Iedereen die wars is van antisemitisme en ander fanatisch gewauwel mag niet meer in L-topics posten? dat zal vast veel vruchtbare inzichten opleveren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Doffy het volgende:
dat niemand die Augustinus niet gelezen heeft, nog mag posten in een L-topic.
Jij mag dan nog wél komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Doffy het volgende:
Ach natuurlijk. En Trigger gaat er persoonlijk voor zorgen dat er in-depth gediscussieerd gaat worden; dat mensen de moeite gaan nemen zich in te lezen in het onderwerp; dat niemand die Augustinus niet gelezen heeft, nog mag posten in een L-topic. En niemand zonder kennis van Wittgenstein nog in een F-topic mag komen. En mensen zonder Popper in hun boekenkast hun mond moeten houden over alles wat op W lijkt.
Brave New WFL!
en wie vindt dat ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef remlof het volgende:
Bottomline is natuurlijk dat jullie sc te weinig toevoegt aan WFL en te weinig WFL ís om te handhaven klaarblijkelijk.
De forumcrew en in het bijzonder de WFL-moderators. Maar hé, er is nog geen definitief oordeel geveld.quote:
Nouja, Old Jeller neemt onze feedback iig in het geheel niet in overweging.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De forumcrew en in het bijzonder de WFL-moderators. Maar hé, er is nog geen definitief oordeel geveld.
OJ heeft niets te zeggen in deze.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef Causa het volgende:
[..]
Nouja, Old Jeller neemt onze feedback iig in het geheel niet in overweging.
Hij voelt net alsof ie geniet.
waarom is dit dan al wel het laatste topic wat we mogen openen ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De forumcrew en in het bijzonder de WFL-moderators. Maar hé, er is nog geen definitief oordeel geveld.
Ja maar het lijkt wel of er gedacht wordt dat het imago van een subforum iets met de LFC te maken heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef hardromacore het volgende:
Sowieso, sinds wanneer voegt een slowchat iets toe?
Slowchats zijn er om slowchats te zijn, ook hier
Zo bracht Triggy het wel, maar die heeft dus voor zijn beurt gepraat begrijp ik?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het komt regelmatig voor dat slow chat uiteindelijk inspiratie biedt voor een topic. Om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef hardromacore het volgende:
Sowieso, sinds wanneer voegt een slowchat iets toe?
Oh, daar ben ik ook niet bang voor hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef Reya het volgende:
We hebben hoe dan ook nog wel contact, Alicey, en de rest spreek ik dv ook nog vroeg of laat weer een keer.
Vaak genoeg gebeurd in de LFC.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het komt regelmatig voor dat slow chat uiteindelijk inspiratie biedt voor een topic. Om maar iets te noemen.
Hoevaak?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het komt regelmatig voor dat slow chat uiteindelijk inspiratie biedt voor een topic. Om maar iets te noemen.
Dus ik had meer kans om crimineel te worden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ook maar eens gepost in Causa's topic, kom hier toch ook nog wel eens.
Vandaag mijn paper gepresenteerd over waarom mensen crimineel worden waar ik het laatst over had (met qu die toen tips gaf), en ze vond het erg goed. De aanmaak van zowel cortisol (stresshormoon) als die van serotonine (gelukshormoon) en testosteron spelen ds inderdaad allemaal mee, ontzettend interessant
.
Via een vergelijkbare redenatie is de stap richting "alle SC's moeten dicht" dan ook niet zo groot meer...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef remlof het volgende:
Bottomline is natuurlijk dat jullie sc te weinig toevoegt aan WFL en te weinig WFL ís om te handhaven klaarblijkelijk.
heb je een linkje naar z'n wens ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:06 schreef Alicey het volgende:
SC post voorlopig even niet, want die is geband.
Posten namens een gebande! Ban!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:06 schreef Alicey het volgende:
SC post voorlopig even niet, want die is geband.
Hekje.quote:Op donderdag 21 mei 2009 04:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Via een vergelijkbare redenatie is de stap richting "alle SC's moeten dicht" dan ook niet zo groot meer...
Een beetje zoals Tertullianus tegen vrouwen aan zou kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:46 schreef Iblis het volgende:
Ik moet toch even in deze legendarische reeks posten nu het nog kan. Slowchat voelt wel als iets wat strikt genomen niet nodig is, wat ook een beetje lelijk is, maar wat je toch mist als het er niet is.
Aah jaquote:
nog maar 13 postsquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Ja, grappig, allerlei oudgedienden komen ineens langs.
Het zal deze post wel geweest zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:39 schreef Isegrim het volgende:
Aha, 'mod doodwensen'.
nee, we gaan gewoon door totdat er een beslissing is genomen lijkt me. Volgens Remlof was er nog niets besloten. Lijkt mij dus dat Trigger het braafste jongetje van de klas speeltquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:15 schreef miss_sly het volgende:
nou ja, aangezien de mods nergens te bekennen zijn, is het vast nog wel mogelijk om een nieuwe te openen.
Geven we het dezelfde titel en nummer
Ik vind het een mooie post.quote:
Preciesquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, we gaan gewoon door totdat er een beslissing is genomen lijkt me. Volgens Remlof was er nog niets besloten. Lijkt mij dus dat Trigger het braafste jongetje van de klas speelt
SC heeft tijd overquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:23 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat lunchen, want zo te horen is de eerst gang van de lunch klaar
Ik weet niet of het verstandig is voor een ander te denken. Ik heb meer het gevoel van; een beetje rustig tegenover Triggershot, vind niet echt dat hij zoveel speculaties en harde woorden verdiend. Sta niet zo achter wijsvingertjes en ideeen vanuit verstoring.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:18 schreef het_fokschaap het volgende:
Trigger het braafste jongetje van de klas speelt
braafste jongetje van de klas = harde woordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:42 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is voor een ander te denken. Ik heb meer het gevoel van; een beetje rustig tegenover Triggershot, vind niet echt dat hij zoveel speculaties en harde woorden verdiend. Sta niet zo achter wijsvingertjes en ideeen vanuit verstoring.
Ik reageer hier op het_Fokschaap, sorry, slechts handvat. Ik bedoel het in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |