abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2009 @ 12:33:12 #176
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69113776
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het gaat om het principe. Al was het een fles shampoo.
was dat maar zo ... krijg toch meer de indruk dat iemand hier zijn gelijk er door heen wil rammen...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:33:22 #177
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69113780
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:28 schreef akveor het volgende:

[..]

Oww alleen Danny voert hier de discussie. Het is weer duidelijk hoe de verhoudingen hier liggen.
huub is blind voor de argumenten en komt slechts met 'ja, maar'. Zelfs als compleet duidelijk is dat hij fout zit. Wederom; het gaat er niet om of ze nu als mosterd na de maaltijd alsnog haar peuken moet krijgen (en Jeroen zijn colbertje), maar of het niet duidelijk was.
Meer dan een halfslachtig antwoord komt daar niet op.

Het filmpje is eenvoudig terug te vinden. Daarin vraagt ze minstens tien keer hoe het met haar peuken zit en komt er van Bart geen antwoord. Vervolgens wordt geroepen dat ze moeten opschieten en niet zoveel moeten praten. Ik zou me dan ook niet erg geroepen voelen aan de telefoon te gaan hangen en wellicht een sanctie voor de hele groep op te lopen.

Het was onduidelijk, het was niet dom van Marielin om haar peuken te vergeten, Jeroen had zijn colbertje blijkbaar ook gewoon aan gemogen. Is niet gebeurt. Shit happens. Het stuit mij vooral tegen de borst dat die fout niet kan worden toegegeven. Zo moeilijk is dat toch niet? Wederom krijg ik het idee (en wederom vanuit Huub) dat de streamer achterlijk is en minderwaardig. Zonde, want het ging juist zo goed de laatste 2/3 dagen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69113812
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:31 schreef Toverheks het volgende:
Huub, het was donker, een Teringmuziek, complete chaos, alles liep en gilde door elkaar, ze moesten kleren uitzoeken, Bart met hond, Marilien riep het gelijk over haar peuken, wordt geroepen nee er mag daar niet gerookt worden, krijgt gelijk een sneer van Jeroen,wat moet dat kind anders dan der mond houden en de groep volgen.
Vind in deze dat de Crew gewoon heel duidelijk naar haar toe moest wezen.
En ja, ik kreeg gister de tering erin omdat ze alleen maar over haar peuken kan zeiken maar de Crew moet wel eerlijk blijven.

En nu wil ik geen gezeik meer horen over peuken, roken en asbakken, Gooi er een lekker muziekje tegenaan, laten ze zich opstellen in een rijtje en marcheren........
huub een goeie leer voor The bunker 2 alles goed op een rijtje zetten en geen gemauw .
dit was een proefritje en daar leer je van .
  zondag 17 mei 2009 @ 12:35:07 #179
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69113823
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:33 schreef Danny het volgende:

[..]

huub is blind voor de argumenten en komt slechts met 'ja, maar'. Zelfs als compleet duidelijk is dat hij fout zit. Wederom; het gaat er niet om of ze nu als mosterd na de maaltijd alsnog haar peuken moet krijgen (en Jeroen zijn colbertje), maar of het niet duidelijk was.

Het filmpje is eenvoudig terug te vinden. Daarin vraagt ze minstens tien keer hoe het met haar peuken zit en komt er van Bart geen antwoord. Vervolgens wordt geroepen dat ze moeten opschieten en niet zoveel moeten praten. Ik zou me dan ook niet erg geroepen voelen aan de telefoon te gaan hangen en wellicht een sanctie voor de hele groep op te lopen.

Het was onduidelijk, het was niet dom van Marielin om haar peuken te vergeten, Jeroen had zijn colbertje blijkbaar ook gewoon aan gemogen. Is niet gebeurt. Shit happens. Het stuit mij vooral tegen de borst dat die fout niet kan worden toegegeven. Zo moeilijk is dat toch niet? Wederom krijg ik het idee (en wederom vanuit Huub) dat de streamer achterlijk is en minderwaardig. Zonde, want het ging juist zo goed de laatste 2/3 dagen.
Nee, Huub kan zoals altijd weer zijn ongelijk niet toegeven, en dan ligt het altijd aan een ander.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69113829
pff wat zitten jullie elkaar op te stoken zeg.

Hoe triest wordt er gedaan over sigaretten, sommige mensen doen alsof Marlilien het niet overleefd zonder haar sigaretten.

Ja, ze krijgt misschien afkickverschijnselen, thats it maak je geen zorgen ze wordt niet ziek ofzo
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 12:35:37 #181
18653 crew  D.
pi_69113832
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:32 schreef lies1958 het volgende:
Is het misschien mogelijk dat danny zijn frustraties richting de vermeende fouten die huub maakt via pm met huub gaat regelen.
En wij dan?
  zondag 17 mei 2009 @ 12:35:39 #182
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69113833
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Blijft de vraag wie er nu zo aan het knorren is, Eline of Marieline
volgens de heren was het Eline...
  zondag 17 mei 2009 @ 12:35:40 #183
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_69113836
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:15 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

don't underestimate the power of huub!

grapje danny, snap je wel he. Geeft niets hoor, geef mij maar de schuld van alles. Heb brede schouders, kan ik wel dragen
Impressing

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_69113857
@ Danny en Huub: Hou 's op ! Hadden jullie geen eigen topic ?
pi_69113870
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:35 schreef D. het volgende:

[..]

En wij dan?
je hebt mij toch
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 12:37:19 #186
18653 crew  D.
pi_69113874
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:35 schreef logicc123 het volgende:
pff wat zitten jullie elkaar op te stoken zeg.

Hoe triest wordt er gedaan over sigaretten, sommige mensen doen alsof Marlilien het niet overleefd zonder haar sigaretten.

Ja, ze krijgt misschien afkickverschijnselen, thats it maak je geen zorgen ze wordt niet ziek ofzo
Daarbij is het wel zo netjes om haar moeder te steunen die net gestopt is.
Al dat gerook op de streams maken het voor Marielin's moeder ook niet gemakkelijker
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:37:30 #187
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69113883
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:32 schreef lies1958 het volgende:
Is het misschien mogelijk dat danny zijn frustraties richting de vermeende fouten die huub maakt via pm met huub gaat regelen. Elke keer dat gezeik van hem hier het cos is vervelend. En heel erg kinderachtig aan het worden.
je bent op MIJN site op visite. nodig me even bij jou thuis uit dan vertel ik jou ook even dat je je mond moet houden
pi_69113890
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:35 schreef mazaru het volgende:

[..]

Impressing

[ afbeelding ]
weten we nog de sigaretten tik van Claire wat een drama !!
pi_69113893
Kunnen we geen aparte topic voor Danny openen! Waarop hij al zijn ongenoegen kan spuien! Naar mannetje......Ik denk dat het ook geen verstandige samenwerking is Fok en the bunker. Had dan voor nowlive gekozen en Vol, gaat er allemaal veel vriendelijker aan toe. Zoals die danny denkt hier de heleboel te intimideren en manipuleren, vreselijk!! Er zorgt er voor mij voor dat ik hier niet graag ben, als Danny actief is!
  zondag 17 mei 2009 @ 12:38:02 #190
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69113898
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
Fok zelf is zowat een RLS waard!!
ja lachu he ...
pi_69113903
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
Fok zelf is zowat een RLS waard!!
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:38:15 #192
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69113905
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:37 schreef D. het volgende:

[..]

Al dat gerook op de streams maken het voor Marielin's moeder ook niet gemakkelijker
als ik met irritantje Eline opgescheept zou zitten zou ik ook subiet weer gaan roken denk ik.
pi_69113912
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:35 schreef snetje het volgende:

[..]

volgens de heren was het Eline...
Ow, oké haha, die kan er dan wat van zeg!
Maar nogmaals de vraag: tot hoe laat duurt deze gein, ik dacht 12 uur maar daar zijn we al overheen.
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 12:38:52 #194
18653 crew  D.
pi_69113924
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

je hebt mij toch
Oja, daar heb ik mijn handen vol (of halfvol, ik wacht nog op pics ) aan

zondag 17 mei 2009 @ 12:38:59 #195
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69113928
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:33 schreef Danny het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te overtuigen. Spuugzat word ik van dat getreiter. En dan word er maar weer zo'n klote poll aan gewijd. Totaal gekleurd. Waarmee Marielin weer afgestraft kan worden door haar 'haters'. Ben dan ook benieuwd welke idioot die poll geplaatst heeft.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:39:04 #196
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69113935
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:37 schreef sherry777 het volgende:
Kunnen we geen aparte topic voor Danny openen! Waarop hij al zijn ongenoegen kan spuien! Naar mannetje......Ik denk dat het ook geen verstandige samenwerking is Fok en the bunker. Had dan voor nowlive gekozen en Vol, gaat er allemaal veel vriendelijker aan toe. Zoals die danny denkt hier de heleboel te intimideren en manipuleren, vreselijk!! Er zorgt er voor mij voor dat ik hier niet graag ben, als Danny actief is!

Ga dan gewoon lekker naar nolife of Vol. Snap werkelijk niet wat je hier komt doen als het allemaal zo kut is
  zondag 17 mei 2009 @ 12:39:15 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69113939
Hoezo onduidelijkheid over sigaretten.
Ik zeg: sigaretten de toko uit, is er ook geen onduidelijkheid meer.

KLaaaar.
pi_69113948
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:37 schreef D. het volgende:

[..]

ik kan het echt niet begrijpen dat sigaretten gezeik. Al had Jaap meegedaan, had hij dan ook zijn dagelijkse portie spareribs moeten krijgen omdat ie daar verslaafd aan is
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:39:27 #199
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69113951
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te overtuigen. Spuugzat word ik van dat getreiter. En dan word er maar weer zo'n klote poll aan gewijd. Totaal gekleurd. Waarmee Marielin weer afgestraft kan worden door haar 'haters'. Ben dan ook benieuwd welke idioot die poll geplaatst heeft.
je mag één keer raden!
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:39:55 #200
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69113968
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:39 schreef Marrije het volgende:
Hoezo onduidelijkheid over sigaretten.
Ik zeg: sigaretten de toko uit, is er ook geen onduidelijkheid meer.

KLaaaar.
en Jeroen's colbertjasje dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')