit topic dicht gaat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Triggershot het volgende:
Laat er geen misverstand zijn, de slowchat topic(s) in WFL zullen gesloten worden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mag ik trouwens wel aan jou/jullie als mods vragen waarom er toe besloten is? Ik heb nog nergens klachten gezien/gehoord ofzo?
quote:Mike,
'Voornamelijk bestaat uit hallo-posts'??? Dan baseer je je blijkbaar op drie recente posts uit een reeks die al 771 delen loopt, want anders zou je weten dat die opmerking kant noch wal raakt. De LFC bestaat uit een hecht clubje mensen die van alles en nog wat bespreken en die voor het merendeel op de een of andere manier een affiniteit met WFL hebben.
Ja, er is een apart topic voor een WFL-meet, maar dat is niet waar ik het over heb. Het zijn de users uit deze slowchat die de laatste jaren altijd de meets organiseren. Sluit de LFC en de WFL-meets zijn ook verleden tijd, want de huidige mods vertikken het om op meets te komen (met Triggershot hebben we een tijdje de hoop gehad dat hij wel een keer zou komen, maar hij krijgt kort tevoren diarree van angst en komt dan toch maar niet).
Moet ik de posts voor je opzoeken waarin OldJeller een x aantal topics lang loopt te trollen en schelden in de slowchat omdat hij vindt dat deze niet in WFL thuishoort, zonder dat hij daar enige onderbouwing voor kan/wil geven anders dan dat er in dat topic een paar mensen zitten die verder niet in WFL komen? Dát is namelijk waar volgens mij deze bullshit-beslissing vandaan komt, een ongefundeerde, puur persoonlijke antipathie tegen een bepaalde topicreeks waar helemaal niemand last van heeft, maar waar een vast clubje mensen zich thuisvoelt, lief en leed deelt en ontmoetingen organiseert.
Jullie vergissen je heel ernstig en ik geef me hierin niet zonder slag of stoot gewonnen.
Isegrim
Als je dan eens je best doet om eventuele misverstanden uit de weg te ruimen, door duidelijk aan te geven wat nu de reden is/redenen zijn om dit te doen. En bovendien zou ik graag zien dat je je eigen tegenstrijdigheden even opheldert (dat iedereen in andere sc's terecht kan (ene post), en dat ook andere sc's gaan sneuvelen (andere post).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Triggershot het volgende:
Laat er geen misverstand zijn, de slowchat topic(s) in WFL zullen gesloten worden.
misschien kun je even aangeven welke SC's op de rol staan voor sluiting. Voor je het weet zit ik weer in een SC die moet verdwijnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef Triggershot het volgende:
Dan wordt WFL één van de eersten, maar naar het uitziet zal het niet de engie zijn.
[..]
Ik heb allerlei leuke en lieve mensen leren kennen in de LFC en hoewel dat allemaal waarschijnlijk wel begon met 'hallo', hebben we daarna nog allerlei andere dingen tegen elkaar gezegd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb de moeder van m'n aanstaande dochter leren kennen in de LFC en die is echt niet voor me gevallen omdat ik alleen maar "Hallo" zei
Bovendien kunnen we die mensen dan ook vast gaan waarschuwen, zodat ze voorbereid zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien kun je even aangeven welke SC's op de rol staan voor sluiting. Voor je het weet zit ik weer in een SC die moet verdwijnen
En dan daar een reeks van maken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bovendien kunnen we die mensen dan ook vast gaan waarschuwen, zodat ze voorbereid zijn.
Misschien moet er vast een topic in Feedback geopend worden waar alle toekomstige benadeelden zich kunnen melden.
Welke staan nog meer op het lijstje? Dan kan ik daar ook rekening mee houden bij het plannen van slowchat..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef Triggershot het volgende:
Dan wordt WFL één van de eersten, maar naar het uitziet zal het niet de engie zijn.
FOK! is op zichzelf ook niet noodzakelijk, maar daar draait het idee van een forum nu net niet om.quote:Sc topics zijn niet noodzakelijk voor het organiseren van meets, daarnaast kan er een reeks nog altijd gestart worden in GC, daar waar er tig reeksen lopen wanneer de GC dat wil.
Toch wel mooi dat zo veel high-tech gewoon vast loopt in een hoopje zand!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:07 schreef het_fokschaap het volgende:
Marswagentje Spirit mogelijk vastgelopen op stenen
18 mei 2009
Jet Propulsion Laboratory
Het Amerikaanse Marswagentje Spirit is mogelijk vastgelopen op een aantal stenen. Spirit rijdt al een aantal weken niet meer. Het wagentje is terechtgekomen in zachte Marsgrond, en enkele van zijn zes wielen hebben zich daarin ingegraven. Van het linkermiddenwiel werd vermoed dat de motor het misschien had begeven, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Vluchtleiders en technici denken nu dat de wielen zo diep in de Marsgrond zitten dat de bodem van Spirit in contact is gekomen met een kleine berg stenen. De komende dagen wordt de camera op de robotarm van Spirit gebruikt om de onderzijde van de Marswagen in beeld te brengen. Inmiddels voeren technici van het Jet Propulsion Laboratory simulaties uit met een model van Spirit in een nagebouwd Marslandschap, in de hoop dat er een manier wordt gevonden om het succesvolle Marswagentje weer in beweging te krijgen.
© Govert Schilling
1 april is echter wel weer een poosje voorbij..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij zit je de boel te stangen, Trigger.
Je spreekt jezelf in je posts ook tegen en je bent inconsequent.
Behalve dat is het natuurlijk grote onzin.
Ja, maar de mods zullen streng handhaven, dus maak je maar geen illusies mannetje...quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:57 schreef SingleCoil het volgende:
Hahahaha! Sommige mensen hebben ook echt geen leven hè? De LFC sluiten, stel je voor...en dan nog zonder enige zinnige reden...
Hey...wij zijn ook een LFC-stel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb de moeder van m'n aanstaande dochter leren kennen in de LFC en die is echt niet voor me gevallen omdat ik alleen maar "Hallo" zei
Liefst ergens bij de concurrentie dan...met een beetje goede wil trekken we Fok! zó leegquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:24 schreef Isegrim het volgende:
Laten we ergens een vluchtelingenkamp voor ontheemde users opzetten...
ik heb in de LFC geleerd dat 010'ers half niet zo erg zijn als ik dachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb allerlei leuke en lieve mensen leren kennen in de LFC en hoewel dat allemaal waarschijnlijk wel begon met 'hallo', hebben we daarna nog allerlei andere dingen tegen elkaar gezegd.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb in de LFC geleerd dat 010'ers half niet zo erg zijn als ik dacht
daar moet ik dan maar even wat aan gaan doen. Ik weet waar Doffy woontquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]Je bent de op één na leukste Amsterdammer die ik ken!
Ik geloof niet dat we hier een antwoord op krijgen anders dan blablabla mompelmompel blabla nieuwe WFL blabla. De echte reden vertellen ze ons niet, want dan vallen ze door de mand.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef -Trinity- het volgende:
Maar wáárom precies gebeurt dit nu eigenlijk? Waarom passen er in 'het nieuwe WFL' geen LFC topics meer?
Nouja, als de übercrew beslist, dan beslist zij. Ik denk echter niet dat ik het verdedigd zou hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:19 schreef Isegrim het volgende:
Was jij nog maar mod Alicey, jij zou ons dit onrecht nooit aandoen.
Een zeer terechte vraag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef -Trinity- het volgende:
Maar wáárom precies gebeurt dit nu eigenlijk? Waarom passen er in 'het nieuwe WFL' geen LFC topics meer?
Hoe gaat het eik met de aankoop van de woning?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Hoi
Aanstaande 010-er meldt
Ik denk dat Trigger jullie zit te stangen
Een grap waar ook de admins aan meedoen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat Trigger jullie zit te stangen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe gaat het eik met de aankoop van de woning?
Is mogelijk. Incrowd humor ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een grap waar ook de admins aan meedoen?
Tof!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Alles is rond en we hebben de huur hier opgezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |